SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')![]()
ik kan wel, geen zinquote:Op maandag 10 februari 2025 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Aansteller. Ik reed dronken door de donkere bossen hier onderweg naar huisUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Niemand gaat voor de lol sociaal doenquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dit is ook niet voor de lolquote:Op maandag 10 februari 2025 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niemand gaat voor de lol sociaal doensinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ik wel hoorquote:Op maandag 10 februari 2025 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niemand gaat voor de lol sociaal doen
QFTquote:Op maandag 10 februari 2025 20:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
[..]
En muis is de meest normale persoonTrotste mama van Ambar
zelfs ik doe dat weleensquote:Op maandag 10 februari 2025 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niemand gaat voor de lol sociaal doen
Uw ADH vitamine Worst
Dat is niet raar dat is alleen maar bijzonder.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het raar dat jullie een sociale activiteit plannen![]()
Ik doe niet vrijwillig aan sociale dingenTrotste mama van Ambar
ik zou pas beledigd zijn als je zegt dat ik zo gewoontjes ben (al zouden mijn collega's dat wel denken)Uw ADH vitamine Worst
Maar goed, ik ga nog ff iets nuttigs doen en dan meuren.![]()
Val morgenavond wel weer ff binnen
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Laterzquote:Op maandag 10 februari 2025 20:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Val morgenavond wel weer ff binnen![]()
![]()
Saaiquote:Op maandag 10 februari 2025 20:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Val morgenavond wel weer ff binnenTrotste mama van Ambar
Zouden ze dat ook in de nacht hebben? Een mooi geoliede dame op een naaitafel?quote:Op maandag 10 februari 2025 20:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo de naaitafel staat in de olie
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Nou hier niet hoor.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zouden ze dat ook in de nacht hebben? Een mooi geoliede dame op een naaitafel?Trotste mama van Ambar
Is wel een vereiste toch?quote:Op maandag 10 februari 2025 20:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zouden ze dat ook in de nacht hebben? Een mooi geoliede dame op een naaitafel?![]()
![]()
Misschien kunnen we dat aanvragen.....quote:Op maandag 10 februari 2025 20:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zouden ze dat ook in de nacht hebben? Een mooi geoliede dame op een naaitafel?
How can I make this topic about me?![]()
Je zou denken van wel jaquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Ho wacht jullie gaan met zijn allen naar een seksclub?Trotste mama van Ambar
Julliequote:Op maandag 10 februari 2025 20:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien kunnen we dat aanvragen.....
De nacht ga ik niet redden
Alle rukbunkers komen (hihi) tesamenquote:Op maandag 10 februari 2025 20:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ho wacht jullie gaan met zijn allen naar een seksclub?
Alleen Harrie, Grrrrr en Hema geloof ikquote:Op maandag 10 februari 2025 20:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ho wacht jullie gaan met zijn allen naar een seksclub?![]()
![]()
Ben ik mooi blij dat ik niet mee gaquote:Op maandag 10 februari 2025 20:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Alle rukbunkers komen (hihi) tesamenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ja.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ho wacht jullie gaan met zijn allen naar een seksclub?
Ga mee
Nieuw topic dus vergeet je niet aan te melden voor de Meet over 109 dagen
Alle opmerkingen voor dit bericht moeten als niet gezien worden beschouwd
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie)
🟩 @Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @sinterklaaskapoentje
🟩 @gebrokenglas
🟩 @ToT
🟩 @mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @_UserName_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟪 @Dotteke
🟪 @ieniminimuis
🟪 @DJMO
🟪 @pinnenmutske
🟪 @JustinK
🟪 @Roos94
🟪 @Fogel
🟪 @maily
🟨 @Rob
🟪 @Homijn
🟪 @Sally Geen Mentions meer en paars blokje voor het overzicht
🟪 @Dr.Mikey
🟪 @Koekiemonster
🟨 @HappyCharly
⬛ @AardappelSchotel
✅ @Paul (Deze Mention blijft gewoon staan wat er ook gebeurt)
⬛ @Lovely
🟨 @Aapje30
🟨 @sp3c
⬜ @mario390
🟨 @greysbones
🟨 @SwJ
🟨 @DerRabbit
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
..✅ = Wordt zeker niet vergeten bij de Mentions
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen.
*Graag krijg ik even de exacte locatie door op google maps dan kan ik die toevoegen voor de laatkomers*
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 3 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2025 20:46:51 ]![]()
ja kunt je gewoon nog aanmelden hoor dat is geen enkel probleem er zijn nog kaarten beschikbaarquote:Op maandag 10 februari 2025 20:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ho wacht jullie gaan met zijn allen naar een seksclub?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: