Wanneer dan?quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:07 schreef Moira het volgende:
Kickje want deze verdwijnt andersZin in Vlaamse mol die we dus blijkbaar tegelijkertijd met de Nederlandse krijgen
Ah ja, zou anders ook wel heel dicht op dit jubileumseizoen zitten.quote:Op donderdag 6 november 2025 15:47 schreef KaBuf het volgende:
Nederlandse seizoen start later ivm de Olympische spelen, en De Mol (BE) start waarschijnlijk rond de normale tijd, dus zal er inderdaad overlapping zijn is het vermoeden.
quote:Op het Instagramaccount van ‘De mol’ zijn sinds gisteren heel wat vreemde filmpjes te vinden. Een AI-versie van presentator Gilles De Coster lijkt hints te geven over de locatie van het programma, maar doet dat vanuit de vreemdste plaatsen.
Noord-Korea, Rusland, of toch maar op de maan, in Jurassic Park, of op toverschool Zweinstein? Gilles De Coster kondigt een nieuw seizoen van ‘De mol’ aan vanop heel wat twijfelachtige locaties. Het is natuurlijk niet hijzelf die dat doet, maar een AI-versie van de presentator.
Hints
Wel menen fans van het speurprogramma hints te vinden die verwijzen naar de échte locatie van het volgende seizoen. Ervaren Mollenjagers weten dat er altijd cryptische boodschappen verstopt zitten in de promo voor het programma, en gingen op onderzoek uit. “In elk filmpje zegt hij een fout”, merkt iemand op. “Bij de Chinese muur zegt hij dat het monument in het zuiden van het land staat, maar het staat in het noorden.”
Fans denken dat het volgende seizoen in Portugal zal plaatsvinden. “Bij Lissabon staat ook een standbeeld van Christus, zoals in Rio.” En zo zijn er nog meer overeenkomsten met Portugal: Hans Christian Andersen, de schrijver van ‘De kleine zeemeermin’, zou vaak naar Portugal gereisd zijn voor inspiratie. Schrijfster J.K. Rowling - die Zweinstein bedacht - woonde een tijdje in Portugal.”
Het is traditie dat de nieuwe locatie van ‘De mol’ in december wordt aangekondigd, dus op het antwoord hoeven we niet lang meer te wachten.
https://www.hln.be/tv/gil(...)%2Fwww.google.com%2F
Het enige dat ik hoop is dat ze niet à la de verraders kiezen voor de zelfde locaties en al helemaal niet opdrachten gaan hergebruiken. Daar ben ik een klein beetje bang voor sinds ik zag dat het ook Portugal werd. Maar goed, eerder hebben ze dat nooit gedaan dus hopelijk nu ook niet..quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:01 schreef Moira het volgende:
Wel grappig dat ze ook in Portugal zijn geweestopnametijden zullen wel niet overlapt hebben?
Er bestaan geen 2 programma's met dezelfde persoonsvorm in de titel die verder uitelkaar staan dan deze 2. Maak je daar maar geen zorgen over dus, al zal er best ergens eenzelfde locatie aangedaan kunnen zijn. Wat weinig boeiend is verder natuurlijk.quote:Op zondag 21 december 2025 06:18 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Het enige dat ik hoop is dat ze niet à la de verraders kiezen voor de zelfde locaties en al helemaal niet opdrachten gaan hergebruiken. Daar ben ik een klein beetje bang voor sinds ik zag dat het ook Portugal werd. Maar goed, eerder hebben ze dat nooit gedaan dus hopelijk nu ook niet..
Ik denk dat de Belgen daar veeel te trots voor zijnquote:Op zondag 21 december 2025 06:18 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Het enige dat ik hoop is dat ze niet à la de verraders kiezen voor de zelfde locaties en al helemaal niet opdrachten gaan hergebruiken. Daar ben ik een klein beetje bang voor sinds ik zag dat het ook Portugal werd. Maar goed, eerder hebben ze dat nooit gedaan dus hopelijk nu ook niet..
Er bestaat natuurlijk de mogelijkheid tot communiceren hèquote:Op zondag 21 december 2025 09:03 schreef Sarabi het volgende:
De Mol is toch al opgenomen voordat Wie is de Mol uitgezonden werd? Lijkt me sterk dat ze dus weten welke locaties en al helemaal welke opdrachten er zijn geweest.
Bij de verraders doen ze het al vanaf dag 1. Dus denk dat het niet zo zeer met trotsheid va Belgen an sich te maken heeft. Maar hopelijk wel van de programmamakers.quote:Op zondag 21 december 2025 11:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk dat de Belgen daar veeel te trots voor zijn
O, ja ik bedoelde met de Belgen in dit opzicht ook de programmamakersquote:Op zondag 21 december 2025 11:43 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Er bestaat natuurlijk de mogelijkheid tot communiceren hèhoeft de uitzending niet voor te worden afgewacht.
[..]
Bij de verraders doen ze het al vanaf dag 1. Dus denk dat het niet zo zeer met trotsheid va Belgen an sich te maken heeft. Maar hopelijk wel van de programmamakers.
Het is ook niet zo zeer dat ik er écht bang voor ben. Zou het gewoon jammer vinden áls ze er voor gekozen zouden hebben.
Maar waarom zouden ze dat doen? Over het algemeen wordt De Mol als beter gezien en dan ga je bij Wie is de Mol praten over ideeën? En ze weten ook dat er een grote overlap in kijkers is dus wat valt er dan te winnen?quote:Op zondag 21 december 2025 11:43 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Er bestaat natuurlijk de mogelijkheid tot communiceren hèhoeft de uitzending niet voor te worden afgewacht.
[..]
Zijn twee totaal losstaande producties die echt geen contact met elkaar hebben wat ze volgend jaar gaan doen.quote:Op zondag 21 december 2025 11:43 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
[..]
Bij de verraders doen ze het al vanaf dag 1. Dus denk dat het niet zo zeer met trotsheid va Belgen an sich te maken heeft. Maar hopelijk wel van de programmamakers.
Het is ook niet zo zeer dat ik er écht bang voor ben. Zou het gewoon jammer vinden áls ze er voor gekozen zouden hebben.
Dat verlaten zwemparadijs zou ik nog graag in een De Mol jasje zienquote:Op zondag 21 december 2025 12:53 schreef trui het volgende:
Het zou ook wel grappig zijn als blijkt dat bepaalde locaties of opdrachten toevallig wel overlappen. Maar we gaan het zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |