Ergens zou het wel geniaal zijn als Trump nu ook Poetin compleet afserveert. De kronkels waarin die meelopers zich in moeten wurmen zijn soms onnavolgbaar.quote:
Maar jij vindt het ook raar dat Oekraïne zich niet zomaar overgeeft aan Trump en Poetin. Dus dat zegt niet zo heel veel.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Houthi’s vallen nu al tijden vele internationale schepen aan. En nu is men boos dat de VS dat hard aanpakt. Vind ik raar.
quote:Putin’s invasion of Ukraine and the failed SMO has shown how vulnerable and incapable the Russian military actually is.
List of targets hit by Ukraine within the territory of Russia. Ukraine is the first country to also launch military operations on the territory of a Nuclear power.
https://bsky.app/profile/olddogua.bsky.social/post/3lkm6fopzrk2z
quote:Op maandag 17 maart 2025 21:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Hier met een stukje ervoor en stukje erna
Bekijk deze YouTube-video
Ik ook. Maar laten we niet gelijk teleurgesteld zijn als er niks concreets uitkomt. Als het gesprek maar aanknopingspunten biedt en mogelijkheden voor vervolggesprekken.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:33 schreef LethalNinja het volgende:
Ben benieuwd wat er vandaag uit de gesprekken komt.
De Russische bevolking is een nog grotere oorlogshitser dan wijquote:Op maandag 17 maart 2025 22:20 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat helpt niet. Een meerderheid van de Russische bevolking wil doorgaan met de oorlog. Het enige wat zou kunnen helpen is een vette machtsstrijd na de dood van Poetin.
Hoe groot de beloning zal zijn die Trump aan Poetin wil geven voor 11 jaar agressie tegen Oekraïne bedoel je?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:33 schreef LethalNinja het volgende:
Ben benieuwd wat er vandaag uit de gesprekken komt.
quote:Fighting reportedly taking place here. Ukrainian units reportedly consisting of infantry units and supported by IMR's, armored vehicles and tanks, are actively engaging in combat according to Russian channels.
https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3lkn7eyq56c2t
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo lang we Putin maar de mogelijkheid geven om alles zo lang te rekken dat er niets gebeurd wat hij niet heeft bedacht.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ook. Maar laten we niet gelijk teleurgesteld zijn als er niks concreets uitkomt. Als het gesprek maar aanknopingspunten biedt en mogelijkheden voor vervolggesprekken.
Die MAD kan Frankrijk, Engeland niet voor andere landen afdwingen.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:29 schreef ExTec het volgende:
[..]
Iets met MAD. Maar dat zal je petje wel te boven gaan.
Nu weer? dus je hebt zelfs vertrouwen in de Amerikanen?quote:Op maandag 17 maart 2025 15:31 schreef Ulx het volgende:
[..]
Die is in 2001 al een keer getest. Werkte goed, iedereen kwam te hulp.
De een wat meer dan de ander tochquote:Op maandag 17 maart 2025 15:31 schreef Ulx het volgende:
[..]
Die is in 2001 al een keer getest. Werkte goed, iedereen kwam te hulp.
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Trump op dit moment:Gelukkig is zijn stemvee al vergeten dat hij vrede had beloofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probleem is dat zij momentum hebben. Dat leveren ze in om een periode van gesprek in te gaan zonder dat het duidelijk is of dat zicht biedt op een akkoord. Straks komen de partijen er niet uit en is Oekraïne geherpositioneerd en bewapend.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zo lang we Putin maar de mogelijkheid geven om alles zo lang te rekken dat er niets gebeurd wat hij niet heeft bedacht.
Neuh, Amerikanen kozen willens en wetens een Russische asset tot president. Daar hoef je niet meer op te rekenen. En komen ze wel te hulp dan is dat mooi meegenomen, maar Pax Americana is zoals ik het zie voorbij, ik zie het niet gebeuren.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nu weer? dus je hebt zelfs vertrouwen in de Amerikanen?
quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Trump op dit moment:Zou wat zijn, maar een tweede Kursk zal het waarschijnlijk niet worden. Ik hoop/cope van wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gaan zij dan doen als de Russen artikel 5 testen? niets, of zelfs de kant van Rusland kiezen?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:55 schreef Ulx het volgende:
[..]
Neuh, Amerikanen kozen willens en wetens een Russische asset tot president. Daar hoef je niet meer op te rekenen. En komen ze wel te hulp dan is dat mooi meegenomen, maar Pax Americana is zoals ik het zie voorbij, ik zie het niet gebeuren.
Omdat de VS dat niet per se wilde. Er zijn na Artikel 5 maar twee NAVO operaties geweest: Eagle Assist en Active Endeavour. De invasie van Afghanistan viel buiten het mandaat. ISAF was op verzoek van de VN.quote:
Wat precies? Je eigen land terug willen hebben?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:01 schreef theunderdog het volgende:
https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3lknc5ion3s2t
Ja oke. Dit is natuurlijk ook niet echt een voorbeeld van: 'je van je beste kant laten zien'.
Misschien kunnen ze de gebieden ruilen? Oekraïne gewoon weer alles terug en Rusland krijgt Alaska?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:01 schreef theunderdog het volgende:
https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3lknc5ion3s2t
Ja oke. Dit is natuurlijk ook niet echt een voorbeeld van: 'je van je beste kant laten zien'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |