Oh onhandigquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik heb nog helemaal geen slaap
[..]
dit
Maar Thee is zo lekker manquote:
Je focus is wel wat zoek, maar ik herken dat wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
Rustig aan, ik moet ook nog een paar uur gaan werken straks en probeer het allemaal een beetje binnen de perken te houden met al dat gedrink
Sowieso gebakkenquote:
focus zoek? Die snap ik ff nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Je focus is wel wat zoek, maar ik herken dat wel.
Ben thee echt gaan waarderen laatste tijdquote:
Dat je gezopen hebt, je leest dingen niet helder. Ik zie dat gewoon bij sommige users.quote:
Ik laat het zakje er ook gewoon 5 minuten inhangen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ben thee echt gaan waarderen laatste tijd
de vis wordt duur betaald tegenwoordigquote:
Ik, nu bedoel jequote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat je gezopen hebt, je leest dingen niet helder. Ik zie dat gewoon bij sommige users.
Oh bij mij moet 't net niet donkerrood zijn.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik laat het zakje er ook gewoon 5 minuten inhangen.
Zoals sommige mensen hun sterke bak koffie in de ochtend nodig hebben zo heb ik dat met Thee
Rood?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh bij mij moet 't net niet donkerrood zijn.
Bak sterke koffie vind ik ookHou wel van koffie, maar 't moet niet zo zijn dat m'n bek er van vertrekt
Rood?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh bij mij moet 't net niet donkerrood zijn.
Bak sterke koffie vind ik ookHou wel van koffie, maar 't moet niet zo zijn dat m'n bek er van vertrekt
Ja ligt aan de thee.quote:
Hoe sterker, hoe beterquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja ligt aan de thee.
Maar hele donkere thee van 't trekken vind ik niet lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |