SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')![]()
ik kan wel, geen zinquote:Op maandag 10 februari 2025 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Aansteller. Ik reed dronken door de donkere bossen hier onderweg naar huisUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Niemand gaat voor de lol sociaal doenquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dit is ook niet voor de lolquote:Op maandag 10 februari 2025 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niemand gaat voor de lol sociaal doensinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ik wel hoorquote:Op maandag 10 februari 2025 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niemand gaat voor de lol sociaal doen
:')![]()
QFTquote:Op maandag 10 februari 2025 20:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
[..]
En muis is de meest normale persoonTrotste mama van Ambar
zelfs ik doe dat weleensquote:Op maandag 10 februari 2025 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niemand gaat voor de lol sociaal doen
Uw ADH vitamine Worst
Dat is niet raar dat is alleen maar bijzonder.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het raar dat jullie een sociale activiteit plannen![]()
Ik doe niet vrijwillig aan sociale dingenTrotste mama van Ambar
ik zou pas beledigd zijn als je zegt dat ik zo gewoontjes ben (al zouden mijn collega's dat wel denken)Uw ADH vitamine Worst
Maar goed, ik ga nog ff iets nuttigs doen en dan meuren.![]()
Val morgenavond wel weer ff binnen
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Laterzquote:Op maandag 10 februari 2025 20:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Val morgenavond wel weer ff binnen![]()
![]()
Saaiquote:Op maandag 10 februari 2025 20:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Val morgenavond wel weer ff binnenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: