Het is voor mij wel het eerste seizoen dat ik al 2 zondagen ben vergeten te kijkenquote:Op maandag 28 april 2025 01:51 schreef liesje1979 het volgende:
Hoi,
Ik kijk het natuurlijk ook weer maar volg het topic eigenlijk niet. Dus geen idee of jullie dit met me delen. Maar tot nu toe is dit denk ik wel mijn saaiste mol siezoen ever? Geen idee maar het krijgt me gewoon niet te pakken. Misschien ben ik ook een beetje veranderd in het afgelopen jaar hoor. Maar ik mis gewoon het ultieme liefde voor de Mol een beetje. En dan vind ik die koffer met atributen voor de mol ook nog eens stom.
Ik ga er vanuit dat de mol de puzzel kent en derhalve altijd vrij kan komen wanneer hij/zij wil. Dus ik acht de kans 50% als de mol dat zou willen.quote:Op maandag 28 april 2025 12:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, er zijn uiteindelijk maar 4 koffers bij Gilles terecht gekomen, terwijl er 10 in totaal waren. De koffer van Pasquino is nooit in het spel gekomen en Nimrod had op de fiets z'n eigen koffer bij zich.
Misschien zijn we ook wel erg verwend met elk jaar een seizoen van De Mol sinds 2016. Ik heb ooit een interview met Andre van Duin gezien die werd gevraagd waarom hij eigenlijk maar zo weinig programma's maakte, waarop hij iets zei als dat hij de mensen hongerig wil houden en dat hij zeker niet wil dat mensen denken "oh daar heb je hem ook weer". Misschien zou het niet zo slecht zijn als ze eens een jaartje zouden overslaan. Al was het maar dat we dan weer waarderen wat we hebben met dit geweldige programma.quote:Op maandag 28 april 2025 12:27 schreef Moira het volgende:
[..]
Het is voor mij wel het eerste seizoen dat ik al 2 zondagen ben vergeten te kijken
Maar in tegenstelling tot WIDM heb ik ze hier wel nog zsm teruggekeken
Mooi gezegd. Ik denk ook wel al een aantal afleveringen; an sich is het zo-zo, maar het blijft een ontzettend leuke en goede show om naar te kijken. De storytelling is goed, er wordt voldoende spanning in de afleveringen gestopt en er zijn genoeg meeleefmomenten. Gave beeldvorming en een unieke presentator maken het af. De Mol blijft een genot om naar te kijken, maar het is niet meer elke week een verrassing.quote:Op maandag 28 april 2025 12:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Misschien zijn we ook wel erg verwend met elk jaar een seizoen van De Mol sinds 2016. Ik heb ooit een interview met Andre van Duin gezien die werd gevraagd waarom hij eigenlijk maar zo weinig programma's maakte, waarop hij iets zei als dat hij de mensen hongerig wil houden en dat hij zeker niet wil dat mensen denken "oh daar heb je hem ook weer". Misschien zou het niet zo slecht zijn als ze eens een jaartje zouden overslaan. Al was het maar dat we dan weer waarderen wat we hebben met dit geweldige programma.
Ik geloof haar totaal niet. Een act om te doen alsof ze kandidaat is.quote:Op maandag 28 april 2025 21:24 schreef golfer het volgende:
Michele moest echt huilen, dus ook geen mol.
Exact dit. Het valt dit seizoen beetje tegen ofzo. Die koffer is stom. De kandidaten niet fanatiek genoeg voor het spel, en de mol te onvindbaar (teveel alleen maar met een koffer bezig?). Het is beetje suf dit jaar.quote:Op maandag 28 april 2025 01:51 schreef liesje1979 het volgende:
Hoi,
Ik kijk het natuurlijk ook weer maar volg het topic eigenlijk niet. Dus geen idee of jullie dit met me delen. Maar tot nu toe is dit denk ik wel mijn saaiste mol siezoen ever? Geen idee maar het krijgt me gewoon niet te pakken. Misschien ben ik ook een beetje veranderd in het afgelopen jaar hoor. Maar ik mis gewoon het ultieme liefde voor de Mol een beetje. En dan vind ik die koffer met atributen voor de mol ook nog eens stom.
Pedro had geen idee, dat gaf hij zelf ook toe. Hij is puur zo ver gekomen vanwege de persoonlijke voordelen die hij op wist te pikken.quote:Op maandag 28 april 2025 23:17 schreef TLC het volgende:
Je moet wel erg ver van de mol hebben gezeten wil je er met 3 pasvragen er alsnog uit liggen
Ik vind ze nog wel fanatiek maar de opdrachten zijn dit jaar wel erg lastig. Dan komt de molkoffer daar ook nog eens bij.quote:Op maandag 28 april 2025 21:39 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Exact dit. Het valt dit seizoen beetje tegen ofzo. Die koffer is stom. De kandidaten niet fanatiek genoeg voor het spel, en de mol te onvindbaar (teveel alleen maar met een koffer bezig?). Het is beetje suf dit jaar.
Dit is inderdaad raar, maar hoeft niet per se naar Michele te wijzen. Het kan ook zijn dat Alexy met de paal geknoeid heeft waardoor de roos niet meer klemt.quote:Op maandag 28 april 2025 23:45 schreef TLC het volgende:
- de roos blijft niet vastzitten terwijl het bij Alexy geen probleem was
Dat is niet op beeld te zien. Wat ze wel over de meeting met de Mol deelt, is maar heel beperkt.quote:Op dinsdag 29 april 2025 00:27 schreef The_Playmaker het volgende:
Heeft Sarah de info gedeeld met de groep dat er met de helm gesaboteerd was? Want er zat bij de test wel een vraag over de helm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |