abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220520492
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 17:24 schreef PeterKelder het volgende:
De Mol laat met die eerste twee afleveringen van dit seizoen maar weer eens zien dat zij op het hoogste niveau televisie maken _O_ Goeie casting, spitsvondige spellen, sterke plottwists, mooie beeldvoering, montage (met muziek en effecten) on point, alles klopt. Ook de humor, met Karla en Dries die door een grote graafmachine mondjesmaat worden bedolven onder het zand en dat zij dan met een speelgoed-graafmachine de antwoordopties voor die vragen op het water kunnen vinden _O-

En idd, jammer van de exit van Karla. Gunde haar een plekje bij de 10 kandidaten volledig na het horen van haar verhaal m.b.t. de kankerdiagnose, dus alsnog zuur dat ze na twee afleveringen moet vertrekken. Met opgeheven hoofd wel, in tegenstelling tot Kristof die perfect bij dat andere groepje van vijf had gepast. Hoop dat zij de komende afleveringen één voor één het spel verlaten, de sympathie zijn ze kwijt.
Sympathie kwijt omdat wat, ze het spel speelden? Uitstekend beredeneerd en uitgevoerd door die groep, de andere vijf rommelden maar wat aan.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Redactie Sport maandag 6 april 2026 @ 18:34:46 #277
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220520513
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 18:30 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Sympathie kwijt omdat wat, ze het spel speelden? Uitstekend beredeneerd en uitgevoerd door die groep, de andere vijf rommelden maar wat aan.
Mwah, gewoon geluk dat zij niet met 1-0 achter kwamen omdat Kristof die pasvraag pakte. Daarna elke keer meteen drukken wel de juiste keuze. Had het andere team ook moeten doen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220521298
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Mwah, gewoon geluk dat zij niet met 1-0 achter kwamen omdat Kristof die pasvraag pakte. Daarna elke keer meteen drukken wel de juiste keuze. Had het andere team ook moeten doen.
Ze gingen er vol voor, dan dwing je dat ook af. En het andere team deed dat dus niet want die rommelden maar wat aan.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_220530502
De jeugd van tegenwoordig is ook al bekend in België. Welke Nederlandse artiest kennen ze daar niet? :D
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 21:10:09 #280
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_220543876
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
De mol wil de eerste ronde drukken want daarna blijft men sowieso drukken. Die zit wmb sowieso in het team van 5 dat ronde 1 drukte. Ik zeg Wout, Yannis of Maxim, al lijkt een van die eerste 2 me meer waarschijnlijk.
Ik zit echt vol op Yannis. In elke opdracht tot nu toe flinke invloed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')