SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
quote:Op zondag 27 april 2025 20:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap sowieso niet waarom je als kandidaat niet voor het geld zou gaan. Dat betekent dat er 2 kandidaten sowieso zaten te mollen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
SPOILER: handschriftenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie hier het antwoord 😁quote:Op zondag 27 april 2025 21:08 schreef Klaverblauwtje het volgende:
Heel vreemd van Sarah en Nimrod.
Heb je zoveel aan die ene pasvraag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. er volgende week nog uit moeten gaanThe average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
quote:Op zondag 27 april 2025 21:14 schreef MadMaster het volgende:
Weten we ook welke van wie is?SPOILER: handschriftenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nep-mollen is wel een ding natuurlijk. Als je een medekandidaat kan overtuigen dat jij de mol bent, vliegt die er bij de proef uit en heb je een grotere kans verder in het spel te komen.quote:Op zondag 27 april 2025 21:09 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom je als kandidaat niet voor het geld zou gaan. Dat betekent dat er 2 kandidaten sowieso zaten te mollen.
quote:Op zondag 27 april 2025 21:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Die rant vanJa, vond ik ook. Wat een krokodillentranen waren dat, zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. voelde wat geforceerd, zoveel verschil maakt één pasvraag nou ook weer niet.
Bij de 2e regel hoorde ik Sarah 'Michelle' zeggen.quote:
In Café De Mol lieten ze 't daarnet zien.quote:Op zondag 27 april 2025 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij de 2e regel hoorde ik Sarah 'Michelle' zeggen.
De eerste noemt ze ook, Pedro volgens mij. Maar ik ben niet 100% zeker daarvan…
De laatste 3 worden niet benomd…
quote:Op zondag 27 april 2025 21:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Een echte ouderwetse Mol-topshow.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Als het allemaal zo open is, dan is daar waarschijnlijk helemaal niets uit af te leiden…quote:Op zondag 27 april 2025 21:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
In Café De Mol lieten ze 't daarnet zien.
Van boven naar beneden is Alexy, Michèle, Pedro, Nimrod en Sarah.
De twee waar het het meeste op lijkt, zijn de 2 overgebleven heren. Terwijl mijn twee grootste kandidaten voor de mol net de 2 dames zijn.quote:Op zondag 27 april 2025 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het allemaal zo open is, dan is daar waarschijnlijk helemaal niets uit af te leiden…
Ok, dus hier zouden we iets uit moeten kunnen halen.quote:Op zondag 27 april 2025 21:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
In Café De Mol lieten ze 't daarnet zien.
Van boven naar beneden is Alexy, Michèle, Pedro, Nimrod en Sarah.
Nou ja, als-ie het had gehaald waren alle koffers uit het spel gehaald en was er dus ook geen geld verdiend.quote:Op maandag 28 april 2025 08:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al is het voor de mol niet zo interessant om op de fiets te gaan zitten bij die treinopdracht zou ik zeggen.
Maar daar had hij weinig controle over. Nouja, een kandidaat had kunnen denken 'dat is niet interessant', maar ik denk dat de mol er vanuit gaat dat de kandidaat er vol voor zal gaanquote:Op maandag 28 april 2025 09:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou ja, als-ie het had gehaald waren alle koffers uit het spel gehaald en was er dus ook geen geld verdiend.
Dat denk ik ook. Maar ik denk ook dat de fiets zo'n beetje de enige interessante positie voor de mol in dit spel was, aangezien het verder vooral een kwestie van geluk is of je verder komt of niet. Op de fiets heb je in elk geval nog een kans om direct naar Gilles te komen, zonder dat je met een kandidaat in een pak glazen moet dragen etc.quote:Op maandag 28 april 2025 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar daar had hij weinig controle over. Nouja, een kandidaat had kunnen denken 'dat is niet interessant', maar ik denk dat de mol er vanuit gaat dat de kandidaat er vol voor zal gaan
Maar dan is het effect van een lager bedrag in je koffer kunnen stoppen weer nihil.quote:Op maandag 28 april 2025 09:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar ik denk ook dat de fiets zo'n beetje de enige interessante positie voor de mol in dit spel was, aangezien het verder vooral een kwestie van geluk is of je verder komt of niet. Op de fiets heb je in elk geval nog een kans om direct naar Gilles te komen, zonder dat je met een kandidaat in een pak glazen moet dragen etc.
Dat effect is toch al vrij mager eigenlijk. De kans dat de molkoffer uiteindelijk bij Gilles komt is kleiner dan 50%.quote:Op maandag 28 april 2025 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dan is het effect van een lager bedrag in je koffer kunnen stoppen weer nihil.
Het is een beetje dubbel dat kandidaten altijd voor de persoonlijke voordelen gaan. Ik begrijp het wel, want niemand wil naar huis. Maar als je het spel wil winnen, zitten al die pasvragen en vrijstellingen de zoektocht naar de mol eigenlijk alleen maar in de weg. Pedro gaf zelf toe dat-ie eigenlijk geen idee had wie de mol is, hij zat daar puur vanwege het geluk dat hij onderweg heeft gehad.quote:Op maandag 28 april 2025 11:11 schreef Japepk het volgende:
Mooi ook dat Pedro er alsnog uitligt met zijn pas vragen. Het feit dat hij altijd bij die voordelen uitkwam, dus blijkbaar onvoorbereid, werkte ook niet mee.
50% gegeven dat een kandidaat niet voor zichzelf kiest.quote:Op maandag 28 april 2025 09:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat effect is toch al vrij mager eigenlijk. De kans dat de molkoffer uiteindelijk bij Gilles komt is kleiner dan 50%.
Hij heeft maar uit 2 tests echt vol info kunnen trekken, want 1x had hij een vrijstelling, 1x was hij per definitie door en 1x had hij ook al pasvragen. Hij overleefde wel de dubbele eliminatie en vorige week. Maar hij heeft ook flink wat opdrachten volledig buitenspel gezeten.quote:Op maandag 28 april 2025 11:11 schreef Japepk het volgende:
Als Nimrod de Mol is, dan is het wel echt een baas hoor. Die Molkofferacties zijn al super gedurfd en dan juist nog zaken als die fiets erbij en veel dingen terug in de groep leggen en psychologisch de touwtjes in handen houden. Maar goed, buiten die fiets geldt dat voor iedereen die de Mol zou zijn. Ik ben wel een beetje klaar met de deelopdrachten met quizvragen, daar hebben we nu al 4 varianten op gezien deze reeks. Icm de persoonlijke voordelen deze aflevering maakte het een beetje overkill. Mooi ook dat Pedro er alsnog uitligt met zijn pas vragen. Het feit dat hij altijd bij die voordelen uitkwam, dus blijkbaar onvoorbereid, werkte ook niet mee.
Nee, er zijn uiteindelijk maar 4 koffers bij Gilles terecht gekomen, terwijl er 10 in totaal waren. De koffer van Pasquino is nooit in het spel gekomen en Nimrod had op de fiets z'n eigen koffer bij zich.quote:Op maandag 28 april 2025 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
50% gegeven dat een kandidaat niet voor zichzelf kiest.
Het is voor mij wel het eerste seizoen dat ik al 2 zondagen ben vergeten te kijkenquote:Op maandag 28 april 2025 01:51 schreef liesje1979 het volgende:
Hoi,
Ik kijk het natuurlijk ook weer maar volg het topic eigenlijk niet. Dus geen idee of jullie dit met me delen. Maar tot nu toe is dit denk ik wel mijn saaiste mol siezoen ever? Geen idee maar het krijgt me gewoon niet te pakken. Misschien ben ik ook een beetje veranderd in het afgelopen jaar hoor. Maar ik mis gewoon het ultieme liefde voor de Mol een beetje. En dan vind ik die koffer met atributen voor de mol ook nog eens stom.
Ik ga er vanuit dat de mol de puzzel kent en derhalve altijd vrij kan komen wanneer hij/zij wil. Dus ik acht de kans 50% als de mol dat zou willen.quote:Op maandag 28 april 2025 12:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, er zijn uiteindelijk maar 4 koffers bij Gilles terecht gekomen, terwijl er 10 in totaal waren. De koffer van Pasquino is nooit in het spel gekomen en Nimrod had op de fiets z'n eigen koffer bij zich.
Misschien zijn we ook wel erg verwend met elk jaar een seizoen van De Mol sinds 2016. Ik heb ooit een interview met Andre van Duin gezien die werd gevraagd waarom hij eigenlijk maar zo weinig programma's maakte, waarop hij iets zei als dat hij de mensen hongerig wil houden en dat hij zeker niet wil dat mensen denken "oh daar heb je hem ook weer". Misschien zou het niet zo slecht zijn als ze eens een jaartje zouden overslaan. Al was het maar dat we dan weer waarderen wat we hebben met dit geweldige programma.quote:Op maandag 28 april 2025 12:27 schreef Moira het volgende:
[..]
Het is voor mij wel het eerste seizoen dat ik al 2 zondagen ben vergeten te kijken
Maar in tegenstelling tot WIDM heb ik ze hier wel nog zsm teruggekeken
Mooi gezegd. Ik denk ook wel al een aantal afleveringen; an sich is het zo-zo, maar het blijft een ontzettend leuke en goede show om naar te kijken. De storytelling is goed, er wordt voldoende spanning in de afleveringen gestopt en er zijn genoeg meeleefmomenten. Gave beeldvorming en een unieke presentator maken het af. De Mol blijft een genot om naar te kijken, maar het is niet meer elke week een verrassing.quote:Op maandag 28 april 2025 12:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Misschien zijn we ook wel erg verwend met elk jaar een seizoen van De Mol sinds 2016. Ik heb ooit een interview met Andre van Duin gezien die werd gevraagd waarom hij eigenlijk maar zo weinig programma's maakte, waarop hij iets zei als dat hij de mensen hongerig wil houden en dat hij zeker niet wil dat mensen denken "oh daar heb je hem ook weer". Misschien zou het niet zo slecht zijn als ze eens een jaartje zouden overslaan. Al was het maar dat we dan weer waarderen wat we hebben met dit geweldige programma.
Ik geloof haar totaal niet. Een act om te doen alsof ze kandidaat is.quote:Op maandag 28 april 2025 21:24 schreef golfer het volgende:
Michele moest echt huilen, dus ook geen mol.
Exact dit. Het valt dit seizoen beetje tegen ofzo. Die koffer is stom. De kandidaten niet fanatiek genoeg voor het spel, en de mol te onvindbaar (teveel alleen maar met een koffer bezig?). Het is beetje suf dit jaar.quote:Op maandag 28 april 2025 01:51 schreef liesje1979 het volgende:
Hoi,
Ik kijk het natuurlijk ook weer maar volg het topic eigenlijk niet. Dus geen idee of jullie dit met me delen. Maar tot nu toe is dit denk ik wel mijn saaiste mol siezoen ever? Geen idee maar het krijgt me gewoon niet te pakken. Misschien ben ik ook een beetje veranderd in het afgelopen jaar hoor. Maar ik mis gewoon het ultieme liefde voor de Mol een beetje. En dan vind ik die koffer met atributen voor de mol ook nog eens stom.
Pedro had geen idee, dat gaf hij zelf ook toe. Hij is puur zo ver gekomen vanwege de persoonlijke voordelen die hij op wist te pikken.quote:Op maandag 28 april 2025 23:17 schreef TLC het volgende:
Je moet wel erg ver van de mol hebben gezeten wil je er met 3 pasvragen er alsnog uit liggen
Ik vind ze nog wel fanatiek maar de opdrachten zijn dit jaar wel erg lastig. Dan komt de molkoffer daar ook nog eens bij.quote:Op maandag 28 april 2025 21:39 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Exact dit. Het valt dit seizoen beetje tegen ofzo. Die koffer is stom. De kandidaten niet fanatiek genoeg voor het spel, en de mol te onvindbaar (teveel alleen maar met een koffer bezig?). Het is beetje suf dit jaar.
Dit is inderdaad raar, maar hoeft niet per se naar Michele te wijzen. Het kan ook zijn dat Alexy met de paal geknoeid heeft waardoor de roos niet meer klemt.quote:Op maandag 28 april 2025 23:45 schreef TLC het volgende:
- de roos blijft niet vastzitten terwijl het bij Alexy geen probleem was
Dat is niet op beeld te zien. Wat ze wel over de meeting met de Mol deelt, is maar heel beperkt.quote:Op dinsdag 29 april 2025 00:27 schreef The_Playmaker het volgende:
Heeft Sarah de info gedeeld met de groep dat er met de helm gesaboteerd was? Want er zat bij de test wel een vraag over de helm.
Mee eens, ze speelt echt een rol.quote:Op maandag 28 april 2025 22:49 schreef HappyCharly het volgende:
Ik zit wel al weken in de Michele tunnel. Ze doet verbaasder/ dommer/ stunteliger dan ze volgens mij is.
Ik dacht buikquote:Op dinsdag 29 april 2025 23:06 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben aan het terugkijken. Ik verbaas mezelf dat ik zoveel van waxen weet
Talkpoeder. En bij de eerste vraag was de oksel voor mij het logische antwoord omdat je daar een dunnere laag huid hebt.quote:Op dinsdag 29 april 2025 23:08 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik dacht buik![]()
Wat hielp tegen de pijn? Ik dacht wijn.
Vooral de 3e oksel.quote:Op dinsdag 29 april 2025 23:13 schreef NailQueen het volgende:
En bij de eerste vraag was de oksel voor mij het logische antwoord omdat je daar een dunnere laag huid hebt.
Ik had een tijdje geleden na een hardloopwedstrijd een flesje magnesium olie gekregen (dat zou spierherstellend zijn). Dat moest je insmeren op je oksels, buik of voetzolen. Buik gedaan. Het brandde.quote:Op dinsdag 29 april 2025 23:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Talkpoeder. En bij de eerste vraag was de oksel voor mij het logische antwoord omdat je daar een dunnere laag huid hebt.
je favoriete hobby?quote:Op dinsdag 29 april 2025 23:06 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben aan het terugkijken. Ik verbaas mezelf dat ik zoveel van waxen weet
De Jochem van Gelder van dit seizoenquote:Op maandag 28 april 2025 23:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Pedro had geen idee, dat gaf hij zelf ook toe. Hij is puur zo ver gekomen vanwege de persoonlijke voordelen die hij op wist te pikken.
Valt wel mee toch? Waar denk je dan aan?quote:Op woensdag 30 april 2025 10:45 schreef NailQueen het volgende:
Als het echt Michele is, dan heeft ze wel vaak op verkeerde plekken gezeten.
Uit m’n hoofd de grootste: de containers, de parachute en ze kwam niet bij de jeep met Pedro er in.quote:Op woensdag 30 april 2025 11:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Waar denk je dan aan?
Ik vind de andere wagen ook nog een optie (Nimrod) en dat het niet gelukt is om in de helikopter te komen.quote:Op woensdag 30 april 2025 00:28 schreef NailQueen het volgende:
Zo dan. Ik heb Pedro lang verdacht maar het zat mij toch dwars dat hij met de opdracht met de vrijstelling alleen maar op zijn luie kont zat en niets deed. Net als nu bij de laatste opdracht. En hij werd het meest verdacht bij het publiek thuis. Hierdoor kreeg ik toch vermoeden dat hij het niet is. Ik blijf er van overtuigd dat de mol in de eerste aflevering in de helikopter zat vanwege de molkoffer. Sarah is de enige die daar van nog over is.
Ik denk nu eigenlijk juist dat de mol in de container zat met het spel waarbij ze de neus moesten aanraken. Dat is het makkelijkst te beïnvloeden door de mol. Ik denk nog steeds dat het bericht van Gilles dat werd afgespeeld na het vertrekken van de eerste auto een signaal voor de mol was dat ze er binnen een aantal minuten uit moesten komen, zodat het gat tussen de twee auto's niet te groot werd (dat was nodig voor het spel). Maar ik denk nu ook dat het puur toeval was dat de andere groep eerder uit de container kwam.quote:Op woensdag 30 april 2025 11:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vind de andere wagen ook nog een optie (Nimrod) en dat het niet gelukt is om in de helikopter te komen.
Niet uit de container komen met een supermakkelijke opdracht, op de trampoline staan ipv vliegen, met Els die thaise zinnen goed raden, steden herkennen en ballonnen goed prikken, de olifanten in goede volgorde zetten etc.quote:Op woensdag 30 april 2025 11:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Waar denk je dan aan?
De mol stond sowieso in deze positie, want we weten dat zowel Jan als Pedro het niet zijn.quote:Op woensdag 30 april 2025 11:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
de olifanten in goede volgorde zetten etc.
En ook het maat aangeven en toeteren op de boeg deed ze daarna heel goed, zodat er een nipte overwinning geboekt werd.quote:People find that Chinese-speaking students can pick up Thai relatively easily
Els is dus niet de mol, check.quote:Op woensdag 30 april 2025 12:44 schreef Jane het volgende:
Ik denk echt dat Els die roeiopdracht vrijwel in haar eentje gered heeft. Ik gok dat haar kennis van Chinees ervoor gezorgd heeft dat ze de Thaise zinnetjes beter kon uitspreken dan de doorsnee Vlaming, waardoor er toch nog 3 echte roeiers in de boot terecht kwamen.
Ik lees dat er verschillende overeenkomsten zijn tussen Chinees en Thais, bijv. dat ze beide 'tonal' zijn (link) en dat:
[..]
En ook het maat aangeven en toeteren op de boeg deed ze daarna heel goed, zodat er een nipte overwinning geboekt werd.
Blij dat ik dat voor je heb kunnen ophelderen.quote:
Ja het leek me allebei wel erg lastig (dat ritme en dat vertalen), waarbij Els inderdaad "voordeel" bij het vertalen heeft. En potentieel 3x15 meter of wat het ook was voorsprong is ook significnt. Dus die opdracht zegt verder weinig nu denk ik.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Els was de reden dat Michele er niet voor kon zorgen dat die opdracht helemaal verkeerd ging.
Is dit zo verkeerd voor de mol? Tijdens de parachutesprong heb je alleen invloed op je eigen antwoorden, maar tijdens het schieten heb je invloed op iedereens sprong. Hoe meer vragen mensen moeten beantwoorden, hoe groter de kans dat er een fout antwoord tussen zal zitten.quote:Op woensdag 30 april 2025 11:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
op de trampoline staan ipv vliegen
De mol stond sowieso op deze positie, want de enige andere positie was die van Pedro en we weten dat hij niet de mol is.quote:steden herkennen en ballonnen goed prikken
Ik las een theorie dat Alexy het ding gemold heeft.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:08 schreef Tijn het volgende:
Het was zeker opvallend hoe het Alexy hier probleemloos lukte om de schietschijf omhoog te houden, terwijl Michele 'm constant liet vallen.
Ja, dat denk ik ook. Het maakt de mol niet uit wie die ballon lekt prikt, als het maar gebeurt.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:17 schreef Jane het volgende:
Bij de ballonnen in de tempel was Els trouwens ook weer een goeie bliksemafleider voor de mol, met haar ninja-actie. Ik denk sowieso dat het de mol daar vooral om te doen was dàt iemand de gouden ballon kapot zou steken, zodat het bedrag dat evt. gewonnen kon worden niet verder opliep.
Iedereen buiten Alexy was daar duidelijk gebrand op prikken. Al was het de vraag of Sarah geprikt had zonder het onderonsje tussen Michele en Nimrodquote:Op woensdag 30 april 2025 13:17 schreef Jane het volgende:
Bij de ballonnen in de tempel was Els trouwens ook weer een goeie bliksemafleider voor de mol, met haar ninja-actie. Ik denk sowieso dat het de mol daar vooral om te doen was dàt iemand de gouden ballon kapot zou steken, zodat het bedrag dat evt. gewonnen kon worden niet verder opliep.
Het kan ook zo zijn dat de mol fanatiek is en toch de roeiopdracht wil winnen. Vooral als er later toch een opdracht komt, wat veel geld gaat kosten.quote:Op woensdag 30 april 2025 12:44 schreef Jane het volgende:
Ik denk echt dat Els die roeiopdracht vrijwel in haar eentje gered heeft. Ik gok dat haar kennis van Chinees ervoor gezorgd heeft dat ze de Thaise zinnetjes beter kon uitspreken dan de doorsnee Vlaming, waardoor er toch nog 3 echte roeiers in de boot terecht kwamen.
Ik lees dat er verschillende overeenkomsten zijn tussen Chinees en Thais, bijv. dat ze beide 'tonal' zijn (link) en dat:
[..]
En ook het maat aangeven en toeteren op de boeg deed ze daarna heel goed, zodat er een nipte overwinning geboekt werd.
en daar had Michele met haar klaar-voor-de-start-houding wel een duidelijke rol in.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Het maakt de mol niet uit wie die ballon lekt prikt, als het maar gebeurt.
Dat vind ik niet zo'n valide reden, sorry.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:12 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Het kan ook zo zijn dat de mol fanatiek is en toch de roeiopdracht wil winnen. Vooral als er later toch een opdracht komt, wat veel geld gaat kosten.
Ik weet niet of Alexy aan die roos gezeten heeft, dan moet hij dat toch snel gedaan hebben want Michele was niet ver weg, bovendien zou zij het ook weer gerepareerd kunnen hebben als dat ding steeds wegschoot, zo'n ingewikkelde constructie was het ook weer niet.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:10 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik las een theorie dat Alexy het ding gemold heeft.![]()
Dat zou op zich een betere molactie zijn dan het ding telkens simpel laten vallen.
Maar ik vrees ook Michelle.
Geen probleem. Michèle vind ik het meest verdacht. Nog een paar afleveringen en dan weten we wie de mol is.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:13 schreef trui het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo'n valide reden, sorry.
Wat staat er? Ik heb geen Facebook.quote:Op woensdag 30 april 2025 16:44 schreef trui het volgende:
Haha, wel sportief van Gilles: https://www.facebook.com/share/r/1ERVWLciQq/
Gilles laat ook zijn been waxenquote:
Dat kon van haar komen maar evengoed van Nimrod af, die ik op het moment eigenlijk het meest verdenk door zijn gedragingen afgelopen paar afleveringen, alleen die fietstocht he..quote:Op woensdag 30 april 2025 15:12 schreef trui het volgende:
[..]
en daar had Michele met haar klaar-voor-de-start-houding wel een duidelijke rol in.
Was toch een prima actie dan? Juist heel gaaf. Maar 1 koffer, en nog gedowngrade ook door het kaartje om te wisselen. Én er nog een heroïsche actie voor geleverd.quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kon van haar komen maar evengoed van Nimrod af, die ik op het moment eigenlijk het meest verdenk door zijn gedragingen afgelopen paar afleveringen, alleen die fietstocht he..
Maar hij werd de opdracht uitgespeeld door de twee dames. Dat die alsnog voor zichzelf kozen is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:16 schreef Japepk het volgende:
[..]
Was toch een prima actie dan? Juist heel gaaf. Maar 1 koffer, en nog gedowngrade ook door het kaartje om te wisselen. Én er nog een heroïsche actie voor geleverd.
Ik wacht wel 2 minuten met het starten van de stream…quote:Op zondag 4 mei 2025 10:54 schreef Evangelion het volgende:
Het begint vandaag tijdens de dodenherdenking
wat nu
Ja, dat lijkt me ook niet logisch.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:35 schreef Evangelion het volgende:
Als de bus langzamer rijdt is het juist makkelijker
Het kan ook haast niet anders dan dat zij de Mol is, lijkt me.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:45 schreef BillDauterive het volgende:
Michèle had de laatste keuze. Dat is typisch voor een mol.
Hoe ben je daar zo zeker van?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:14 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Oh ja dan weet je in welk team de mol zat.
Al weten we dat nu ook wel
Misschien dat Sarah er een andere lens o.i.d. in heeft gedaan die het beeld verder uitzoomt? Het midden van het beeld lag niet eens op de vijf personen die er op moesten staan, maar meer op de boeddha boven aan de trap.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Denk ook dat die molkoffer iets met die foto te maken had, niet met de bus
Hmm maar daar kun je toch niet het meeste geld saboteren? Zou kunnen, maar vond het niet heel sterk.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:43 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Misschien dat Sarah er een andere lens o.i.d. in heeft gedaan die het beeld verder uitzoomt? Het midden van het beeld lag niet eens op de vijf personen die er op moesten staan, maar meer op de boeddha boven aan de trap.
Sarah stuurt ook gelijk Michèle naar boven.
Ja het meeste geld zat in de balletjes, maar daarvoor moet je of de opdracht van Alexy & Nimrod saboteren terwijl die het eigenlijk heel goed deden, of de bus saboteren waar ik eigenlijk geen mogelijkheden voor zie. Ik dacht eerst dat de bus op het einde zou afremmen (wat de kandidaten ook zeiden), maar nu ik er langer over nadenk vraag ik me echt af met wat voor item dat mogelijk is.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Hmm maar daar kun je toch niet het meeste geld saboteren? Zou kunnen, maar vond het niet heel sterk.
Een koppeling tussen de knop en de bus?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:56 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Ja het meeste geld zat in de balletjes, maar daarvoor moet je of de opdracht van Alexy & Nimrod saboteren terwijl die het eigenlijk heel goed deden, of de bus saboteren waar ik eigenlijk geen mogelijkheden voor zie. Ik dacht eerst dat de bus op het einde zou afremmen (wat de kandidaten ook zeiden), maar nu ik er langer over nadenk vraag ik me echt af met wat voor item dat mogelijk is.
Mocht hij de Mol zijn dan heeft hij dat wel vreemd gespeeld door Nimrod in het spel te houden. Je kiest als Mol altijd om de personen met pasvragen in het spel te houden en degenen met geld eruit te stemmen. Dan komt er nul euro in de pot. Het leek me wel duidelijk dat Nimrod geld had en Michèle niet.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:07 schreef Klaverblauwtje het volgende:
Alexy had de beste molpositie hij het laatste spel.
En wat ontzettend jammer.
Vreemde redenering. Dus omdat Els en Pedro de mol niet waren kan Sarah het ook niet zijn? Dat ze in de helicopter zat is voor mij een van de redenen dat ik haar nog wel een beetje verdenk. (Maar Michèle verdenk ik meer.)quote:Op maandag 5 mei 2025 22:10 schreef TLC het volgende:
Sarah is sowieso niet de mol, zij zat niet in de container met de foto's van de kandidaten plus zij zat ook in de heli, en we weten hoe het afliep met Els en Pedro.
Zou inderdaad heel verrassend zijn. Al was ie met die handdoeken juist heel opzichtig in de weer.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 00:06 schreef golfer het volgende:
Als het Alexy toch blijkt te zijn is hij veruit de beste mol sinds jaren.
Ik vind de waxopdracht een sterker argument tegen de andere 2. Dat was ook het moment dat ik niet meer zo zeker was over Sarah.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:35 schreef TLC het volgende:
Michele was als enige niet bij het kickboksen, de mondharmonica in het bitje deed het werk van de mol, dus ging de mol naar de andere opdracht waar ie nog invloed op kon uitoefenen, het bootje dus.
Zo ver we weten was de mondharmonica geen molkoffer maar gewoon een "normale" opdracht.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:35 schreef TLC het volgende:
Michele was als enige niet bij het kickboksen, de mondharmonica in het bitje deed het werk van de mol, dus ging de mol naar de andere opdracht waar ie nog invloed op kon uitoefenen, het bootje dus.
Ja maar de mol weet toch alle opdrachten van tevoren ? Dus wetende dat daar een mondharmonica bij zou komen ging de mol maar in een bootje zittenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:19 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Zo ver we weten was de mondharmonica geen molkoffer maar gewoon een "normale" opdracht.
Je weet het nooit maar het lijkt toch consistent 1 molkoffer-item per aflevering te zijn.
Ja kan. Het bootje was wel makkelijker te mollen want bij het boksen had je steeds wisselende duo's en meerdere mensen om te gokken aan de kant.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:53 schreef TLC het volgende:
[..]
Ja maar de mol weet toch alle opdrachten van tevoren ? Dus wetende dat daar een mondharmonica bij zou komen ging de mol maar in een bootje zitten
Ja…quote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:23 schreef trui het volgende:
Hadden jullie deze aflevering van Het Molletje al gezien?
quote:
Vertelquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:27 schreef Legoblokje het volgende:
Verder denk ik al een tijdje geleden een 100% molactie van Sarah gevonden te hebben in aflevering 1, die de montage zo veel mogelijk heeft geprobeerd weg te poetsen.
https://www.realitynet.or(...)sg2593338#msg2593338quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:54 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
https://www.realitynet.or(...)sg2593338#msg2593338
Flinke lap tekst, maar het komt erop neer datZou kunnen hoor. Maar ik heb het idee dat ze altijd wel klooien met die timers om het spannender te laten lijken dan het was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of ik ben in de war met een ander programma![]()
Ja, maar het gaat erom dat het allerlaatste deel wel klopt. Ze waren net te laat. Het hele stuk daarvoor klopt niet, maar ze hebben het zo gemonteerd dat het wel één geheel lijkt. Maar er is in werkelijkheid een heel stuk weggeknipt.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:26 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Zou kunnen hoor. Maar ik heb het idee dat ze altijd wel klooien met die timers om het spannender te laten lijken dan het was.![]()
Of ik ben in de war met een ander programma
Zij zegt ook letterlijk bij de trappen dat er iets uit de lucht komt vallen, of ze moet para abnormaal begaafd zijnquote:
De Nederlandse Wie is de Molquote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:26 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Zou kunnen hoor. Maar ik heb het idee dat ze altijd wel klooien met die timers om het spannender te laten lijken dan het was.![]()
Of ik ben in de war met een ander programma
Zondag finale met bekendmaking Mol, de week erop de reunie-aflevering waar ze o.a. Mol-acties zullen laten zien.:)quote:Op donderdag 8 mei 2025 08:01 schreef TLC het volgende:
Is zondag al de laatste aflevering of moeten we nog een weekje wachten tot bekend wordt wie de mol is ?
Hoe laat begint de rechtstreekse live uitzending zondag ? Normaliter kan ik pas later terugkijken op de NPO app, maar ik wil t ook wel live zienquote:Op donderdag 8 mei 2025 09:03 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Zondag finale met bekendmaking Mol, de week erop de reunie-aflevering waar ze o.a. Mol-acties zullen laten zien.:)
(Dus net een andere aanpak dan in NL)
Ik ga ervanuit 20u zoals elke dag.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:24 schreef TLC het volgende:
[..]
Hoe laat begint de rechtstreekse live uitzending zondag ? Normaliter kan ik pas later terugkijken op de NPO app, maar ik wil t ook wel live zien
Wat een droom zou dat zijn zegquote:
Haha ja dat zou wel eens een ding kunnen zijnquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:22 schreef Japepk het volgende:
Nog meer forummers aanwezig in Kinepolis? Vorig jaar voor het eerst geweest met een vriend en dat is erg goed bevallen. Kaartjes voor zaal 13 gehaald, want je weet maar nooit...
Ja ik ga ook! M’n vriendin en ik gaan echt al jaren sinds / als het in Antwerpen is, is echt gaafquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:22 schreef Japepk het volgende:
Nog meer forummers aanwezig in Kinepolis? Vorig jaar voor het eerst geweest met een vriend en dat is erg goed bevallen. Kaartjes voor zaal 13 gehaald, want je weet maar nooit...
Dat zie je nooit op beeld, maar als ze de eliminatie invullen weten ze ineens wel alles van de opdrachten waar ze zelf niet bij waren. Dit keer ook weer, dat Sarah ineens wist dat Michele niet voor geld was gegaan bij de opdracht in dat Barman-huis. Dat vind ik altijd wel heel opvallend, al jaren.quote:
Even terugkijken via NPO Start anders…?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:07 schreef Tijn het volgende:
Werkt de website bij jullie? Ik probeer een aflevering terug te kijken via goplay.be maar ik krijg steeds een foutmelding wanneer de video start.
Dat is inderdaad ook een mogelijkheid. Inmiddels doet-ie het wel in Firefox, maar niet in Chrome (goplay.be dus). Ik snap ook niet waarom, maar hey, hij doet het.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even terugkijken via NPO Start anders…?
Heb je dit gezien? - Wie is de Mol? België 2025
https://npo.nl/start/seri(...)lgie-2025_6/afspelen
Hier werkt het gewoon in Chrome…quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook een mogelijkheid. Inmiddels doet-ie het wel in Firefox, maar niet in Chrome (goplay.be dus). Ik snap ook niet waarom, maar hey, hij doet het.
Bij mij werkt het ook nooit in Chrome maar wel in een incognito venster in datzelfde Chromequote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook een mogelijkheid. Inmiddels doet-ie het wel in Firefox, maar niet in Chrome (goplay.be dus). Ik snap ook niet waarom, maar hey, hij doet het.
Ah bijzonderquote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Bij mij werkt het ook nooit in Chrome maar wel in een incognito venster in datzelfde Chrome
Ad-blokker aan staan? Dan doet hij het namelijk nietquote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Bij mij werkt het ook nooit in Chrome maar wel in een incognito venster in datzelfde Chrome
Ah, jaquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:45 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ad-blokker aan staan? Dan doet hij het namelijk niet
Voor dit soort voorspellingen heb je geen AI nodig, 100% zeker is een dergelijke voorspelling per definitie niet.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 00:47 schreef TLC het volgende:
AI Algoritme voorspelling, dus niet klikken als je t niet wilt weten
https://www.humo.be/tv/on(...)aboteur-is~b911bb7e/
Je kunt ook tarotkaarten leggen of kippenbotten interpreteren, dat zegt net zoveel.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 00:47 schreef TLC het volgende:
AI Algoritme voorspelling, dus niet klikken als je t niet wilt weten
https://www.humo.be/tv/on(...)aboteur-is~b911bb7e/
Spannend!!quote:
Michèlequote:Op zondag 11 mei 2025 14:23 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Spannend!!
En toch ook weer niet, want ik ben overtuigd van mijn mol..
Als het goed is hebben ze de geoblock uitgeschakeld straks.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:30 schreef TLC het volgende:
Ik wil live kijken maar ik heb geen Belgisch telefoonnummer
Anders wordt het morgen kijken en Netflix aanslingerenquote:Op zondag 11 mei 2025 19:34 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als het goed is hebben ze de geoblock uitgeschakeld straks.
Ik kijk via de website van GoPlay, zonder VPN.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:09 schreef Djeez het volgende:
Kuttttttt, net op dit moment moet mijn vrouw via haar Belgische familie een nieuwe code aanvragen. Iemand die weet hoe nu te kijken? We hebben geen VPN
Maar daarvoor heb je een code nodig via een Belgische telefoonnummerquote:Op zondag 11 mei 2025 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kijk via de website van GoPlay, zonder VPN.
Al weken…
Omdat Pedro Pascal de Mol isquote:Op zondag 11 mei 2025 20:18 schreef BillDauterive het volgende:
Waarom covert iedereen tegenwoordig a-ha?
De hype van langzame covers van oude popsongs ben ik wel erg zatquote:Op zondag 11 mei 2025 20:18 schreef BillDauterive het volgende:
Waarom covert iedereen tegenwoordig a-ha?
De Mol wil blijkbaar voor de laagste groepspot ooit gaan. Dan is hier ¤1000 verdienen niet handig, want dan moet je de inzet ook met ¤1000 verhogen, wat weer een groter eindbedrag betekent als de opdracht wel lukt.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:22 schreef MadMaster het volgende:
1000 Euro voor de Mol?
Of gaat de pot nog geplunderd worden, zoals het vooraf filmpje suggereerde en maakt de huidige inhoud niets uit?
Er staat daarom ook een vraagteken achter 'De Mol' in mijn post.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:29 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
De Mol wil blijkbaar voor de laagste groepspot ooit gaan. Dan is hier ¤1000 verdienen niet handig, want dan moet je de inzet ook met ¤1000 verhogen, wat weer een groter eindbedrag betekent als de opdracht wel lukt.
Hier vind ik het juist leuk dat de Mol dat ook probeert. Gewoon keihard die pot zo laag mogelijk proberen te houden. In NL boeit het me eigenlijk niet.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:27 schreef BillDauterive het volgende:
"laagste groepspot"... Wat stom dat ze daar weer voor gaan, net als bij de Nederlandse Mol.
Dat was echt duidelijk te zien. Ze moest wel volgen maar haar gok heeft helemaal verkeerd uitgepakt.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er waren er 2 die zeer overtuigd voor het juiste antwoord kozen, een derde die met tegenzin volgde. Wie zou de mol zijn?
Dit mag ze volgende week toch eens goed uitleggen.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lol, een mol die in de slofaflevering voor 6000 euro zorgt.
Hopen dat de andere twee toch gingen twijfelen als de mol zo stuurt op een antwoord?quote:Op zondag 11 mei 2025 21:19 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Dit mag ze volgende week toch eens goed uitleggen.
Reversed psychology geprobeerd denk ik, er vanuit gaande dat Michèle haar ook verdacht.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:19 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Dit mag ze volgende week toch eens goed uitleggen.
In het begin koos je steeds voor een afvaller als Mol.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:14 schreef BillDauterive het volgende:
Jeuh, ik had de mol op het laatst goed
Eerst Jan, daarna Els en toen was ik Hilde zo zat, dat ik hoopte dat ze zou afvallen als ik haar als mol zou invullen.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:24 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In het begin koos je steeds voor een afvaller als Mol.
Het moest Sarah of Michele zijn. Maar ik zat er dus steeds naast.
Dan weet ik dat voor de volgende keer, iedere vrouw die een van de K3 zangeressen zou kunnen zijn is de mol, dan ga ik daar maar op lettenquote:Op zondag 11 mei 2025 23:12 schreef Jane het volgende:
Beetje jammer dat het toch mijn angstmol bleek te zijn.
Ik merkte de afgelopen weken dat ik onbewust steeds zat te hopen dat het Sarah maar niet was, puur omdat voor mijn gevoel ‘Sarah’ al zeker een keer of vier eerder de mol is geweest. Haar type doet het blijkbaar goed bij de redactie die de mol kiest.
Nog steeds m’n lievelingsprogramma, maar geen topseizoen.
Heb dat mens nooit eerder zo fanatiek gezien behalve in aflevering 1 toen ze over haar vriend vertelde.quote:Op zondag 11 mei 2025 23:56 schreef jcdragon het volgende:
Ik zat deze aflevering zo te kijken van: "Wat doet Michele nou?". Onder water alles zo goed omschrijven. Bord met hete pepers helemaal opeten. Misschien toch niet de Mol? En ja hoor. Sarah toch de Mol.
Prima seizoen en toch best wel van genoten. Volgende week de mollenstreken.
Ten onrechte dus, maar ik blijf dat een vage molkeuze vindenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind de waxopdracht een sterker argument tegen de andere 2. Dat was ook het moment dat ik niet meer zo zeker was over Sarah.
ja, en vooral dat ze dan maar 3x meer niet-gelachen heeft dan Alexy. Daar had ze toch wel wat meer uit kunnen slepen. Ook werd ik misleid doordat ze alle 8 vragen goed beantwoord had tijdens die parachute-sprong.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ten onrechte dus, maar ik blijf dat een vage molkeuze vinden
Op 'hard mode' ook nogquote:Op maandag 12 mei 2025 15:52 schreef trui het volgende:
[..]
ja, en vooral dat ze dan maar 3x meer niet-gelachen heeft dan Alexy. Daar had ze toch wel wat meer uit kunnen slepen.
https://www.demorgen.be/t(...)%2Fwww.google.com%2Fquote:Op maandag 12 mei 2025 14:56 schreef trui het volgende:
Ik zat mis, had wel even op Sarah gezeten maar vanaf aflevering 4 à 5 vond ik Michele toch veel verdachter. Ben benieuwd wat volgende week nog allemaal getoond wordt qua mol-acties. Ik snap wel wat je zegt, Jane, dat ze dit type mol al een paar keer hebben gehad. Maar vond het al met al weer een fantastisch seizoen hoor, toch knap hoe ze mij weer wekenlang enorm hebben weten te boeien, zelfs tot herhaaldelijk terugkijken van afleveringen aan toe. Leuke opdrachten en ik heb weer vaak moeten lachen. Een superleuke groep mensen ook, stuk voor stuk enorm sympathiek in mijn ogen. Het enige dat wel wat minder kon is het aantal keren dat mensen de kans kregen om voor persoonlijk voordeel te kiezen. En dat het steeds geaccepteerder lijkt te worden om daarvoor te kiezen, en 't zelfs als vrij dom wordt gezien als je 't niet doet. (want dan weet ook iedereen dat je de mol niet bent). Daar mogen de makers van mij nog wel even flink op broeden, hoe ze dat een beetje terug kunnen schroeven.
De molkoffer vond ik wel aardig, maar ik ben ook wel blij dat ie ontploft is, hij hoeft van mij niet per se terug te keren (was ook niet het plan geloof ik). Grappig hoe het toch gelukt is trouwens om de juiste koffer te kiezen, had Sarah er misschien op gehoopt dat Michèle zou denken dat zij de verkeerde zou aanwijzen? Knap gedaan van Alexy & Michèle!
Ik kijk uit naar de terugblik-aflevering!
Vind ik echt een dooddoener zulke statements (en iets wat elk jaar geroepen wordt). De Mol krijgt áltijd hulp van de redactie en Gilles. Nu was het een keer zichtbaar voor de kijker middels een koffer, ik vond het een ontzettend leuke twist om aan het eind van de aflevering te zien wat de Mol gedaan heeft om de boel te saboteren. Tevens hebben de kandidaten de kans gehad om de koffer weg te spelen en buitenspel te zetten, dat ze bij dat wegspelen net de pech hadden dat de Mol hem graag doorliet is natuurlijk echt even heeeel jammer voor zequote:Op zondag 11 mei 2025 21:19 schreef Evangelion het volgende:
Dan sta je achteraf bekend als de mol die hulp had van een molkoffer en alsnog een torenhoge pot, niet best lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |