Ik kijk via de website van GoPlay, zonder VPN.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:09 schreef Djeez het volgende:
Kuttttttt, net op dit moment moet mijn vrouw via haar Belgische familie een nieuwe code aanvragen. Iemand die weet hoe nu te kijken? We hebben geen VPN
Maar daarvoor heb je een code nodig via een Belgische telefoonnummerquote:Op zondag 11 mei 2025 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kijk via de website van GoPlay, zonder VPN.
Al weken…
Omdat Pedro Pascal de Mol isquote:Op zondag 11 mei 2025 20:18 schreef BillDauterive het volgende:
Waarom covert iedereen tegenwoordig a-ha?
De hype van langzame covers van oude popsongs ben ik wel erg zatquote:Op zondag 11 mei 2025 20:18 schreef BillDauterive het volgende:
Waarom covert iedereen tegenwoordig a-ha?
De Mol wil blijkbaar voor de laagste groepspot ooit gaan. Dan is hier ¤1000 verdienen niet handig, want dan moet je de inzet ook met ¤1000 verhogen, wat weer een groter eindbedrag betekent als de opdracht wel lukt.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:22 schreef MadMaster het volgende:
1000 Euro voor de Mol?
Of gaat de pot nog geplunderd worden, zoals het vooraf filmpje suggereerde en maakt de huidige inhoud niets uit?
Er staat daarom ook een vraagteken achter 'De Mol' in mijn post.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:29 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
De Mol wil blijkbaar voor de laagste groepspot ooit gaan. Dan is hier ¤1000 verdienen niet handig, want dan moet je de inzet ook met ¤1000 verhogen, wat weer een groter eindbedrag betekent als de opdracht wel lukt.
Hier vind ik het juist leuk dat de Mol dat ook probeert. Gewoon keihard die pot zo laag mogelijk proberen te houden. In NL boeit het me eigenlijk niet.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:27 schreef BillDauterive het volgende:
"laagste groepspot"... Wat stom dat ze daar weer voor gaan, net als bij de Nederlandse Mol.
Dat was echt duidelijk te zien. Ze moest wel volgen maar haar gok heeft helemaal verkeerd uitgepakt.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er waren er 2 die zeer overtuigd voor het juiste antwoord kozen, een derde die met tegenzin volgde. Wie zou de mol zijn?
Dit mag ze volgende week toch eens goed uitleggen.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lol, een mol die in de slofaflevering voor 6000 euro zorgt.
Hopen dat de andere twee toch gingen twijfelen als de mol zo stuurt op een antwoord?quote:Op zondag 11 mei 2025 21:19 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Dit mag ze volgende week toch eens goed uitleggen.
Reversed psychology geprobeerd denk ik, er vanuit gaande dat Michèle haar ook verdacht.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:19 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Dit mag ze volgende week toch eens goed uitleggen.
In het begin koos je steeds voor een afvaller als Mol.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:14 schreef BillDauterive het volgende:
Jeuh, ik had de mol op het laatst goed
Eerst Jan, daarna Els en toen was ik Hilde zo zat, dat ik hoopte dat ze zou afvallen als ik haar als mol zou invullen.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:24 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In het begin koos je steeds voor een afvaller als Mol.
Het moest Sarah of Michele zijn. Maar ik zat er dus steeds naast.
Dan weet ik dat voor de volgende keer, iedere vrouw die een van de K3 zangeressen zou kunnen zijn is de mol, dan ga ik daar maar op lettenquote:Op zondag 11 mei 2025 23:12 schreef Jane het volgende:
Beetje jammer dat het toch mijn angstmol bleek te zijn.
Ik merkte de afgelopen weken dat ik onbewust steeds zat te hopen dat het Sarah maar niet was, puur omdat voor mijn gevoel ‘Sarah’ al zeker een keer of vier eerder de mol is geweest. Haar type doet het blijkbaar goed bij de redactie die de mol kiest.
Nog steeds m’n lievelingsprogramma, maar geen topseizoen.
Heb dat mens nooit eerder zo fanatiek gezien behalve in aflevering 1 toen ze over haar vriend vertelde.quote:Op zondag 11 mei 2025 23:56 schreef jcdragon het volgende:
Ik zat deze aflevering zo te kijken van: "Wat doet Michele nou?". Onder water alles zo goed omschrijven. Bord met hete pepers helemaal opeten. Misschien toch niet de Mol? En ja hoor. Sarah toch de Mol.
Prima seizoen en toch best wel van genoten. Volgende week de mollenstreken.
Ten onrechte dus, maar ik blijf dat een vage molkeuze vindenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind de waxopdracht een sterker argument tegen de andere 2. Dat was ook het moment dat ik niet meer zo zeker was over Sarah.
ja, en vooral dat ze dan maar 3x meer niet-gelachen heeft dan Alexy. Daar had ze toch wel wat meer uit kunnen slepen. Ook werd ik misleid doordat ze alle 8 vragen goed beantwoord had tijdens die parachute-sprong.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ten onrechte dus, maar ik blijf dat een vage molkeuze vinden
Op 'hard mode' ook nogquote:Op maandag 12 mei 2025 15:52 schreef trui het volgende:
[..]
ja, en vooral dat ze dan maar 3x meer niet-gelachen heeft dan Alexy. Daar had ze toch wel wat meer uit kunnen slepen.
https://www.demorgen.be/t(...)%2Fwww.google.com%2Fquote:Op maandag 12 mei 2025 14:56 schreef trui het volgende:
Ik zat mis, had wel even op Sarah gezeten maar vanaf aflevering 4 à 5 vond ik Michele toch veel verdachter. Ben benieuwd wat volgende week nog allemaal getoond wordt qua mol-acties. Ik snap wel wat je zegt, Jane, dat ze dit type mol al een paar keer hebben gehad. Maar vond het al met al weer een fantastisch seizoen hoor, toch knap hoe ze mij weer wekenlang enorm hebben weten te boeien, zelfs tot herhaaldelijk terugkijken van afleveringen aan toe. Leuke opdrachten en ik heb weer vaak moeten lachen. Een superleuke groep mensen ook, stuk voor stuk enorm sympathiek in mijn ogen. Het enige dat wel wat minder kon is het aantal keren dat mensen de kans kregen om voor persoonlijk voordeel te kiezen. En dat het steeds geaccepteerder lijkt te worden om daarvoor te kiezen, en 't zelfs als vrij dom wordt gezien als je 't niet doet. (want dan weet ook iedereen dat je de mol niet bent). Daar mogen de makers van mij nog wel even flink op broeden, hoe ze dat een beetje terug kunnen schroeven.
De molkoffer vond ik wel aardig, maar ik ben ook wel blij dat ie ontploft is, hij hoeft van mij niet per se terug te keren (was ook niet het plan geloof ik). Grappig hoe het toch gelukt is trouwens om de juiste koffer te kiezen, had Sarah er misschien op gehoopt dat Michèle zou denken dat zij de verkeerde zou aanwijzen? Knap gedaan van Alexy & Michèle!
Ik kijk uit naar de terugblik-aflevering!
Vind ik echt een dooddoener zulke statements (en iets wat elk jaar geroepen wordt). De Mol krijgt áltijd hulp van de redactie en Gilles. Nu was het een keer zichtbaar voor de kijker middels een koffer, ik vond het een ontzettend leuke twist om aan het eind van de aflevering te zien wat de Mol gedaan heeft om de boel te saboteren. Tevens hebben de kandidaten de kans gehad om de koffer weg te spelen en buitenspel te zetten, dat ze bij dat wegspelen net de pech hadden dat de Mol hem graag doorliet is natuurlijk echt even heeeel jammer voor zequote:Op zondag 11 mei 2025 21:19 schreef Evangelion het volgende:
Dan sta je achteraf bekend als de mol die hulp had van een molkoffer en alsnog een torenhoge pot, niet best lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |