SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
quote:Op zondag 27 april 2025 20:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap sowieso niet waarom je als kandidaat niet voor het geld zou gaan. Dat betekent dat er 2 kandidaten sowieso zaten te mollen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
SPOILER: handschriftenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie hier het antwoord 😁quote:Op zondag 27 april 2025 21:08 schreef Klaverblauwtje het volgende:
Heel vreemd van Sarah en Nimrod.
Heb je zoveel aan die ene pasvraag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. er volgende week nog uit moeten gaanThe average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
quote:Op zondag 27 april 2025 21:14 schreef MadMaster het volgende:
Weten we ook welke van wie is?SPOILER: handschriftenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nep-mollen is wel een ding natuurlijk. Als je een medekandidaat kan overtuigen dat jij de mol bent, vliegt die er bij de proef uit en heb je een grotere kans verder in het spel te komen.quote:Op zondag 27 april 2025 21:09 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom je als kandidaat niet voor het geld zou gaan. Dat betekent dat er 2 kandidaten sowieso zaten te mollen.
quote:Op zondag 27 april 2025 21:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Die rant vanJa, vond ik ook. Wat een krokodillentranen waren dat, zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. voelde wat geforceerd, zoveel verschil maakt één pasvraag nou ook weer niet.
Bij de 2e regel hoorde ik Sarah 'Michelle' zeggen.quote:
In Café De Mol lieten ze 't daarnet zien.quote:Op zondag 27 april 2025 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij de 2e regel hoorde ik Sarah 'Michelle' zeggen.
De eerste noemt ze ook, Pedro volgens mij. Maar ik ben niet 100% zeker daarvan…
De laatste 3 worden niet benomd…
quote:Op zondag 27 april 2025 21:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Een echte ouderwetse Mol-topshow.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Als het allemaal zo open is, dan is daar waarschijnlijk helemaal niets uit af te leiden…quote:Op zondag 27 april 2025 21:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
In Café De Mol lieten ze 't daarnet zien.
Van boven naar beneden is Alexy, Michèle, Pedro, Nimrod en Sarah.
De twee waar het het meeste op lijkt, zijn de 2 overgebleven heren. Terwijl mijn twee grootste kandidaten voor de mol net de 2 dames zijn.quote:Op zondag 27 april 2025 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het allemaal zo open is, dan is daar waarschijnlijk helemaal niets uit af te leiden…
Ok, dus hier zouden we iets uit moeten kunnen halen.quote:Op zondag 27 april 2025 21:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
In Café De Mol lieten ze 't daarnet zien.
Van boven naar beneden is Alexy, Michèle, Pedro, Nimrod en Sarah.
Nou ja, als-ie het had gehaald waren alle koffers uit het spel gehaald en was er dus ook geen geld verdiend.quote:Op maandag 28 april 2025 08:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al is het voor de mol niet zo interessant om op de fiets te gaan zitten bij die treinopdracht zou ik zeggen.
Maar daar had hij weinig controle over. Nouja, een kandidaat had kunnen denken 'dat is niet interessant', maar ik denk dat de mol er vanuit gaat dat de kandidaat er vol voor zal gaanquote:Op maandag 28 april 2025 09:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou ja, als-ie het had gehaald waren alle koffers uit het spel gehaald en was er dus ook geen geld verdiend.
Dat denk ik ook. Maar ik denk ook dat de fiets zo'n beetje de enige interessante positie voor de mol in dit spel was, aangezien het verder vooral een kwestie van geluk is of je verder komt of niet. Op de fiets heb je in elk geval nog een kans om direct naar Gilles te komen, zonder dat je met een kandidaat in een pak glazen moet dragen etc.quote:Op maandag 28 april 2025 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar daar had hij weinig controle over. Nouja, een kandidaat had kunnen denken 'dat is niet interessant', maar ik denk dat de mol er vanuit gaat dat de kandidaat er vol voor zal gaan
Maar dan is het effect van een lager bedrag in je koffer kunnen stoppen weer nihil.quote:Op maandag 28 april 2025 09:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar ik denk ook dat de fiets zo'n beetje de enige interessante positie voor de mol in dit spel was, aangezien het verder vooral een kwestie van geluk is of je verder komt of niet. Op de fiets heb je in elk geval nog een kans om direct naar Gilles te komen, zonder dat je met een kandidaat in een pak glazen moet dragen etc.
Dat effect is toch al vrij mager eigenlijk. De kans dat de molkoffer uiteindelijk bij Gilles komt is kleiner dan 50%.quote:Op maandag 28 april 2025 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dan is het effect van een lager bedrag in je koffer kunnen stoppen weer nihil.
Het is een beetje dubbel dat kandidaten altijd voor de persoonlijke voordelen gaan. Ik begrijp het wel, want niemand wil naar huis. Maar als je het spel wil winnen, zitten al die pasvragen en vrijstellingen de zoektocht naar de mol eigenlijk alleen maar in de weg. Pedro gaf zelf toe dat-ie eigenlijk geen idee had wie de mol is, hij zat daar puur vanwege het geluk dat hij onderweg heeft gehad.quote:Op maandag 28 april 2025 11:11 schreef Japepk het volgende:
Mooi ook dat Pedro er alsnog uitligt met zijn pas vragen. Het feit dat hij altijd bij die voordelen uitkwam, dus blijkbaar onvoorbereid, werkte ook niet mee.
50% gegeven dat een kandidaat niet voor zichzelf kiest.quote:Op maandag 28 april 2025 09:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat effect is toch al vrij mager eigenlijk. De kans dat de molkoffer uiteindelijk bij Gilles komt is kleiner dan 50%.
Hij heeft maar uit 2 tests echt vol info kunnen trekken, want 1x had hij een vrijstelling, 1x was hij per definitie door en 1x had hij ook al pasvragen. Hij overleefde wel de dubbele eliminatie en vorige week. Maar hij heeft ook flink wat opdrachten volledig buitenspel gezeten.quote:Op maandag 28 april 2025 11:11 schreef Japepk het volgende:
Als Nimrod de Mol is, dan is het wel echt een baas hoor. Die Molkofferacties zijn al super gedurfd en dan juist nog zaken als die fiets erbij en veel dingen terug in de groep leggen en psychologisch de touwtjes in handen houden. Maar goed, buiten die fiets geldt dat voor iedereen die de Mol zou zijn. Ik ben wel een beetje klaar met de deelopdrachten met quizvragen, daar hebben we nu al 4 varianten op gezien deze reeks. Icm de persoonlijke voordelen deze aflevering maakte het een beetje overkill. Mooi ook dat Pedro er alsnog uitligt met zijn pas vragen. Het feit dat hij altijd bij die voordelen uitkwam, dus blijkbaar onvoorbereid, werkte ook niet mee.
Nee, er zijn uiteindelijk maar 4 koffers bij Gilles terecht gekomen, terwijl er 10 in totaal waren. De koffer van Pasquino is nooit in het spel gekomen en Nimrod had op de fiets z'n eigen koffer bij zich.quote:Op maandag 28 april 2025 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
50% gegeven dat een kandidaat niet voor zichzelf kiest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |