Mja Meke is wel slim maar ze denkt ook dat ik aardig ben dus totaal geen mensenkennisquote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Meke denkt dat iemand anders de mol is en zij is wel slimmer. Ik weet niet of je op mij moet vertrouwen.
Wat leuk dat het zo internationaal is! Het lijkt me dan wel raar om met Russen te spreken. Zijn die hun land ontvlucht ivm de oorlog?
Hier was gisteren nog iemand uit Ermelo, dat vond ik al aardig exotisch.
Spaans voor Fins! Wat super onpraktisch is want ik kwam dus meteen al in de bus in de problemen omdat ik de chauffeur niet meer begreepquote:Op dinsdag 18 maart 2025 01:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Welke taal heb je geruild tegen welke andere taal?
Jan was in 2018 ook al de Mol.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja. Vergadering en daarna Café De Mol teruggekeken. Ik denk dat Jan de mol is.
Tsjechië, Colombia en Italië, mooie combinatie. Ook nog Noren ontmoet? Altijd leuke mensen.
Pendelen is wel makkelijk met de bus.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 01:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Spaans voor Fins! Wat super onpraktisch is want ik kwam dus meteen al in de bus in de problemen omdat ik de chauffeur niet meer begreep
(Dit zijn normaal Spaans-Engelse uitwisselingen, maar omdat ik beiden spreek pendel ik een beetje heen en weer tussen de talen)
Ik vind je ook aardig. Vooral met het woord "eigen" ervoor.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 01:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja Meke is wel slim maar ze denkt ook dat ik aardig ben dus totaal geen mensenkennis
Het blijft altijd lastig met dat soort mensen, maar ik heb mijn best gedaanquote:Op dinsdag 18 maart 2025 01:03 schreef Strani het volgende:
Ermelo is inderdaad wel stoer! Konden jullie een beetje redelijk communiceren?
Samequote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:59 schreef Troel het volgende:
Sorry, ik ben druk met van alles en nog wat
Ja het maakt altijd wel lastig om bij mensen uit Ermelo niet over hun oorlog te beginnen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het blijft altijd lastig met dat soort mensen, maar ik heb mijn best gedaan
Don’t mention zhie war!!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja het maakt altijd wel lastig om bij mensen uit Ermelo niet over hun oorlog te beginnen.
Ja het niveau ligt dan opeens wel heel erg hoog hè? Maar dat is ook goed. Dan kom je er ook achter dat er meer bestaat dan het Dolfinarium en de weg naar Zeewolde. Een beetje kunst, cultuur en wetenschap in je leven is nooit weg!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wacht, ik dacht dat het forum standaard prioriteit heeft?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:39 schreef Arizona het volgende:
Ok ik heb besloten dat ik voor nu toch even het forum prioriteit geef!
Op welke van de twee ga je je het eerst richten?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:59 schreef Troel het volgende:
Sorry, ik ben druk met van alles en nog wat
Maar dat zegt die zelf ook altijd. “Ik vind me eigen aardig.”quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Geniet ervan!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:24 schreef Fred_B het volgende:
Wat een heerlijke strakblauwe lucht vandaag trouwens
Ja, heerlijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:24 schreef Fred_B het volgende:
Wat een heerlijke strakblauwe lucht vandaag trouwens
Uiteraard, maar soms denkt de partij die mij maandelijks geld geeft daar anders over!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Wacht, ik dacht dat het forum standaard prioriteit heeft?
Goed genoeg! Ik moet zo wat werk doen aan een intern kwaliteitsrapport maar daarvoor moet ik data verzamelen uit Excelbestanden waarin grappenmakers voor elke dag een andere sheet hebben gecreëerdquote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:58 schreef Arizona het volgende:
Momenteel hou ik me bezig met wachten op iemand die ergens deze middag bij me naar binnen gaat lopen om wat te bespreken.
Verder heb ik nog geen plannen voor deze kantoormiddag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |