Ik kijk via de website van GoPlay, zonder VPN.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:09 schreef Djeez het volgende:
Kuttttttt, net op dit moment moet mijn vrouw via haar Belgische familie een nieuwe code aanvragen. Iemand die weet hoe nu te kijken? We hebben geen VPN
Maar daarvoor heb je een code nodig via een Belgische telefoonnummerquote:Op zondag 11 mei 2025 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kijk via de website van GoPlay, zonder VPN.
Al weken…
Omdat Pedro Pascal de Mol isquote:Op zondag 11 mei 2025 20:18 schreef BillDauterive het volgende:
Waarom covert iedereen tegenwoordig a-ha?
De hype van langzame covers van oude popsongs ben ik wel erg zatquote:Op zondag 11 mei 2025 20:18 schreef BillDauterive het volgende:
Waarom covert iedereen tegenwoordig a-ha?
De Mol wil blijkbaar voor de laagste groepspot ooit gaan. Dan is hier ¤1000 verdienen niet handig, want dan moet je de inzet ook met ¤1000 verhogen, wat weer een groter eindbedrag betekent als de opdracht wel lukt.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:22 schreef MadMaster het volgende:
1000 Euro voor de Mol?
Of gaat de pot nog geplunderd worden, zoals het vooraf filmpje suggereerde en maakt de huidige inhoud niets uit?
Er staat daarom ook een vraagteken achter 'De Mol' in mijn post.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:29 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
De Mol wil blijkbaar voor de laagste groepspot ooit gaan. Dan is hier ¤1000 verdienen niet handig, want dan moet je de inzet ook met ¤1000 verhogen, wat weer een groter eindbedrag betekent als de opdracht wel lukt.
Hier vind ik het juist leuk dat de Mol dat ook probeert. Gewoon keihard die pot zo laag mogelijk proberen te houden. In NL boeit het me eigenlijk niet.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:27 schreef BillDauterive het volgende:
"laagste groepspot"... Wat stom dat ze daar weer voor gaan, net als bij de Nederlandse Mol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |