Oeps geen zweepslag?quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:10 schreef StevenHyde het volgende:
Komende weken geen hardloopgebrabbel van mijn kant want heb vanavond tijdens hardlopen mijn kuitspier verrekt. Of nouja dat hoop ik want dat is t minst vervelende scenario.
Om mezelf niet in de weg te zitten zonder deze uitlaatklep zal ik maar wat meer gaan fietsen, vreten of bolken.
Ja dat zou t vervelende scenario zijn. Maar had een half jaar terug ook een verrekte kuitspier en ik denk dat dit hetzelfde is. Heb ook ooit zweepslag gehad 25 jaar terug en dat was ik idd maanden zoet mee..quote:
quote:
Nou in de gaten houden dan maar. Je moet natuurlijk te vaak je kuiten uitrekken om die koekjes achter op de kast te pakken.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja dat zou t vervelende scenario zijn. Maar had een half jaar terug ook een verrekte kuitspier en ik denk dat dit hetzelfde is. Heb ook ooit zweepslag gehad 25 jaar terug en dat was ik idd maanden zoet mee..
quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou in de gaten houden dan maar. Je moet natuurlijk te vaak je kuiten uitrekken om die koekjes achter op de kast te pakken.
Wees er maar zuinig op danquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]haha, Ja die kuiten moeten daarom nog jaren mee
Ah joh daar hebben ze grijpers voor uitgevonden.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]haha, Ja die kuiten moeten daarom nog jaren mee
Ff naar de fysioquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:16 schreef Lovely het volgende:
Oeh pijnlijk Steve, dan maar even rustig aan doen
Kan hij idd doen. Mocht het na zoveel dagen niet over isquote:
Goed in de gaten houdenquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:27 schreef StevenHyde het volgende:
Ja ik houd me wel ff koest. Fysio kan idd nog. Heb een hamstring blessure gehad en die 1,5 jaar om mbv fysio weer terug te kunnen hardlopen. Hoop dat t nu met rust weer beter gaan. Gaan het wel zien. Ik wil niet mopperen verder
Je woont toch in de buurt van Arnhem ?quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:10 schreef StevenHyde het volgende:
Komende weken geen hardloopgebrabbel van mijn kant want heb vanavond tijdens hardlopen mijn kuitspier verrekt. Of nouja dat hoop ik want dat is t minst vervelende scenario.
Om mezelf niet in de weg te zitten zonder deze uitlaatklep zal ik maar wat meer gaan fietsen, vreten of bolken.
Ja lekker de posbank op wil je denk ik zeggen greysquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je woont toch in de buurt van Arnhem ?
quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja lekker de posbank op wil je denk ik zeggen greys
Hey Greys.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |