SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets met MAD. Maar dat zal je petje wel te boven gaan.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De destructie is ook nogal groot.
Die is in 2001 al een keer getest. Werkte goed, iedereen kwam te hulp.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
We riskeren sowieso een grootschalige oorlog. En dat is precies wat mist in de gesprekken die nu plaatsvinden.
Putin gaat artikel 5 testen he.
Grappig, dat heeft iedereen in dit topic met jouw posts.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:37 schreef phpmystyle het volgende:
Moest lachen om Boekestijn. Die noemt de de wijze van optreden van Trump in het onderhandelen niet de art of the deal maar een de fart of a deal![]()
De woede, de blinde haat, de paniek, de passie, de aversie, het is prachtig!
Dat is ook zo natuurlijk. Maar deze dingen kunnen naast elkaar bestaan he.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:38 schreef sp3c het volgende:
ok?
persoonlijk vind ik andere dingen prachtig zoals mooie vrouwen enzo maar ieder zijn ding
Ik zou hier best een snedig antwoord op kunnen formuleren, maar dan ben ik bang dat ik een note of ban krijg.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Grappig, dat heeft iedereen in dit topic met jouw posts.
De emo-kaart is ook weer terug merk ik? Je bent niet eens de eerste.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:37 schreef phpmystyle het volgende:
Moest lachen om Boekestijn. Die noemt de wijze van optreden van Trump in het onderhandelen niet de art of the deal maar een fart of a deal![]()
Moet je als user maar niet mijn kant op uitbreiden.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zou hier best een snedig antwoord op kunnen formuleren, maar dan ben ik bang dat ik een note krijg.
Dus ik laat jou in je waarde.
Het wordt tijd dat Danny mij veiligheidsgaranties geeft voor wat betreft mijn postrechtenquote:Op maandag 17 maart 2025 15:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Moet je als user maar niet mijn kant op uitbreiden.
Ik zou mij schamen voor zoiets zieligs, maar jij gooit het trots op het internet.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:37 schreef phpmystyle het volgende:
Moest lachen om Boekestijn. Die noemt de wijze van optreden van Trump in het onderhandelen niet de art of the deal maar een fart of a deal![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 15:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zou hier best een snedig antwoord op kunnen formuleren, maar dan ben ik bang dat ik een note of ban krijg.
Dus ik laat jou in je waarde.
Je bent te oud voor de dienstplicht als je Babylon bee grappig vindt.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:49 schreef LethalNinja het volgende:
Als ik aan grappig denk denk ik aan dit filmpje:
Bekijk deze YouTube-video
Mensen die ten koste van een conflict zichzelf profileren mogen wat mij betreft lekker helpen!
(Zelfde uiteraard voor mensen die Russische vlaggetjes gebruiken op het internet of in hun gamertag of wat dan ook)
haat vind ik sowieso niet grappigquote:Op maandag 17 maart 2025 15:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is ook zo natuurlijk. Maar deze dingen kunnen naast elkaar bestaan he.
Och daar is de “oprukkende NAVO” weer.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:02 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Voor Rusland speelt immers de recente geschiedenis en de angst voor uitbreiding van het westen in hun richting en Oekraïne als NATO-lid als reden, om maar wat te noemen.
Allemaal de schuld van Finlandquote:Op maandag 17 maart 2025 16:10 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Och daar is de “oprukkende NAVO” weer.
De Russen beginnen al met kleine aanvallen.quote:⚡️ Lithuania suspects Russia behind arson attacks in Vilnius and Warsaw last year.
Lithuanian authorities suspect Russia's intelligence services of orchestrating arson attacks on an IKEA warehouse in Vilnius and a shopping center in Warsaw in 2024, the LRT broadcaster reported on March 17.
https://bsky.app/profile/kyivindependent.com/post/3lklehfnne223
Zijn al jaren vermoedens van, oa ook op het stroomvoorzienings netwerk.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:17 schreef Ulx het volgende:
[..]
De Russen beginnen al met kleine aanvallen.
Of zit er een verschil tussen een IKEA in brand steken of die in brand bombarderen?
Ja, en heel stug blijven negeren dat Finland en Zweden pas toegetreden zijn sinds de laatste agressie oorlog van rusland. Of dat Oekraine pas bij de NATO wil sinds ze zijn binnengevallen door rusland.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:10 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Och daar is de “oprukkende NAVO” weer.
Nog voor de oorlog hebben de Russen in Europa een munitieopslag opgeslagen met doden als gevolg.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:17 schreef Ulx het volgende:
[..]
De Russen beginnen al met kleine aanvallen.
Of zit er een verschil tussen een IKEA in brand steken of die in brand bombarderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |