Ja maar de mol weet toch alle opdrachten van tevoren ? Dus wetende dat daar een mondharmonica bij zou komen ging de mol maar in een bootje zittenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:19 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Zo ver we weten was de mondharmonica geen molkoffer maar gewoon een "normale" opdracht.
Je weet het nooit maar het lijkt toch consistent 1 molkoffer-item per aflevering te zijn.
Ja kan. Het bootje was wel makkelijker te mollen want bij het boksen had je steeds wisselende duo's en meerdere mensen om te gokken aan de kant.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:53 schreef TLC het volgende:
[..]
Ja maar de mol weet toch alle opdrachten van tevoren ? Dus wetende dat daar een mondharmonica bij zou komen ging de mol maar in een bootje zitten
Ja…quote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:23 schreef trui het volgende:
Hadden jullie deze aflevering van Het Molletje al gezien?
quote:
Vertelquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:27 schreef Legoblokje het volgende:
Verder denk ik al een tijdje geleden een 100% molactie van Sarah gevonden te hebben in aflevering 1, die de montage zo veel mogelijk heeft geprobeerd weg te poetsen.
https://www.realitynet.or(...)sg2593338#msg2593338quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:54 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
https://www.realitynet.or(...)sg2593338#msg2593338
Flinke lap tekst, maar het komt erop neer datZou kunnen hoor. Maar ik heb het idee dat ze altijd wel klooien met die timers om het spannender te laten lijken dan het was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of ik ben in de war met een ander programma![]()
Ja, maar het gaat erom dat het allerlaatste deel wel klopt. Ze waren net te laat. Het hele stuk daarvoor klopt niet, maar ze hebben het zo gemonteerd dat het wel één geheel lijkt. Maar er is in werkelijkheid een heel stuk weggeknipt.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:26 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Zou kunnen hoor. Maar ik heb het idee dat ze altijd wel klooien met die timers om het spannender te laten lijken dan het was.![]()
Of ik ben in de war met een ander programma
Zij zegt ook letterlijk bij de trappen dat er iets uit de lucht komt vallen, of ze moet para abnormaal begaafd zijnquote:
De Nederlandse Wie is de Molquote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:26 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Zou kunnen hoor. Maar ik heb het idee dat ze altijd wel klooien met die timers om het spannender te laten lijken dan het was.![]()
Of ik ben in de war met een ander programma
Zondag finale met bekendmaking Mol, de week erop de reunie-aflevering waar ze o.a. Mol-acties zullen laten zien.:)quote:Op donderdag 8 mei 2025 08:01 schreef TLC het volgende:
Is zondag al de laatste aflevering of moeten we nog een weekje wachten tot bekend wordt wie de mol is ?
Hoe laat begint de rechtstreekse live uitzending zondag ? Normaliter kan ik pas later terugkijken op de NPO app, maar ik wil t ook wel live zienquote:Op donderdag 8 mei 2025 09:03 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Zondag finale met bekendmaking Mol, de week erop de reunie-aflevering waar ze o.a. Mol-acties zullen laten zien.:)
(Dus net een andere aanpak dan in NL)
Ik ga ervanuit 20u zoals elke dag.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:24 schreef TLC het volgende:
[..]
Hoe laat begint de rechtstreekse live uitzending zondag ? Normaliter kan ik pas later terugkijken op de NPO app, maar ik wil t ook wel live zien
Wat een droom zou dat zijn zegquote:
Haha ja dat zou wel eens een ding kunnen zijnquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:22 schreef Japepk het volgende:
Nog meer forummers aanwezig in Kinepolis? Vorig jaar voor het eerst geweest met een vriend en dat is erg goed bevallen. Kaartjes voor zaal 13 gehaald, want je weet maar nooit...
Ja ik ga ook! M’n vriendin en ik gaan echt al jaren sinds / als het in Antwerpen is, is echt gaafquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:22 schreef Japepk het volgende:
Nog meer forummers aanwezig in Kinepolis? Vorig jaar voor het eerst geweest met een vriend en dat is erg goed bevallen. Kaartjes voor zaal 13 gehaald, want je weet maar nooit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |