Steek een teen in je mondquote:
kom ff door met jouw advies dan, ik heb nog niet besteldquote:Op dinsdag 11 februari 2025 01:32 schreef hemarookworst het volgende:
Zelf zou ik niet zo snel die grinder nemen, maar ik ben dan ook beetje een snob
en niet op de meeting komenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 01:33 schreef Homijn het volgende:
* Homijn wil de tent wel een poosje bewaken
Je hebt pakweg twee soorten, grinders met messen en grinders met maalschijven. Met maalschijven (burr) is beter, maalt gelijkmatiger en minder warmte ontwikkeling wat de smaak kan beïnvloedenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 01:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
kom ff door met jouw advies dan, ik heb nog niet besteld
klinkt logisch maar die zijn tering duurquote:Op dinsdag 11 februari 2025 01:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je hebt pakweg twee soorten, grinders met messen en grinders met maalschijven. Met maalschijven (burr) is beter, maalt gelijkmatiger en minder warmte ontwikkeling wat de smaak kan beïnvloeden
Heb Harrie net DM daar al over gestuurdquote:Op dinsdag 11 februari 2025 01:32 schreef hemarookworst het volgende:
Zelf zou ik niet zo snel die grinder nemen, maar ik ben dan ook beetje een snob
Zijn wel duurder jaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 01:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
klinkt logisch maar die zijn tering duurik heb echt geen idee namelijk
Ik heb helemaal geen ervaring en ik heb hem ook niet morgen nodig dus ik ben nog in de onderzoekende fasequote:Op dinsdag 11 februari 2025 01:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb Harrie net DM daar al over gestuurd
Is mijn smaak en ik kijk naar de ervaringen wat ik van het merk heb en ook wel het design en natuurlijk de reviews.
Dat is wel een lief dingetjequote:Op dinsdag 11 februari 2025 01:42 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb deze, maar daar moet je maar net zin in hebben, al valt een kleine hoeveelheid per dag maken wel mee als je net als ik aan 1 max ,2 mokken genoeg hebt
[ afbeelding ]
Dan gaat het helemaal goedkomenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 01:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen ervaring en ik heb hem ook niet morgen nodig dus ik ben nog in de onderzoekende fase
Ik waardeer alle input en ervaringen (en ja ik lees ook de reviews)
Ik heb een 1 pit inductieplaatje gekocht toen ik hier kwam wonen want budget en ik moest alles nog hebben enzo maar ik denk toch dat ik de afgesloten gas aansluiting in de keuken weer een kraan op ga zetten en gewoon een gasfornuis neer zet en dan mijn inductie ding om gecontroleerd langzaam aan iets te laten pruttelen want dat werkt wel echt perfectquote:Op dinsdag 11 februari 2025 01:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dan gaat het helemaal goedkomen
Vind dat soort dingen ook best lastig. Had het hier met de inductiekookplaat
Werkt perfect, weet ook dat als deze kapot is dat ik er eentje met een deksel moet hebben
Ik heb nieteens een gaskraan hier meer. Denk ook niet dat de woningbouw er blij mee gaat zijn als ik dingen zou veranderenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 01:48 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb een 1 pit inductieplaatje gekocht toen ik hier kwam wonen want budget en ik moest alles nog hebben enzo maar ik denk toch dat ik de afgesloten gas aansluiting in de keuken weer een kraan op ga zetten en gewoon een gasfornuis neer zet en dan mijn inductie ding om gecontroleerd langzaam aan iets te laten pruttelen want dat werkt wel echt perfect![]()
maar waarom een deksel ?
Zo kook ik ookquote:Op dinsdag 11 februari 2025 01:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb nieteens een gaskraan hier meer. Denk ook niet dat de woningbouw er blij mee gaat zijn als ik dingen zou veranderen![]()
Had gelukkig hier wel genoeg budget voor een fijne inductiekookplaat.
En die deksel is nodig omdat er vanalles achter mijn kookplaat valt tijdens het koken.
Ik denk dat dit bij mij ook zo gedaan is.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 01:59 schreef Harrie het volgende:
Hier hebben ze alleen de gaskraan uit de keuken vervangen door een rozet en een dop om hem af te dichten dus daar een kraantje op draaien is niet echt een grote verbouwing en kan ik ook wel weer heel makkelijk ongedaan maken als ik weer weg gaalleen ff bedenken waar ik die dop ga neerleggen dat ik die nog ooit ga vinden
Ik zou gewoon even wat investeren in een normale inductiekookplaat.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:05 schreef Harrie het volgende:
perilex aansluiting hebben ze hier ook gemaakt
kan weinig gebeuren met een kraantje (ik heb al wel wat rondvraag gedaan) een oude gasslang daar zijn ze tegenwoordig veel feller op als er wat gebeurd.
weet ik maar ik vind gas zo fijn kokenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zou gewoon even wat investeren in een normale inductiekookplaat.
Het kost de wereld ook niet.
Ik ben van een 6-pits fornuis met oven van SMEG naar een 4-pits inductie gegaan.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
weet ik maar ik vind gas zo fijn koken
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik krijg deze vibe bij die foto
Heb geen krachtstroom alleen 2 groepen naar de keuken maar het kan ook zijn dat ik een losse wokbrander op propaan koop en dan wel gewoon inductie doe maar gewoon lekker gas is ook wel fijn dus ik ga er zometeen eerst even rustig over nadenken in mijn slaapquote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben van een 6-pits fornuis met oven van SMEG naar een 4-pits inductie gegaan.
Heb het er heel erg moeilijk meegehad, uiteindelijk wil ik niks anders meer.
Nouja, een 6-pits inductie dan
Ik vond inductie in feite net zo fijn koken als gas. Ietsje eerder de plaat/pit laag draaien, maar verder...quote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
weet ik maar ik vind gas zo fijn koken
die kan wel tegen een stootje tochquote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik vond inductie in feite net zo fijn koken als gas. Ietsje eerder de plaat/pit laag draaien, maar verder...
Het is dat het een glasplaat is waar je voorzichtig mee moet zijn.
Nou ik ben een lompe harrie (what's in a name) en er is nog niks kapotquote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik vond inductie in feite net zo fijn koken als gas. Ietsje eerder de plaat/pit laag draaien, maar verder...
Het is dat het een glasplaat is waar je voorzichtig mee moet zijn.
Jaja... vraag dat aan @ToT ...?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
die kan wel tegen een stootje toch
quote:ik ga eerst ff een paar uur slapen want Killem is veel te laat om het over te nemen vandaag
Nu snap ik waarom ik jouw nick altijd lees als Ma-Flodderquote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nou ik ben een lompe harrie (what's in a name) en er is nog niks kapot![]()
En met lomp bedoel ik echt dat ik een LEO ben (Lomp En Onhandig)
Laat die krulletjes toch lekker slapen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Jaja... vraag dat aan @:ToT ...?![]()
[..]
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom ik jouw nick altijd lees als Ma-Flodder![]()
Welterusten
Heel goed om @Paul af en toe bij het gesprek te betrekkenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Laat die krulletjes toch lekker slapen.
Wat jij @:Paul?
Krulletjes...?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Laat die krulletjes toch lekker slapen.
Wat jij @:Paul?
Pasen en Pinksteren zijn nu op 1 dag gevallen. Ik krijg eenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom ik jouw nick altijd lees als Ma-Flodder![]()
Welterusten
ik ben helemaal niet zo gemeen als dat ik er uit ziequote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Pasen en Pinksteren zijn nu op 1 dag gevallen. Ik krijg eenvan harrie
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |