SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')![]()
ik kan wel, geen zinquote:Op maandag 10 februari 2025 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Aansteller. Ik reed dronken door de donkere bossen hier onderweg naar huisUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Niemand gaat voor de lol sociaal doenquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dit is ook niet voor de lolquote:Op maandag 10 februari 2025 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niemand gaat voor de lol sociaal doensinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ik wel hoorquote:Op maandag 10 februari 2025 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niemand gaat voor de lol sociaal doen
QFTquote:Op maandag 10 februari 2025 20:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
[..]
En muis is de meest normale persoonTrotste mama van Ambar
zelfs ik doe dat weleensquote:Op maandag 10 februari 2025 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niemand gaat voor de lol sociaal doen
Uw ADH vitamine Worst
Dat is niet raar dat is alleen maar bijzonder.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het raar dat jullie een sociale activiteit plannen![]()
Ik doe niet vrijwillig aan sociale dingenTrotste mama van Ambar
ik zou pas beledigd zijn als je zegt dat ik zo gewoontjes ben (al zouden mijn collega's dat wel denken)Uw ADH vitamine Worst
Maar goed, ik ga nog ff iets nuttigs doen en dan meuren.![]()
Val morgenavond wel weer ff binnen
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Laterzquote:Op maandag 10 februari 2025 20:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Val morgenavond wel weer ff binnen![]()
![]()
Saaiquote:Op maandag 10 februari 2025 20:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Val morgenavond wel weer ff binnenTrotste mama van Ambar
Zouden ze dat ook in de nacht hebben? Een mooi geoliede dame op een naaitafel?quote:Op maandag 10 februari 2025 20:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo de naaitafel staat in de olie
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Nou hier niet hoor.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zouden ze dat ook in de nacht hebben? Een mooi geoliede dame op een naaitafel?Trotste mama van Ambar
Is wel een vereiste toch?quote:Op maandag 10 februari 2025 20:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zouden ze dat ook in de nacht hebben? Een mooi geoliede dame op een naaitafel?![]()
![]()
Misschien kunnen we dat aanvragen.....quote:Op maandag 10 februari 2025 20:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zouden ze dat ook in de nacht hebben? Een mooi geoliede dame op een naaitafel?
How can I make this topic about me?![]()
Je zou denken van wel jaquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Ho wacht jullie gaan met zijn allen naar een seksclub?Trotste mama van Ambar
Julliequote:Op maandag 10 februari 2025 20:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien kunnen we dat aanvragen.....
De nacht ga ik niet redden
Alle rukbunkers komen (hihi) tesamenquote:Op maandag 10 februari 2025 20:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ho wacht jullie gaan met zijn allen naar een seksclub?
Alleen Harrie, Grrrrr en Hema geloof ikquote:Op maandag 10 februari 2025 20:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ho wacht jullie gaan met zijn allen naar een seksclub?![]()
![]()
Ben ik mooi blij dat ik niet mee gaquote:Op maandag 10 februari 2025 20:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Alle rukbunkers komen (hihi) tesamenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+sinterklaaskapoentje
![]()
Ja.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ho wacht jullie gaan met zijn allen naar een seksclub?
Ga mee
Nieuw topic dus vergeet je niet aan te melden voor de Meet over 109 dagen
Alle opmerkingen voor dit bericht moeten als niet gezien worden beschouwd
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie)
🟩 @Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @sinterklaaskapoentje
🟩 @gebrokenglas
🟩 @ToT
🟩 @mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @_UserName_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟪 @Dotteke
🟪 @ieniminimuis
🟪 @DJMO
🟪 @pinnenmutske
🟪 @JustinK
🟪 @Roos94
🟪 @Fogel
🟪 @maily
🟨 @Rob
🟪 @Homijn
🟪 @Sally Geen Mentions meer en paars blokje voor het overzicht
🟪 @Dr.Mikey
🟪 @Koekiemonster
🟨 @HappyCharly
⬛ @AardappelSchotel
✅ @Paul (Deze Mention blijft gewoon staan wat er ook gebeurt)
⬛ @Lovely
🟨 @Aapje30
🟨 @sp3c
⬜ @mario390
🟨 @greysbones
🟨 @SwJ
🟨 @DerRabbit
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
..✅ = Wordt zeker niet vergeten bij de Mentions
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen.
*Graag krijg ik even de exacte locatie door op google maps dan kan ik die toevoegen voor de laatkomers*
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 3 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2025 20:46:51 ]![]()
ja kunt je gewoon nog aanmelden hoor dat is geen enkel probleem er zijn nog kaarten beschikbaarquote:Op maandag 10 februari 2025 20:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ho wacht jullie gaan met zijn allen naar een seksclub?![]()
![]()
Gevoelstemperatuur - 11 buiten
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ze moet wel onder dwang mee, want ze gaat niet vrijwilligquote:Op maandag 10 februari 2025 20:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
ja kunt je gewoon nog aanmelden hoor dat is geen enkel probleem er zijn nog kaarten beschikbaar![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 20:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ho wacht jullie gaan met zijn allen naar een seksclub?nachtclub waar toevallig ook topless paaldanseressen zijn
Uw ADH vitamine Worst
Seksclub dus.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]nachtclub waar toevallig ook topless paaldanseressen zijn
Trotste mama van Ambar
quote:Op maandag 10 februari 2025 20:42 schreef Harrie het volgende:
Nieuw topic dus vergeet je niet aan te melden voor de Meet over 109 dagen
Alle opmerkingen voor dit bericht moeten als niet gezien worden beschouwd
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @:Hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie)
🟩 @:Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @:Kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @:Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @:sinterklaaskapoentje
🟩 @:gebrokenglas
🟩 @:ToT
🟩 @:mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @:MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @:Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @:KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @:_username_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 @:Rob
🟪 @:Homijn
🟪 @:Sally Geen Mentions meer en paars blokje voor het overzicht
🟪 @:Dr.Mikey
🟪 @:Koekiemonster
🟨 @:HappyCharly
⬛ @:Aardappelschotel
✅ @:Paul (Deze Mention blijft gewoon staan wat er ook gebeurd)
⬛ @:Lovely
🟨 @:Aapje30
🟨 @:sp3c
⬜ @:mario390
🟨 @:greysbones
🟨 @:SwJ
🟨 @:DerRabbit
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
..✅ = Wordt zeker niet vergeten bij de Mentions
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen.
*Graag krijg ik even de exacte locatie door op google maps dan kan ik die toevoegen voor de laatkomers*
Voor vreten stelt @:Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 3 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
Ik weet nu al wat je gaat posten op 1 aprilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Alsof dat ooit iemand tegen heeft gehoudenquote:Op maandag 10 februari 2025 20:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mag geen seks gedaan wordenTrotste mama van Ambar
als je de dames onzedelijk betast word je gelijk eruit getrapt daar, het is geen bordeelquote:Op maandag 10 februari 2025 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alsof dat ooit iemand tegen heeft gehoudenUw ADH vitamine Worst
Maar wat een ruk programma verder van die meet zegTrotste mama van Ambar
Misschien moet je dan toch niet meegaanquote:Op maandag 10 februari 2025 20:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar wat een ruk programma verder van die meet zeg![]()
je was toch sws niet gegaanquote:Op maandag 10 februari 2025 20:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar wat een ruk programma verder van die meet zegUw ADH vitamine Worst
Je druk maken om iets waar je toch niet aan deelneemt.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar wat een ruk programma verder van die meet zeg
Das pas ruk![]()
![]()
Hagel gekkenhuisThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Fuck weer dit.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagensinterklaaskapoentje
![]()
Ik wilde eigenlijk gaan kantklossen maar dat wilde Grrrrrrrr niet omdat ze hem pas een paar weken terug geroyeerd hebben bij de Tilbo Klossers dus dat ligt nog wat gevoeligquote:Op maandag 10 februari 2025 20:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar wat een ruk programma verder van die meet zeg![]()
Duurt te lang dat koude weer met die wind.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
@mario390quote:Op maandag 10 februari 2025 20:50 schreef maily het volgende:
Bijzondere plaatsing van deze twee artikelen naast elkaar![]()
![]()
[ afbeelding ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Was het maar kut, maar dan was het een seksclubquote:Op maandag 10 februari 2025 20:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ooh het weer
ja kutweer![]()
Had eigenlijk ook best naar de meet willen komen maar is me iets te lang vantevoren om het al 100% zeker te wetenSame shit, different day
SC hopper presentsinterklaaskapoentje
![]()
Zet jezelf op bijna zekerquote:Op maandag 10 februari 2025 20:52 schreef Koen66 het volgende:
Had eigenlijk ook best naar de meet willen komen maar is me iets te lang vantevoren om het al 100% zeker te weten
Niet gewoon in het zuiden wonenquote:Op maandag 10 februari 2025 20:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ooh het weer
ja kutweer![]()
![]()
hoe kun je ook al weer een plaatje in een post gooien en de hoogte/breedte er bij zetten![]()
* Harrie is als newbie een beetje de weg kwijt![]()
![]()
Nou dan meld je je toch wel aan, je kunt altijd afzeggen.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:52 schreef Koen66 het volgende:
Had eigenlijk ook best naar de meet willen komen maar is me iets te lang vantevoren om het al 100% zeker te weten
Dat heb ik ook.How can I make this topic about me?![]()
Pas als ie 730 mln gespendeerd heeftquote:Op maandag 10 februari 2025 20:53 schreef maily het volgende:
Zou het hem dan EINDELIJK gaan lukken?
[ afbeelding ]
https://www.bndestem.nl/b(...)lt-opkopen~a2503168/![]()
![]()
Wie was de meet-chef?quote:Op maandag 10 februari 2025 20:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zet jezelf op bijna zekerSame shit, different day
SC hopper present![]()
Oke je staat op groenquote:Op maandag 10 februari 2025 20:52 schreef Koen66 het volgende:
Had eigenlijk ook best naar de meet willen komen maar is me iets te lang vantevoren om het al 100% zeker te wetenafmelden kan altijd nog tegen het op dat moment geldende tarief maar dit beschouwen we gewoon als een officiële aanmelding
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2025 20:54:38 ]sinterklaaskapoentje
![]()
Ik kende dit verhaal wel. Maar is die harde schijf niet allang de verbrandingsoven in gegaanquote:Op maandag 10 februari 2025 20:53 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.bndestem.nl/b(...)lt-opkopen~a2503168/
Lijkt me al knap als die disk het na al die tijd überhaupt nog zou doen, dingen zijn niet echt waterdicht ofzoquote:Op maandag 10 februari 2025 20:53 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.bndestem.nl/b(...)lt-opkopen~a2503168/Same shit, different day
SC hopper presentsinterklaaskapoentje
![]()
En dit dus ookquote:Op maandag 10 februari 2025 20:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lijkt me al knap als die disk het na al die tijd überhaupt nog zou doen, dingen zijn niet echt waterdicht ofzo:')![]()
Hij kan het ook loslaten en verder gaan met zijn leven. Het is niet of die 750 miljoen hem gelukkig gaan makenquote:Op maandag 10 februari 2025 20:53 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.bndestem.nl/b(...)lt-opkopen~a2503168/Trotste mama van Ambar
quote:Op maandag 10 februari 2025 20:54 schreef Harrie het volgende:
[..]
Oke je staat op groenafmelden kan altijd nog tegen het op dat moment geldende tarief maar dit beschouwen we gewoon als een officiële aanmelding
quote:Op maandag 10 februari 2025 20:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zet jezelf op bijna zekerSame shit, different day
SC hopper present![]()
En zal-ie niet al de kraak in zijn gegaan?quote:Op maandag 10 februari 2025 20:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lijkt me al knap als die disk het na al die tijd überhaupt nog zou doen, dingen zijn niet echt waterdicht ofzo![]()
Ow, dit dus!quote:Op maandag 10 februari 2025 20:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kende dit verhaal wel. Maar is die harde schijf niet allang de verbrandingsoven in gegaan![]()
![]()
dat weten we nietquote:Op maandag 10 februari 2025 20:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kende dit verhaal wel. Maar is die harde schijf niet allang de verbrandingsoven in gegaan![]()
[img=450]quote:Op maandag 10 februari 2025 20:53 schreef Harrie het volgende:
hoe kun je ook al weer een plaatje in een post gooien en de hoogte/breedte er bij zetten![]()
* Harrie is als newbie een beetje de weg kwijtTrotste mama van Ambar
geen meerdere backups hebben, zeker met zulke dingen....quote:Op maandag 10 februari 2025 20:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Pas als ie 730 mln gespendeerd heeft![]()
Onbegrijpelijk.
Ik heb meerdere backups. Ook omdat er wel eens een backupschijf stukgaat..
Het moet heel raar gaan wil ik alles kwijtraken....How can I make this topic about me?![]()
Kraak, oven, of iemand anders die het ding vond en heeft geformatteerdquote:Op maandag 10 februari 2025 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
En zal-ie niet al de kraak in zijn gegaan?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Niet iedereen is een gggquote:Op maandag 10 februari 2025 20:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
geen meerdere backups hebben, zeker met zulke dingen....![]()
Onbegrijpelijk.
Ik heb meerdere backups. Ook omdat er wel eens een backupschijf stukgaat..
Het moet heel raar gaan wil ik alles kwijtraken....![]()
![]()
@Harrie locatie 3 wordt de Loc Brewery zoals het er nu naar uitziet.
Locatie Spoorpark: https://www.google.nl/map(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Precies wat ik zeg. Letterlijk vertaald.quote:
![]()
Ik las het als: 'Fuck, weer dit'quote:Op maandag 10 februari 2025 21:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg. Letterlijk vertaald.:')![]()
meteen even de aanpassing testen dan maarquote:Op maandag 10 februari 2025 20:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
@:harrie locatie 3 wordt de Loc Brewery zoals het er nu naar uitziet.
Locatie Spoorpark: https://www.google.nl/map(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr
Voor vreten stelt @Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
De volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!![]()
SwiftKey pleurde er een spatie tussen zie ik nu. Had niet gemoeten.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik las het als: 'Fuck, weer dit'Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
Top planquote:Op maandag 10 februari 2025 21:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
meteen even de aanpassing testen dan maar
Voor vreten stelt @:Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!
Tering wat een hoop werk is dat om al die zooi elke keer aan te passen om het geheel kloppend te houden![]()
Heb nu eerst wel een koude pater verdiend![]()
![]()
Maar, voor de niet begrijpende leser: het is gevoelstemperatuur onder de 0 buiten, dus is het weer om samen in bed te kruipen en elkaar lekker op te warmen.
Beeldender ga ik niet worden, uit angst voor een ban wegens tekstuele porno.Ik heb er één en ik ben er trots op
Maar wel goed bezigquote:Op maandag 10 februari 2025 21:07 schreef Harrie het volgende:
Tering wat een hoop werk is dat om al die zooi elke keer aan te passen om het geheel kloppend te houden![]()
Heb nu eerst wel een koude pater verdiend![]()
![]()
De aanpassing werkt als een (slagroom)tiet.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
meteen even de aanpassing testen dan maar
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."sinterklaaskapoentje
![]()
Elkaar warm houdenquote:Op maandag 10 februari 2025 21:07 schreef DJMO het volgende:
Maar, voor de niet begrijpende leser: het is gevoelstemperatuur onder de 0 buiten, dus is het weer om samen in bed te kruipen en elkaar lekker op te warmen.
Beeldender ga ik niet worden, uit angst voor een ban wegens tekstuele porno.
Ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierigquote:Op maandag 10 februari 2025 20:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Alleen Harrie, Grrrrr en Hema geloof ik
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Dat zijn jouw woorden.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
Wil je de nacht doorhalen of heb je slaapplannen?quote:Op maandag 10 februari 2025 21:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierigIs fijn tochquote:
ben met een serie bezig met moord in een tuinhuisje ....quote:Op maandag 10 februari 2025 21:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
What happens in het tuinhuisje...![]()
jij mag gewoon meequote:Op maandag 10 februari 2025 21:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 10 februari 2025 21:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wil je de nacht doorhalen of heb je slaapplannen?
[..]
Is fijn toch![]()
![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 21:12 schreef maily het volgende:
[..]
ben met een serie bezig met moord in een tuinhuisje ....Toch niet op de zojuist aangelegde dansvloer daar???
![]()
![]()
Kan geen toeval zijn!quote:Op maandag 10 februari 2025 21:12 schreef maily het volgende:
[..]
ben met een serie bezig met moord in een tuinhuisje ....![]()
ik zou bijna gewoon een aanmelding gemist hebben en niemand die dat ff tegen me zegt![]()
🟩 @Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @moemoe (Ga jij ook naar de meet betekend dat je ook komt)![]()
Ik heb die openingstijden niet bedachtquote:Op maandag 10 februari 2025 21:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik wil ook wel mee maar wil niet doorhalen![]()
![]()
Hmm ja, ik denk dat ik wel een hotel boek eigenlijk.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wil je de nacht doorhalen of heb je slaapplannen?
[..]
Is fijn toch
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Het is wel uitkijken wat je zegt hier, bijna alles betekent dat je ook naar de meet komtquote:Op maandag 10 februari 2025 21:14 schreef Harrie het volgende:
ik zou bijna gewoon een aanmelding gemist hebben en niemand die dat ff tegen me zegt![]()
🟩 @:Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @:MoeMoe (Ga jij ook naar de meet betekend dat je ook komt)
It could have been much worse, but it should have been better 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
you go girlquote:Op maandag 10 februari 2025 21:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja, ik denk dat ik wel een hotel boek eigenlijk.
Ik zit er nog aan te denken een BH te painten met "Bolk" er op, als tettenbolker.quote:
Maar nee, te simpel.![]()
sssssssssst jij hebt hem door niet verder vertellenquote:Op maandag 10 februari 2025 21:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het is wel uitkijken wat je zegt hier, bijna alles betekent dat je ook naar de meet komt![]()
![]()
Mag gewoonquote:Op maandag 10 februari 2025 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit er nog aan te denken een BH te painten met "Bolk" er op, als tettenbolker.
Maar nee, te simpel.![]()
Iets met slagroom?quote:Op maandag 10 februari 2025 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit er nog aan te denken een BH te painten met "Bolk" er op, als tettenbolker.
Maar nee, te simpel.It could have been much worse, but it should have been better 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
moemoe zei zelf dat ze haar verjaardag viert dat weekend en niet kanquote:Op maandag 10 februari 2025 21:14 schreef Harrie het volgende:
🟩 @:MoeMoe (Ga jij ook naar de meet betekend dat je ook komt)Uw ADH vitamine Worst
moet iedereen ook zijn telefoon in de bak gooien?quote:Op maandag 10 februari 2025 21:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
sssssssssst jij hebt hem door niet verder vertellen![]()
![]()
In de string van de danseres!quote:Op maandag 10 februari 2025 21:22 schreef maily het volgende:
[..]
moet iedereen ook zijn telefoon in de bak gooien?![]()
![]()
en daarna dat ze op donderdag Hemelvaartsdag jarig was en dan ook iedereen vrij isquote:Op maandag 10 februari 2025 21:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
moemoe zei zelf dat ze haar verjaardag viert dat weekend en niet kan
En positief als ik ben heb ik er alle vertrouwen in dat ze er gezellig bij is dus op groen![]()
![]()
Ow heet het daarom een amperbroekkie in het Zuid-Afrikaans?quote:
Er past amper wat in dat broekkie!![]()
![]()
totdat ze buktquote:Op maandag 10 februari 2025 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow heet het daarom een amperbroekkie in het Zuid-Afrikaans?
Er past amper wat in dat broekkie!![]()
Mijn Teckel is me zat.
Normaal als ik een traantje moet laten bij een film of serie komt ze onder haar dekens vandaan om me troosten![]()
Waarschijnlijk heb ik te veel naar haar zin gehuild deze film want ze komt nu onder haar dekens vandaan om richting slaapkamer te gaan en daar onder de dekens te liggen![]()
![]()
ze mist @sinterklaaskapoentjequote:Op maandag 10 februari 2025 21:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Mijn Teckel is me zat.
Normaal als ik een traantje moet laten bij een film of serie komt ze onder haar dekens vandaan om me troosten![]()
Waarschijnlijk heb ik te veel naar haar zin gehuild deze film want ze komt nu onder haar dekens vandaan om richting slaapkamer te gaan en daar onder de dekens te liggen![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 10-02-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1424 / +109 / +86 / 4926 / 5214
2. Harrie / 445 / +33 / +22 / 1477 / 1652
3. KillemWieft / 411 / +59 / +26 / 273 / 407
4. Dr.Mikey / 314 / +117 / +21 / 345 / 462
5. sp3c / 312 / +2 / +4 / 214 / 297
6. mascara-klodder / 267 / +0 / +3 / 372 / 475
7. DJMO / 262 / +25 / +25 / 342 / 474
8. _UserName_ / 141 / +6 / +3 / 307 / 370
9. mario390 / 129 / +0 / +4 / 388 / 465
10. kree / 121 / +8 / +95 / 511 / 601
11. Pinnenmutske / 119 / +9 / +1 / 536 / 651
12. HappyCharly / 118 / +18 / +13 / 732 / 823
13. greysbones / 117 / +0 / +11 / 1166 / 1228
14. Lovely / 116 / +14 / +11 / 1078 / 1199
15. Rob / 115 / +2 / +0 / 68 / 92
16. drakin / 115 / +0 / +8 / 572 / 651
17. Sally / 110 / +33 / +28 / 126 / 167
18. sinterklaaskapoentje / 99 / +3 / +10 / 950 / 1071
19. AardappelSchotel / 90 / +12 / +17 / 858 / 928
20. maily / 87 / +9 / +4 / 1830 / 1945SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
hmmmmm 🤔quote:Op maandag 10 februari 2025 21:14 schreef Harrie het volgende:
🟩 @:MoeMoe (Ga jij ook naar de meet betekend dat je ook komt)Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 21:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Mijn Teckel is me zat.
Bekijk deze YouTube-video
@ 6:51Was het toevallig net aan het kijken!
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Die hont gaat wel helemaal los als ik daar binnen komquote:
Of ze heeft zoiets van: "Hij heeft mijn taak op dat gebied overgenomen, dus ga hem dan nu ook maar bellen, trut!"quote:![]()
![]()
alleen de hontquote:Op maandag 10 februari 2025 21:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die hont gaat wel helemaal los als ik daar binnen kom![]()
![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Of ze heeft zoiets van: "Hij heeft mijn taak op dat gebied overgenomen, dus ga hem dan nu ook maar bellen, trut!"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi topicnr
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dan nog mooier.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Jij mag er ook wel zijn hoorquote:
ja die moesten wachten op hun ontbijtquote:Op maandag 10 februari 2025 21:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik was zondag er voor 8.00uur uit.
Kapoen en Jeroen pas na tienen ofzo![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Hier was zo'n meeting over slaap met een deskundige. Die vroeg wie er tevreden was over z'n slaap. Ik was de enige die z'n hand op stakquote:Op maandag 10 februari 2025 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Gaat wel goed met slapen. Duurt soms wat langer om in slaap te komen maar das normaal.:')![]()
De ontbijttafel was om half 9 al gedektquote:Op maandag 10 februari 2025 21:35 schreef maily het volgende:
[..]
ja die moesten wachten op hun ontbijt![]()
![]()
kon je wel lekker op je gemak douchen enzoquote:Op maandag 10 februari 2025 21:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
De ontbijttafel was om half 9 al gedekt![]()
![]()
het is een keuzequote:Op maandag 10 februari 2025 21:37 schreef mascara-klodder het volgende:
Verder janken. Nog 3 kwartier te gaan![]()
Bitterballen
Beter!quote:Op maandag 10 februari 2025 21:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hier was zo'n meeting over slaap met een deskundige. Die vroeg wie er tevreden was over z'n slaap. Ik was de enige die z'n hand op stak
Gaat wel goed met slapen. Duurt soms wat langer om in slaap te komen maar das normaal.Ik slaap over het algemeen behoorlijk kut!
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja, dat is al heel lang zo toch?quote:Op maandag 10 februari 2025 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter!Ik slaap over het algemeen behoorlijk kut!
Wat mij helpt zijn slaapmeditaties van YouTube. Heb een hele playlist. Dat wel eens geprobeerd?:')![]()
patertje dan?quote:Op maandag 10 februari 2025 21:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
[..]
Kappen nou want voor ik het weet straks die borrelvijver hier weer aan![]()
Borrelvijverquote:Op maandag 10 februari 2025 21:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
[..]
Kappen nou want voor ik het weet straks die borrelvijver hier weer aan
ik slaap heerlijk, alleen over het algemeen te kort (avondmens dat vroeg op moet staan)quote:Op maandag 10 februari 2025 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter!Ik slaap over het algemeen behoorlijk kut!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Degenen die verzonnen hebben dat alles vroeg begint... echt he, wat moet je daarmee?quote:Op maandag 10 februari 2025 21:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik slaap heerlijk, alleen over het algemeen te kort (avondmens dat vroeg op moet staan)I'm surrounded by morons!
Het zou verboden moeten wordenquote:Op maandag 10 februari 2025 21:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Degenen die verzonnen hebben dat alles vroeg begint... echt he, wat moet je daarmee?![]()
vogeltje wat zing je vroegquote:Op maandag 10 februari 2025 21:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Degenen die verzonnen hebben dat alles vroeg begint... echt he, wat moet je daarmee?![]()
![]()
ik slaap door de week omstreeks half 12, wekker gaat weer om 5 uurSame shit, different day
SC hopper present![]()
Mummo groet jullie
![]()
Da's echt te kort hoorquote:Op maandag 10 februari 2025 21:47 schreef Koen66 het volgende:
ik slaap door de week omstreeks half 12, wekker gaat weer om 5 uur
Pff, hoe hou je het volquote:Op maandag 10 februari 2025 21:47 schreef Koen66 het volgende:
ik slaap door de week omstreeks half 12, wekker gaat weer om 5 uur![]()
en in het weekend?quote:Op maandag 10 februari 2025 21:47 schreef Koen66 het volgende:
ik slaap door de week omstreeks half 12, wekker gaat weer om 5 uur![]()
![]()
I knowquote:Op maandag 10 februari 2025 21:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Da's echt te kort hoorMaar voor 8 uur slapen zou ik om 21:00 moeten gaan slapen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Snel, nu!quote:Op maandag 10 februari 2025 21:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
I knowMaar voor 8 uur slapen zou ik om 21:00 moeten gaan slapen
![]()
die tijdstippen zou ik compleet aan kapot gaan manquote:Op maandag 10 februari 2025 21:47 schreef Koen66 het volgende:
5 uur slaap op zich is wel te doen maar voor 12 uur al moeten gaan slapen dan lig ik om 3 uur klaarwakker in mijn nest of ik moet zo veel te weinig geslapen hebben dat ik half 12 niet eens haal![]()
![]()
Hier een vergelijkbaar slaappatroon, met tussendoor nog twee keer wakker 's nachts plus dat ik het zonder wekker moet doenquote:Op maandag 10 februari 2025 21:47 schreef Koen66 het volgende:
het is soms ook wel pas 0:30, of een enkele keer slaap ik om 2:00 nog nietquote:Op maandag 10 februari 2025 21:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
die tijdstippen zou ik compleet aan kapot gaan man
5 uur slaap op zich is wel te doen maar voor 12 uur al moeten gaan slapen dan lig ik om 3 uur klaarwakker in mijn nest of ik moet zo veel te weinig geslapen hebben dat ik half 12 niet eens haal
Same shit, different day
SC hopper present![]()
![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 21:51 schreef mario390 het volgende:
@:Puzzie je bent top bij de beeld
dat selfde dacht ik ook
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
en dan is 5 uur echt te vroegquote:Op maandag 10 februari 2025 21:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is soms ook wel pas 0:30, of een enkele keer slaap ik om 2:00 nog niet![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik slaap hier nu al een tijdje van tussen 12 en 1 tot 8 uur. Word nog steeds moe wakker.
Maar morgen krijg ik te horen wanneer ik naar huis ga. Waarschijnlijk woensdag.:')![]()
zo'n werkdag moet ik dan ook geen saaie meetings hebbenquote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik had vannacht ook een nachtje van amper 5 uur, maar dan zit ik wel bijna te knikkebollen in de trein.![]()
dan zit je gelukkig nog in de trein. niet in de autoquote:Op maandag 10 februari 2025 21:55 schreef Shii het volgende:
Ik had vannacht ook een nachtje van amper 5 uur, maar dan zit ik wel bijna te knikkebollen in de trein.![]()
![]()
Ja dat soort nachten moet je niet te vaak in de week hebbenquote:Op maandag 10 februari 2025 21:55 schreef Shii het volgende:
sinterklaaskapoentje
![]()
Dat kan ik echt een nachtje hebben maar niet vakerquote:Op maandag 10 februari 2025 21:55 schreef Shii het volgende:
Ik had vannacht ook een nachtje van amper 5 uur, maar dan zit ik wel bijna te knikkebollen in de trein.:')![]()
Ik ga nooit met de auto naar werk. Anders zou dat niet verstandig zijn nee.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:56 schreef maily het volgende:
[..]
dan zit je gelukkig nog in de trein. niet in de auto![]()
Ditquote:Op maandag 10 februari 2025 21:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat kan ik echt een nachtje hebben maar niet langer![]()
in de trein gaan mijn oogjes soms wel ff echt dicht hoorquote:Op maandag 10 februari 2025 21:55 schreef Shii het volgende:
Ik had vannacht ook een nachtje van amper 5 uur, maar dan zit ik wel bijna te knikkebollen in de trein.heerlijk
![]()
Ik ben zo bang dat ik ga snurken of dat ik niet op tijd weer wakker word.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
in de trein gaan mijn oogjes soms wel ff echt dicht hoorheerlijk
![]()
Heb je wel gelijk wat bij geslapenquote:Op maandag 10 februari 2025 21:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ben zo bang dat ik ga snurken of dat ik niet op tijd weer wakker word.![]()
![]()
en dat je de volgende dag op dumpert staatquote:Op maandag 10 februari 2025 21:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ben zo bang dat ik ga snurken of dat ik niet op tijd weer wakker word.![]()
![]()
Ja dat wel.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk wat bij geslapen![]()
![]()
Ervaring mee?quote:Op maandag 10 februari 2025 22:00 schreef maily het volgende:
[..]
en dat je de volgende dag op dumpert staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
quote:Op maandag 10 februari 2025 22:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ervaring mee?neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Sorry ik ken geen roze blokjesquote:Op maandag 10 februari 2025 21:58 schreef HappyCharly het volgende:
Blijft leuk al die mentions van @:harrie
Al heb ik nog steeds liever een roze blokje![]()
![]()
Nee, geen linkje, mkayquote:
Koud morgen kijken bij een nieuwe werkplek.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik zet dan wel mijn wekker een paar minuten voor ik er uit moetquote:Op maandag 10 februari 2025 21:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ben zo bang dat ik ga snurken of dat ik niet op tijd weer wakker word.
dat snurken heb je zelf toch geen last van joh![]()
had ik vorige week in de auto. Maar ff pauze gehouden met een bakkiequote:Op maandag 10 februari 2025 21:55 schreef Shii het volgende:
Ik had vannacht ook een nachtje van amper 5 uur, maar dan zit ik wel bijna te knikkebollen in de trein.Same shit, different day
SC hopper present![]()
verstandigquote:Op maandag 10 februari 2025 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had ik vorige week in de auto. Maar ff pauze gehouden met een bakkie![]()
![]()
warm aankleden!quote:Op maandag 10 februari 2025 22:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Koud morgen kijken bij een nieuwe werkplek.
en nieuwe kans! hopelijk naar je zin![]()
![]()
Ja verstandig om dat op tijd te signaleren en even een pauze te nemen met een bakkie.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had ik vorige week in de auto. Maar ff pauze gehouden met een bakkie![]()
mijn auto roept ook wel eens 'Vermoeidheid herkend'quote:Op maandag 10 februari 2025 22:09 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja verstandig om dat op tijd te signaleren en even een pauze te nemen met een bakkie.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn auto roept ook wel eens 'Vermoeidheid herkend'![]()
![]()
daar bof je meequote:Op maandag 10 februari 2025 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn trein roept dat ook weleensquote:Op maandag 10 februari 2025 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
![]()
Doet de mijne ook en rukt ook nog eens aan het stuur. Vind ik stom.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:12 schreef maily het volgende:
[..]
uiteraard
mijn auto roept weleens; blijf in je rijbaanI'm surrounded by morons!
auto's worden steeds bemoeizuchtigerquote:Op maandag 10 februari 2025 22:12 schreef maily het volgende:
[..]
uiteraard
mijn auto roept weleens; blijf in je rijbaanSame shit, different day
SC hopper present![]()
jaquote:Op maandag 10 februari 2025 22:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Doet de mijne ook en rukt ook nog eens aan het stuur. Vind ik stom.![]()
![]()
Het zijn net vrouwenquote:Op maandag 10 februari 2025 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
auto's worden steeds bemoeizuchtiger![]()
Wie ze lief heeft laat ze thuisquote:Op maandag 10 februari 2025 22:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Doet de mijne ook en rukt ook nog eens aan het stuur. Vind ik stom.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2025 22:14:17 ]![]()
"Uw blaas is 69% vol. De routeplanner zoekt een sanitaire tussenstop voor u op."quote:Op maandag 10 februari 2025 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat je auto zegt: hé waarom rijd je niet rechtstreeks naar huis?quote:Op maandag 10 februari 2025 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in Oostenrijk heb je dan pechquote:Op maandag 10 februari 2025 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
"Uw blaas is 69% vol. De routeplanner zoekt een sanitaire tussenstop voor u op."![]()
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: