Ja, maar niet vinden dat oekraine zich maar gewoon rap over moet geven = geilen op oorlog.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Er geilt hier niemand op oorlog, dat je dat frame probeert neer te zetten is beetje ziekelijk.
Seen here, a stripped down Ukrainian PATRIOT system fires a single PAC-2 interceptor at the Russian bomber operating near the border.quote:
En wij zijn de oorlogshitsers, ook al is hun Rusland de oorlog, het moorden, het stelen, het verkrachten, etc begonnen. In de hoofden van Trumpies en Poetinpijpers is dit volledig logisch.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:38 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, maar niet vinden dat oekraine zich maar gewoon rap over moet geven = geilen op oorlog.
Ik vrees en vermoed dat Trump die "erkenning" zal zien als een goede deal. Zijn telefoon gesprek zal voroal gaan over uitruil van land in ruil voor "vrede".quote:Op maandag 17 maart 2025 19:40 schreef polderturk het volgende:
Als dit echt waar is dan is Trump een groter smerig stuk stront dan dat ik dacht dat hij was.
BREAKING: Trump administration is considering recognizing Crimea as Russian territory in a potential Ukraine peace deal, sources say.
Officials have also discussed urging the UN to do the same, aligning with Putin’s stance.
Source: Semafor
https://x.com/clashreport(...)yjFLhmE5iKeh-JA&s=19
Indrukwekkendquote:Op maandag 17 maart 2025 21:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Seen here, a stripped down Ukrainian PATRIOT system fires a single PAC-2 interceptor at the Russian bomber operating near the border.
Niet gedoogd en al helemaal niet erkend. Weinig hoop hebben en geen manier zien om de Krim terug te krijgen is wat anders.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:57 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Nou nou wat een breaking news. Praktisch de hele wereld had Krim al stilzwijgend erkend en anders minimaal gedoogd als Russisch.
Zuid-Osetie en Transnistrië worden ook niet erkendmquote:Op maandag 17 maart 2025 21:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Niet gedoogd en al helemaal niet erkend. Weinig hoop hebben en geen manier zien om de Krim terug te krijgen is wat anders.
Als Poetin in een kwart eeuw met Rusland niet verder weet te komen dan het BNP van de Benelux gaat extra land hem echt niet helpen.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:51 schreef Scorpie het volgende:
Vrienden van de show, ik heb een vraag. Ik heb vorig jaar (of het jaar ervoor) een oude lezing gezien waarin uitgelegd werd dat Rusland een x aantal gebieden moest beheersen om te kunnen overleven, gegeven door een geopolitiek analist maar ik ben de titel en de naam van deze analist kwijt.
Was volgens mij iets van een uur en ging over populatie, demographics, resources en meer. Iemand een idee over welke lecture ik het heb? Is al een oudere, van een jaar of 10 geleden meen ik mij te herinneren.
Je hebt geen idee wat dat betekend.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:26 schreef Discombobulate het volgende:
Zelf vind ik dat de oorlog gewoon moet stoppen, al dan niet als frozen conflict, want we gaan er toch niet uitkomen.
Gast, het bbp is 10x gegaan. Er is sinds eind 90 een grote bloeiende middenklasse ontstaan.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:08 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als Poetin in een kwart eeuw met Rusland niet verder weet te komen dan het BNP van de Benelux gaat extra land hem echt niet helpen.
En dat heeft hij vakkundig in 3 jaar tijd gesloopt.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gast, het bbp is 10x gegaan. Er is sinds eind 90 een grote bloeiende middenklasse ontstaan.
Hij is in dat opzicht een held.
Onjuist. Check de stats.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
En dat heeft hij vakkundig in 3 jaar tijd gesloopt.
Met de verkoop van gas en olie. En van die export is niet veel meer over. Zelfs de raffinaderij van Moskou wordt gewoon in de fik geschoten.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gast, het bbp is 10x gegaan. Er is sinds eind 90 een grote bloeiende middenklasse ontstaan.
Hij is in dat opzicht een held.
Daar mag anno nu wel 20 vanaf.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:17 schreef Nexum het volgende:
De gemiddelde levensverwachting in Rusland is 73 jaar. Kunnen we niet gewoon net zo lang rekken totdat Putin de pijp uitgaat?
Misschien moet Trump een beter aanbod doen. Rusland heeft momentum.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:17 schreef Scjvb het volgende:
Trump belt met Poetin: 'Dit doet vermoeden dat Russen willen dat oorlog doorgaat'
16:07 Video:
https://www.telegraaf.nl/(...)-dat-oorlog-doorgaat
De verwachtingen zijn groot: dinsdag spreekt de Amerikaanse president Donald Trump met de Russische leider Vladimir Poetin. Verder escaleert het flink bij Jemen, waar Amerikanen de Houthi’s aanvallen. Genoeg te bespreken dus met buitenlandredacteur Tomasz Blom.
''Willen dat de oorlog doorgaat'' klinkt wel weer negatief hoor!
Laten we allen afwachten wat de twee morgen te bespreken hadden. Horen het gauw genoeg!
Dat helpt niet. Een meerderheid van de Russische bevolking wil doorgaan met de oorlog. Het enige wat zou kunnen helpen is een vette machtsstrijd na de dood van Poetin.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:17 schreef Nexum het volgende:
De gemiddelde levensverwachting in Rusland is 73 jaar. Kunnen we niet gewoon net zo lang rekken totdat Putin de pijp uitgaat?
Nog meer ontvoerde kinderen? Nog meer gemartelde krijgsgevangenen? Nog meer land? Nog meer roven? Estland? Letland?quote:Op maandag 17 maart 2025 22:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Misschien moet Trump een beter aanbod doen. Rusland heeft momentum.
Hij kan Alaska weggeven.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Nog meer ontvoerde kinderen? Nog meer gemartelde krijgsgevangenen? Nog meer land? Nog meer roven? Estland? Letland?
'vrede' prompt.
Dat kan Zelenskyy nu ook.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij kan Alaska weggeven.
Volgens welke bronnen?quote:Op maandag 17 maart 2025 22:20 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat helpt niet. Een meerderheid van de Russische bevolking wil doorgaan met de oorlog. Het enige wat zou kunnen helpen is een vette machtsstrijd na de dood van Poetin.
Ik dacht juist dat jullie volk zo tegen oorlog was.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Linkse gekkies zijn nu ook al boos dat de VS de houthi’s en Iran aanpakt.
Ah, vandaar de info stop. Dan Rusland Koersk terug innemen en hij kon daarna de held gaan spelen.quote:
Ik dacht dat Trump zo van de vrede was. Anyway, de Amerikanen worden altijd een stuk dapperder als ze het tegen zandbaktegenstanders kunnen opnemen.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Zacht waar het kan, hard waar het moet. Moslim fundamentalisten zijn andere mensen als Russen die al decennia bedonderd worden.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik dacht dat Trump zo van de vrede was. Anyway, de Amerikanen worden altijd een stuk dapperder als ze het tegen zandbaktegenstanders kunnen opnemen.
Nog even geduld. Iran is next.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Jammer genoeg voert hij het precies verkeerd om uit.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zacht waar het kan, hard waar het moet. Moslim fundamentalisten zijn andere mensen als Russen die al decennia bedonderd worden.
Tis inderdaad niet alsof er massas aan tsetsjenen de meest gruwelijke oorlogsmisdaden begaan in Oekraine die worden losgelaten door de Russen, Maar dat past niet in phps straatje.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zacht waar het kan, hard waar het moet. Moslim fundamentalisten zijn andere mensen als Russen die al decennia bedonderd worden.
Ik denk dat het gewoon lafheid is van King Donald the Craven. Hij durft gewoon niet.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Samen met Rusland moet Iran toch wel aan te pakken zijn?quote:Op maandag 17 maart 2025 22:49 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon lafheid is van King Donald the Craven. Hij durft gewoon niet.
Ja, het waanidee dat rus ons wel gaat helpen om andere rogue states aan te pakken hebben ze in het witte huis ook.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Samen met Rusland moet Iran toch wel aan te pakken zijn?
Waarom zou Rusland Iran aanpakken? Dan raken ze weer een steunpilaar in dat gebied kwijt. Poetin beval Trump toch ook om te stoppen met het pesten van de Houthi's? Dat doet de man niet voor niets.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Samen met Rusland moet Iran toch wel aan te pakken zijn?
Dat was de grap, bright-eyes.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:53 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, het waanidee dat rus ons wel gaat helpen om andere rogue states aan te pakken hebben ze in het witte huis ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |