Ja zo sneuquote:
Ik ben één keer naar een concert geweest. Wat kon die man fantastisch zingen. Ik hield zo van zijn stemquote:
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:56 schreef BillDauterive het volgende:
Ah, dan kunnen we nu eindelijk los!
Was de wrap-up aflevering van Hunted een beetje leuk? Ik moet nog terugkijken. (en ook nog naar het voorstellen van de kandidaten in De Mol)quote:
Ja, was leuk om te zien.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Was de wrap-up aflevering van Hunted een beetje leuk? Ik moet nog terugkijken. (en ook nog naar het voorstellen van de kandidaten in De Mol)
Allebei aanradersquote:Op maandag 17 maart 2025 22:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Was de wrap-up aflevering van Hunted een beetje leuk? Ik moet nog terugkijken. (en ook nog naar het voorstellen van de kandidaten in De Mol)
Ik was niet thuisquote:Op maandag 17 maart 2025 21:53 schreef BillDauterive het volgende:
Wat een rustige avond hier in de SC
Ja, we moeten een beetje rustig aan doen, er slapen al mensen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was niet thuisIs het al te laat om hier de beest uit te hangen?
Hmmm rustig aan?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, we moeten een beetje rustig aan doen, er slapen al mensen.
Goede avond gehad?
Ja. Vergadering en daarna Café De Mol teruggekeken. Ik denk dat Jan de mol is.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmmm rustig aan?
JA HEEL GOED! Eerst afgesproken met een vriend in Alicante en daarna naar een talenuitwisseling gegaan (die door onze eigen meetup-groep wordt georganiseerd maar niet door mij persoonlijk dus ik kan gewoon relaxen). Wat nieuwe mensen ontmoet waaronder iemand uit Tsjechië, één uit Colombia en eentje uit Italië.
En jij?
Oké ik heb het niet gezien maar ik vertrouw op jouw instinct en voor mij is Jan dan ook de Molquote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja. Vergadering en daarna Café De Mol teruggekeken. Ik denk dat Jan de mol is.
Tsjechië, Colombia en Italië, mooie combinatie. Ook nog Noren ontmoet? Altijd leuke mensen.
Meke denkt dat iemand anders de mol is en zij is wel slimmer. Ik weet niet of je op mij moet vertrouwen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké ik heb het niet gezien maar ik vertrouw op jouw instinct en voor mij is Jan dan ook de Mol
Ja het is altijd zeer internationaal op zulke bijeenkomsten. Er was ook een Braziliaan, een Jordanese, een paar Russen, Amerikanen, een Fransman, enzovoort.
Geen Noren gelukkig, dus het was een fijne en vredige avond
Welke taal heb je geruild tegen welke andere taal?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmmm rustig aan?
JA HEEL GOED! Eerst afgesproken met een vriend in Alicante en daarna naar een talenuitwisseling gegaan (die door onze eigen meetup-groep wordt georganiseerd maar niet door mij persoonlijk dus ik kan gewoon relaxen). Wat nieuwe mensen ontmoet waaronder iemand uit Tsjechië, één uit Colombia en eentje uit Italië.
En jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |