SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!
Dat jij al die gezondheidshypes nog gelooft johquote:Op zondag 16 maart 2025 16:40 schreef Arizona het volgende:
Ga wandelen, zeiden ze.
Dat is goed voor je, zeiden ze.
Ware het niet dat de wandeling langs het riviertje deels over een of ander knollenveld ging, wat t*fuszwaar lopen was en ik heb er mijn enkel op verzwikt![]()
Nu lig ik met een gevoelig pootje op de bank
Jij hebt echt niets van mijn post begrepenquote:Op zondag 16 maart 2025 17:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was wel mooi weer voor een wandeling.
Ja, koud is het wel.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij hebt echt niets van mijn post begrepen![]()
En zelfs het weer viel me nog wel tegen, de wind was erg koud, ik kreeg helemaal traanoogjes
Is dat ook goedkoper?quote:Op maandag 17 maart 2025 10:55 schreef Strani het volgende:
Hier is de koffie. Wel decaf, ik probeer wat minder caffeïne te nemen.
quote:Op maandag 17 maart 2025 11:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet, vreemd genoeg!
Oké, wat was de conclusie?quote:Op maandag 17 maart 2025 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanmorgen las ik een artikel over chocolade eieren waarom de witte ook duurder zijn geworden.
Dat voor witte chocolade cacaoboter wordt gebruikt en dat is een product van het uitpersen van de cacaobonen. Dus bij een hogere prijs van de boon, wordt de boter ook duurder.quote:
Maar de prijs van cacaoboter is niet zo hoog gestegen als van cacao, toch?quote:Op maandag 17 maart 2025 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat voor witte chocolade cacaoboter wordt gebruikt en dat is een product van het uitpersen van de cacaobonen. Dus bij een hogere prijs van de boon, wordt de boter ook duurder.
Gen idee.quote:Op maandag 17 maart 2025 12:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar de prijs van cacaoboter is niet zo hoog gestegen als van cacao, toch?
Ja zo sneuquote:
Ik ben één keer naar een concert geweest. Wat kon die man fantastisch zingen. Ik hield zo van zijn stemquote:
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:56 schreef BillDauterive het volgende:
Ah, dan kunnen we nu eindelijk los!
Was de wrap-up aflevering van Hunted een beetje leuk? Ik moet nog terugkijken. (en ook nog naar het voorstellen van de kandidaten in De Mol)quote:
Ja, was leuk om te zien.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Was de wrap-up aflevering van Hunted een beetje leuk? Ik moet nog terugkijken. (en ook nog naar het voorstellen van de kandidaten in De Mol)
Allebei aanradersquote:Op maandag 17 maart 2025 22:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Was de wrap-up aflevering van Hunted een beetje leuk? Ik moet nog terugkijken. (en ook nog naar het voorstellen van de kandidaten in De Mol)
Ik was niet thuisquote:Op maandag 17 maart 2025 21:53 schreef BillDauterive het volgende:
Wat een rustige avond hier in de SC
Ja, we moeten een beetje rustig aan doen, er slapen al mensen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was niet thuisIs het al te laat om hier de beest uit te hangen?
Hmmm rustig aan?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, we moeten een beetje rustig aan doen, er slapen al mensen.
Goede avond gehad?
Ja. Vergadering en daarna Café De Mol teruggekeken. Ik denk dat Jan de mol is.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmmm rustig aan?
JA HEEL GOED! Eerst afgesproken met een vriend in Alicante en daarna naar een talenuitwisseling gegaan (die door onze eigen meetup-groep wordt georganiseerd maar niet door mij persoonlijk dus ik kan gewoon relaxen). Wat nieuwe mensen ontmoet waaronder iemand uit Tsjechië, één uit Colombia en eentje uit Italië.
En jij?
Oké ik heb het niet gezien maar ik vertrouw op jouw instinct en voor mij is Jan dan ook de Molquote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja. Vergadering en daarna Café De Mol teruggekeken. Ik denk dat Jan de mol is.
Tsjechië, Colombia en Italië, mooie combinatie. Ook nog Noren ontmoet? Altijd leuke mensen.
Meke denkt dat iemand anders de mol is en zij is wel slimmer. Ik weet niet of je op mij moet vertrouwen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké ik heb het niet gezien maar ik vertrouw op jouw instinct en voor mij is Jan dan ook de Mol
Ja het is altijd zeer internationaal op zulke bijeenkomsten. Er was ook een Braziliaan, een Jordanese, een paar Russen, Amerikanen, een Fransman, enzovoort.
Geen Noren gelukkig, dus het was een fijne en vredige avond
Welke taal heb je geruild tegen welke andere taal?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmmm rustig aan?
JA HEEL GOED! Eerst afgesproken met een vriend in Alicante en daarna naar een talenuitwisseling gegaan (die door onze eigen meetup-groep wordt georganiseerd maar niet door mij persoonlijk dus ik kan gewoon relaxen). Wat nieuwe mensen ontmoet waaronder iemand uit Tsjechië, één uit Colombia en eentje uit Italië.
En jij?
Mja Meke is wel slim maar ze denkt ook dat ik aardig ben dus totaal geen mensenkennisquote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Meke denkt dat iemand anders de mol is en zij is wel slimmer. Ik weet niet of je op mij moet vertrouwen.
Wat leuk dat het zo internationaal is! Het lijkt me dan wel raar om met Russen te spreken. Zijn die hun land ontvlucht ivm de oorlog?
Hier was gisteren nog iemand uit Ermelo, dat vond ik al aardig exotisch.
Spaans voor Fins! Wat super onpraktisch is want ik kwam dus meteen al in de bus in de problemen omdat ik de chauffeur niet meer begreepquote:Op dinsdag 18 maart 2025 01:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Welke taal heb je geruild tegen welke andere taal?
Jan was in 2018 ook al de Mol.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tsjechië, Colombia en Italië, mooie combinatie. Ook nog Noren ontmoet? Altijd leuke mensen.
Pendelen is wel makkelijk met de bus.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 01:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Spaans voor Fins! Wat super onpraktisch is want ik kwam dus meteen al in de bus in de problemen omdat ik de chauffeur niet meer begreep
(Dit zijn normaal Spaans-Engelse uitwisselingen, maar omdat ik beiden spreek pendel ik een beetje heen en weer tussen de talen)
Ik vind je ook aardig. Vooral met het woord "eigen" ervoor.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 01:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja Meke is wel slim maar ze denkt ook dat ik aardig ben dus totaal geen mensenkennis
Het blijft altijd lastig met dat soort mensen, maar ik heb mijn best gedaanquote:Op dinsdag 18 maart 2025 01:03 schreef Strani het volgende:
Ermelo is inderdaad wel stoer! Konden jullie een beetje redelijk communiceren?
Samequote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:59 schreef Troel het volgende:
Sorry, ik ben druk met van alles en nog wat
Ja het maakt altijd wel lastig om bij mensen uit Ermelo niet over hun oorlog te beginnen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het blijft altijd lastig met dat soort mensen, maar ik heb mijn best gedaan
Don’t mention zhie war!!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja het maakt altijd wel lastig om bij mensen uit Ermelo niet over hun oorlog te beginnen.
Ja het niveau ligt dan opeens wel heel erg hoog hè? Maar dat is ook goed. Dan kom je er ook achter dat er meer bestaat dan het Dolfinarium en de weg naar Zeewolde. Een beetje kunst, cultuur en wetenschap in je leven is nooit weg!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wacht, ik dacht dat het forum standaard prioriteit heeft?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:39 schreef Arizona het volgende:
Ok ik heb besloten dat ik voor nu toch even het forum prioriteit geef!
Op welke van de twee ga je je het eerst richten?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:59 schreef Troel het volgende:
Sorry, ik ben druk met van alles en nog wat
Maar dat zegt die zelf ook altijd. “Ik vind me eigen aardig.”quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Geniet ervan!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:24 schreef Fred_B het volgende:
Wat een heerlijke strakblauwe lucht vandaag trouwens
Ja, heerlijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:24 schreef Fred_B het volgende:
Wat een heerlijke strakblauwe lucht vandaag trouwens
Uiteraard, maar soms denkt de partij die mij maandelijks geld geeft daar anders over!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Wacht, ik dacht dat het forum standaard prioriteit heeft?
Goed genoeg! Ik moet zo wat werk doen aan een intern kwaliteitsrapport maar daarvoor moet ik data verzamelen uit Excelbestanden waarin grappenmakers voor elke dag een andere sheet hebben gecreëerdquote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:58 schreef Arizona het volgende:
Momenteel hou ik me bezig met wachten op iemand die ergens deze middag bij me naar binnen gaat lopen om wat te bespreken.
Verder heb ik nog geen plannen voor deze kantoormiddag.
Als de sheets wel allemaal dezelfde indeling hebben, moet dat wel lukken. Mits ze een beetje PowerBI - vriendelijk zijn opgezet.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed genoeg! Ik moet zo wat werk doen aan een intern kwaliteitsrapport maar daarvoor moet ik data verzamelen uit Excelbestanden waarin grappenmakers voor elke dag een andere sheet hebben gecreëerdDus ik wil proberen dat met Power BI allemaal samen te voegen.
Ik denk het ook. Het is me ook gelukt om precies hetzelfde te doen maar dan met sheets uit verschillende bestanden, dus uit hetzelfde bestand moet helemaal te doen zijnquote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als de sheets wel allemaal dezelfde indeling hebben, moet dat wel lukken. Mits ze een beetje PowerBI - vriendelijk zijn opgezet.
Nou zeg datquote:
Met een beetje fatsoenlijke opzet zou je ook 3D zoeken in Excel zelf kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed genoeg! Ik moet zo wat werk doen aan een intern kwaliteitsrapport maar daarvoor moet ik data verzamelen uit Excelbestanden waarin grappenmakers voor elke dag een andere sheet hebben gecreëerdDus ik wil proberen dat met Power BI allemaal samen te voegen.
Ah neequote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:02 schreef Strani het volgende:
Nou @:arizona - m'n collega's in India dachten dat het niet alleen leuk zou zijn om voor elke dag een andere sheet te gebruiken, maar het heeft hen ook behaagd om verschillende column-formats te gebruiken en ook niet vast te houden aan specifieke protocollen om aan te geven of een bepaalde situatie wel of niet is gebeurd
Oh daar moet ik ook eens meer over leren denk ik. Vlookup gebruik ik wel maar er valt nog een hoop meer te leren. In dit geval denk ik niet dat het werkt omdat ze hèt trefwoord voor de zoekopdracht ook weer niet altijd gebruiken, dus dan mis je helaas ook entriesquote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Met een beetje fatsoenlijke opzet zou je ook 3D zoeken in Excel zelf kunnen gebruiken
Nee helaas. Maar ik heb nu iemand gevraagd een werkbaarder overzicht te leveren. Ik heb er genoeg vanquote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ah neeDan kan Power BI je niet redden
Je kunt beter net als ik gewoon gaan wachten. Ik heb eindelijk eens een uiterst prettige werkmiddag. Beetje thee drinken, koekje eten, vakantieadresjes van collegaatje bekijken, googlen wat het betekent als je over een auto droomt…quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:02 schreef Strani het volgende:
Nou @:arizona - m'n collega's in India dachten dat het niet alleen leuk zou zijn om voor elke dag een andere sheet te gebruiken, maar het heeft hen ook behaagd om verschillende column-formats te gebruiken en ook niet vast te houden aan specifieke protocollen om aan te geven of een bepaalde situatie wel of niet is gebeurd
Ja preciesquote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je kunt beter net als ik gewoon gaan wachten. Ik heb eindelijk eens een uiterst prettige werkmiddag. Beetje thee drinken, koekje eten, vakantieadresjes van collegaatje bekijken, googlen wat het betekent als je over een auto droomt…
3D zoeken is best handig, maar ook daarvoor geldt dat er wel voldoende structuur moet zijn in de data waarin je zoekt. Nou is het nog best te doen om bijvoorbeeld te zoeken op Result en Results, maar hoe meer chaos er in de data zit hoe minder handig dat wordtquote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh daar moet ik ook eens meer over leren denk ik. Vlookup gebruik ik wel maar er valt nog een hoop meer te leren. In dit geval denk ik niet dat het werkt omdat ze hèt trefwoord voor de zoekopdracht ook weer niet altijd gebruiken, dus dan mis je helaas ook entries
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor het lezen, lieve mensen. Eventuele reacties hoeven niet in spoilers hoor.
Ja precies en in dit geval zijn ze echt te creatief geweest helaas. Nou ja, dan leg ik het probleem gewoon weer bij hun neer. Moeten ze maar ordelijker werkenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:18 schreef H_T het volgende:
[..]
3D zoeken is best handig, maar ook daarvoor geldt dat er wel voldoende structuur moet zijn in de data waarin je zoekt. Nou is het nog best te doen om bijvoorbeeld te zoeken op Result en Results, maar hoe meer chaos er in de data zit hoe minder handig dat wordt
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:18 schreef Strani het volgende:
Heftig van Mans ja. Ik heb ook een gerelateerde situatie in m'n vriendengroep.Wat een ongelooflijke l*l zeg. Zo’n trap na geven. Trumpstemmer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor het lezen, lieve mensen. Eventuele reacties hoeven niet in spoilers hoor.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Dat is nog gekker, hij is juist enórm progressief. Zeg maar het volledige pakket. Maar echt hè, ik kan er zo kwaad om worden. En z'n vrouw is gewoon echt een lieverd. Ze verdient dit absoluut niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke l*l zeg. Zo’n trap na geven. Trumpstemmer?
Sneu is datquote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is nog gekker, hij is juist enórm progressief. Zeg maar het volledige pakket. Maar echt hè, ik kan er zo kwaad om worden. En z'n vrouw is gewoon echt een lieverd. Ze verdient dit absoluut niet.
Ja dat is inderdaad ons doel op dit moment. En die man mag van mij nieuwe vrienden zoeken.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Sneu is dat![]()
Hopelikk heeft ze genoeg steun om zich heen en kunnen jullie als vrienden ook steun bieden.
Daar moet ik over nadenken. Punt is dat ik vaak geen zin meer heb om achter de pc te gaan zitten als ik uit mijn werk kom, dus tjaquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Op welke van de twee ga je je het eerst richten?
Nog steeds aan het wachten!quote:
Waar wacht je op?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nog steeds aan het wachten!
Ik werd wel even bruut gestoord door een beller
Op mensen die teruglezenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Waar wacht je op?
Ik heb mijn laptop verplaatst van mijn thuis/hobbykamer naar de woonkamer, zodat ik in het zonnetje kan zitten bij het raam.
moeten we jouw collega naar je toe slepen?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Op mensen die teruglezen![]()
Nee, op een collega die ergens deze middag even zou binnenlopen om wat dingetjes door te nemen
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad ons doel op dit moment. En die man mag van mij nieuwe vrienden zoeken.
Ja precies. Ik merkte sowieso de laatste tijd bij hem wel hele narcistische trekjes op. Ook de 'goede' dingen die hij doet zijn toch vooral dingen waarmee hij zélf heel erg in de spotlight staat.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:46 schreef zorro28 het volgende:
[..]![]()
Het nare van dat soort gedrag in relaties is dat er altijd iemand anders de dupe van wordt. En zeker bij een lange relatie is dat bijzonder gemeen.
Het is te hopen dat @NailQueen akkoord gaat. Er was iets met haar en dit nummerquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:46 schreef Strani het volgende:
Kunnen we trouwens alsnog Il Volo uitroepen tot winnaar in 2015? Iedereen akkoord?
Il Volo was sowieso de publiekswinnaarquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:46 schreef Strani het volgende:
Kunnen we trouwens alsnog Il Volo uitroepen tot winnaar in 2015? Iedereen akkoord?
Ik hoop dan ook op een foto van Mans met z'n trofee in z'n woonkamer, zoals Lance Armstrong ooit met zeven gele truien nadat 'ie al z'n zeges was kwijtgeraakt.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Il Volo was sowieso de publiekswinnaar![]()
Ik was altijd wel tevreden met de winst van Mans onder t motto 'ach, niet het beste nummer of de beste zanger, maar goede act en aardige kerel'.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:46 schreef Strani het volgende:
Ja het was wel oké, maar ik vond hem persoonlijk ook niet de sterkste van dat toch zeer sterke jaar. En ik heb hem altijd nogal 'slick' vinden overkomen, daarom was ik ook nogal moe van zijn verschijningen bij het ESF telkens.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:08 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik was altijd wel tevreden met de winst van Mans onder t motto 'ach, niet het beste nummer of de beste zanger, maar goede act en aardige kerel'.
Het enige voordeel is dat die op het ESF voorlopig even uit het script geschreven zal worden.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja het was wel oké, maar ik vond hem persoonlijk ook niet de sterkste van dat toch zeer sterke jaar. En ik heb hem altijd nogal 'slick' vinden overkomen, daarom was ik ook nogal moe van zijn verschijningen bij het ESF telkens.
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:46 schreef Strani het volgende:
Ik wilde dit ook voorstellen maar vond het nog te vroegquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:57 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het is te hopen dat @:NailQueen akkoord gaat. Er was iets met haar en dit nummer
En we vinden wel een manier om Polina Gagarina haar zilveren plak af te nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Verschrikkelijk overrated nummer. Nee dank jequote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:46 schreef Strani het volgende:
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Meke heeft niet voor niets alle MOL topics omhoog gegooid. Dus vul die prono inquote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Meke denkt dat iemand anders de mol is en zij is wel slimmer. Ik weet niet of je op mij moet vertrouwen.
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Verder mijn pakketje is vertraagd.
Ik moet het morgen echt ontvangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Alleen dat ene nachtje of langer?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:58 schreef NailQueen het volgende:
Ik slaap vannacht bij mijn ouders thuis. Het voelt heel gek om weer op mijn oude kamer te zijn. Het voelt vertrouwd maar ik weet ook dat nu een 'nieuwe' thuis heb.
Het voelt dan toch meer als logeren.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:58 schreef NailQueen het volgende:
Ik slaap vannacht bij mijn ouders thuis. Het voelt heel gek om weer op mijn oude kamer te zijn. Het voelt vertrouwd maar ik weet ook dat nu een 'nieuwe' thuis heb.
In mijn huis wordt er houtworm bestreden. Dit betekent dat ik een dag mijn huis niet in kan. Gelukkig kan ik er morgenmiddag er weer in.quote:
Houtworm in je huis is niet heel erg leuk.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
In mijn huis wordt er houtworm bestreden. Dit betekent dat ik een dag mijn huis niet in kan. Gelukkig kan ik er morgenmiddag er weer in.
Ik moet het morgen echt ontvangen.Spannend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoel niet het pakketje.
Hoe lang woon je inmiddels op jezelf?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:58 schreef NailQueen het volgende:
Inmiddels alweer bijna 3,5 jaar. Sinds november 2021.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe lang woon je inmiddels op jezelf?
Hopelijk hebben je katten de muis gevonden en gedood.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:12 schreef AgnesGru het volgende:
Een van mijn katten had vanmorgen een levende muis mee naar binnen genomen, en ook naar boven. Nu is de muis kwijt![]()
![]()
In ieder geval niet in de slaapkamers, maar vind het toch een raar idee dat er mogelijk ergens een muis in huis ligt.
Ik moet het morgen echt ontvangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Hoop het ook, maar dan wel buitenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hopelijk hebben je katten de muis gevonden en gedood.
Ik moet het morgen echt ontvangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Ja, dat ook inderdaad. Hopelijk wel dood. Maar dan wel het lijk buiten en niet dat het ergens in huis aan het rotten is.quote:
Algemeen word dit jaar wel minder gevonden, maar er zit ook wel hoogtepunten tussenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:08 schreef ijs_beer het volgende:
Ik ben net begonnen met de inzendingen van dit jaar te luisteren. Heb nu de eerste negen (op alfabetische volgorde landnaam) gehad. Valt nog niet mee.
Wordt dat nog wel beter?
Laat ik er geen doekjes om winden, het is een matig jaar. Gelukkig wel met een paar toppers die met kop en schouders bovenuit stekenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:08 schreef ijs_beer het volgende:
Ik ben net begonnen met de inzendingen van dit jaar te luisteren. Heb nu de eerste negen (op alfabetische volgorde landnaam) gehad. Valt nog niet mee.
Wordt dat nog wel beter?
Albanië is wel één van de beteren. Zeker als je bovenaan begint.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:08 schreef ijs_beer het volgende:
Wordt dat nog wel beter?
Ik heb het idee dat dat ieder jaar zo is.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Algemeen word dit jaar wel minder gevonden, maar er zit ook wel hoogtepunten tussen
Niet elk jaar kan minder zijn, na verloop van tijd daalt het gemiddelde gewoon tot er weer een jaar gemiddeld isquote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat ieder jaar zo is.
Precies jaquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat ook inderdaad. Hopelijk wel dood. Maar dan wel het lijk buiten en niet dat het ergens in huis aan het rotten is.
Als je sowieso binnen een jaar wel gaan is dat iets om rekening mee te houdenquote:Op woensdag 19 maart 2025 06:28 schreef Yesse het volgende:
Ik moet ook nog beginnen met luisteren. Soms denk ik wel eens ik laaat me verassen op de avonden zelf maar dat voelt ook niet omdat sommige nummers na een tijdje meer tot hun recht komen.
Overigens we zitten met een dilemma voor november: to Disney or not to DisneyHet voelt een beetje alsof we dit jaar alle grote parken willen doen zo maar mini wordt in november 3 en dan is hij een stuk duurder dan daar net voor
Voor die hele kleintjes is de plaatselijke speeltuin waarschijnlijk net zo leuk als Disney inderdaad.quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je sowieso binnen een jaar wel gaan is dat iets om rekening mee te houdenAnders kan je ook redeneren dat Mini er over een paar jaar meer van meekrijgt en onthoudt en mogelijk minder dutjes overdag nodig heeft
Een bazenjaar zoals 2021 gaan we niet meer zo snel krijgen. Dan moeten we weer een virus krijgen die het vorige editie niet laat door gaan waardoor bijna iedereen een jaar later de volle 100% geeft.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat ieder jaar zo is.
Wij gaan in november naar Disneyquote:Op woensdag 19 maart 2025 06:28 schreef Yesse het volgende:
Ik moet ook nog beginnen met luisteren. Soms denk ik wel eens ik laaat me verassen op de avonden zelf maar dat voelt ook niet omdat sommige nummers na een tijdje meer tot hun recht komen.
Overigens we zitten met een dilemma voor november: to Disney or not to DisneyHet voelt een beetje alsof we dit jaar alle grote parken willen doen zo maar mini wordt in november 3 en dan is hij een stuk duurder dan daar net voor
Vervelendquote:
Ik lag niet helemaal lekker, had ruzie met mijn dekbed en hoewel ik het niet echt koud had was het blijkbaar toch te koud om lekker te gaan slapen. Dan ligt je een tijdje, ga je je eraan ergeren dat je nog niet slaapt en ben je nog verder van huisquote:Op woensdag 19 maart 2025 11:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
VervelendDoor een bepaalde oorzaak of zomaar?
Ik hrb vannacht voor het eerst sinds tijden redelijk geslapen. De middag niks doen op mijn werk heeft me schijnbaar wel wat goed gedaanmaar ik merk alsnog veel stress in mijn lijf (door datzelfde werk). Twee weken terug had ik zowat de hele week een tril-oog, sinds dit weekend heb ik oorsuizen
Ik ookquote:
Die zal vast niet zó onrustig zijn geweest dat ik daar ook last van heb gehadquote:Op woensdag 19 maart 2025 11:39 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar dat kwam voornamelijk door baby Gru die nogal onrustig was
Toen ik eenmaal sliep ging het wel, alleen het stuk daarvoor duurde erg langquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik werd ook steeds wakker maar dat komt omdat ik mijn oude bed niet meer gewend ben.
De vogelgriep is in aantocht.quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Een bazenjaar zoals 2021 gaan we niet meer zo snel krijgen. Dan moeten we weer een virus krijgen die het vorige editie niet laat door gaan waardoor bijna iedereen een jaar later de volle 100% geeft.
Maar 2023 en 2024 vond ik ook echt een leuk jaar. 2022 iets minder maar niet heel matig. Maar dit jaar is wel het minste jaar sinds 2017.
Ik vond het park ook opvallend vriendelijk voor kleintjes. Er is echt een hoop waar hij al in kan. Dus ik denk dat het z’n verjaardagscadeau wordtquote:Op woensdag 19 maart 2025 11:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij gaan in november naar Disney![]()
Gewoon dit jaar gaan, vooral voor jullie, en over een paar jaar opnieuw voor mini
Zeg dat nou nietquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De vogelgriep is in aantocht.
Daar is het al onder koeien. En dat zijn ook zoogdieren. Dus het is slechts een kwestie van tijd voordat het ook overslaat op mensen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zeg dat nou nietmet die Amerikanen is de kans dat het zich de verkeerde kant op muteert sowieso groter dan een paar maanden terug
Jij dacht kom, ik verziek iedereens dag eens evenquote:Op woensdag 19 maart 2025 13:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar is het al onder koeien. En dat zijn ook zoogdieren. Dus het is slechts een kwestie van tijd voordat het ook overslaat op mensen.
Had je al kunnen weten als je het nieuws volgt.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij dacht kom, ik verziek iedereens dag eens even
De vraag is of ik het wíl weten Luctorquote:Op woensdag 19 maart 2025 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had je al kunnen weten als je het nieuws volgt.
Wil je niet voorbereid zijn?quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:10 schreef Strani het volgende:
[..]
De vraag is of ik het wíl weten Luctor
Wat kan je als individu precies doen om je voor te bereiden op zoiets?quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wil je niet voorbereid zijn?
Pleepapier hoarden!quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat kan je als individu precies doen om je voor te bereiden op zoiets?
Voedsel voor 10 weken in huisquote:Op woensdag 19 maart 2025 13:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja maar dat was vorige keer ook niet echt een issue. We konden gewoon boodschappen blijven doen.quote:
Bovenstaande dingen en dan vervolgens kijken hoe de overheid er een zooitje van maakt.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Zelfs katten kunnen het krijgenquote:Op woensdag 19 maart 2025 13:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij dacht kom, ik verziek iedereens dag eens even
Volgens mij ga je je er hoe dan ook vermaken, of je 0 bent of 100quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vond het park ook opvallend vriendelijk voor kleintjes. Er is echt een hoop waar hij al in kan. Dus ik denk dat het z’n verjaardagscadeau wordt
In februari was ook mijn moeder van in de 70 mee, die vond het prachtigquote:Op woensdag 19 maart 2025 13:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Volgens mij ga je je er hoe dan ook vermaken, of je 0 bent of 100![]()
Wij hebben het destijds voor dochter haar 6e verjaardag kado gedaan
Ja hoezo krijgen niet vaders dan ook vrijquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:19 schreef Strani het volgende:
Ik werd te vroeg (voor mijn doen) wakker met hoofdpijn. Dus snel een ibuprofen genomen en kon toch weer verder slapen. Misschien staan de planeten slecht voor slaap of zo.
Vandaag is het vaderdag in Spanje. Daar heb ik niet veel aan maar het is in de Valenciaanse regio óók een vrije dag en daar heb ik dan wel weer wat aan
Mooie manier om af te vallen!quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:05 schreef Arizona het volgende:of een stuk van mijn sleutelbeen afsnijden
Oei dat lijkt me een rot diagnose om te horen.. Hoeveel verbetering is er mogelijk?quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:05 schreef Arizona het volgende:
Nou ik heb een diagnose voor mijn schouder: een instabiel en/of versleten AC gewricht.
En daar is eigenlijk niet zo heel veel aan te doen. Ik ga bij de schouderfysio werken aan functieherstel van de schouder (dus zeg maar de gevolgen van mijn mislukte AC gewricht aanpakken) zodat de beweeglijkheid hopelijk wat toeneemt en de pijn in de pezen/spieren wat afneemt. Het gewricht zelf moet ik rust geven, oftewel alle bovenhandse bewegingen, duwbewegingen en voorlangs bewegen vermijden.
Helpt de fysio niet genoeg, dan is de orthopeed de volgende stap, die kan dan een injectie proberen of een stuk van mijn sleutelbeen afsnijden
Ja je krijgt bevestig dat er echt iets aan de hand is.asr blijft rot..quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:14 schreef Arizona het volgende:
Gek genoeg ben ik wel "blij" dat er dus echt iets fysiek stuk is. Want dat dacht ik al die tijd al. Het is niet alleen een verkeerde houding of overbelasting.
Heel veel sterktequote:Op woensdag 19 maart 2025 16:05 schreef Arizona het volgende:
Nou ik heb een diagnose voor mijn schouder: een instabiel en/of versleten AC gewricht.
En daar is eigenlijk niet zo heel veel aan te doen. Ik ga bij de schouderfysio werken aan functieherstel van de schouder (dus zeg maar de gevolgen van mijn mislukte AC gewricht aanpakken) zodat de beweeglijkheid hopelijk wat toeneemt en de pijn in de pezen/spieren wat afneemt. Het gewricht zelf moet ik rust geven, oftewel alle bovenhandse bewegingen, duwbewegingen en voorlangs bewegen vermijden.
Helpt de fysio niet genoeg, dan is de orthopeed de volgende stap, die kan dan een injectie proberen of een stuk van mijn sleutelbeen afsnijden
Het is inderdaad wel prettig dat je de bevestiging hebt dat je klachten echt zijn. Zeker in een tijd dat je bij sommige huisartsen scheef aangekeken wordt als je voor alles minder dan een amputatie komt.quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:14 schreef Arizona het volgende:
Gek genoeg ben ik wel "blij" dat er dus echt iets fysiek stuk is. Want dat dacht ik al die tijd al. Het is niet alleen een verkeerde houding of overbelasting.
En jij morgen veel sterkte!quote:
Nou ja misschien wordt er dus in de toekomst wel een stuk van mijn sleutelbeen geamputeerd hèquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel prettig dat je de bevestiging hebt dat je klachten echt zijn. Zeker in een tijd dat je bij sommige huisartsen scheef aangekeken wordt als je voor alles minder dan een amputatie komt.
Daar was ze heel eerlijk in: dat wist ze niet. Maar we gaan het gewoon proberen, niet geschoten is altijd misquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oei dat lijkt me een rot diagnose om te horen.. Hoeveel verbetering is er mogelijk?
[..]
Ja je krijgt bevestig dat er echt iets aan de hand is.asr blijft rot..
Ah neeeeequote:Op woensdag 19 maart 2025 16:28 schreef Yesse het volgende:
Ik denk dat ik nog wel de 8 weken lang achter elkaar ziek ga aantikken. Alles is nu op z’n retour bij mij maar mini is vanmiddag wakker geworden uit z’n dutje met een nieuwe loopneus
Maar wel fijn dat je er nu terecht kunt tochquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:43 schreef NailQueen het volgende:
Niet alleen is mijn oude kamer weer even wennen maar het is ook altijd zo gek om te zien dat er in mijn oude huis en woonplaats niets is veranderd. Alles is nog precies hetzelfde sinds ik daar weg ben. Terwijl er zoveel dingen zijn gebeurd sinds ik alleen woon. Dingen die ik niet eens had gedaan als ik daar nog had gewoond.
Dan zit bovenhands serveren bij tennis er voorlopig niet meer inquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:05 schreef Arizona het volgende:
Gelukkig ben ik rechtshandig en zijn de klachten in mijn linkerschouderquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan zit bovenhands serveren bij tennis er voorlopig niet meer in
Is dit een meme of is dit IRL?quote:
Dit is een romantische stille hint voor @NailQueen waarschijnlijk. “Misschien is zij wel het missende stukje”quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is dit een meme of is dit IRL?
Ik heb echt geen idee
Ik heb deze puzzel zelf in elkaar gelegd en nu is ie dus nog steeds niet afquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is dit een meme of is dit IRL?
Ik heb echt geen idee
quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb deze puzzel zelf in elkaar gelegd en nu is ie dus nog steeds niet afUiteindelijk maar de stukjes gesorteerd op vorm en als ik er dan een nodig had met twee armpjes in een L-houding gewoon een voor een al die stukjes geprobeerd tot er een paste, want op kleurverschil alleen was het niet meer te doen
Met onderhands serveren kan je ook nog Roland Garros winnen. Ben je gewoon even de vrouwelijke Michael Chang.quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik rechtshandig en zijn de klachten in mijn linkerschouder
Ik kan nog prima tennissen, mijn linkerschouders is hooguit extra vermoeid na die tijd, maar het geeft geen extra pijn. Had ik een dubbelhandige backhand gehad, dan had ik wel een flink probleem gehad.
Wel een leuke puzzel.quote:
Heb je het pakketje al ontvangen?quote:
Geen alcohol na 20:00uquote:Op woensdag 19 maart 2025 13:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Verdorie ja, never forget dat NM samen met de boodschappen een lekker speciaalbiertje wilde halen, hij vlak voor achten in de rij voor de kassa stond, maar de rij was te lang en hij was 2 over 8 aan de beurt en hij kreeg het biertje niet meer mee, dat werd uit de tas gepluktquote:
Dat zeker. Het voelt ook wel een beetje alsof je weer met de neus op de feiten wordt gedrukt: vergeet niet waar je vandaan komt!quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar wel fijn dat je er nu terecht kunt toch![]()
Het heeft ook wel iets moois vind ik, dat sommige dingen altijd hetzelfde blijven. Dat vond ik altijd als ik bij mijn opa en oma in Friesland kwam. Daar veranderde ook nooit iets. Het was altijd weer veilig en vertrouwd.
quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is een romantische stille hint voor @:nailqueen waarschijnlijk. “Misschien is zij wel het missende stukje”
Ik ben ooit tijdens een verhuizing een stukje van een puzzel teruggevonden die ik al jaren kwijt wasquote:
Daarna nog maar 999 stukjes om terug te vinden te gaan?quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:13 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik ben ooit tijdens een verhuizing een stukje van een puzzel teruggevonden die ik al jaren kwijt was
Kleine moeite H_Tquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:13 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik ben ooit tijdens een verhuizing een stukje van een puzzel teruggevonden die ik al jaren kwijt was
Nou ja, gelukkig is het ontbrekende stukje van @H_T nu wel terecht.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:13 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat is wel een stuk creatiever dan 'Heavy rock out wednesday evening' die ze bij mij voorstellen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:20 schreef Meke het volgende:
Ik moet altijd zo lachen om die namen van Spotify playlists op basis van wat je zelf ooit geluisterd hebtIk luister nu naar nostalgia soppy wednesday evening omdat ik blijkbaar vaak nostalgische liedjes luister op woensdagavond
Dat bestempeld jou wel tot in de kern ja.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:49 schreef Hamlapjes het volgende:
Hipster indie disco wednesday evening
quote:
Neequote:
Ik heb nog een los stukje liggen waarvan ik geen idee heb bij welke puzzel die kan horenquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:13 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ahh en die pijn daar kan zo uitstralen naar je arm en je hele rug hèquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:05 schreef Arizona het volgende:
Gun je me geen vrije dagquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:15 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja hoezo krijgen niet vaders dan ook vrij
Blijkbaar nog erger dan de Fransen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:36 schreef BillDauterive het volgende:
Ik dacht dat die Spanjaarden wel redelijk Engels konden, maar dat valt dan dus tegen, als pas halverwege de bus iemand opstaat om te vertalen?
Nou, mijn ervaring met Spaanstalige buschauffeurs is ook dat ze geen goed Engels kunnenquote:Op donderdag 20 maart 2025 10:36 schreef BillDauterive het volgende:
Ik dacht dat die Spanjaarden wel redelijk Engels konden, maar dat valt dan dus tegen, als pas halverwege de bus iemand opstaat om te vertalen?
Dat ik het op tv kan kijken.quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:42 schreef BillDauterive het volgende:
Owja, Luctor, nu je er toch bent... Hoe krijgen we jou zo ver dat je ook naar De Mol gaat kijken?
Npo Start kan je op tv kijkenquote:Op donderdag 20 maart 2025 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat ik het op tv kan kijken.
Wat NailQueen zegt.quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat ik het op tv kan kijken.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:55 schreef Arizona het volgende:
Ik kijk ook niet naar De Mol hoor Luctor. Laat je niet ompraten!
quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:27 schreef Arizona het volgende:
Ik had vannacht/vanmorgen vroeg migraine, het oorsuizen is minder maar het tril-oog is weer terug. Ik ben kapot vermoeid, ik neem vanmiddag wel vrij. Even zon tanken.
Nee Spanjaarden spreken vaak weinig Engels. En daarnaast vind ik Spanjaarden best passief in dit soort situaties. Ze mopperen vaak pas als de situatie al opgelost is.quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:36 schreef BillDauterive het volgende:
Tussen die toeristen zou ik ook graag doen alsof ik geen woord Engels spreekquote:Op donderdag 20 maart 2025 10:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou, mijn ervaring met Spaanstalige buschauffeurs is ook dat ze geen goed Engels kunnen
Zelfs op Tenerife niet, waar je omkomt in de Engelse toeristen.
Tweetalig zijn (dan reken ik regionale talen even niet mee) is hier een onderwijsniveau waar de gemiddelde buschauffeur nooit mee te maken heeft gehad.quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou, mijn ervaring met Spaanstalige buschauffeurs is ook dat ze geen goed Engels kunnen
Zelfs op Tenerife niet, waar je omkomt in de Engelse toeristen.
En de buschauffeur krijgt toch wel betaald, of die toeristen nu wel of niet in de goede bus zitten of op de goede plek uitstappenquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Tweetalig zijn (dan reken ik regionale talen even niet mee) is hier een onderwijsniveau waar de gemiddelde buschauffeur nooit mee te maken heeft gehad.
Hij/zij zal in elk geval inderdaad niet méér betaald worden voor het spreken van Engels. Dus inderdaad weinig motivatie om er enorm je best voor te doen. Daarnaast is het in zulke situaties waarin je autoriteit moet kunnen hebben ook heel onhandig om je niet comfortabel te voelen in een taal dus ze houden het liever op Spaans.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
En de buschauffeur krijgt toch wel betaald, of die toeristen nu wel of niet in de goede bus zitten of op de goede plek uitstappen
Ik ook niet! Wij zijn niet gevoelig voor peer pressurequote:Op donderdag 20 maart 2025 10:55 schreef Arizona het volgende:
En vergeet de zure regen niet!quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:44 schreef Strani het volgende:
Nou hebben mensen als @:arizona en ik ook de Koude Oorlog, Tsjernobyl en Ted de Braak's actieve loopbaan overleefd, dus wij kunnen wel een stootje hebben.
Hoe zit het met de appels?quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:44 schreef Strani het volgende:
Nou hebben mensen als @:arizona en ik ook de Koude Oorlog, Tsjernobyl en Ted de Braak's actieve loopbaan overleefd, dus wij kunnen wel een stootje hebben.
Kiele Kiele Koeweit leidde je wel bijna naar de Brienenoordbrug natuurlijk.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:44 schreef Strani het volgende:
Zó oud zijn we ook weer nietquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kiele Kiele Koeweit leidde je wel bijna naar de Brienenoordbrug natuurlijk.
Ik denk dat NQ de verkeerde post quootte. Dat ze die van de peer pressure had willen quoten.quote:
1977 zie ik.quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat NQ de verkeerde post quootte. Dat ze die van de peer pressure had willen quoten.
En dat ik dus wel gevoelig ben voor appel pressure![]()
Dit is vrouwenlogica Strani.
Nee ik zat op een streng gristelijke school, TV was duivels Fred!quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
1977 zie ik.
Maar jij mocht in je basisschooltijd geen TV kijken ofzo?
Ik mocht wel TV kijken maar dit keek ik ook nietquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
1977 zie ik.
Maar jij mocht in je basisschooltijd geen TV kijken ofzo?
En hier krijgt mijn nichtje in groep 1 al Engelse les, geloof ikquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Tweetalig zijn (dan reken ik regionale talen even niet mee) is hier een onderwijsniveau waar de gemiddelde buschauffeur nooit mee te maken heeft gehad.
Wowquote:
Ik heb nog geen consent gegevenquote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 20 maart 2025 10:55 schreef Arizona het volgende:
Daarom is onze generatie ook zo zuur.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Há! Daar lachten we om destijds! Dan gingen we júist naar buiten
Van juf Dora?quote:Op donderdag 20 maart 2025 12:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En hier krijgt mijn nichtje in groep 1 al Engelse les, geloof ik
Als jij de mol gaat kijken zorg ik er voor dat de appeletende mensen op mysterieuze wijze verdwijnen. Deal?quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat NQ de verkeerde post quootte. Dat ze die van de peer pressure had willen quoten.
En dat ik dus wel gevoelig ben voor appel pressure![]()
Dit is vrouwenlogica Strani.
Jij begintquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als jij de mol gaat kijken zorg ik er voor dat de appeletende mensen op mysterieuze wijze verdwijnen. Deal?
Het seizoen is nog niet begonnen he. De Mol België start zondag en is ECHT het kijken waard.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar dit seizoen kan ik sowieso niet meer kijken, want dan laat ik gigantisch achter.
Het is een goede deal hoor, de Mol kijken is echt geen strafquote:
Er wordt een zware crimineel opgepaktquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:21 schreef Arizona het volgende:
Er waren heel veel sirenes hier, maar er staat niks op p2000. Nu ben ik zo nieuwsgierig wat er aan de hand is.
Het is vast @NailQueen die de eerste appelknager laat arresteren!quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Er wordt een zware crimineel opgepakt
Ik heb uiteindelijk met een andere vrouw afgesproken. Iemand die wél behoefte had aan mijn aanwezigheidquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:14 schreef Arizona het volgende:
Overigens was het heerlijk buiten en ik ben @:strani niet tegengekomen!
Dank voor het respecteren van mijn grenzen, maat!
In b4 een grapje van Redefine over dat het met mij te maken heeft.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:21 schreef Arizona het volgende:
Er waren heel veel sirenes hier, maar er staat niks op p2000. Nu ben ik zo nieuwsgierig wat er aan de hand is.
Good for you!quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk met een andere vrouw afgesproken. Iemand die wél behoefte had aan mijn aanwezigheid
Je hebt hem inderdaad niet gezien. Maar hij jou welquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:14 schreef Arizona het volgende:
Overigens was het heerlijk buiten en ik ben @:strani niet tegengekomen!
Dank voor het respecteren van mijn grenzen, maat!
Dat is meer het niveau van @Fred_Bquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:51 schreef Strani het volgende:
[..]
In b4 een grapje van Redefine over dat het met mij te maken heeft.
Je moeder?quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk met een andere vrouw afgesproken. Iemand die wél behoefte had aan mijn aanwezigheid
Het moet nog beginnen! Zondag de eerste aflevering.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar dit seizoen kan ik sowieso niet meer kijken, want dan laat ik gigantisch achter.
Ik heb mijn eerste plicht gedaan. Je weet wat hier nu tegen over staat!quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is vast @:nailqueen die de eerste appelknager laat arresteren!
Er is wel een mesaanval in Gronau (hier over de grens) maar het lijkt me stug dat onze hulpdiensten daar zo massaal naartoe moeten.
Luctor, voor jou zorg ik er voor dat iedereen naar bed gaat wanneer jij weltrusten zegt. Of wanneer jij zegt dat het weekend voorbij is dat het dan ook echt voorbij is. In ruil daarvoor kijk jij naar de mol. Deal?quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zeg eh, professor Fetze Alsvanouds, je bent gewoon jaloers op de creativiteit van Ermeloërsquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:15 schreef BillDauterive het volgende:
Ermeloërs zijn raar.
Ze vieren deze week kerst. Ik wist dat ze daar achter liepen, maar dit is wel heel frappant.
Weinig verschil uiteindelijk met Strani dusquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Good for you!
Ik zat met twee knappe kerels in de tuin![]()
Maar ze zaten niet rustig bij me, ze gingen achter insecten aan en gras eten
quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Weinig verschil uiteindelijk met Strani dus
Ik denk dat het veel, zo niet alleszeggend is, dat dergelijke matige humor meteen met jou geassocieerd wordt.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is meer het niveau van @:Fred_B
Ja dat denk ik ook wel.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat het veel, zo niet alleszeggend is, dat dergelijke matige humor meteen met jou geassocieerd wordt.
Ik ben gestopt met lezen na 'knap'quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Weinig verschil uiteindelijk met Strani dus
Ja ik bedacht ook later dat ik die fout gemaakt hadquote:
Ja zoiets wordt op dit niveau meteen afgestraft hèquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik bedacht ook later dat ik die fout gemaakt had
quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:42 schreef BillDauterive het volgende:
We hebben al best een tijdje geen verjaardag gehad hier, dat is maar saai. @:Strani, wil jij je opofferen en gewoon ergens deze week je verjaardag vieren?
Het liefst binnen 7 dagen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:44 schreef Strani het volgende:
[..]Mag het eventueel ook volgende week zijn?
Wat betaal je daar nou voor in Spanje?quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |