SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!
Dat jij al die gezondheidshypes nog gelooft johquote:Op zondag 16 maart 2025 16:40 schreef Arizona het volgende:
Ga wandelen, zeiden ze.
Dat is goed voor je, zeiden ze.
Ware het niet dat de wandeling langs het riviertje deels over een of ander knollenveld ging, wat t*fuszwaar lopen was en ik heb er mijn enkel op verzwikt![]()
Nu lig ik met een gevoelig pootje op de bank
Jij hebt echt niets van mijn post begrepenquote:Op zondag 16 maart 2025 17:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was wel mooi weer voor een wandeling.
Ja, koud is het wel.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij hebt echt niets van mijn post begrepen![]()
En zelfs het weer viel me nog wel tegen, de wind was erg koud, ik kreeg helemaal traanoogjes
Is dat ook goedkoper?quote:Op maandag 17 maart 2025 10:55 schreef Strani het volgende:
Hier is de koffie. Wel decaf, ik probeer wat minder caffeïne te nemen.
quote:Op maandag 17 maart 2025 11:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet, vreemd genoeg!
Oké, wat was de conclusie?quote:Op maandag 17 maart 2025 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanmorgen las ik een artikel over chocolade eieren waarom de witte ook duurder zijn geworden.
Dat voor witte chocolade cacaoboter wordt gebruikt en dat is een product van het uitpersen van de cacaobonen. Dus bij een hogere prijs van de boon, wordt de boter ook duurder.quote:
Maar de prijs van cacaoboter is niet zo hoog gestegen als van cacao, toch?quote:Op maandag 17 maart 2025 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat voor witte chocolade cacaoboter wordt gebruikt en dat is een product van het uitpersen van de cacaobonen. Dus bij een hogere prijs van de boon, wordt de boter ook duurder.
Gen idee.quote:Op maandag 17 maart 2025 12:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar de prijs van cacaoboter is niet zo hoog gestegen als van cacao, toch?
Ja zo sneuquote:
Ik ben één keer naar een concert geweest. Wat kon die man fantastisch zingen. Ik hield zo van zijn stemquote:
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:56 schreef BillDauterive het volgende:
Ah, dan kunnen we nu eindelijk los!
Was de wrap-up aflevering van Hunted een beetje leuk? Ik moet nog terugkijken. (en ook nog naar het voorstellen van de kandidaten in De Mol)quote:
Ja, was leuk om te zien.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Was de wrap-up aflevering van Hunted een beetje leuk? Ik moet nog terugkijken. (en ook nog naar het voorstellen van de kandidaten in De Mol)
Allebei aanradersquote:Op maandag 17 maart 2025 22:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Was de wrap-up aflevering van Hunted een beetje leuk? Ik moet nog terugkijken. (en ook nog naar het voorstellen van de kandidaten in De Mol)
Ik was niet thuisquote:Op maandag 17 maart 2025 21:53 schreef BillDauterive het volgende:
Wat een rustige avond hier in de SC
Ja, we moeten een beetje rustig aan doen, er slapen al mensen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was niet thuisIs het al te laat om hier de beest uit te hangen?
Hmmm rustig aan?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, we moeten een beetje rustig aan doen, er slapen al mensen.
Goede avond gehad?
Ja. Vergadering en daarna Café De Mol teruggekeken. Ik denk dat Jan de mol is.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmmm rustig aan?
JA HEEL GOED! Eerst afgesproken met een vriend in Alicante en daarna naar een talenuitwisseling gegaan (die door onze eigen meetup-groep wordt georganiseerd maar niet door mij persoonlijk dus ik kan gewoon relaxen). Wat nieuwe mensen ontmoet waaronder iemand uit Tsjechië, één uit Colombia en eentje uit Italië.
En jij?
Oké ik heb het niet gezien maar ik vertrouw op jouw instinct en voor mij is Jan dan ook de Molquote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja. Vergadering en daarna Café De Mol teruggekeken. Ik denk dat Jan de mol is.
Tsjechië, Colombia en Italië, mooie combinatie. Ook nog Noren ontmoet? Altijd leuke mensen.
Meke denkt dat iemand anders de mol is en zij is wel slimmer. Ik weet niet of je op mij moet vertrouwen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké ik heb het niet gezien maar ik vertrouw op jouw instinct en voor mij is Jan dan ook de Mol
Ja het is altijd zeer internationaal op zulke bijeenkomsten. Er was ook een Braziliaan, een Jordanese, een paar Russen, Amerikanen, een Fransman, enzovoort.
Geen Noren gelukkig, dus het was een fijne en vredige avond
Welke taal heb je geruild tegen welke andere taal?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmmm rustig aan?
JA HEEL GOED! Eerst afgesproken met een vriend in Alicante en daarna naar een talenuitwisseling gegaan (die door onze eigen meetup-groep wordt georganiseerd maar niet door mij persoonlijk dus ik kan gewoon relaxen). Wat nieuwe mensen ontmoet waaronder iemand uit Tsjechië, één uit Colombia en eentje uit Italië.
En jij?
Mja Meke is wel slim maar ze denkt ook dat ik aardig ben dus totaal geen mensenkennisquote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Meke denkt dat iemand anders de mol is en zij is wel slimmer. Ik weet niet of je op mij moet vertrouwen.
Wat leuk dat het zo internationaal is! Het lijkt me dan wel raar om met Russen te spreken. Zijn die hun land ontvlucht ivm de oorlog?
Hier was gisteren nog iemand uit Ermelo, dat vond ik al aardig exotisch.
Spaans voor Fins! Wat super onpraktisch is want ik kwam dus meteen al in de bus in de problemen omdat ik de chauffeur niet meer begreepquote:Op dinsdag 18 maart 2025 01:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Welke taal heb je geruild tegen welke andere taal?
Jan was in 2018 ook al de Mol.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja. Vergadering en daarna Café De Mol teruggekeken. Ik denk dat Jan de mol is.
Tsjechië, Colombia en Italië, mooie combinatie. Ook nog Noren ontmoet? Altijd leuke mensen.
Pendelen is wel makkelijk met de bus.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 01:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Spaans voor Fins! Wat super onpraktisch is want ik kwam dus meteen al in de bus in de problemen omdat ik de chauffeur niet meer begreep
(Dit zijn normaal Spaans-Engelse uitwisselingen, maar omdat ik beiden spreek pendel ik een beetje heen en weer tussen de talen)
Ik vind je ook aardig. Vooral met het woord "eigen" ervoor.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 01:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja Meke is wel slim maar ze denkt ook dat ik aardig ben dus totaal geen mensenkennis
Het blijft altijd lastig met dat soort mensen, maar ik heb mijn best gedaanquote:Op dinsdag 18 maart 2025 01:03 schreef Strani het volgende:
Ermelo is inderdaad wel stoer! Konden jullie een beetje redelijk communiceren?
Samequote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:59 schreef Troel het volgende:
Sorry, ik ben druk met van alles en nog wat
Ja het maakt altijd wel lastig om bij mensen uit Ermelo niet over hun oorlog te beginnen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het blijft altijd lastig met dat soort mensen, maar ik heb mijn best gedaan
Don’t mention zhie war!!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja het maakt altijd wel lastig om bij mensen uit Ermelo niet over hun oorlog te beginnen.
Ja het niveau ligt dan opeens wel heel erg hoog hè? Maar dat is ook goed. Dan kom je er ook achter dat er meer bestaat dan het Dolfinarium en de weg naar Zeewolde. Een beetje kunst, cultuur en wetenschap in je leven is nooit weg!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wacht, ik dacht dat het forum standaard prioriteit heeft?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:39 schreef Arizona het volgende:
Ok ik heb besloten dat ik voor nu toch even het forum prioriteit geef!
Op welke van de twee ga je je het eerst richten?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:59 schreef Troel het volgende:
Sorry, ik ben druk met van alles en nog wat
Maar dat zegt die zelf ook altijd. “Ik vind me eigen aardig.”quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Geniet ervan!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:24 schreef Fred_B het volgende:
Wat een heerlijke strakblauwe lucht vandaag trouwens
Ja, heerlijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:24 schreef Fred_B het volgende:
Wat een heerlijke strakblauwe lucht vandaag trouwens
Uiteraard, maar soms denkt de partij die mij maandelijks geld geeft daar anders over!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Wacht, ik dacht dat het forum standaard prioriteit heeft?
Goed genoeg! Ik moet zo wat werk doen aan een intern kwaliteitsrapport maar daarvoor moet ik data verzamelen uit Excelbestanden waarin grappenmakers voor elke dag een andere sheet hebben gecreëerdquote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:58 schreef Arizona het volgende:
Momenteel hou ik me bezig met wachten op iemand die ergens deze middag bij me naar binnen gaat lopen om wat te bespreken.
Verder heb ik nog geen plannen voor deze kantoormiddag.
Als de sheets wel allemaal dezelfde indeling hebben, moet dat wel lukken. Mits ze een beetje PowerBI - vriendelijk zijn opgezet.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed genoeg! Ik moet zo wat werk doen aan een intern kwaliteitsrapport maar daarvoor moet ik data verzamelen uit Excelbestanden waarin grappenmakers voor elke dag een andere sheet hebben gecreëerdDus ik wil proberen dat met Power BI allemaal samen te voegen.
Ik denk het ook. Het is me ook gelukt om precies hetzelfde te doen maar dan met sheets uit verschillende bestanden, dus uit hetzelfde bestand moet helemaal te doen zijnquote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als de sheets wel allemaal dezelfde indeling hebben, moet dat wel lukken. Mits ze een beetje PowerBI - vriendelijk zijn opgezet.
Nou zeg datquote:
Met een beetje fatsoenlijke opzet zou je ook 3D zoeken in Excel zelf kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed genoeg! Ik moet zo wat werk doen aan een intern kwaliteitsrapport maar daarvoor moet ik data verzamelen uit Excelbestanden waarin grappenmakers voor elke dag een andere sheet hebben gecreëerdDus ik wil proberen dat met Power BI allemaal samen te voegen.
Ah neequote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:02 schreef Strani het volgende:
Nou @:arizona - m'n collega's in India dachten dat het niet alleen leuk zou zijn om voor elke dag een andere sheet te gebruiken, maar het heeft hen ook behaagd om verschillende column-formats te gebruiken en ook niet vast te houden aan specifieke protocollen om aan te geven of een bepaalde situatie wel of niet is gebeurd
Oh daar moet ik ook eens meer over leren denk ik. Vlookup gebruik ik wel maar er valt nog een hoop meer te leren. In dit geval denk ik niet dat het werkt omdat ze hèt trefwoord voor de zoekopdracht ook weer niet altijd gebruiken, dus dan mis je helaas ook entriesquote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Met een beetje fatsoenlijke opzet zou je ook 3D zoeken in Excel zelf kunnen gebruiken
Nee helaas. Maar ik heb nu iemand gevraagd een werkbaarder overzicht te leveren. Ik heb er genoeg vanquote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ah neeDan kan Power BI je niet redden
Je kunt beter net als ik gewoon gaan wachten. Ik heb eindelijk eens een uiterst prettige werkmiddag. Beetje thee drinken, koekje eten, vakantieadresjes van collegaatje bekijken, googlen wat het betekent als je over een auto droomt…quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:02 schreef Strani het volgende:
Nou @:arizona - m'n collega's in India dachten dat het niet alleen leuk zou zijn om voor elke dag een andere sheet te gebruiken, maar het heeft hen ook behaagd om verschillende column-formats te gebruiken en ook niet vast te houden aan specifieke protocollen om aan te geven of een bepaalde situatie wel of niet is gebeurd
Ja preciesquote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je kunt beter net als ik gewoon gaan wachten. Ik heb eindelijk eens een uiterst prettige werkmiddag. Beetje thee drinken, koekje eten, vakantieadresjes van collegaatje bekijken, googlen wat het betekent als je over een auto droomt…
3D zoeken is best handig, maar ook daarvoor geldt dat er wel voldoende structuur moet zijn in de data waarin je zoekt. Nou is het nog best te doen om bijvoorbeeld te zoeken op Result en Results, maar hoe meer chaos er in de data zit hoe minder handig dat wordtquote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh daar moet ik ook eens meer over leren denk ik. Vlookup gebruik ik wel maar er valt nog een hoop meer te leren. In dit geval denk ik niet dat het werkt omdat ze hèt trefwoord voor de zoekopdracht ook weer niet altijd gebruiken, dus dan mis je helaas ook entries
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor het lezen, lieve mensen. Eventuele reacties hoeven niet in spoilers hoor.
Ja precies en in dit geval zijn ze echt te creatief geweest helaas. Nou ja, dan leg ik het probleem gewoon weer bij hun neer. Moeten ze maar ordelijker werkenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:18 schreef H_T het volgende:
[..]
3D zoeken is best handig, maar ook daarvoor geldt dat er wel voldoende structuur moet zijn in de data waarin je zoekt. Nou is het nog best te doen om bijvoorbeeld te zoeken op Result en Results, maar hoe meer chaos er in de data zit hoe minder handig dat wordt
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:18 schreef Strani het volgende:
Heftig van Mans ja. Ik heb ook een gerelateerde situatie in m'n vriendengroep.Wat een ongelooflijke l*l zeg. Zo’n trap na geven. Trumpstemmer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor het lezen, lieve mensen. Eventuele reacties hoeven niet in spoilers hoor.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Dat is nog gekker, hij is juist enórm progressief. Zeg maar het volledige pakket. Maar echt hè, ik kan er zo kwaad om worden. En z'n vrouw is gewoon echt een lieverd. Ze verdient dit absoluut niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke l*l zeg. Zo’n trap na geven. Trumpstemmer?
Sneu is datquote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is nog gekker, hij is juist enórm progressief. Zeg maar het volledige pakket. Maar echt hè, ik kan er zo kwaad om worden. En z'n vrouw is gewoon echt een lieverd. Ze verdient dit absoluut niet.
Ja dat is inderdaad ons doel op dit moment. En die man mag van mij nieuwe vrienden zoeken.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Sneu is dat![]()
Hopelikk heeft ze genoeg steun om zich heen en kunnen jullie als vrienden ook steun bieden.
Daar moet ik over nadenken. Punt is dat ik vaak geen zin meer heb om achter de pc te gaan zitten als ik uit mijn werk kom, dus tjaquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Op welke van de twee ga je je het eerst richten?
Nog steeds aan het wachten!quote:
Waar wacht je op?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nog steeds aan het wachten!
Ik werd wel even bruut gestoord door een beller
Op mensen die teruglezenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Waar wacht je op?
Ik heb mijn laptop verplaatst van mijn thuis/hobbykamer naar de woonkamer, zodat ik in het zonnetje kan zitten bij het raam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |