Wil je de nacht doorhalen of heb je slaapplannen?quote:Op maandag 10 februari 2025 21:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig
Is fijn tochquote:
ben met een serie bezig met moord in een tuinhuisje ....quote:Op maandag 10 februari 2025 21:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
What happens in het tuinhuisje...
jij mag gewoon meequote:Op maandag 10 februari 2025 21:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig
Jaquote:Op maandag 10 februari 2025 21:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wil je de nacht doorhalen of heb je slaapplannen?
[..]
Is fijn toch
quote:Op maandag 10 februari 2025 21:12 schreef maily het volgende:
[..]
ben met een serie bezig met moord in een tuinhuisje ....
Kan geen toeval zijn!quote:Op maandag 10 februari 2025 21:12 schreef maily het volgende:
[..]
ben met een serie bezig met moord in een tuinhuisje ....
Ik heb die openingstijden niet bedachtquote:Op maandag 10 februari 2025 21:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik wil ook wel mee maar wil niet doorhalen
Hmm ja, ik denk dat ik wel een hotel boek eigenlijk.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wil je de nacht doorhalen of heb je slaapplannen?
[..]
Is fijn toch
Het is wel uitkijken wat je zegt hier, bijna alles betekent dat je ook naar de meet komtquote:Op maandag 10 februari 2025 21:14 schreef Harrie het volgende:
ik zou bijna gewoon een aanmelding gemist hebben en niemand die dat ff tegen me zegt![]()
🟩 @:Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @:MoeMoe (Ga jij ook naar de meet betekend dat je ook komt)
you go girlquote:Op maandag 10 februari 2025 21:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja, ik denk dat ik wel een hotel boek eigenlijk.
Ik zit er nog aan te denken een BH te painten met "Bolk" er op, als tettenbolker.quote:
sssssssssst jij hebt hem door niet verder vertellenquote:Op maandag 10 februari 2025 21:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het is wel uitkijken wat je zegt hier, bijna alles betekent dat je ook naar de meet komt
Mag gewoonquote:Op maandag 10 februari 2025 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit er nog aan te denken een BH te painten met "Bolk" er op, als tettenbolker.
Maar nee, te simpel.
Iets met slagroom?quote:Op maandag 10 februari 2025 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit er nog aan te denken een BH te painten met "Bolk" er op, als tettenbolker.
Maar nee, te simpel.
moemoe zei zelf dat ze haar verjaardag viert dat weekend en niet kanquote:Op maandag 10 februari 2025 21:14 schreef Harrie het volgende:
ik zou bijna gewoon een aanmelding gemist hebben en niemand die dat ff tegen me zegt![]()
🟩 @:Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @:MoeMoe (Ga jij ook naar de meet betekend dat je ook komt)
moet iedereen ook zijn telefoon in de bak gooien?quote:Op maandag 10 februari 2025 21:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
sssssssssst jij hebt hem door niet verder vertellen
In de string van de danseres!quote:Op maandag 10 februari 2025 21:22 schreef maily het volgende:
[..]
moet iedereen ook zijn telefoon in de bak gooien?
en daarna dat ze op donderdag Hemelvaartsdag jarig was en dan ook iedereen vrij isquote:Op maandag 10 februari 2025 21:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
moemoe zei zelf dat ze haar verjaardag viert dat weekend en niet kan
Ow heet het daarom een amperbroekkie in het Zuid-Afrikaans?quote:
totdat ze buktquote:Op maandag 10 februari 2025 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow heet het daarom een amperbroekkie in het Zuid-Afrikaans?
Er past amper wat in dat broekkie!
ze mist @sinterklaaskapoentjequote:Op maandag 10 februari 2025 21:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Mijn Teckel is me zat.
Normaal als ik een traantje moet laten bij een film of serie komt ze onder haar dekens vandaan om me troosten![]()
Waarschijnlijk heb ik te veel naar haar zin gehuild deze film want ze komt nu onder haar dekens vandaan om richting slaapkamer te gaan en daar onder de dekens te liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |