weet ik maar ik vind gas zo fijn kokenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zou gewoon even wat investeren in een normale inductiekookplaat.
Het kost de wereld ook niet.
Ik ben van een 6-pits fornuis met oven van SMEG naar een 4-pits inductie gegaan.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
weet ik maar ik vind gas zo fijn koken
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik krijg deze vibe bij die foto
Heb geen krachtstroom alleen 2 groepen naar de keuken maar het kan ook zijn dat ik een losse wokbrander op propaan koop en dan wel gewoon inductie doe maar gewoon lekker gas is ook wel fijn dus ik ga er zometeen eerst even rustig over nadenken in mijn slaapquote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben van een 6-pits fornuis met oven van SMEG naar een 4-pits inductie gegaan.
Heb het er heel erg moeilijk meegehad, uiteindelijk wil ik niks anders meer.
Nouja, een 6-pits inductie dan
Ik vond inductie in feite net zo fijn koken als gas. Ietsje eerder de plaat/pit laag draaien, maar verder...quote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
weet ik maar ik vind gas zo fijn koken
die kan wel tegen een stootje tochquote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik vond inductie in feite net zo fijn koken als gas. Ietsje eerder de plaat/pit laag draaien, maar verder...
Het is dat het een glasplaat is waar je voorzichtig mee moet zijn.
Nou ik ben een lompe harrie (what's in a name) en er is nog niks kapotquote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik vond inductie in feite net zo fijn koken als gas. Ietsje eerder de plaat/pit laag draaien, maar verder...
Het is dat het een glasplaat is waar je voorzichtig mee moet zijn.
Jaja... vraag dat aan @ToT ...?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
die kan wel tegen een stootje toch
quote:ik ga eerst ff een paar uur slapen want Killem is veel te laat om het over te nemen vandaag
Nu snap ik waarom ik jouw nick altijd lees als Ma-Flodderquote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nou ik ben een lompe harrie (what's in a name) en er is nog niks kapot![]()
En met lomp bedoel ik echt dat ik een LEO ben (Lomp En Onhandig)
Laat die krulletjes toch lekker slapen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Jaja... vraag dat aan @:ToT ...?![]()
[..]
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom ik jouw nick altijd lees als Ma-Flodder![]()
Welterusten
Heel goed om @Paul af en toe bij het gesprek te betrekkenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Laat die krulletjes toch lekker slapen.
Wat jij @:Paul?
Krulletjes...?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Laat die krulletjes toch lekker slapen.
Wat jij @:Paul?
Pasen en Pinksteren zijn nu op 1 dag gevallen. Ik krijg eenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom ik jouw nick altijd lees als Ma-Flodder![]()
Welterusten
ik ben helemaal niet zo gemeen als dat ik er uit ziequote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Pasen en Pinksteren zijn nu op 1 dag gevallen. Ik krijg eenvan harrie
![]()
Ohhh mijn auto-correct doet weer zijn eigen dingquote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Krulletjes...?
En wat heeft @:Paul er dan mee van doen...
Ik wilde net zeggenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Pasen en Pinksteren zijn nu op 1 dag gevallen. Ik krijg eenvan harrie
![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ben helemaal niet zo gemeen als dat ik er uit zie![]()
truste![]()
* Harrie is nu echt slapen
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-02-2025 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
En je leeft nogquote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen
Harrie valt wel mee hoor(heb m gemeet
)
[..]
Ja duh.quote:
Deze vrouwquote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja duh.
Ik geloof dat men eerder bang moet zijn dat zij nog leven, als ze mij ontmoeten
Al ligt het aan de setting![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Oeh - jij ook...?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |