Hoe ben je daar zo zeker van?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:14 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Oh ja dan weet je in welk team de mol zat.
Al weten we dat nu ook wel
Misschien dat Sarah er een andere lens o.i.d. in heeft gedaan die het beeld verder uitzoomt? Het midden van het beeld lag niet eens op de vijf personen die er op moesten staan, maar meer op de boeddha boven aan de trap.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Denk ook dat die molkoffer iets met die foto te maken had, niet met de bus
Hmm maar daar kun je toch niet het meeste geld saboteren? Zou kunnen, maar vond het niet heel sterk.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:43 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Misschien dat Sarah er een andere lens o.i.d. in heeft gedaan die het beeld verder uitzoomt? Het midden van het beeld lag niet eens op de vijf personen die er op moesten staan, maar meer op de boeddha boven aan de trap.
Sarah stuurt ook gelijk Michèle naar boven.
Ja het meeste geld zat in de balletjes, maar daarvoor moet je of de opdracht van Alexy & Nimrod saboteren terwijl die het eigenlijk heel goed deden, of de bus saboteren waar ik eigenlijk geen mogelijkheden voor zie. Ik dacht eerst dat de bus op het einde zou afremmen (wat de kandidaten ook zeiden), maar nu ik er langer over nadenk vraag ik me echt af met wat voor item dat mogelijk is.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Hmm maar daar kun je toch niet het meeste geld saboteren? Zou kunnen, maar vond het niet heel sterk.
Een koppeling tussen de knop en de bus?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:56 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Ja het meeste geld zat in de balletjes, maar daarvoor moet je of de opdracht van Alexy & Nimrod saboteren terwijl die het eigenlijk heel goed deden, of de bus saboteren waar ik eigenlijk geen mogelijkheden voor zie. Ik dacht eerst dat de bus op het einde zou afremmen (wat de kandidaten ook zeiden), maar nu ik er langer over nadenk vraag ik me echt af met wat voor item dat mogelijk is.
Mocht hij de Mol zijn dan heeft hij dat wel vreemd gespeeld door Nimrod in het spel te houden. Je kiest als Mol altijd om de personen met pasvragen in het spel te houden en degenen met geld eruit te stemmen. Dan komt er nul euro in de pot. Het leek me wel duidelijk dat Nimrod geld had en Michèle niet.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:07 schreef Klaverblauwtje het volgende:
Alexy had de beste molpositie hij het laatste spel.
En wat ontzettend jammer.
Vreemde redenering. Dus omdat Els en Pedro de mol niet waren kan Sarah het ook niet zijn? Dat ze in de helicopter zat is voor mij een van de redenen dat ik haar nog wel een beetje verdenk. (Maar Michèle verdenk ik meer.)quote:Op maandag 5 mei 2025 22:10 schreef TLC het volgende:
Sarah is sowieso niet de mol, zij zat niet in de container met de foto's van de kandidaten plus zij zat ook in de heli, en we weten hoe het afliep met Els en Pedro.
Zou inderdaad heel verrassend zijn. Al was ie met die handdoeken juist heel opzichtig in de weer.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 00:06 schreef golfer het volgende:
Als het Alexy toch blijkt te zijn is hij veruit de beste mol sinds jaren.
Ik vind de waxopdracht een sterker argument tegen de andere 2. Dat was ook het moment dat ik niet meer zo zeker was over Sarah.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:35 schreef TLC het volgende:
Michele was als enige niet bij het kickboksen, de mondharmonica in het bitje deed het werk van de mol, dus ging de mol naar de andere opdracht waar ie nog invloed op kon uitoefenen, het bootje dus.
Zo ver we weten was de mondharmonica geen molkoffer maar gewoon een "normale" opdracht.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:35 schreef TLC het volgende:
Michele was als enige niet bij het kickboksen, de mondharmonica in het bitje deed het werk van de mol, dus ging de mol naar de andere opdracht waar ie nog invloed op kon uitoefenen, het bootje dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |