Lol, waarom zouden ze een Ikea in de fik steken?quote:Op maandag 17 maart 2025 16:17 schreef Ulx het volgende:
[..]
De Russen beginnen al met kleine aanvallen.
Of zit er een verschil tussen een IKEA in brand steken of die in brand bombarderen?
In de hoop dat de huidige regering de schuld krijgt van de ellende.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lol, waarom zouden ze een Ikea in de fik steken?
geen fun met zo'n 2 tier keir starmer aan de knoppenquote:Op maandag 17 maart 2025 15:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zou hier best een snedig antwoord op kunnen formuleren, maar dan ben ik bang dat ik een note of ban krijg.
Dus ik laat jou in je waarde.
En hoe zag die lijn naar de overheid er uit dan?quote:Op maandag 17 maart 2025 16:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In de hoop dat de huidige regering de schuld krijgt van de ellende.
Schaamteloos.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En hoe zag die lijn naar de overheid er uit dan?
En hoe weten wij zo zeker dat onze overheid ons niet opstookt tegen de Russen?
Wie is ook alweer de oorlog in Oekrane begonnen?quote:Op maandag 17 maart 2025 16:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En hoe zag die lijn naar de overheid er uit dan?
En hoe weten wij zo zeker dat onze overheid ons niet opstookt tegen de Russen?
[vredesbrigade]quote:Op maandag 17 maart 2025 17:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wie is ook alweer de oorlog in Oekrane begonnen?
Topquote:Op maandag 17 maart 2025 17:32 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Russische nationalisten verzetten zich tegen wapenstilstand, vrezen hergroepering Oekrane.
Hij doet net alsof ie ondeugend is.quote:
Mja. Macron had een jaar geleden al een grote mond. En daar komt ook nog weinig van terecht tot op heden.quote:
Ze zetten binnenkort gewoon troepen af in Oekrane zonder het aan Rusland te vragen.quote:Op maandag 17 maart 2025 17:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mja. Macron had een jaar geleden al een grote mond. En daar komt ook nog weinig van terecht tot op heden.
Hoop hetquote:Op maandag 17 maart 2025 17:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ze zetten binnenkort gewoon troepen af in Oekrane zonder het aan Rusland te vragen.
Weinig? Die hebben daar geen moer over te zeggen.quote:Op maandag 17 maart 2025 17:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoop hetHeeft rusland ook weinig over te zeggen.
Ik geloof het ook niet. Bij de Korea oorlog was het 2 jaar onderhandelen voordat ze stopten met vechten en bij Vietnam 4-5 jaar.quote:Op maandag 17 maart 2025 17:44 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik geloof er niks van dat het allemaal zeer snel in kannen en kruiken is.
Bij de tweede wereldoorlog duurde het een paar dagen. Misschien is die manier zo gek nog niet.quote:Op maandag 17 maart 2025 17:50 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet. Bij de Korea oorlog was het 2 jaar onderhandelen voordat ze stopten met vechten en bij Vietnam 4-5 jaar.
Maar Rusland is nog niet kapot helaas.quote:Op maandag 17 maart 2025 17:51 schreef Ulx het volgende:
[..]
Bij de tweede wereldoorlog duurde het een paar dagen. Misschien is die manier zo gek nog niet.
Dat kan ook, helaas duurt het ook even tot we zover zijn Rusland echt te kunnen verslaan.quote:Op maandag 17 maart 2025 17:51 schreef Ulx het volgende:
[..]
Bij de tweede wereldoorlog duurde het een paar dagen. Misschien is die manier zo gek nog niet.
Ja zou wel fijn zijn als Poetin even zelfmoord zou plegen ergens in een bunker.quote:Op maandag 17 maart 2025 17:51 schreef Ulx het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |