Blij dat ik dat voor je heb kunnen ophelderen.quote:
Ja het leek me allebei wel erg lastig (dat ritme en dat vertalen), waarbij Els inderdaad "voordeel" bij het vertalen heeft. En potentieel 3x15 meter of wat het ook was voorsprong is ook significnt. Dus die opdracht zegt verder weinig nu denk ik.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Els was de reden dat Michele er niet voor kon zorgen dat die opdracht helemaal verkeerd ging.
Is dit zo verkeerd voor de mol? Tijdens de parachutesprong heb je alleen invloed op je eigen antwoorden, maar tijdens het schieten heb je invloed op iedereens sprong. Hoe meer vragen mensen moeten beantwoorden, hoe groter de kans dat er een fout antwoord tussen zal zitten.quote:Op woensdag 30 april 2025 11:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
op de trampoline staan ipv vliegen
De mol stond sowieso op deze positie, want de enige andere positie was die van Pedro en we weten dat hij niet de mol is.quote:steden herkennen en ballonnen goed prikken
Ik las een theorie dat Alexy het ding gemold heeft.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:08 schreef Tijn het volgende:
Het was zeker opvallend hoe het Alexy hier probleemloos lukte om de schietschijf omhoog te houden, terwijl Michele 'm constant liet vallen.
Ja, dat denk ik ook. Het maakt de mol niet uit wie die ballon lekt prikt, als het maar gebeurt.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:17 schreef Jane het volgende:
Bij de ballonnen in de tempel was Els trouwens ook weer een goeie bliksemafleider voor de mol, met haar ninja-actie. Ik denk sowieso dat het de mol daar vooral om te doen was dàt iemand de gouden ballon kapot zou steken, zodat het bedrag dat evt. gewonnen kon worden niet verder opliep.
Iedereen buiten Alexy was daar duidelijk gebrand op prikken. Al was het de vraag of Sarah geprikt had zonder het onderonsje tussen Michele en Nimrodquote:Op woensdag 30 april 2025 13:17 schreef Jane het volgende:
Bij de ballonnen in de tempel was Els trouwens ook weer een goeie bliksemafleider voor de mol, met haar ninja-actie. Ik denk sowieso dat het de mol daar vooral om te doen was dàt iemand de gouden ballon kapot zou steken, zodat het bedrag dat evt. gewonnen kon worden niet verder opliep.
Het kan ook zo zijn dat de mol fanatiek is en toch de roeiopdracht wil winnen. Vooral als er later toch een opdracht komt, wat veel geld gaat kosten.quote:Op woensdag 30 april 2025 12:44 schreef Jane het volgende:
Ik denk echt dat Els die roeiopdracht vrijwel in haar eentje gered heeft. Ik gok dat haar kennis van Chinees ervoor gezorgd heeft dat ze de Thaise zinnetjes beter kon uitspreken dan de doorsnee Vlaming, waardoor er toch nog 3 echte roeiers in de boot terecht kwamen.
Ik lees dat er verschillende overeenkomsten zijn tussen Chinees en Thais, bijv. dat ze beide 'tonal' zijn (link) en dat:
[..]
En ook het maat aangeven en toeteren op de boeg deed ze daarna heel goed, zodat er een nipte overwinning geboekt werd.
en daar had Michele met haar klaar-voor-de-start-houding wel een duidelijke rol in.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Het maakt de mol niet uit wie die ballon lekt prikt, als het maar gebeurt.
Dat vind ik niet zo'n valide reden, sorry.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:12 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Het kan ook zo zijn dat de mol fanatiek is en toch de roeiopdracht wil winnen. Vooral als er later toch een opdracht komt, wat veel geld gaat kosten.
Ik weet niet of Alexy aan die roos gezeten heeft, dan moet hij dat toch snel gedaan hebben want Michele was niet ver weg, bovendien zou zij het ook weer gerepareerd kunnen hebben als dat ding steeds wegschoot, zo'n ingewikkelde constructie was het ook weer niet.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:10 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik las een theorie dat Alexy het ding gemold heeft.![]()
Dat zou op zich een betere molactie zijn dan het ding telkens simpel laten vallen.
Maar ik vrees ook Michelle.
Geen probleem. Michèle vind ik het meest verdacht. Nog een paar afleveringen en dan weten we wie de mol is.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:13 schreef trui het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo'n valide reden, sorry.
Wat staat er? Ik heb geen Facebook.quote:Op woensdag 30 april 2025 16:44 schreef trui het volgende:
Haha, wel sportief van Gilles: https://www.facebook.com/share/r/1ERVWLciQq/
Gilles laat ook zijn been waxenquote:
Dat kon van haar komen maar evengoed van Nimrod af, die ik op het moment eigenlijk het meest verdenk door zijn gedragingen afgelopen paar afleveringen, alleen die fietstocht he..quote:Op woensdag 30 april 2025 15:12 schreef trui het volgende:
[..]
en daar had Michele met haar klaar-voor-de-start-houding wel een duidelijke rol in.
Was toch een prima actie dan? Juist heel gaaf. Maar 1 koffer, en nog gedowngrade ook door het kaartje om te wisselen. Én er nog een heroïsche actie voor geleverd.quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kon van haar komen maar evengoed van Nimrod af, die ik op het moment eigenlijk het meest verdenk door zijn gedragingen afgelopen paar afleveringen, alleen die fietstocht he..
Maar hij werd de opdracht uitgespeeld door de twee dames. Dat die alsnog voor zichzelf kozen is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:16 schreef Japepk het volgende:
[..]
Was toch een prima actie dan? Juist heel gaaf. Maar 1 koffer, en nog gedowngrade ook door het kaartje om te wisselen. Én er nog een heroïsche actie voor geleverd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |