Hij drinkt zijn koffie zoals mensen 4 dagen met een theezakje doenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 01:13 schreef Harrie het volgende:
hoe drinkt kapoentje zijn koffie het liefst ?
schandaligquote:Op dinsdag 11 februari 2025 01:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die drinkt zijn koffie zoals mensen 4 dagen met een theezakje doen
linkjes er bijquote:Op dinsdag 11 februari 2025 01:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Grinder....gemak dient de mens en techniek staat voor alles
machine is makkelijker, handmaler gebruik ik als een halve fitnessapparaatquote:
ik had al wel een googletje gedaan maar dan komen er zoveel en dan weet ik weer niet welke ik moet nemen want er zit best een berg prijsverschil in ookquote:Op dinsdag 11 februari 2025 01:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zou voor deze gaan maar dan ook alleen omdat die een match heeft met mijn filterapparaat.
Degene die ik heb die heb ik van een vriend gekregen en gebruik ik om kruiden/specerijen te malen en boemboes te maken.
Maar Google op grinder en koffie en er gaat een wereld voor je open.
[ link | afbeelding ]
en Bedanktquote:Op dinsdag 11 februari 2025 01:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zou voor deze gaan maar dan ook alleen omdat die een match heeft met mijn filterapparaat.
Degene die ik heb die heb ik van een vriend gekregen en gebruik ik om kruiden/specerijen te malen en boemboes te maken.
Maar Google op grinder en koffie en er gaat een wereld voor je open.
[ link | afbeelding ]
Die koffiefilterhouderquote:Op dinsdag 11 februari 2025 01:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
De match:
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |