Ja die kan dat goed, jij bent tweedequote:Op donderdag 22 mei 2025 18:24 schreef Lovely het volgende:
Die kan dat wel als de beste![]()
We missen je Justie
Tot ik er weer genoeg van heb, op de laptop wil dat ook niet zo snel omdat je ze aan moet klikken met de muisquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die kan dat goed, jij bent tweede![]()
Jullie samen kunnen dat goed
Ik ken maar een paar codes uit mijn hoofd.quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tot ik er weer genoeg van heb, op de laptop wil dat ook niet zo snel omdat je ze aan moet klikken met de muis
ZOlang ik jou ken krijg je er nog geen genoeg vanquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tot ik er weer genoeg van heb, op de laptop wil dat ook niet zo snel omdat je ze aan moet klikken met de muis
Ik wel meer, maar dan heb ze op den duur ook wel allemaal gehadquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ken maar een paar codes uit mijn hoofd.en
quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik wel meer, maar dan heb ze op den duur ook wel allemaal gehad
``
Ojaa hahahquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOlang ik jou ken krijg je er nog geen genoeg van
Ik noemde je al ver voor Jussie er was miss smiely weet je nog
Al lang iddquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij hebt je avondeten al op zeker?
Ik moet nog.
Die is zooooo lekkerquote:
Heerlijk, had het gehaald bij Die Grenze is een stuk goedkoperquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die is zooooo lekker![]()
Meestal hou ik niet van melk, maar deze wel
Ik hou ook niet meer van melkchocoladequote:Op donderdag 22 mei 2025 18:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die is zooooo lekker![]()
Meestal hou ik niet van melk, maar deze wel
Ik had het bij de Action gekocht, is hier sowieso geen jumboquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heerlijk, had het gehaald bij Die Grenze is een stuk goedkoper
Die van Jumbo zelf is ook net zo lekker, en volgens mij ook niet zo prijzig
Nee maar jij van puur, ik juist van wit en niet van melk en puurquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou ook niet meer van melkchocolade
Witte chocolade vind ik net boter.quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee maar jij van puur, ik juist van wit en niet van melk en puur
Ik eet het ook wel eens, bv als ik bonbons krijg. Ik vind het zo zet nu die melk chocoladquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:35 schreef Lovely het volgende:
Ik vind puur wel t lekkerst, maar melkchocolade met vulling is ook wel lekker op zijn tijd
Ja vind het lekker op brood maar niet om zo maar een hap boter te etenquote:
Hihi nee dat lijkt mij ook niets, zo een pakje boter opetenquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vind het lekker op brood maar niet om zo maar een hap boter te eten
Nee, al ben ik van de dikke boter op broodquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
GG bolkquote:
Na al die jaren nog ja?quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Getverdemmequote:
Niet zo raar als je pure bakboter zo zit te etenquote:
Ik moet er niet aan denken.quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet zo raar als je pure bakboter zo zit te eten
Ik ook niet hoor bahquote:
Heyquote:
Hij vraagt waar Harrie is niet waar jij bentquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Poepen in de schoen van Jeroen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |