SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets met MAD. Maar dat zal je petje wel te boven gaan.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De destructie is ook nogal groot.
Die is in 2001 al een keer getest. Werkte goed, iedereen kwam te hulp.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
We riskeren sowieso een grootschalige oorlog. En dat is precies wat mist in de gesprekken die nu plaatsvinden.
Putin gaat artikel 5 testen he.
Grappig, dat heeft iedereen in dit topic met jouw posts.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:37 schreef phpmystyle het volgende:
Moest lachen om Boekestijn. Die noemt de de wijze van optreden van Trump in het onderhandelen niet de art of the deal maar een de fart of a deal![]()
De woede, de blinde haat, de paniek, de passie, de aversie, het is prachtig!
Dat is ook zo natuurlijk. Maar deze dingen kunnen naast elkaar bestaan he.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:38 schreef sp3c het volgende:
ok?
persoonlijk vind ik andere dingen prachtig zoals mooie vrouwen enzo maar ieder zijn ding
Ik zou hier best een snedig antwoord op kunnen formuleren, maar dan ben ik bang dat ik een note of ban krijg.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Grappig, dat heeft iedereen in dit topic met jouw posts.
De emo-kaart is ook weer terug merk ik? Je bent niet eens de eerste.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:37 schreef phpmystyle het volgende:
Moest lachen om Boekestijn. Die noemt de wijze van optreden van Trump in het onderhandelen niet de art of the deal maar een fart of a deal![]()
Moet je als user maar niet mijn kant op uitbreiden.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zou hier best een snedig antwoord op kunnen formuleren, maar dan ben ik bang dat ik een note krijg.
Dus ik laat jou in je waarde.
Het wordt tijd dat Danny mij veiligheidsgaranties geeft voor wat betreft mijn postrechtenquote:Op maandag 17 maart 2025 15:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Moet je als user maar niet mijn kant op uitbreiden.
Ik zou mij schamen voor zoiets zieligs, maar jij gooit het trots op het internet.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:37 schreef phpmystyle het volgende:
Moest lachen om Boekestijn. Die noemt de wijze van optreden van Trump in het onderhandelen niet de art of the deal maar een fart of a deal![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 15:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zou hier best een snedig antwoord op kunnen formuleren, maar dan ben ik bang dat ik een note of ban krijg.
Je bent te oud voor de dienstplicht als je Babylon bee grappig vindt.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:49 schreef LethalNinja het volgende:
Als ik aan grappig denk denk ik aan dit filmpje:
Bekijk deze YouTube-video
Mensen die ten koste van een conflict zichzelf profileren mogen wat mij betreft lekker helpen!
(Zelfde uiteraard voor mensen die Russische vlaggetjes gebruiken op het internet of in hun gamertag of wat dan ook)
haat vind ik sowieso niet grappigquote:Op maandag 17 maart 2025 15:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is ook zo natuurlijk. Maar deze dingen kunnen naast elkaar bestaan he.
Och daar is de “oprukkende NAVO” weer.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:02 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Voor Rusland speelt immers de recente geschiedenis en de angst voor uitbreiding van het westen in hun richting en Oekrane als NATO-lid als reden, om maar wat te noemen.
Allemaal de schuld van Finlandquote:Op maandag 17 maart 2025 16:10 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Och daar is de “oprukkende NAVO” weer.
De Russen beginnen al met kleine aanvallen.quote:⚡️ Lithuania suspects Russia behind arson attacks in Vilnius and Warsaw last year.
Lithuanian authorities suspect Russia's intelligence services of orchestrating arson attacks on an IKEA warehouse in Vilnius and a shopping center in Warsaw in 2024, the LRT broadcaster reported on March 17.
https://bsky.app/profile/kyivindependent.com/post/3lklehfnne223
Zijn al jaren vermoedens van, oa ook op het stroomvoorzienings netwerk.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:17 schreef Ulx het volgende:
[..]
De Russen beginnen al met kleine aanvallen.
Of zit er een verschil tussen een IKEA in brand steken of die in brand bombarderen?
Ja, en heel stug blijven negeren dat Finland en Zweden pas toegetreden zijn sinds de laatste agressie oorlog van rusland. Of dat Oekraine pas bij de NATO wil sinds ze zijn binnengevallen door rusland.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:10 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Och daar is de “oprukkende NAVO” weer.
Nog voor de oorlog hebben de Russen in Europa een munitieopslag opgeslagen met doden als gevolg.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:17 schreef Ulx het volgende:
[..]
Of zit er een verschil tussen een IKEA in brand steken of die in brand bombarderen?
Lol, waarom zouden ze een Ikea in de fik steken?quote:Op maandag 17 maart 2025 16:17 schreef Ulx het volgende:
[..]
In de hoop dat de huidige regering de schuld krijgt van de ellende.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lol, waarom zouden ze een Ikea in de fik steken?
geen fun met zo'n 2 tier keir starmer aan de knoppenquote:Op maandag 17 maart 2025 15:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zou hier best een snedig antwoord op kunnen formuleren, maar dan ben ik bang dat ik een note of ban krijg.
En hoe zag die lijn naar de overheid er uit dan?quote:Op maandag 17 maart 2025 16:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In de hoop dat de huidige regering de schuld krijgt van de ellende.
Schaamteloos.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En hoe zag die lijn naar de overheid er uit dan?
En hoe weten wij zo zeker dat onze overheid ons niet opstookt tegen de Russen?
Wie is ook alweer de oorlog in Oekrane begonnen?quote:Op maandag 17 maart 2025 16:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En hoe zag die lijn naar de overheid er uit dan?
En hoe weten wij zo zeker dat onze overheid ons niet opstookt tegen de Russen?
[vredesbrigade]quote:Op maandag 17 maart 2025 17:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wie is ook alweer de oorlog in Oekrane begonnen?
Topquote:Op maandag 17 maart 2025 17:32 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Russische nationalisten verzetten zich tegen wapenstilstand, vrezen hergroepering Oekrane.
Hij doet net alsof ie ondeugend is.quote:
Mja. Macron had een jaar geleden al een grote mond. En daar komt ook nog weinig van terecht tot op heden.quote:
Ze zetten binnenkort gewoon troepen af in Oekrane zonder het aan Rusland te vragen.quote:Op maandag 17 maart 2025 17:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mja. Macron had een jaar geleden al een grote mond. En daar komt ook nog weinig van terecht tot op heden.
Hoop hetquote:Op maandag 17 maart 2025 17:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ze zetten binnenkort gewoon troepen af in Oekrane zonder het aan Rusland te vragen.
Weinig? Die hebben daar geen moer over te zeggen.quote:Op maandag 17 maart 2025 17:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoop hetHeeft rusland ook weinig over te zeggen.
Ik geloof het ook niet. Bij de Korea oorlog was het 2 jaar onderhandelen voordat ze stopten met vechten en bij Vietnam 4-5 jaar.quote:Op maandag 17 maart 2025 17:44 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik geloof er niks van dat het allemaal zeer snel in kannen en kruiken is.
Bij de tweede wereldoorlog duurde het een paar dagen. Misschien is die manier zo gek nog niet.quote:Op maandag 17 maart 2025 17:50 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet. Bij de Korea oorlog was het 2 jaar onderhandelen voordat ze stopten met vechten en bij Vietnam 4-5 jaar.
Maar Rusland is nog niet kapot helaas.quote:Op maandag 17 maart 2025 17:51 schreef Ulx het volgende:
[..]
Bij de tweede wereldoorlog duurde het een paar dagen. Misschien is die manier zo gek nog niet.
Dat kan ook, helaas duurt het ook even tot we zover zijn Rusland echt te kunnen verslaan.quote:Op maandag 17 maart 2025 17:51 schreef Ulx het volgende:
[..]
Bij de tweede wereldoorlog duurde het een paar dagen. Misschien is die manier zo gek nog niet.
Ja zou wel fijn zijn als Poetin even zelfmoord zou plegen ergens in een bunker.quote:Op maandag 17 maart 2025 17:51 schreef Ulx het volgende:
[..]
En dat moet per se? Er kan worden onderhandeld en dat gebeurt, dus waarom?quote:Op maandag 17 maart 2025 17:52 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Maar Rusland is nog niet kapot helaas.
Dat zal. Maar uitsluitend door het ontbreken van verdragen doen alsof Nederland een soort Belgi a la WO1 was is dikke flauwekul.quote:Op maandag 17 maart 2025 13:35 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Correct dat er na 15 mei 1940 een staat van bezetting volgende. Incorrect dat er slechts tussen 10 en 15 mei een staat van oorlog is geweest tussen de staat der Nederlanden en Nazi-Duitsland. D
Wat de meeste mensen echter niet lijken te begrijpen is dat uitsluitend de Nederlandse leger eenheden in Nederland (met uitzondering van Zeeland) zich over gaven en niet de staat Nederland. De regering week uit naar Engeland en zette vanaf daar de strijd voort. Er is dus nooit een verdrag geweest waarin de staat Nederland zich overgaf aan Duitsland.
Waarom niet?quote:
Met luchtalarm in Moskou.quote:Op maandag 17 maart 2025 17:53 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben benieuwd hoe hun 9 mei viering eruit zal zien. Ik denk dat ze het grootst en meeslepend zullen aanpakken. 80 jaar n de oorlog en dan op de drempel staan van zo'n zege.
Jappen namen ook de Filipijnen over. Amerika was ook gewoon klaar.quote:Op maandag 17 maart 2025 17:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat zal. Maar uitsluitend door het ontbreken van verdragen doen alsof Nederland een soort Belgi a la WO1 was is dikke flauwekul.
Ook werd er niet verhinderd dat de jappen Nederlands-indi innamen. De krijgsmacht was gewoon klaar.
Proest.quote:
quote:Op maandag 17 maart 2025 17:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Proest.
Moest oprecht lachen.
Zou wel vet zijn. Al die generaals rennen voor hun leven.
Denk alleen dat de daders spijt zullen krijgen als haar op hun hoofd.
quote:
Daarom niet.quote:Er kan worden onderhandeld en dat gebeurt
Wat denk je zelf? Wat denk je dat Poetin gaat doen met de landen/daders die hun belangrijkste moment bruut komen verstoren?quote:Op maandag 17 maart 2025 17:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]![]()
Hoe krijg je zulke teksten toch uit je vingers.
Mocht er nog oorlog zijn dan. Dan mogen ze wel aardig wat luchtafweer richting Moskou gaan verplaatsen ja.quote:
Er valt niets te onderhandelen. Rusland moet Ukraine uit en de herstelbetalingen doen. Dat gaat Putin nooit doen, dus moet Rusland kapot.quote:Op maandag 17 maart 2025 17:53 schreef Scjvb het volgende:
[..]
En dat moet per se? Er kan worden onderhandeld en dat gebeurt, dus waarom?
Wat gaan ze doen? Nog harder binnenvallen?quote:Op maandag 17 maart 2025 18:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Wat denk je dat Poetin gaat doen met de landen/daders die hun belangrijkste moment bruut komen verstoren?
Net zoals bij de eerdere rode lijnen.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Wat denk je dat Poetin gaat doen met de landen/daders die hun belangrijkste moment bruut komen verstoren?
Succes.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er valt niets te onderhandelen. Rusland moet Ukraine uit en de herstelbetalingen doen. Dat gaat Putin nooit doen, dus moet Rusland kapot.
Groitspraak. Rusland doet nu ook niets tegen Oekrane als er drones naar Moskou vliegen. Gewoon weer een flink aantal drones sturen en uiteraard wat Neptunes.quote:Op maandag 17 maart 2025 17:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Proest.
Moest oprecht lachen.
Zou wel vet zijn. Al die generaals rennen voor hun leven.
Denk alleen dat de daders spijt zullen krijgen als haar op hun hoofd.
Gaan ze Ukraine nog een keer binnenvallen?quote:Op maandag 17 maart 2025 18:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zegt ook niemandquote:Op maandag 17 maart 2025 17:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat zal. Maar uitsluitend door het ontbreken van verdragen doen alsof Nederland een soort Belgi a la WO1 was is dikke flauwekul.
Ook werd er niet verhinderd dat de jappen Nederlands-indi innamen. De krijgsmacht was gewoon klaar.
Weggeven of niet, je gehele Nederlandse grondgebied werd bezet door de Duitsers en Jappen.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat zegt ook niemand
Er werd gezegd dat Nederland na een week vechten is weggegeven, dat klopt simpelweg niet
Zit toch een groot verschil tussen.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Weggeven of niet, je gehele Nederlandse grondgebied werd bezet door de Duitsers en Jappen.
Je kunt niks weggeven als het is afgepakt.
Klopt ook niet suriname, de Antillen en een deel van Nederlands Indi zijn altijd Nederlands geblevenquote:Op maandag 17 maart 2025 18:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Weggeven of niet, je gehele Nederlandse grondgebied werd bezet door de Duitsers en Jappen.
Die Kloptquote:Je kunt niks weggeven als het is afgepakt.
Nee. Laat de Heren eerst onderhandelen en dan de situatie verder evalueren.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er valt niets te onderhandelen. Rusland moet Ukraine uit en de herstelbetalingen doen. Dat gaat Putin nooit doen, dus moet Rusland kapot.
Oekrane onderhandelt niet met de Russen, dus waar heb je het over?quote:Op maandag 17 maart 2025 18:11 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Nee. Laat de Heren eerst onderhandelen en dan de situatie verder evalueren.
Het is een papieren tijger.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zit toch een groot verschil tussen.
Trump belt morgen met Poetin.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:13 schreef Ulx het volgende:
[..]
Oekrane onderhandelt niet met de Russen, dus waar heb je het over?
Regelt 'ie eventjes.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:16 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Trump belt morgen met Poetin.![]()
Wereld houdt adem in: maakt dit telefoontje een einde aan de oorlog in Oekrane?
[ afbeelding ]
https://www.telegraaf.nl/(...)e-oorlog-in-oekraine
Het blijft een ongelooflijk vreemde strohalm. Maar goed, het is redelijk offtopic.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
Klopt ook niet suriname, de Antillen en een deel van Nederlands Indi zijn altijd Nederlands gebleven
[..]
Die Klopt
Daarna is er door een heleboel Nederlanders 5 jaar lang gevochten om het terug te krijgen
Voorbeelden hierboven genoemd
Blij dat we eruit zijn gekomen
Nederland had een van de grootste en effectiefste verzetsbewegingen van de oorlog.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het is een papieren tijger.
Soevereiniteit was weg, systematische uitroeiing van Amsterdamse joden hebben we niks tegen kunnen doen en het gebral van Wilhelmina vanuit het veilige Engeland kun je geen besturen noemen.
Ukraine is niet van Trump.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:16 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Trump belt morgen met Poetin.Hij onderhandelt dus wel. Oekrane kan daarmee gebaat zijn als misverstanden uit de wereld raken en duurzame vrede gestalte krijgt!
[ afbeelding ]
Er is geen einde aan de oorlog als Rusland niet opdondert uit Oekrane.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:16 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Trump belt morgen met Poetin.Hij onderhandelt dus wel. Oekrane kan daarmee gebaat zijn!
[ afbeelding ]
Heb het idee dat veel inwoners van de EU, liever de totale oorlog zien. Met als kanttekening dat een ander er maar heen moet.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Regelt 'ie eventjes.
Ben je voor vrede dan mag je een bloem in Trump zijn haar steken.
Heb het idee dat veel tegenstanders van de EU liever argumenten verzinnen met als kanttekening dat een ander die maar moet gaan ontkrachten.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb het idee dat veel inwoners van de EU, liever de totale oorlog zien. Met als kanttekening dat een ander er maar heen moet.
Nee hoor. Het liefst donderen de Russen vrijwillig op.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb het idee dat veel inwoners van de EU, liever de totale oorlog zien. Met als kanttekening dat een ander er maar heen moet.
Uiteraard hartstikke waar. Alleen ligt het allemaal net even wat ingewikkelder, zoals u best weet.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ukraine is niet van Trump.
Strohalm voor wat?quote:Op maandag 17 maart 2025 18:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het blijft een ongelooflijk vreemde strohalm. Maar goed, het is redelijk offtopic.
Agree to disagree dan maar.
Nee, dat weet ik niet. Leg nou eens haarfijn uit waarom Trump het zou mogen bepalen en hoe hij het gaat afdwingen en wat de consequenties zijn voor Oekrane als die zich daar niet bij neerleggen en doorvechten.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:23 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Uiteraard hartstikke waar. Alleen ligt het allemaal net even wat ingewikkelder, zoals u weet.![]()
Oh, ja natuurlijk. Het is allemaal veel te ingewikkeld voor normale stervelingen. Waar discussiren we eigenlijk over?quote:Op maandag 17 maart 2025 18:23 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Uiteraard hartstikke waar. Alleen ligt het allemaal net even wat ingewikkelder, zoals u best weet.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Dat laatste zeker!quote:Op maandag 17 maart 2025 18:20 schreef Ulx het volgende:
[..]
Er is geen einde aan de oorlog als Rusland niet opdondert uit Oekrane.
Maar als Trump dat voor elkaar weet te krijgen geef zelf ik hen een compliment.
Hear hear. Om daar bij toe te voegen dat de luftwaffe zo'n pak slaag heeft gehad dat ze daar nooit helemaal bovenop zijn gekomen.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
Strohalm voor wat?
De stelling klopte gewoon niet
Het zijn gewoon feiten, koopvaardij vloot alleen voor met 400 schepen, 18.000 bemanningsleden en verloor 3400 manschappen
Er vlogen meer Nederlandse vliegers met meer vliegtuigen in 1945 dan in 1940
De Marine spreekt voor zichzelf
Ja de landmacht verloor in 1940 van de Duitsers maar er is door een heleboel Nederlanders heel hard gevochten van mei 1940 tot mei 1945
Zo staat het gewoon in de geschiedenisboeken
Omdat de EU niet bij machte was om ten eerste voldoende afschrikking te creren en ten tweede geen leider met volledige vrijheid op het gebruik van alle beschikbare wapens. Hierdoor moest de VS wel die rol op zich nemen, gezien doorvechten eindeloos leek te worden zonder einde.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:25 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik niet. Leg nou eens haarfijn uit waarom Trump het zou mogen bepalen en hoe hij het gaat afdwingen en wat de consequenties zijn voor Oekrane als die zich daar niet bij neerleggen en doorvechten.
Alleen de linkse gekkies, die leven in een gevaarlijke droomwereld van deugen en die denken de wijsheid in pacht te hebben.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Omdat de EU niet bij machte was om ten eerste voldoende afschrikking te creren en ten tweede geen leider met volledige vrijheid om het gebruik van alle wapens. Hierdoor moest de VS wel die rol op zich nemen, gezien doorvechten eindeloos leek te worden zonder einde.
quote:Op maandag 17 maart 2025 18:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen de linkse gekkies, die leven in een gevaarlijke droomwereld van deugen en die denken de wijsheid in pacht te hebben.
Links blaffen en dan hard wegrennen.
Jij bent een rechtse die zonder te blaffen of te grommen gelijk met de staart tussen de benen wegrent?quote:Op maandag 17 maart 2025 18:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen de linkse gekkies, die leven in een gevaarlijke droomwereld van deugen en die denken de wijsheid in pacht te hebben.
Hier zit best wat in ja. Wat een uitspraken je van van oudsher pacifisten ineens hoort is op zijn minst bijzonder.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Frans Timmermans, "we moeten Rusland tot diep in het land raken met Westerse raketten"quote:Op maandag 17 maart 2025 18:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hier zit best wat in ja. Wat een uitspraken je van van oudsher pacifisten ineens hoort is op zijn minst bijzonder.
Ik ben ook verrast dat degenen die zo prat gaan op hun nationalisme eigenlijk maar fatalistische lafbekken blijken te zijn als de tegenstander sterker lijkt dan een kassiere met een hoofddoek of dragqueen.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hier zit best wat in ja. Wat een uitspraken je van van oudsher pacifisten ineens hoort is op zijn minst bijzonder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
De Duitse Luftwaffe schakelde in de meidagen van 1940 praktisch het gehele Nederlandse luchtwapen uit. Zelf leed de Luftwaffe echter ook zware verliezen. Vooral de luchtdoelartillerie en in mindere mate de Nederlandse jachtvliegtuigen waren verantwoordelijk voor het buiten gevecht stellen van meer dan 220 Junkers Ju-52-transporttoestellen. Daarnaast verloor de Luftwaffe nog enkele tientallen bommenwerpers en jachtvliegtuigen. Voor de grote moed en opoffering van zowel het vliegend als het ondersteunend personeel kreeg het Wapen der Militaire Luchtvaart kort na de Nederlandse capitulatie de hoogste dapperheidsonderscheiding uitgereikt: het Ordeteken van Ridder der 4e Klasse der Militaire Willems-Orde.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
Strohalm voor wat?
De stelling klopte gewoon niet
Het zijn gewoon feiten, koopvaardij vloot alleen voer met 400 schepen, 18.000 bemanningsleden en verloor 3400 manschappen
Er vlogen meer Nederlandse vliegers met meer vliegtuigen in 1945 dan in 1940
De Marine spreekt voor zichzelf
Ja de landmacht verloor in 1940 van de Duitsers maar er is door een heleboel Nederlanders heel hard gevochten van mei 1940 tot mei 1945
Zo staat het gewoon in de geschiedenisboeken
Om daar ook nog even op te reageren.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:25 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik niet. Leg nou eens haarfijn uit waarom Trump het zou mogen bepalen en hoe hij het gaat afdwingen en wat de consequenties zijn voor Oekrane als die zich daar niet bij neerleggen en doorvechten.
Meer geld naar de zorg!quote:🇩🇪⚔️👀 According to Bavaria's Health Minister, German healthcare system must be prepared for a possible war, - Zeit
"The military threat to Europe from Russia and Trump's possible departure from the previous security partnership mean a massive need for action for healthcare system and civil society."
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3lklnxnsknc2j
quote:Op maandag 17 maart 2025 18:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is simpelweg de hele reden van de oorlog, Poetin klieren door de NAVO en Europa steeds op te schuiven richting Moskou.quote:
En waarom wilden die landen bij de navo?quote:Op maandag 17 maart 2025 18:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is simpelweg de hele reden van de oorlog, Poetin klieren door de NAVO en Europa steeds op te schuiven richting Moskou.
Had je bij Moedertje Theresa nog wel mee weg kunnen komen maar niet bij Poetin.
Dat. We zijn bevrijd door usa en ussr.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het is een papieren tijger.
Soevereiniteit was weg, systematische uitroeiing van Amsterdamse joden hebben we niks tegen kunnen doen en het gebral van Wilhelmina vanuit het veilige Engeland kun je geen besturen noemen.
quote:Op maandag 17 maart 2025 18:38 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik ben ook verrast dat degenen die zo prat gaan op hun nationalisme eigenlijk maar fatalistische lafbekken blijken te zijn als de tegenstander sterker lijkt dan een kassiere met een hoofddoek of dragqueen.Jij raaskalt hier ieder kwartier van de dag van achter je pc op je donkere zolderkamer. Verder doe je ook geen zak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als nationalist zou je van alles kunnen doen om de EU en NL veiliger te maken. En dat is veel meer interne veiligheid dan dat onderonsje in Rusland.
Het leidt ook lekker de aandacht af van de grote problemen die er wel zijn met serieuze drugskartels, een schijnbaar onophoudelijke migratie, de opkomst van de radicale moslimstroming.Vakman pur sang
Maak daar maar usa van want zonder usa was er ook geen ussr meer.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat. We zijn bevrijd door usa en ussr.
Misschien moet die psychopatische dwerg eens aan zelfreflectie gaan doen dan.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is simpelweg de hele reden van de oorlog, Poetin klieren door de NAVO en Europa steeds op te schuiven richting Moskou.
Nederland is vooral door Canadezen bevrijd.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Maak daar maar usa van want zonder usa was er ook geen ussr meer.
afgangquote:Op maandag 17 maart 2025 18:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nederland is vooral door Canadezen bevrijd.
Onder andere, maar niet door de Sovjets.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
quote:
Centjes, veiligheid en voor destijds een verzekering dat Poetin niet zou aanvallen, we zijn een miljoen? doden verder, en voor wat? Had gewoon geduld gehad en gewacht op een andere politieke wind.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En waarom wilden die landen bij de navo?
Met dank aan conservatieve Amerikaanse presidenten die al een jaar of 35 geen kans aan zich voorbij laten gaan om het Midden Oosten verder te destabiliseren.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij raaskalt hier ieder kwartier van de dag van achter je pc op je donkere zolderkamer. Verder doe je ook geen zak.
Als nationalist zou je van alles kunnen doen om de EU en NL veiliger te maken. En dat is veel meer interne veiligheid dan dat onderonsje in Rusland.
Het leidt ook lekker de aandacht af van de grote problemen die er wel zijn met serieuze drugskartels, een schijnbaar onophoudelijke migratie, de opkomst van de radicale moslimstroming.
Gaat 'ie ook oplossen binnenkortquote:Op maandag 17 maart 2025 18:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Met dank aan conservatieve Amerikaanse presidenten die al een jaar of 35 geen kans aan zich voorbij laten gaan om het Midden Oosten verder te destabiliseren.
Wat leven sommige mensen toch met een intellectuele armoe, en het geheugen van een garnaal.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Centjes?quote:Op maandag 17 maart 2025 18:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Centjes, veiligheid en voor destijds een verzekering dat Poetin niet zou aanvallen, we zijn een miljoen? doden verder, en voor wat voor wat? Had gewoon geduld gehad en gewacht op een andere politieke wind.
De Catalanen willen trouwens ook van Madrid af, de Basken ook, de Sami van Zweden, de Koerden van de Turken, Veneti wil zich losmaken van Itali, Beieren zou het liefst een eigen staat vormen, Belgi wil van de luie Walen af, laat Europa dat eerst maar eens oplossen.
Vergeet het inzetten van vluchtelingen als wapen niet. Oa bij de wit Russische en Finlandse grensquote:Op maandag 17 maart 2025 18:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Met dank aan conservatieve Amerikaanse presidenten die al een jaar of 35 geen kans aan zich voorbij laten gaan om het Midden Oosten verder te destabiliseren.
Wat is daar een afgang aan? Canada heeft een uitstekend militair trackrecord.quote:
O ja, het etnisch zuiveren van de Gazastrook is ook al zo'n briljant rechts conservatief plan dat nooit verkeerd zal kunnen uitpakken.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat 'ie ook oplossen binnenkort
Correct.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Onder andere, maar niet door de Sovjets.
Wat een onzin, Van Baalen en Verhofstadt "we zullen jullie nooit in de steek laten" hebben het eerste schot gelost destijds.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Centjes?en het was Rusland dat de aanval koos, niet de Navo.
En zodra daar een gewapend conflict zou ontstaan gebeurt dat ook. Geen idee waarom je die zaken er bij haalt, totaal niet vergelijkbaar.
'Bevrijd door de USSR'quote:Op maandag 17 maart 2025 18:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat. We zijn bevrijd door usa en ussr.
Ik denk dat iedereen het er over eens is dat dat een heel slecht optreden en voorkomen was. Alleen is het zeker geen oproep tot oorlog geweest.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een onzin, Van Baalen en Verhofstadt "we zullen jullie nooit in de steek laten" hebben het eerste schot gelost destijds.
quote:Op maandag 17 maart 2025 18:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een onzin, Van Baalen en Verhofstadt "we zullen jullie nooit in de steek laten" hebben het eerste schot gelost destijds.
Door de Polen ook toch?quote:Op maandag 17 maart 2025 18:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dit komt om de zoveel posts weer omhoog in hun prompts.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:51 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Wat leven sommige mensen toch met een intellectuele armoe, en het geheugen van een garnaal.
De leiders van Oekrane, Zweden en Finland zijn democratisch gekozen, en willen bij de NAVO omdat er een beer in de porseleinkast huishoud. Als de beer zich koest hield was de NAVO niet uitgebreid. Dit heeft Poetin aan zichzelf te danken door op oorlogspad te gaan.
quote:
Korte rokjes stropopquote:Op maandag 17 maart 2025 18:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Brussel ook niet.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]![]()
Wat er in Kiev gebeurt zijn Poetin's zaken niet.
De servers van de bots in st Petersburg gloeien.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:58 schreef xpompompomx het volgende:
Er wordt weer hard gewerkt voor de Roebels vanavond.
Ware het niet dat deze idioten het vermoedelijk nog vrijwillig doen ook. Ze zitten gewoon heel erg diep in de fabeltjesfuik.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:58 schreef xpompompomx het volgende:
Met het verschil dat Oekrane zelf Brussels dialogen uitnodigt, in tegenstelling tot de bommen van Poetin.quote:
De regering in Oekrane is democratisch verkozen en wil zelf lid worden van de EU en de NAVO, Poetinpropagandapapegaai.quote:
Eentje heeft ten minste nog een Russische vriendin aan zijn zijde.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:01 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
De regering in Oekrane is democratisch verkozen en wil zelf lid worden van de EU en de NAVO, Poetinpropagandapapegaai.
Het zijn de holmaatjes van Baudet en Van Meijeren.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:00 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ware het niet dat deze idioten het vermoedelijk nog vrijwillig doen ook. Ze zitten gewoon heel erg diep in de fabeltjesfuik.
linkse kortzichtigheidquote:Op maandag 17 maart 2025 18:58 schreef xpompompomx het volgende:
Nepal wil ook graag zijn onafhankelijkheid terug, bij de NAVO vragen?quote:Op maandag 17 maart 2025 19:01 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
De regering in Oekrane is democratisch verkozen en wil zelf lid worden van de EU en de NAVO, Poetinpropagandapapegaai.
Landverraad heeft niet zoveel met links of rechts te maken.quote:
Ah we zitten bij de prompt 'ridiculiseren'quote:Op maandag 17 maart 2025 19:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nepal wil ook graag zijn onafhankelijkheid terug, bij de NAVO vragen?
Landen dienen zelf een verzoek in dat ze NAVO-lid willen worden. Er is geen sprake van 'vragen'.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nepal wil ook graag zijn onafhankelijkheid terug, bij de NAVO vragen?
ontmenselijkenquote:Op maandag 17 maart 2025 19:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Landverraad heeft niet zoveel met links of rechts te maken.
Al vraag ik mij af of een bot iets kan verraden.
quote:Op maandag 17 maart 2025 19:06 schreef UitStraling het volgende:
Somaliland wil ook graag erkend worden.
quote:Op maandag 17 maart 2025 19:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ah we zitten bij de prompt 'ridiculiseren'
Ik vraag me alleen af wat het verschil is, Nepal voert al jaren vreedzaam protest en zal het altijd daar bij laten maar in de Hoorn van Afrika staat de volgende grote oorlog te wachten.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
okquote:Op maandag 17 maart 2025 19:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af wat het verschil is, Nepal voert al jaren vreedzaam protest en zal het altijd daar bij laten maar in de Hoorn van Afrika staat de volgende grote oorlog te wachten.
Nepal is onafhankelijk. En straatarm.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af wat het verschil is, Nepal voert al jaren vreedzaam protest en zal het altijd daar bij laten maar in de Hoorn van Afrika staat de volgende grote oorlog te wachten.
Er zijn in ieder geval nergens honderden soldaten omsingeldquote:Op zondag 16 maart 2025 12:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Weet ik niet meer.
Ben misschien in de war met ander gebied.
quote:Op maandag 17 maart 2025 18:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok Hannah, beetje zoals de ontvoerde kinderen of gemartelde krijgsgevangenen?quote:
Ok.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En door Nederlanders zelf, door Amerikanen en Britten en zelfs door Fransen.quote:
quote:An epic destruction of an enemy ammunition depot by an FPV drone operated by Special Operations Forces in the Zaporizhzhia direction.
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lklq5ktfic2r
Oh ja joh? Vertrekken de Russen?quote:
Heb je je aanstellerige modus zeer aangezetquote:Op maandag 17 maart 2025 15:37 schreef phpmystyle het volgende:
Zeg dit nou ook gewoon niet, de Poetin liefhebbers kunnen dit niet goed verwerkenquote:Op maandag 17 maart 2025 15:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik stel voor dat hele kernwapengelul kort te sluiten door Moscou preventief te nuken.
die moeten gewoon bedankt zeggen en verder hun bek houdenquote:Op maandag 17 maart 2025 19:35 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
En wat krijgt Oekrane hier voor terug?
In theorie de gebieden waar ''de mineralen'' liggenquote:Op maandag 17 maart 2025 19:35 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Niets.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:35 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Voor UA lijkt de annexatie erkennen me wel redelijk uitgesloten eigenlijk.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
die moeten gewoon bedankt zeggen en verder hun bek houden
Trump geeft alles weg en UA krijgt er niks voor terug.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:40 schreef polderturk het volgende:
Als dit echt waar is dan is Trump een groter smerig stuk stront dan dat ik dacht dat hij was.
BREAKING: Trump administration is considering recognizing Crimea as Russian territory in a potential Ukraine peace deal, sources say.
Officials have also discussed urging the UN to do the same, aligning with Putin’s stance.
Source: Semafor
https://x.com/clashreport(...)yjFLhmE5iKeh-JA&s=19
Zoals voorspeld inderdaad.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:46 schreef Ulx het volgende:
Het plan van Trump was dus inderdaad "geef alles nou maar gewoon aan Poetin", en meer niet.
Iedereen kan beter zelf als de sodemieter atoombommen gaan regelen want aan de VS heb je niets meer. Op dat land hoef je niet meer te rekenen.
Dit is toch heel lang bekend? Ze zeiden al heel snel dat Oekrane dit niet meer kan terugveroveren.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:40 schreef polderturk het volgende:
Als dit echt waar is dan is Trump een groter smerig stuk stront dan dat ik dacht dat hij was.
BREAKING: Trump administration is considering recognizing Crimea as Russian territory in a potential Ukraine peace deal, sources say.
Officials have also discussed urging the UN to do the same, aligning with Putin’s stance.
Nou nou wat een breaking news. Praktisch de hele wereld had Krim al stilzwijgend erkend en anders minimaal gedoogd als Russisch.quote:
dit ontkracht op geen enkele manier iets wat ik zegquote:Op maandag 17 maart 2025 18:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De Duitse Luftwaffe schakelde in de meidagen van 1940 praktisch het gehele Nederlandse luchtwapen uit. Zelf leed de Luftwaffe echter ook zware verliezen. Vooral de luchtdoelartillerie en in mindere mate de Nederlandse jachtvliegtuigen waren verantwoordelijk voor het buiten gevecht stellen van meer dan 220 Junkers Ju-52-transporttoestellen. Daarnaast verloor de Luftwaffe nog enkele tientallen bommenwerpers en jachtvliegtuigen. Voor de grote moed en opoffering van zowel het vliegend als het ondersteunend personeel kreeg het Wapen der Militaire Luchtvaart kort na de Nederlandse capitulatie de hoogste dapperheidsonderscheiding uitgereikt: het Ordeteken van Ridder der 4e Klasse der Militaire Willems-Orde.
Tijdens de Tweede Wereldoorlog opereerden Nederlandse militaire vliegers vanuit Engeland. In Nederlands-Indi streed de Militaire Luchtvaart van het KNIL in die periode vanuit Australi tegen Japan.
Van de website.
Nee, dat woord kunnen ze niet spellen.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde dat rus ook een death star had vernietigd.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:00 schreef LethalNinja het volgende:
Klein groepje russen hoeft voorlopig niet met een schep te vechten…. Tot ze worden opgeblazen door een Oekrainse fpv drone.
Zouden we zulke raketten ook niet kunnen gebruiken?quote:🇺🇦 Zelensky: Today I held the military Headquarters. Our drone has passed 3,000 km test.
"Long Neptune". We are satisfied with the results of the hits. But we need to produce more missiles, more drones, and we will talk about this with our partners this week.
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3lklt37w4522h
ik heb hem kort gekeken ze hadden vijf bazooka, een sniper en enkele dronee veroverd.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:02 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde dat rus ook een death star had vernietigd.
Niet iedereen:quote:Op maandag 17 maart 2025 19:57 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Nou nou wat een breaking news. Praktisch de hele wereld had Krim al stilzwijgend erkend en anders minimaal gedoogd als Russisch.
Het zou breaking zijn als Trump ineens zegt dat Putin moet rausen uit Oekraine en de vier geannexeerde provincies moet terug geven. Of omgekeerd als hij zou zeggen dat Oekraine uit alle vier moet terug trekken en toegeven dat ze nu voor altijd Russisch zijn.
En de in your face text in chocoladeletters, kost het erg veel moeite om die te negeren?quote:Op maandag 17 maart 2025 20:06 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
ik heb hem kort gekeken ze hadden vijf bazooka, een sniper en enkele dronee veroverd.
Maar als je denkt dat dat niet klopt dan vind ik dat prima.
Dat is niet helemaal waar. De Turkse bezetting van Noord-Cyprus wordt al 50 jaar door niemand erkend. Net als de Marokkaanse claim op de Westelijke Sahara. Dus ja, door het te erkennen geef je ook toe dat de gebieden definitief Russisch zijn. Het gaat wel een flinke stap verder dan erkennen als bezet gebied.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:57 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Nou nou wat een breaking news. Praktisch de hele wereld had Krim al stilzwijgend erkend en anders minimaal gedoogd als Russisch.
Het zou breaking zijn als Trump ineens zegt dat Putin moet rausen uit Oekraine en de vier geannexeerde provincies moet terug geven. Of omgekeerd als hij zou zeggen dat Oekraine uit alle vier moet terug trekken en toegeven dat ze nu voor altijd Russisch zijn.
Zeg ik dat je de click bait tekst moet negeren? Ik vind het zelf vrij kansloos maar ik doe er niks mee. Ik zie vaker dan mij lief is click bait titels jammer maar het zij zo.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
En de in your face text in chocoladeletters, kost het erg veel moeite om die te negeren?
Of moeten we tussen de ronduit belachelijke hyperbool maar gaan zoeken naar iets wat 'waar kan zijn', ofzo?
Goed van Turkije en ook van de paar andere landen die mogelijk met een statement kwamen maar verder gebeurt er helaas niks.quote:
Zoals het er nu uit ziet krijgt Poetin Oekrane en de Baltics met een grote strik er omheen.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Benieuwd wat er uit de gesprekken tussen Trump en Poetin komt morgen. Vooral benieuwd met welke actielijstje Trump op pad wordt gestuurd.
Zoiets waarschijnlijk:quote:Op maandag 17 maart 2025 20:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Benieuwd wat er uit de gesprekken tussen Trump en Poetin komt morgen. Vooral benieuwd met welke actielijstje Trump op pad wordt gestuurd.
We hebben binnen een jaar volledige oorlog in Europa.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:14 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Zoals het er nu uit ziet krijgt Poetin Oekrane en de Baltics met een grote strik er omheen.
Rusland valt de Baltics aan, de VS zal de andere kant op kijken en de EU kan er niks tegenover zetten.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
We hebben binnen een jaar volledige oorlog in Europa.
quote:Op maandag 17 maart 2025 20:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
We hebben binnen een jaar volledige oorlog in Europa.
Heerlijk die angstporno.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:18 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Rusland valt de Baltics aan, de VS zal de andere kant op kijken en de EU kan er niks tegenover zetten.
Meesterzet van Trump om de Russische troepen uit te putten. Als ze uitgeraasd zijn, kan Oekrane er vol over heen met support van Navo.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:03 schreef LethalNinja het volgende:
En hier ook weer een aanval. Lijkt alsof Putin nog extra aanvallen start voor de peace talks beginnen
Waarom is angst voor oorlog bij een ander 'heerlijk'? Vind ik een vrij zieke gedachte eigenlijk.quote:
Rusland valt de Baltics aan, de VS zal de andere kant op kijken en vanuit Finland en Polen denderen troepen uit Europa Rusland in.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:18 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Rusland valt de Baltics aan, de VS zal de andere kant op kijken en de EU kan er niks tegenover zetten.
Er staat niet voor niets het woordje porno aan vast.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Waarom is angst voor oorlog bij een ander 'heerlijk'? Vind ik een vrij zieke gedachte eigenlijk.
Er geilt hier niemand op oorlog, dat je dat frame probeert neer te zetten is beetje ziekelijk.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:26 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Er staat niet voor niets het woordje porno aan vast.
Zelf vind ik dat de oorlog gewoon moet stoppen, al dan niet als frozen conflict, want we gaan er toch niet uitkomen. Maar ik hoef niet een totale Europese oorlog zoals users hier op zitten te geilen, terwijl ze eigenlijk niet eens beseffen wat zoiets betekend.
En dat Baltics verhaaltje, tja, ik vind dat zo onwaarschijnlijk.
Ja, maar niet vinden dat oekraine zich maar gewoon rap over moet geven = geilen op oorlog.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Er geilt hier niemand op oorlog, dat je dat frame probeert neer te zetten is beetje ziekelijk.
Seen here, a stripped down Ukrainian PATRIOT system fires a single PAC-2 interceptor at the Russian bomber operating near the border.quote:
En wij zijn de oorlogshitsers, ook al is hun Rusland de oorlog, het moorden, het stelen, het verkrachten, etc begonnen. In de hoofden van Trumpies en Poetinpijpers is dit volledig logisch.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:38 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, maar niet vinden dat oekraine zich maar gewoon rap over moet geven = geilen op oorlog.
Ik vrees en vermoed dat Trump die "erkenning" zal zien als een goede deal. Zijn telefoon gesprek zal voroal gaan over uitruil van land in ruil voor "vrede".quote:Op maandag 17 maart 2025 19:40 schreef polderturk het volgende:
Indrukwekkendquote:Op maandag 17 maart 2025 21:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Seen here, a stripped down Ukrainian PATRIOT system fires a single PAC-2 interceptor at the Russian bomber operating near the border.
Niet gedoogd en al helemaal niet erkend. Weinig hoop hebben en geen manier zien om de Krim terug te krijgen is wat anders.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:57 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Zuid-Osetie en Transnistri worden ook niet erkendmquote:Op maandag 17 maart 2025 21:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Niet gedoogd en al helemaal niet erkend. Weinig hoop hebben en geen manier zien om de Krim terug te krijgen is wat anders.
Als Poetin in een kwart eeuw met Rusland niet verder weet te komen dan het BNP van de Benelux gaat extra land hem echt niet helpen.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:51 schreef Scorpie het volgende:
Vrienden van de show, ik heb een vraag. Ik heb vorig jaar (of het jaar ervoor) een oude lezing gezien waarin uitgelegd werd dat Rusland een x aantal gebieden moest beheersen om te kunnen overleven, gegeven door een geopolitiek analist maar ik ben de titel en de naam van deze analist kwijt.
Was volgens mij iets van een uur en ging over populatie, demographics, resources en meer. Iemand een idee over welke lecture ik het heb? Is al een oudere, van een jaar of 10 geleden meen ik mij te herinneren.
Je hebt geen idee wat dat betekend.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:26 schreef Discombobulate het volgende:
Zelf vind ik dat de oorlog gewoon moet stoppen, al dan niet als frozen conflict, want we gaan er toch niet uitkomen.
Gast, het bbp is 10x gegaan. Er is sinds eind 90 een grote bloeiende middenklasse ontstaan.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:08 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als Poetin in een kwart eeuw met Rusland niet verder weet te komen dan het BNP van de Benelux gaat extra land hem echt niet helpen.
En dat heeft hij vakkundig in 3 jaar tijd gesloopt.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gast, het bbp is 10x gegaan. Er is sinds eind 90 een grote bloeiende middenklasse ontstaan.
Hij is in dat opzicht een held.
Onjuist. Check de stats.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
En dat heeft hij vakkundig in 3 jaar tijd gesloopt.
Met de verkoop van gas en olie. En van die export is niet veel meer over. Zelfs de raffinaderij van Moskou wordt gewoon in de fik geschoten.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gast, het bbp is 10x gegaan. Er is sinds eind 90 een grote bloeiende middenklasse ontstaan.
Hij is in dat opzicht een held.
Daar mag anno nu wel 20 vanaf.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:17 schreef Nexum het volgende:
De gemiddelde levensverwachting in Rusland is 73 jaar. Kunnen we niet gewoon net zo lang rekken totdat Putin de pijp uitgaat?
Misschien moet Trump een beter aanbod doen. Rusland heeft momentum.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:17 schreef Scjvb het volgende:
Trump belt met Poetin: 'Dit doet vermoeden dat Russen willen dat oorlog doorgaat'
16:07 Video:
https://www.telegraaf.nl/(...)-dat-oorlog-doorgaat
De verwachtingen zijn groot: dinsdag spreekt de Amerikaanse president Donald Trump met de Russische leider Vladimir Poetin. Verder escaleert het flink bij Jemen, waar Amerikanen de Houthi’s aanvallen. Genoeg te bespreken dus met buitenlandredacteur Tomasz Blom.
''Willen dat de oorlog doorgaat'' klinkt wel weer negatief hoor!
Laten we allen afwachten wat de twee morgen te bespreken hadden. Horen het gauw genoeg!
Dat helpt niet. Een meerderheid van de Russische bevolking wil doorgaan met de oorlog. Het enige wat zou kunnen helpen is een vette machtsstrijd na de dood van Poetin.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:17 schreef Nexum het volgende:
De gemiddelde levensverwachting in Rusland is 73 jaar. Kunnen we niet gewoon net zo lang rekken totdat Putin de pijp uitgaat?
Nog meer ontvoerde kinderen? Nog meer gemartelde krijgsgevangenen? Nog meer land? Nog meer roven? Estland? Letland?quote:Op maandag 17 maart 2025 22:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Misschien moet Trump een beter aanbod doen. Rusland heeft momentum.
Hij kan Alaska weggeven.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Nog meer ontvoerde kinderen? Nog meer gemartelde krijgsgevangenen? Nog meer land? Nog meer roven? Estland? Letland?
'vrede' prompt.
Dat kan Zelenskyy nu ook.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij kan Alaska weggeven.
Volgens welke bronnen?quote:Op maandag 17 maart 2025 22:20 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat helpt niet. Een meerderheid van de Russische bevolking wil doorgaan met de oorlog. Het enige wat zou kunnen helpen is een vette machtsstrijd na de dood van Poetin.
Ik dacht juist dat jullie volk zo tegen oorlog was.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Linkse gekkies zijn nu ook al boos dat de VS de houthi’s en Iran aanpakt.
Ah, vandaar de info stop. Dan Rusland Koersk terug innemen en hij kon daarna de held gaan spelen.quote:
Ik dacht dat Trump zo van de vrede was. Anyway, de Amerikanen worden altijd een stuk dapperder als ze het tegen zandbaktegenstanders kunnen opnemen.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Zacht waar het kan, hard waar het moet. Moslim fundamentalisten zijn andere mensen als Russen die al decennia bedonderd worden.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik dacht dat Trump zo van de vrede was. Anyway, de Amerikanen worden altijd een stuk dapperder als ze het tegen zandbaktegenstanders kunnen opnemen.
Nog even geduld. Iran is next.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Jammer genoeg voert hij het precies verkeerd om uit.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zacht waar het kan, hard waar het moet. Moslim fundamentalisten zijn andere mensen als Russen die al decennia bedonderd worden.
Tis inderdaad niet alsof er massas aan tsetsjenen de meest gruwelijke oorlogsmisdaden begaan in Oekraine die worden losgelaten door de Russen, Maar dat past niet in phps straatje.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zacht waar het kan, hard waar het moet. Moslim fundamentalisten zijn andere mensen als Russen die al decennia bedonderd worden.
Ik denk dat het gewoon lafheid is van King Donald the Craven. Hij durft gewoon niet.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Samen met Rusland moet Iran toch wel aan te pakken zijn?quote:Op maandag 17 maart 2025 22:49 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon lafheid is van King Donald the Craven. Hij durft gewoon niet.
Ja, het waanidee dat rus ons wel gaat helpen om andere rogue states aan te pakken hebben ze in het witte huis ook.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Samen met Rusland moet Iran toch wel aan te pakken zijn?
Waarom zou Rusland Iran aanpakken? Dan raken ze weer een steunpilaar in dat gebied kwijt. Poetin beval Trump toch ook om te stoppen met het pesten van de Houthi's? Dat doet de man niet voor niets.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Samen met Rusland moet Iran toch wel aan te pakken zijn?
Dat was de grap, bright-eyes.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:53 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, het waanidee dat rus ons wel gaat helpen om andere rogue states aan te pakken hebben ze in het witte huis ook.
Ergens zou het wel geniaal zijn als Trump nu ook Poetin compleet afserveert. De kronkels waarin die meelopers zich in moeten wurmen zijn soms onnavolgbaar.quote:
Maar jij vindt het ook raar dat Oekrane zich niet zomaar overgeeft aan Trump en Poetin. Dus dat zegt niet zo heel veel.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Houthi’s vallen nu al tijden vele internationale schepen aan. En nu is men boos dat de VS dat hard aanpakt. Vind ik raar.
quote:Putin’s invasion of Ukraine and the failed SMO has shown how vulnerable and incapable the Russian military actually is.
List of targets hit by Ukraine within the territory of Russia. Ukraine is the first country to also launch military operations on the territory of a Nuclear power.
https://bsky.app/profile/olddogua.bsky.social/post/3lkm6fopzrk2z
quote:Op maandag 17 maart 2025 21:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Hier met een stukje ervoor en stukje erna
Ik ook. Maar laten we niet gelijk teleurgesteld zijn als er niks concreets uitkomt. Als het gesprek maar aanknopingspunten biedt en mogelijkheden voor vervolggesprekken.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:33 schreef LethalNinja het volgende:
Ben benieuwd wat er vandaag uit de gesprekken komt.
De Russische bevolking is een nog grotere oorlogshitser dan wijquote:Op maandag 17 maart 2025 22:20 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat helpt niet. Een meerderheid van de Russische bevolking wil doorgaan met de oorlog. Het enige wat zou kunnen helpen is een vette machtsstrijd na de dood van Poetin.
Hoe groot de beloning zal zijn die Trump aan Poetin wil geven voor 11 jaar agressie tegen Oekrane bedoel je?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:33 schreef LethalNinja het volgende:
quote:Fighting reportedly taking place here. Ukrainian units reportedly consisting of infantry units and supported by IMR's, armored vehicles and tanks, are actively engaging in combat according to Russian channels.
https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3lkn7eyq56c2t
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Zo lang we Putin maar de mogelijkheid geven om alles zo lang te rekken dat er niets gebeurd wat hij niet heeft bedacht.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ook. Maar laten we niet gelijk teleurgesteld zijn als er niks concreets uitkomt. Als het gesprek maar aanknopingspunten biedt en mogelijkheden voor vervolggesprekken.
Die MAD kan Frankrijk, Engeland niet voor andere landen afdwingen.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:29 schreef ExTec het volgende:
[..]
Iets met MAD. Maar dat zal je petje wel te boven gaan.
Nu weer? dus je hebt zelfs vertrouwen in de Amerikanen?quote:Op maandag 17 maart 2025 15:31 schreef Ulx het volgende:
[..]
Die is in 2001 al een keer getest. Werkte goed, iedereen kwam te hulp.
De een wat meer dan de ander tochquote:Op maandag 17 maart 2025 15:31 schreef Ulx het volgende:
[..]
Die is in 2001 al een keer getest. Werkte goed, iedereen kwam te hulp.
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Trump op dit moment:Gelukkig is zijn stemvee al vergeten dat hij vrede had beloofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probleem is dat zij momentum hebben. Dat leveren ze in om een periode van gesprek in te gaan zonder dat het duidelijk is of dat zicht biedt op een akkoord. Straks komen de partijen er niet uit en is Oekrane geherpositioneerd en bewapend.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zo lang we Putin maar de mogelijkheid geven om alles zo lang te rekken dat er niets gebeurd wat hij niet heeft bedacht.
Neuh, Amerikanen kozen willens en wetens een Russische asset tot president. Daar hoef je niet meer op te rekenen. En komen ze wel te hulp dan is dat mooi meegenomen, maar Pax Americana is zoals ik het zie voorbij, ik zie het niet gebeuren.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nu weer? dus je hebt zelfs vertrouwen in de Amerikanen?
quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Trump op dit moment:Zou wat zijn, maar een tweede Kursk zal het waarschijnlijk niet worden. Ik hoop/cope van wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gaan zij dan doen als de Russen artikel 5 testen? niets, of zelfs de kant van Rusland kiezen?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:55 schreef Ulx het volgende:
[..]
Neuh, Amerikanen kozen willens en wetens een Russische asset tot president. Daar hoef je niet meer op te rekenen. En komen ze wel te hulp dan is dat mooi meegenomen, maar Pax Americana is zoals ik het zie voorbij, ik zie het niet gebeuren.
Omdat de VS dat niet per se wilde. Er zijn na Artikel 5 maar twee NAVO operaties geweest: Eagle Assist en Active Endeavour. De invasie van Afghanistan viel buiten het mandaat. ISAF was op verzoek van de VN.quote:
Wat precies? Je eigen land terug willen hebben?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:01 schreef theunderdog het volgende:
https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3lknc5ion3s2t
Ja oke. Dit is natuurlijk ook niet echt een voorbeeld van: 'je van je beste kant laten zien'.
Misschien kunnen ze de gebieden ruilen? Oekrane gewoon weer alles terug en Rusland krijgt Alaska?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:01 schreef theunderdog het volgende:
https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3lknc5ion3s2t
Ja oke. Dit is natuurlijk ook niet echt een voorbeeld van: 'je van je beste kant laten zien'.
Nee. Niet in willen zien dat bepaalde gebieden nu eenmaal verloren zijn. Soms moet je pragmatisch denken.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:02 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wat precies? Je eigen land terug willen hebben?
Wat is er pragmatisch aan?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee. Niet in willen zien dat bepaalde gebieden nu eenmaal verloren zijn. Soms moet je pragmatisch denken.
Einde oorlog verkiezen boven bepaalde gebieden terug willen hebben. Het is maar grondgebied. Dat kosten wat het kost terug willen hebben is zo Midden-Oosters..quote:
Zodat ze mijnen kunnen plaatsen tegen ongewenste indringers?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:08 schreef Ulx het volgende:
Polen en de Baltische Staten zijn vandaag uit het Ottawa Protocol tegen anti-personeelmijnen gestapt. Heel verstandig.
Een heel stuk van de provincies Kharkiv en Cherson waren ook "verloren". En nu zijn ze weer heroverd.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee. Niet in willen zien dat bepaalde gebieden nu eenmaal verloren zijn. Soms moet je pragmatisch denken.
Dat werkt twee kanten op: De kosten die Rusland maakt om het te hebben omvatten hun gehele olie- en gasindustrie. Die wordt van de kaart geveegd. Verder hebben ze niets. En zolang de oorlog duurt gaat die ook echt niet worden herbouwd. Het wordt alleen maar erger.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Einde oorlog verkiezen boven bepaalde gebieden terug willen hebben. Het is maar grondgebied. Dat kosten wat het kost terug willen hebben is zo Midden-Oosters..
Ja. Veroverd, heroverd, veroverd, heroverd. Dat is het punt he.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:10 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Een heel stuk van de provincies Kharkiv en Cherson waren ook "verloren". En nu zijn ze weer heroverd.
Ohja, dit klopt. Beide moeten daarin keuze's maken. Maar die 'we willen alles weer terug!' mentaliteit bij Oekraine is niet verstandig. Denk ik.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:11 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat werkt twee kanten op: De kosten die Rusland maakt om het te hebben omvatten hun gehele olie- en gasindustrie. Die wordt van de kaart geveegd. Verder hebben ze niets. En zolang de oorlog duurt gaat die ook echt niet worden herbouwd. Het wordt alleen maar erger.
You say it like it's a bad thing.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:52 schreef phpmystyle het volgende:
Straks komen de partijen er niet uit en is Oekrane geherpositioneerd en bewapend.
Maar het is iedere keer "maar grondgebied". Op deze manier heeft Putin over 15 jaar de hele Sovjet Unie terug. Ten koste van miljoenen mensenlevens en de internationale wereldorde.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Einde oorlog verkiezen boven bepaalde gebieden terug willen hebben. Het is maar grondgebied. Dat kosten wat het kost terug willen hebben is zo Midden-Oosters..
Maar de Russen hebben net zo hard een 'alles moet bij Rusland' mentaliteit. Wil Poetin nou per se een gebied hebben dat niet bij Rusland wil horen en economisch onbruikbaar is in ruil voor het slopen van zijn economie? Dat schiet toch niet op?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ohja, dit klopt. Beide moeten daarin keuze's maken. Maar die 'we willen alles weer terug!' mentaliteit bij Oekraine is niet verstandig. Denk ik.
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja. Veroverd, heroverd, veroverd, heroverd. Dat is het punt he.
De betaling is altijd in bloed. Maar ik vind het prima, hoor. Dit soort topics zijn amusant immers.
Natuurlijk niet. Het een heeft niets met het ander te maken. Als je nu gewoon zorgt voor een sterke defensiemacht met een coalitie van welwillende, kan Rusland helemaal niets doen. Maar op dit moment zal Oekraine moeten dealen met de verliezen ja.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar het is iedere keer "maar grondgebied". Op deze manier heeft Putin over 15 jaar de hele Sovjet Unie terug. Ten koste van miljoenen mensenlevens en de internationale wereldorde.
Chaos, vermoedelijk…quote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:33 schreef LethalNinja het volgende:
Nee, laten we het vooral niet hebben over 2014 en Georgi en Tjetjeni.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Het een heeft niets met het ander te maken.
Klopt. Maar Amerika heeft vrij enthousiast de kant van Rusland gekozen, terwijl ik echt nog maar moet zien hoe graag de rest van het westen de kant van Oekraine kiest. En dan niet in theorie (want dat is makkelijk), maar in praktijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:18 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar de Russen hebben net zo hard een 'alles moet bij Rusland' mentaliteit. Wil Poetin nou per se een gebied hebben dat niet bij Rusland wil horen en economisch onbruikbaar is in ruil voor het slopen van zijn economie? Dat schiet toch niet op?
En Oekrane gaat niet stoppen met het opblazen van de olie- en gasindustrie van Rusland. Daar kun je over blijven jengelen, maar het gaat gewoon niet gebeuren.
Ze gebruiken Ezels als transport.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, laten we het vooral niet hebben over 2014 en Georgi en Tjetjeni.
Bommen op hun hoofd, klinkt beter eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ze gebruiken Ezels als transport.
Moeten we niet een keer Putin gewoon uitlachen ipv te doen alsof Rusland een krachtige wereldmacht is?
Iedereen doet datquote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ze gebruiken Ezels als transport.
Mag hopen voor de ezels dat onze troepen niet door de ezels naar Oekraine worden gebracht. Zij hebben ook een rug.quote:
Iets ernaast mag ook.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Bommen op hun hoofd, klinkt beter eigenlijk.
We hebben geen troepen in Oekrane dus mazzel voor de ezels danquote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mag hopen voor de ezels dat onze troepen niet door de ezels naar Oekraine worden gebracht. Zij hebben ook een rug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |