Mooie manier om af te vallen!quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:05 schreef Arizona het volgende:of een stuk van mijn sleutelbeen afsnijden
Oei dat lijkt me een rot diagnose om te horen.. Hoeveel verbetering is er mogelijk?quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:05 schreef Arizona het volgende:
Nou ik heb een diagnose voor mijn schouder: een instabiel en/of versleten AC gewricht.
En daar is eigenlijk niet zo heel veel aan te doen. Ik ga bij de schouderfysio werken aan functieherstel van de schouder (dus zeg maar de gevolgen van mijn mislukte AC gewricht aanpakken) zodat de beweeglijkheid hopelijk wat toeneemt en de pijn in de pezen/spieren wat afneemt. Het gewricht zelf moet ik rust geven, oftewel alle bovenhandse bewegingen, duwbewegingen en voorlangs bewegen vermijden.
Helpt de fysio niet genoeg, dan is de orthopeed de volgende stap, die kan dan een injectie proberen of een stuk van mijn sleutelbeen afsnijden
Ja je krijgt bevestig dat er echt iets aan de hand is.asr blijft rot..quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:14 schreef Arizona het volgende:
Gek genoeg ben ik wel "blij" dat er dus echt iets fysiek stuk is. Want dat dacht ik al die tijd al. Het is niet alleen een verkeerde houding of overbelasting.
Heel veel sterktequote:Op woensdag 19 maart 2025 16:05 schreef Arizona het volgende:
Nou ik heb een diagnose voor mijn schouder: een instabiel en/of versleten AC gewricht.
En daar is eigenlijk niet zo heel veel aan te doen. Ik ga bij de schouderfysio werken aan functieherstel van de schouder (dus zeg maar de gevolgen van mijn mislukte AC gewricht aanpakken) zodat de beweeglijkheid hopelijk wat toeneemt en de pijn in de pezen/spieren wat afneemt. Het gewricht zelf moet ik rust geven, oftewel alle bovenhandse bewegingen, duwbewegingen en voorlangs bewegen vermijden.
Helpt de fysio niet genoeg, dan is de orthopeed de volgende stap, die kan dan een injectie proberen of een stuk van mijn sleutelbeen afsnijden
Het is inderdaad wel prettig dat je de bevestiging hebt dat je klachten echt zijn. Zeker in een tijd dat je bij sommige huisartsen scheef aangekeken wordt als je voor alles minder dan een amputatie komt.quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:14 schreef Arizona het volgende:
Gek genoeg ben ik wel "blij" dat er dus echt iets fysiek stuk is. Want dat dacht ik al die tijd al. Het is niet alleen een verkeerde houding of overbelasting.
En jij morgen veel sterkte!quote:
Nou ja misschien wordt er dus in de toekomst wel een stuk van mijn sleutelbeen geamputeerd hèquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel prettig dat je de bevestiging hebt dat je klachten echt zijn. Zeker in een tijd dat je bij sommige huisartsen scheef aangekeken wordt als je voor alles minder dan een amputatie komt.
Daar was ze heel eerlijk in: dat wist ze niet. Maar we gaan het gewoon proberen, niet geschoten is altijd misquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oei dat lijkt me een rot diagnose om te horen.. Hoeveel verbetering is er mogelijk?
[..]
Ja je krijgt bevestig dat er echt iets aan de hand is.asr blijft rot..
Ah neeeeequote:Op woensdag 19 maart 2025 16:28 schreef Yesse het volgende:
Ik denk dat ik nog wel de 8 weken lang achter elkaar ziek ga aantikken. Alles is nu op z’n retour bij mij maar mini is vanmiddag wakker geworden uit z’n dutje met een nieuwe loopneus
Maar wel fijn dat je er nu terecht kunt tochquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:43 schreef NailQueen het volgende:
Niet alleen is mijn oude kamer weer even wennen maar het is ook altijd zo gek om te zien dat er in mijn oude huis en woonplaats niets is veranderd. Alles is nog precies hetzelfde sinds ik daar weg ben. Terwijl er zoveel dingen zijn gebeurd sinds ik alleen woon. Dingen die ik niet eens had gedaan als ik daar nog had gewoond.
Dan zit bovenhands serveren bij tennis er voorlopig niet meer inquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:05 schreef Arizona het volgende:
Gelukkig ben ik rechtshandig en zijn de klachten in mijn linkerschouderquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan zit bovenhands serveren bij tennis er voorlopig niet meer in
Is dit een meme of is dit IRL?quote:
Dit is een romantische stille hint voor @NailQueen waarschijnlijk. “Misschien is zij wel het missende stukje”quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is dit een meme of is dit IRL?
Ik heb echt geen idee
Ik heb deze puzzel zelf in elkaar gelegd en nu is ie dus nog steeds niet afquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is dit een meme of is dit IRL?
Ik heb echt geen idee
quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb deze puzzel zelf in elkaar gelegd en nu is ie dus nog steeds niet afUiteindelijk maar de stukjes gesorteerd op vorm en als ik er dan een nodig had met twee armpjes in een L-houding gewoon een voor een al die stukjes geprobeerd tot er een paste, want op kleurverschil alleen was het niet meer te doen
Met onderhands serveren kan je ook nog Roland Garros winnen. Ben je gewoon even de vrouwelijke Michael Chang.quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik rechtshandig en zijn de klachten in mijn linkerschouder
Ik kan nog prima tennissen, mijn linkerschouders is hooguit extra vermoeid na die tijd, maar het geeft geen extra pijn. Had ik een dubbelhandige backhand gehad, dan had ik wel een flink probleem gehad.
Wel een leuke puzzel.quote:
Heb je het pakketje al ontvangen?quote:
Geen alcohol na 20:00uquote:Op woensdag 19 maart 2025 13:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat kan je als individu precies doen om je voor te bereiden op zoiets?
Verdorie ja, never forget dat NM samen met de boodschappen een lekker speciaalbiertje wilde halen, hij vlak voor achten in de rij voor de kassa stond, maar de rij was te lang en hij was 2 over 8 aan de beurt en hij kreeg het biertje niet meer mee, dat werd uit de tas gepluktquote:
Dat zeker. Het voelt ook wel een beetje alsof je weer met de neus op de feiten wordt gedrukt: vergeet niet waar je vandaan komt!quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar wel fijn dat je er nu terecht kunt toch![]()
Het heeft ook wel iets moois vind ik, dat sommige dingen altijd hetzelfde blijven. Dat vond ik altijd als ik bij mijn opa en oma in Friesland kwam. Daar veranderde ook nooit iets. Het was altijd weer veilig en vertrouwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |