quote:Op maandag 10 februari 2025 21:51 schreef mario390 het volgende:
@:Puzzie je bent top bij de beeld
dat selfde dacht ik ook
en dan is 5 uur echt te vroegquote:Op maandag 10 februari 2025 21:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is soms ook wel pas 0:30, of een enkele keer slaap ik om 2:00 nog niet
zo'n werkdag moet ik dan ook geen saaie meetings hebbenquote:
dan zit je gelukkig nog in de trein. niet in de autoquote:Op maandag 10 februari 2025 21:55 schreef Shii het volgende:
Ik had vannacht ook een nachtje van amper 5 uur, maar dan zit ik wel bijna te knikkebollen in de trein.
Ja dat soort nachten moet je niet te vaak in de week hebbenquote:Op maandag 10 februari 2025 21:55 schreef Shii het volgende:
Ik had vannacht ook een nachtje van amper 5 uur, maar dan zit ik wel bijna te knikkebollen in de trein.
Dat kan ik echt een nachtje hebben maar niet vakerquote:Op maandag 10 februari 2025 21:55 schreef Shii het volgende:
Ik ga nooit met de auto naar werk. Anders zou dat niet verstandig zijn nee.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:56 schreef maily het volgende:
[..]
dan zit je gelukkig nog in de trein. niet in de auto
Ditquote:Op maandag 10 februari 2025 21:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat kan ik echt een nachtje hebben maar niet langer
in de trein gaan mijn oogjes soms wel ff echt dicht hoorquote:Op maandag 10 februari 2025 21:55 schreef Shii het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |