SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
Ik had "spinnenseks" als TTWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
En waarom? Dat mag ze ook wel gaan uitleggen natuurlijk in Shownieuws. Dan staat die vergane glorie ook weer eens in the picture. Al was Ron niet vies van de vrouwtjes, maar de vrouwtjes ook niet van hemquote:Op maandag 10 februari 2025 23:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die tweet was zeer smakeloos.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
al fixedquote:Revolutions are the locomotives of history.
Dit had ik er eerder vandaag over te zeggenquote:Op maandag 10 februari 2025 16:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik las het in een ander topic.
Wat een achterlijk mens. Zeg dan inderdaad ook helemaal niets met je schijttweet.![]()
Waarom geen fatsoenlijke oordoppen gekocht?quote:Op maandag 10 februari 2025 23:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van die goedkope maar die man kijkt elke nacht tot in de ochtend tv hè wetende hoe gehorig het is.
En ja die kerel is aso en irritant.
Maar het ziet er niet naar uit dat hij gauw gaat verhuizen.![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 23:45 schreef mascara-klodder het volgende:
Dit had ik er eerder vandaag over te zeggen
[..]![]()
![]()
Sylvana presenteerde vanaf 2005 samen met Ron de danswedstrijd. Haar reactie is niet positief, zo lezen we op haar Bluesky-account, wat een vervanger is van het sociale media-platform X. "Over de doden niets dan goeds", schrijft Sylvana. "Behalve als het zelfingenomen klootzakken zijn. Dan gewoon niets over de doden. Oftewel, ik heb al een paar interview verzoeken afgewezen vandaag."quote:![]()
Echt.. zeg dan niksquote:Op maandag 10 februari 2025 23:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Sylvana presenteerde vanaf 2005 samen met Ron de danswedstrijd. Haar reactie is niet positief, zo lezen we op haar Bluesky-account, wat een vervanger is van het sociale media-platform X. "Over de doden niets dan goeds", schrijft Sylvana. "Behalve als het zelfingenomen klootzakken zijn. Dan gewoon niets over de doden. Oftewel, ik heb al een paar interview verzoeken afgewezen vandaag."
Trust nobody![]()
Ik vind Simons geen leuk mens, maar om haar aan te vallen op haar tweet is ook weer onzinnig. We weten natuurlijk niet wat haar persoonlijke ervaring is geweest.Revolutions are the locomotives of history.
oei, gespoileredquote:Revolutions are the locomotives of history.
Ik hoop dat ze hem eruit gaan zetten.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:46 schreef maily het volgende:
[..]
Waarom geen fatsoenlijke oordoppen gekocht?
En ja die kerel is aso en irritant.
Maar het ziet er niet naar uit dat hij gauw gaat verhuizen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja en daar kom je mee als iemand is overleden?quote:Op maandag 10 februari 2025 23:48 schreef Mikeytt het volgende:
Ik vind Simons geen leuk mens, maar om haar aan te vallen op haar tweet is ook weer onzinnig. We weten natuurlijk niet wat haar persoonlijke ervaring is geweest.![]()
![]()
Nou ja had het toch al gezienquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
pfffquote:Op maandag 10 februari 2025 23:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Sylvana presenteerde vanaf 2005 samen met Ron de danswedstrijd. Haar reactie is niet positief, zo lezen we op haar Bluesky-account, wat een vervanger is van het sociale media-platform X. "Over de doden niets dan goeds", schrijft Sylvana. "Behalve als het zelfingenomen klootzakken zijn. Dan gewoon niets over de doden. Oftewel, ik heb al een paar interview verzoeken afgewezen vandaag."Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nee, sorry.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:14 schreef Harrie het volgende: ik zou bijna gewoon een aanmelding gemist hebben en niemand die dat ff tegen me zegt
🟩 @:Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven) 🟩 @:MoeMoe (Ga jij ook naar de meet betekend dat je ook komt)
Ik heb even kort nagedacht, maar ik ga mijn verjaardagsfeestje niet verschuiven. Een ander keertje voor mij.
![]()
Hahahahahahahahaha ik moest lachenquote:Op maandag 10 februari 2025 23:46 schreef Shii het volgende:
[..]
*knip*
Bluesky-account, wat een vervanger is van het sociale media-platform X.
*knip*![]()
Het is een slap aftreksel van X dat heeft niks met vervanger te maken
![]()
![]()
Echt hequote:Op maandag 10 februari 2025 23:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja en daar kom je mee als iemand is overleden?![]()
![]()
Misschien was het n klootzak. Misschien heeft ze gelijk. Geen idee.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:48 schreef Mikeytt het volgende:
Ik vind Simons geen leuk mens, maar om haar aan te vallen op haar tweet is ook weer onzinnig. We weten natuurlijk niet wat haar persoonlijke ervaring is geweest.
Maar het is echt onnodig en misselijk om na 8654 jaren radiostilte dit te melden op de dag v overlijden.Trust nobody![]()
Gelijk heb jequote:Op maandag 10 februari 2025 23:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee, sorry.
Ik heb even kort nagedacht, maar ik ga mijn verjaardagsfeestje niet verschuiven. Een ander keertje voor mij.
![]()
![]()
ok, nou ga ik echt slapenRevolutions are the locomotives of history.
Wat ik ook zo vermoeiend vind is mensen die dan de overledene gaan eren in een bericht op Instagram en er een foto bij doen van hen samen, vaak aangevuld met een anekdote die dan over de overledene LIJKT te gaan, maar eigenlijk een verkapte #letsmakethisaboutme post is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: