en daarna dat ze op donderdag Hemelvaartsdag jarig was en dan ook iedereen vrij isquote:Op maandag 10 februari 2025 21:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
moemoe zei zelf dat ze haar verjaardag viert dat weekend en niet kan
Ow heet het daarom een amperbroekkie in het Zuid-Afrikaans?quote:
totdat ze buktquote:Op maandag 10 februari 2025 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow heet het daarom een amperbroekkie in het Zuid-Afrikaans?
Er past amper wat in dat broekkie!
ze mist @sinterklaaskapoentjequote:Op maandag 10 februari 2025 21:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Mijn Teckel is me zat.
Normaal als ik een traantje moet laten bij een film of serie komt ze onder haar dekens vandaan om me troosten![]()
Waarschijnlijk heb ik te veel naar haar zin gehuild deze film want ze komt nu onder haar dekens vandaan om richting slaapkamer te gaan en daar onder de dekens te liggen
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 10-02-2025 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
hmmmmm 🤔quote:Op maandag 10 februari 2025 21:14 schreef Harrie het volgende:
ik zou bijna gewoon een aanmelding gemist hebben en niemand die dat ff tegen me zegt![]()
🟩 @:Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @:MoeMoe (Ga jij ook naar de meet betekend dat je ook komt)
quote:Op maandag 10 februari 2025 21:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Mijn Teckel is me zat.
Normaal als ik een traantje moet laten bij een film of serie komt ze onder haar dekens vandaan om me troosten![]()
Waarschijnlijk heb ik te veel naar haar zin gehuild deze film want ze komt nu onder haar dekens vandaan om richting slaapkamer te gaan en daar onder de dekens te liggen
Die hont gaat wel helemaal los als ik daar binnen komquote:
Of ze heeft zoiets van: "Hij heeft mijn taak op dat gebied overgenomen, dus ga hem dan nu ook maar bellen, trut!"quote:
alleen de hontquote:Op maandag 10 februari 2025 21:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die hont gaat wel helemaal los als ik daar binnen kom
quote:Op maandag 10 februari 2025 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Of ze heeft zoiets van: "Hij heeft mijn taak op dat gebied overgenomen, dus ga hem dan nu ook maar bellen, trut!"
quote:Op maandag 10 februari 2025 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Bekijk deze YouTube-video
@ 6:51Was het toevallig net aan het kijken!
Dan nog mooier.quote:
Jij mag er ook wel zijn hoorquote:
ja die moesten wachten op hun ontbijtquote:Op maandag 10 februari 2025 21:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik was zondag er voor 8.00uur uit.
Kapoen en Jeroen pas na tienen ofzo
Hier was zo'n meeting over slaap met een deskundige. Die vroeg wie er tevreden was over z'n slaap. Ik was de enige die z'n hand op stakquote:Op maandag 10 februari 2025 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Bekijk deze YouTube-video
@ 6:51Was het toevallig net aan het kijken!
De ontbijttafel was om half 9 al gedektquote:Op maandag 10 februari 2025 21:35 schreef maily het volgende:
[..]
ja die moesten wachten op hun ontbijt
kon je wel lekker op je gemak douchen enzoquote:Op maandag 10 februari 2025 21:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
De ontbijttafel was om half 9 al gedekt
het is een keuzequote:Op maandag 10 februari 2025 21:37 schreef mascara-klodder het volgende:
Verder janken. Nog 3 kwartier te gaan
Beter!quote:Op maandag 10 februari 2025 21:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hier was zo'n meeting over slaap met een deskundige. Die vroeg wie er tevreden was over z'n slaap. Ik was de enige die z'n hand op stak
Gaat wel goed met slapen. Duurt soms wat langer om in slaap te komen maar das normaal.
Ja, dat is al heel lang zo toch?quote:Op maandag 10 februari 2025 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter!Ik slaap over het algemeen behoorlijk kut!
patertje dan?quote:Op maandag 10 februari 2025 21:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
[..]
Kappen nou want voor ik het weet straks die borrelvijver hier weer aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |