Hij had er alleen wat aan als hij deze aflevering niet eruit vloog.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:34 schreef Gremen het volgende:
Hij heeft toch die vrijstelling, dan is hij toch sowieso door. Wat heeft hij er anders aan?
Was het geen finale-vrijstelling?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:34 schreef Gremen het volgende:
Hij heeft toch die vrijstelling, dan is hij toch sowieso door. Wat heeft hij er anders aan?
Als hij nu was afgevallen, had hij hem thuis op de schoorsteenmantel kunnen zetten. Of bij opbod op Marktplaats verkopen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:34 schreef Gremen het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Was het geen finale-vrijstelling?
Ik zou hem direct verkopen, nu heb je er als medekandidaat ook niets meer aan.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:36 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Als hij nu was afgevallen, had hij hem thuis op de schoorsteenmantel kunnen zetten. Of bij opbod op Marktplaats verkopen.
Dat ze die filmpjes kon zien. Dus niets voor het spel, maar mogelijk een aanwijzing naar de mol voor haar.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:38 schreef svann het volgende:
Wat voor nut had de extra opdracht van Roos nu voor het spel?
Omdat Sam er de vorige keer uit vloog. Want Roos én Sam hadden de vorige keer de quiz gewonnen.quote:
Voor de winnaarquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:48 schreef Gremen het volgende:
Waar is dat geld eigenlijk sowieso voor?
Voor de winnaar.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:48 schreef Gremen het volgende:
Waar is dat geld eigenlijk sowieso voor?
Waarom zou je bekende nederlanders nog meer geld geven? (als publieke omroep)quote:
Voor hun tijd. Ze hebben drie weken geen ander werk kunnen doen en daar geld mee kunnen verdienen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:48 schreef Gremen het volgende:
[..]
Waarom zou je bekende nederlanders nog meer geld geven? (als publieke omroep)
Bij BBC quizzen speelt men meestal voor een persoonlijk gekozen goed doel.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:48 schreef Gremen het volgende:
Waarom zou je bekende nederlanders nog meer geld geven? (als publieke omroep)
Soms wel iddquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:54 schreef Blues het volgende:
De winnaar (BN'er) geeft t geld toch altijd aan een goed doel?
Niet altijd, paar jaar terug had de winnaar onder andere de hele groep mee uit eten genomen dacht ik.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:54 schreef Blues het volgende:
De winnaar (BN'er) geeft t geld toch altijd aan een goed doel?
Zo kon Maaike manipuleren dat de twee hoogsten over bleven en er sowieso veel uit de pot zou gaan. Als Nora er nog in had gezeten, samen met Stijn of Roos, dan had ze ongemerkt de vrijstelling bij Nora gezet, in de hoop dat ze dan zelf het eindspel kon spelen en verliezen. Nu was het Stijn en Roos. Wellicht kent Roos haar parfum en liep ze daarom achter haar door.... Je zag Roos ook knipogen naar Maaike.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:08 schreef Klaverblauwtje het volgende:
Wat een stom spel om de pot leeg te spelen. En flauw dat Maaike met de laagste pot 2 keer aan de beurt kwam. Erg jammer op deze manier.
Dat is ook een goed doel.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:17 schreef Tinos85 het volgende:
Niet altijd, paar jaar terug had de winnaar onder andere de hele groep mee uit eten genomen dacht ik.
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:08 schreef TLC het volgende:
Ik was heel erg bang dat Ron Boszhard ineens zou opduiken op dat vliegveld, brrrr
Ik zet gewoon weer alles op Maaike.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:28 schreef Irritatie100 het volgende:
In before Rik die dolenthousiast "beste Mol ooit, check die lage pot!!!!" gaat roepen in de laatste aflevering.
Ook mooi dat Stijn nu 70% van de verdenkingen heeft in de app nu hij er volgende week niet uit kan
Eerlijk is eerlijk, Stijn heeft alle kwaliteiten om een uitstekende mol te zijn. Kan glashard liegen, kan uitstekend acteren, kan anderen lezen als een boek, kan prima manipuleren, kan onschuldig overkomen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:23 schreef TLC het volgende:
Natuurlijk heeft Rik ook aan de mol verteld dat ie gefilmd zou worden in de lift, vandaar dat Stijn in de lift ook zo rustig bleef
Goed voor de bezuinigingen bij de NPO! Geert is de mol?quote:
Zijn goedkope opdrachten om toch wat te bezuinigen op het prijzengeld.quote:Op zondag 16 februari 2025 09:50 schreef roos94 het volgende:
Widm productie weet inmiddels wel toch dat de halve kijkersgroep gaat stuiptrekken bij dit soort opdrachten waar je de hele pot leeg kan trekken. Elke x als dat gebeurd is er een heel kanon aan woede bij molloten. Waarom nog doen?
Het valt me ook weer bij die vliegveldopdracht op dat de scenes niet afgemaakt worden. Dus je ziet iemand iets beginnen te doen en hop, de camera zwenkt naar iemand anders.quote:Op zondag 16 februari 2025 11:18 schreef Meke het volgende:
Ik viel misschien aan het einde van de aflevering in slaapOf dat kwam omdat ik moe en ziek ben óf dat het een beetje een saaie aflevering was, we zullen het nooit weten!
Ik vind dat soort bied-vrijstelling-opdrachten nooit heel leuk, deze twist met dat het niet per sé de hoogste was vond ik nog wel een beetje leuk maar verder kun je er ook niet echt veel uithalen.
En bij dat vliegveld hebben we denk ik echt te weinig gezien, hoewel ik dat wel een leuke opdracht vond
Ik heb dit wel een beetje hetzelfdequote:Op zondag 16 februari 2025 14:14 schreef roos94 het volgende:
Gebeurt niet vaak dat ik negatief verrast wordt door een kandidaat. Meestal lijkt iemand me voorafgaand aan widm niet leuk en dan blijkt diegene toch wel prima te zijn
Bij Roos heb ik het omgekeerd dus. Ik dacht dat ik haar een leuke kandidaat zou vinden maar ik vind dr heel vermoeiend.
Precies dit, en de makers weten inmiddels echt wel dat half Nederland begint te steigeren bij dit soort opdrachten. Maar de kijkcijfers liegen er niet om. Die nemen alleen maar toe, zolang dat zo blijft is er geen enkele reden om dit soort opdrachten niet meer te doen.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn goedkope opdrachten om toch wat te bezuinigen op het prijzengeld.
Dat hoeft niet eens veel te schelen. Rocky en Daniël gaven ook (een deel) van het geld weg en die hebben ook niet altijd hun best gedaan tijdens de spellen (al waren dat dan tenminste nog niet de grootste mollen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:53 schreef svann het volgende:
[..]
Bij BBC quizzen speelt men meestal voor een persoonlijk gekozen goed doel.
Misschien een motivatie om serieuzer te spelen.
Dus Maaike kon manipuleren dat de twee hoogsten over bleven om dan vervolgens het gedeeld op een na hoogste bod en hoogste bod te kiezen om de vrijstelling bij te zetten? Wetende dat de kans heel groot is dat diegene het niet goed raad en er dus uit vliegt. Dat is niet heel logisch voor een mol. Sowieso zal een mol minimaal een aardig bod willen doen zodat er altijd flink wat geld uit gaat als diegene zelf de vrijstelling wint.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Zo kon Maaike manipuleren dat de twee hoogsten over bleven en er sowieso veel uit de pot zou gaan. Als Nora er nog in had gezeten, samen met Stijn of Roos, dan had ze ongemerkt de vrijstelling bij Nora gezet, in de hoop dat ze dan zelf het eindspel kon spelen en verliezen. Nu was het Stijn en Roos. Wellicht kent Roos haar parfum en liep ze daarom achter haar door.... Je zag Roos ook knipogen naar Maaike.
Ja, ik zit in een Maaike-tunnel en denk nu dat Roos wint en Stijn verliest, dus Sophie er volgende week uitligt.
Dat die het heeft verteld lijkt mij ook ja (al een keer al zo besproken). Want dit soort 'meet de mol' achtige winopdrachten hebben zelden of nooit heel veel nut. Stijn vond ik daar ook het meest verdacht reageren ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:23 schreef TLC het volgende:
Natuurlijk heeft Rik ook aan de mol verteld dat ie gefilmd zou worden in de lift, vandaar dat Stijn in de lift ook zo rustig bleef
En lijkt ook nog eens niet of nauwelijks verdacht te zijn binnen de groep.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, Stijn heeft alle kwaliteiten om een uitstekende mol te zijn. Kan glashard liegen, kan uitstekend acteren, kan anderen lezen als een boek, kan prima manipuleren, kan onschuldig overkomen.
Vooral die tweede opdracht. Dat was echt onnodig lang.quote:Op zondag 16 februari 2025 00:11 schreef Pino112 het volgende:
Wat duurde het ook allemaal weer lang allemaal
Eens. Ik vond die eerste opdracht in de basis wel erg goed. Het tweedelige aspect was mooi bedacht, de locatie was tof en dit was een opdracht waar goed gemold kon worden, maar dit niet te opzichtig kon omdat het wel in het zicht was. Maar dan moet het wel een beetje fatsoenlijk in beeld gebracht worden. Nu denk je als kijker, het zal wel, want je kunt toch niet zien of en welke koffers nu kloppen. Waarom niet met wat visuals in beeld brengen waar wat ligt en hoe het ervoor staat tijdens de opdracht. Vooral in de tijd dat men alles op tv juist zo belachelijk simpel willen houden is dat apart.quote:Op zondag 16 februari 2025 09:13 schreef alopio het volgende:
Wat enorm matig weer. Een niet te volgen vliegveld opdracht, daar had je zoveel meer mee kunnen doen. En een langdradig niet spannend spel waar, je raad het al, kandidaten de hele pot leegspelen.
Kap gewoon eens met die “wat heb je over voor een vrijstelling/joker” opdrachten. Je heeft 6 afleveringen lang als mol geen reet te doen wat je weet toch wel dat je medekandidaten hier de pot leegspelen. Had er 20k ingezeten dan hadden er mensen 15k geboden.
Ik had dat in het begin nog niet zo erg. Vond haar servetten truc en ook het fucken bij de ondervraging juist wel een keer slim. Maar elke opdracht weer zo lopen te klotenquote:Op zondag 16 februari 2025 14:14 schreef roos94 het volgende:
Gebeurt niet vaak dat ik negatief verrast wordt door een kandidaat. Meestal lijkt iemand me voorafgaand aan widm niet leuk en dan blijkt diegene toch wel prima te zijn
Bij Roos heb ik het omgekeerd dus. Ik dacht dat ik haar een leuke kandidaat zou vinden maar ik vind dr heel vermoeiend.
Ik vind haar ook geen mol nee. Daarvoor past haar gedrag niet helemaal. Plus dat eigenlijk bij alle voorgaande keren de mol nooit het hoogste bedrag koos om uit de pot te halen (al zegt dat natuurlijk niet alles).quote:Op zondag 16 februari 2025 19:08 schreef Yesse het volgende:
Voor mij is Roos niet de mol, mol of geen mol ik vind haar gedrag ook heel vermoeiend. Het komt trouwens ook niet overeen met de molbiechten/adviezen van Rik die aan het begin van de aflevering steeds voorbij komen. Ze is niet echt onopvallend/fanatieke kandidaat.
Omdat de makers de kans op veel geld uit de pot nog niet groot genoeg vonden heb ik het vermoeden. Anders worden niet achter elkaar het laagste bod, een na laagste bod en nog een keer het laagste bod aangetiktquote:
Ik dacht juist op Roos, want ze zag Roos dingen verwisselen in de koffers.quote:Op zondag 16 februari 2025 23:31 schreef TLC het volgende:
En ik kreeg de indruk dat Nora op Sophie zat dus die kunnen we ook gevoeglijk wegstrepen
Enigszins ja, maar als de mol weet wie er welke bedragen geboden heeft is het wel mogelijk een goede mindfuckquote:Op zondag 16 februari 2025 09:13 schreef alopio het volgende:
Wat enorm matig weer. Een niet te volgen vliegveld opdracht, daar had je zoveel meer mee kunnen doen. En een langdradig niet spannend spel waar, je raad het al, kandidaten de hele pot leegspelen.
Kap gewoon eens met die “wat heb je over voor een vrijstelling/joker” opdrachten. Je heeft 6 afleveringen lang als mol geen reet te doen wat je weet toch wel dat je medekandidaten hier de pot leegspelen. Had er 20k ingezeten dan hadden er mensen 15k geboden.
Tot nu toe kun je deduceren dat de meeste kandidaten die er nu uitvliegen niet op Stijn zaten.. Dus op dit moment is de mol voor de kandidaten niet "duidelijk Stijn". Daarnaast heb je ook nog een hele grote groep kijkers die niet elke minuut van de aflevering uitpluizen. Daarbij zijn er ook jaarlijks heel veel tunneltjes naar meerdere mollen en zie je ook in de prono op dit forum dat echt niet iedereen elk jaar op de goede mol zit (zelf heb ik elk jaar een wensmol die het dan dus niet blijkt te zijnquote:Op maandag 17 februari 2025 10:59 schreef roos94 het volgende:
Maar op zich is het al een paar afleveringen heel duidelijk Stijn , ik denk vanaf aflevering 4 zo?
Denk dat het steeds moeilijker wordt om iemand een goede mol te laten zijn die dan niet betrapt wordt door de kandidaten, die kijkers wel kunnen vinden maar ook niet te makkelijk, je doet het niet gauw goed zeg maar. Als iemand heel obvious doet is het ja, veel te makkelijk. Als iemand weinig uitvoert en onder de radar blijft is het een suffe saaie mol. En dan heb je nog kandidaten die de mol gaan uithangen...
Eigenlijk past dit programma beter bij het pre-social media tijdperk.
Duidelijk gestuurd vanuit de productie inderdaad zodat er lekker veel geld uit de pot ging (want Stijn of Roos). Heel matig.quote:
Ja. En de andere was Nora. Heel toevallig de andere met een laag bedragquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Duidelijk gestuurd vanuit de productie inderdaad zodat er lekker veel geld uit de pot ging (want Stijn of Roos). Heel matig.
Maaike is actrice en persoonlijk vond ik haar 'spelen' dat ze loog. Dat dan vervolgens Sophie dat niet ziet, kan ze ook niks aan doen. De tweede keer deed ze hetzelfde, want uiteraard wilde ze er zelf uit en ze liep expres achter Roos langs, die misschien een vleug van haar parfum opving. De kans dat degene die aangetikt worden door de mand vallen is groter dan dat je het verkeerd raadt. Sommige mensen liegen slecht, zoals Nora.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus Maaike kon manipuleren dat de twee hoogsten over bleven om dan vervolgens het gedeeld op een na hoogste bod en hoogste bod te kiezen om de vrijstelling bij te zetten? Wetende dat de kans heel groot is dat diegene het niet goed raad en er dus uit vliegt. Dat is niet heel logisch voor een mol. Sowieso zal een mol minimaal een aardig bod willen doen zodat er altijd flink wat geld uit gaat als diegene zelf de vrijstelling wint.
Mooi zo, vreselijke flopshow altijd die finale.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:01 schreef jcdragon het volgende:
Finale Wie is de Mol? dit jaar zonder publiek: https://www.rtl.nl/boulev(...)-jaar-zonder-publiek
Wat mooi. Het publiek stelde maar niets voor.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:01 schreef jcdragon het volgende:
Finale Wie is de Mol? dit jaar zonder publiek: https://www.rtl.nl/boulev(...)-jaar-zonder-publiek
Toetertjesquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:01 schreef jcdragon het volgende:
Ik zit vanaf aflevering 2 op Maaike. Puur op de manier hoe dat zij leek te reageren op de toewijzing van 'wie is de mol'.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:59 schreef roos94 het volgende:
Maar op zich is het al een paar afleveringen heel duidelijk Stijn , ik denk vanaf aflevering 4 zo?
Denk dat het steeds moeilijker wordt om iemand een goede mol te laten zijn die dan niet betrapt wordt door de kandidaten, die kijkers wel kunnen vinden maar ook niet te makkelijk, je doet het niet gauw goed zeg maar. Als iemand heel obvious doet is het ja, veel te makkelijk. Als iemand weinig uitvoert en onder de radar blijft is het een suffe saaie mol. En dan heb je nog kandidaten die de mol gaan uithangen...
Eigenlijk past dit programma beter bij het pre-social media tijdperk.
Nee maar ook vooral niet omdat hij de mol is.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:35 schreef Leandra het volgende:
Na die gegarandeerde finaleplaats van Stijn kan hij toch helemaal niet meet afvallen nu hij de vorige executieronde overleefd heeft?
Ditquote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:38 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Nee maar ook vooral niet omdat hij de mol is.
Nou, los daarvan, als hij niet de mol is kan hij er toch ook niet meer uit?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:38 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Nee maar ook vooral niet omdat hij de mol is.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:16 schreef TLC het volgende:
Nog uitgelekt wie de afvaller vandaag is ?
Maar eigenlijk niks gemist dus....quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
drie afleveringen gemist, maar ik kijk weer eens mee
Wat als er vandaag een zwarte vrijstelling gevonden wordt, en ingezet, dan vervallen toch alle andere jokers en vrijstellingen!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:35 schreef Leandra het volgende:
Na die gegarandeerde finaleplaats van Stijn kan hij toch helemaal niet meet afvallen nu hij de vorige executieronde overleefd heeft?
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:31 schreef Meke het volgende:
Ik ben alleen thuis dus kan eindelijk weer eens live kijken en meeposten![]()
Lijkt me wel, anders is die finalevrijstelling volkomen zinloosquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:32 schreef Meke het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat er iemand afvalt, of anders iig begin volgende aflevering nog ofzo
Goed puntquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:34 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Lijkt me wel, anders is die finalevrijstelling volkomen zinloos
Ja, denk dat dat indd de beste positie is door er een extra peper oid bij in te laten gooien.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:41 schreef Fred_B het volgende:
Aan de telefoon is het hier lekker makkelijk mollen.
Ik vermoed dat dat niet in beeld komt en dat ze straks dan iets heel zuurs oid erbij in hebben gegooidquote:
Zoiets inderdaad. Uiteindelijk een beetje flauwe opdracht.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat niet in beeld komt en dat ze straks dan iets heel zuurs oid erbij in hebben gegooid
Wel een klassieker voor over twee weken natuurlijkquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad. Uiteindelijk een beetje flauwe opdracht.
'de beste mol ooit'quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Wel een klassieker voor over twee weken natuurlijk
Waarom nam je ook op danquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:52 schreef Meke het volgende:
Mijn vriend belde net of ik bier koud wilde zetten en een pizza bestellen dus ik ben niet meer live
Ja beginnersfoutjequote:
Dit is ook lastig in beeld te brengen natuurlijk. Maar het is in elk geval een niet-standaard opdracht.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:07 schreef Remco het volgende:
Heel leuk om de groepsdynamiek te zien deze opdracht maar zoals Stijn zegt kun je hier als kijker helemaal niets mee.
Ditquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:10 schreef -XOR- het volgende:
Hotelopdracht maakt de aflevering na de kookbagger toch nog goed.
Wel n leuke opdracht iddquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:10 schreef -XOR- het volgende:
Hotelopdracht maakt de aflevering na de kookbagger toch nog goed.
of niet 1 voor 1 maar eerst overal 100kgquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:26 schreef svann het volgende:
Hadden ze niet samen door kunnen werken om daarna naar de kooitjes gaan?
Ja maar daar zijn ze te dom voorquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:26 schreef svann het volgende:
Hadden ze niet samen door kunnen werken om daarna naar de kooitjes gaan?
Ja, jammer dat er geen antiroosshampoo in die douche stondquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:32 schreef HappyCharly het volgende:
Jammer
Sofie vond ik leuk
Liever roos eruit
Ditquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:35 schreef lars91 het volgende:
Wat een extreem zwakke groep in opdrachten. Stijn hoeft zowat niks te doen.
Ze zijn wel op weg naar de laagste pot ooit.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit
Maar over 2 weken wordt er weer geroepen 'de beste mol ooit'
Ja, kunst met die 'veiling' vorige weekquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze zijn wel op weg naar de laagste pot ooit.
Net of dat een teken is van "de beste mol"..quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dankzij die waardeloze potpluk opdrachten.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:37 schreef DaMart het volgende:
Nee. Dat zeg ik ook nietquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Net of dat een teken is van "de beste mol"..
Die door door half tv kijkend Nederland na aflevering 4 wel ontmaskerd was. Zwakke mol, zwakke groepquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit
Maar over 2 weken wordt er weer geroepen 'de beste mol ooit'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwart als de mol.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:06 schreef svann het volgende:
Stijn had inderdaad nogal een smeriger plek op zijn been.
Ik hoop dat de duivel zich daar inderdaad aan houdt.quote:Op zondag 5 januari 2025 23:31 schreef Hugo_Treger het volgende:
Sam of Sophie is de mol. De duivel mag me komen halen als het niet zo is.
Bij Moltalk deden ze dat ook. Hadden ze dat gerecht twee keer laten maken en 1 ervan met Salmiak als toevoeging en die werd als lekkerder beoordeeld.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Als een eetlepel salmiak in het eten van je tegenstander niet afdoende is om te winnen kan je echt niet koken.
Ik verwacht dat Nora dat nog niet weet eigenlijk? Maar het zal wel weer kloppenquote:Op zondag 23 februari 2025 09:53 schreef roos94 het volgende:
Was deze al gedeeld?
Story uit november.
[ afbeelding ]
Hier staan de afvallers op volgorde vanaf beneden naar boven. Gescheiden van man en vrouw. Dus eerst de mannen en dan de vrouwen.
Ze heeft eerst de 4 vrouwen getagd (zichzelf niet in het lijstje gezet) en daarna de 5 mannen. Van onder naar boven zijn dat Teun, Gabriël, Ray, Sam (allen inmiddels afgevallen) en Stijn, Bridget (ook afgevallen) en dan de andere vrouwen.
Stijn is niet afgevallen maar de laatst overgebleven man.
https://www.wieisdemol.com/forum/2025/?topic=74760.320
In dit topic meer info en uitleg.
Roos verliezer
Maaike winnaar
Stijn mol
Zo lees ik het.
Als het toeval is , is het wel heeeeeeeel toevalligquote:Op zondag 23 februari 2025 10:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Nora dat nog niet weet eigenlijk? Maar het zal wel weer kloppen![]()
Je kan het op verschillende manieren interpreteren. Feit is dat wel elke keer de (dan) onderste man OF vrouw afvalt. In die zin is dit geen spoiler dan. Je kan niet 'weten' wie er daadwerkelijk afvalt.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:53 schreef roos94 het volgende:
Was deze al gedeeld?
Story uit november.
[ afbeelding ]
Hier staan de afvallers op volgorde vanaf beneden naar boven. Gescheiden van man en vrouw. Dus eerst de mannen en dan de vrouwen.
Ze heeft eerst de 4 vrouwen getagd (zichzelf niet in het lijstje gezet) en daarna de 5 mannen. Van onder naar boven zijn dat Teun, Gabriël, Ray, Sam (allen inmiddels afgevallen) en Stijn, Bridget (ook afgevallen) en dan de andere vrouwen.
Roos verliezer
Maaike winnaar
Stijn mol
Zo lees ik het.
Goed speurwerk!quote:Op zondag 23 februari 2025 09:53 schreef roos94 het volgende:
Was deze al gedeeld?
Story uit november.
[ afbeelding ]
Roos verliezer
Maaike winnaar
Stijn mol
Zo lees ik het.
Ook niet een beetje een eetlepelquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Als een eetlepel salmiak in het eten van je tegenstander niet afdoende is om te winnen kan je echt niet koken.
Ook bij Moltalk werd de versie mét salmiak lekkerder bevonden..quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:38 schreef Irritatie100 het volgende:
quote:Op zondag 23 februari 2025 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij Moltalk deden ze dat ook. Hadden ze dat gerecht twee keer laten maken en 1 ervan met Salmiak als toevoeging en die werd als lekkerder beoordeeld.
Ah, Moltalk kijk ik nooit. Kan me trouwens best voorstellen dat het lekkerder smaakt hoor, maar om authenticiteit te beoordelen zou ik toch veel meer waarde hechten aan een topkok uit het land die zeer bekend is met het gerecht dan aan een tv-presentator uit Nederland die het gerecht niet kent en puur op smaak beoordeelt.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook bij Moltalk werd de versie mét salmiak lekkerder bevonden..
En die topkok + zijn 2 medechefs vonden de versie mét salmiak dus lekkerderquote:Op zondag 23 februari 2025 12:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
[..]
Ah, Moltalk kijk ik nooit. Kan me trouwens best voorstellen dat het lekkerder smaakt hoor, maar om authenticiteit te beoordelen zou ik toch veel meer waarde hechten aan een topkok uit het land die zeer bekend is met het gerecht dan aan een tv-presentator uit Nederland die het gerecht niet kent en puur op smaak beoordeelt.
Zeker waar! Al denk ik dus dat dat komt omdat de kandidaten teveel fouten hebben gemaakt, niet omdat de keukenprinses salmiak erin had. In de studio redeneren ze net andersom.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En die topkok + zijn 2 medechefs vonden de versie mét salmiak dus lekkerder
Want dat was de versie gemaakt door de "keukenprinses". En die kwam dus unaniem als beste uit de bus.
Het gerecht van de "keukenprinses" zou érg lijken op de vd topchef. Je zou bijna gaan denken dat die enorme schep salmiak er dus gewoon in hoortquote:Op zondag 23 februari 2025 13:11 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zeker waar! Al denk ik dus dat dat komt omdat de kandidaten teveel fouten hebben gemaakt, niet omdat de keukenprinses salmiak erin had. In de studio redeneren ze net andersom.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:30 schreef DaMart het volgende:
Ben je er een keer live bij, @:moira?.
Salmiak = levenquote:Op zondag 23 februari 2025 11:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook bij Moltalk werd de versie mét salmiak lekkerder bevonden..
Misschien heeft dat juffie het er weer uitgehaaldquote:Op zondag 23 februari 2025 16:20 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Best wel veel hoor.
[ afbeelding ]
Ik zou denk ik ook a la Roos in een badkuip schuilenquote:Op zondag 23 februari 2025 10:31 schreef Meke het volgende:
Die hotelopdracht weet ik niet of ik dat wel zou kunnen hoor, doodengMaar wel vet op tv
Dat vonden de chefkoks ook van het eindresultaat van Maaike en Roos.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad. Uiteindelijk een beetje flauwe opdracht.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:55 schreef Fretwork het volgende:
Er is elk wel weer een user die zichzelf onvoorstelbaar voor schut zet, maar daarna niet meer te bekennen is of enorm gaat draaien waarom diegene toch op de juiste mol zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
En daarna met een bijl door de badkamerdeur beuken?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:27 schreef TLC het volgende:
Dat staat ook echt op 1 in mijn bucketlist : met een driewieler door de gangen van een leeg hotel crossen![]()
Nou ja de chefkoks vonden juist haar eten lekker gekruid, dus misschien werkte het wel averechtsquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Vond hem wel heel subtiel en slim in misleiding terwijl hij onschuldig en soms onnozel overkomt.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:05 schreef Redefine het volgende:
Over twee weken gaan we uiteraard 80 keer horen hoe geweldig de mol is, want een historisch lage pot, terwijl een mol daar maar heel weinig voor hoefde te doenWat overigens niet wil zeggen dat de mol het niet daarbuiten alsnog erg goed heeft gedaan. Als het bijvoorbeeld ook echt Stijn is, dan heeft die het toch wel goed gedaan, omdat ze hem eigenlijk niet of nauwelijks bedenken. Wij als kijker dan wel, maar daar kan een mol niet altijd wat aan doen.
Dat is toch een beetje een meme geworden sinds 'je suis Charlie'?quote:Op zondag 23 februari 2025 09:35 schreef roos94 het volgende:
Wat bedoelde stijn met "Je suis de pot?"
Het regent sowieso best vaak, was ook regentijd tijdens opnamesquote:Op zondag 23 februari 2025 22:38 schreef Duderinnetje het volgende:
De productie had wel bizar mazzel met het weer, met slagregen en mist en donderslag, al vanaf de rit naar het hotel. Alles klopte wat dat betreft.
Ze hadden tijdens de gehele opnameperiode zoveel mazzel met het weer dat er nauwelijks een buitenopdracht uitgevoerd kon worden…quote:Op zondag 23 februari 2025 22:38 schreef Duderinnetje het volgende:
De productie had wel bizar mazzel met het weer, met slagregen en mist en donderslag, al vanaf de rit naar het hotel. Alles klopte wat dat betreft.
Ja. Maar dit was wel een prima timing zo, ook dat het de hele nacht echt door stormde.quote:Op zondag 23 februari 2025 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het regent sowieso best vaak, was ook regentijd tijdens opnames
Vond het zeker wat toevoegen aan de uitzending. Extra spooky en sfeervol.quote:Op zondag 23 februari 2025 22:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja. Maar dit was wel een prima timing zo, ook dat het de hele nacht echt door stormde.
Maar wellicht echt de locatie uitgezocht op dit weer.
Het oaste in elk geval goed, qua opbouw.
Zeker. Ik vond het na alle sufheid wel even een verademing.quote:Op zondag 23 februari 2025 22:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vond het zeker wat toevoegen aan de uitzending. Extra spooky en sfeervol.
Hoezo niet? Dit is vorig jaar opgenomen. De afvallers gingen naar het afvallershotel. Dan weet ze toch in welke volgorde de afvallers daar aankwamen! De laatste 3 weet ze ook, maar niet wie wint/verliest of de mol is. Voor de rest klopt het rijtje, ook Sophie die zaterdag afviel, staat boven Bridget.quote:Op zondag 23 februari 2025 10:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Nora dat nog niet weet eigenlijk? Maar het zal wel weer kloppen![]()
Waarom zou ze dit doenquote:Op maandag 24 februari 2025 10:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoezo niet? Dit is vorig jaar opgenomen. De afvallers gingen naar het afvallershotel. Dan weet ze toch in welke volgorde de afvallers daar aankwamen! De laatste 3 weet ze ook, maar niet wie wint/verliest of de mol is. Voor de rest klopt het rijtje, ook Sophie die zaterdag afviel, staat boven Bridget.
Ja, ik bedoelde ook dat Nora wss niet weet wie de Mol isquote:Op maandag 24 februari 2025 10:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoezo niet? Dit is vorig jaar opgenomen. De afvallers gingen naar het afvallershotel. Dan weet ze toch in welke volgorde de afvallers daar aankwamen! De laatste 3 weet ze ook, maar niet wie wint/verliest of de mol is. Voor de rest klopt het rijtje, ook Sophie die zaterdag afviel, staat boven Bridget.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:55 schreef Fretwork het volgende:
Oh, dit is wel echt heel lekker zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
quote:Op maandag 24 februari 2025 11:45 schreef TLC het volgende:
Optie drie bij de testvraag lijkt me geen goed antwoord
quote:Op maandag 24 februari 2025 20:02 schreef Hugo_Treger het volgende:
Alreeds na de aftrap oordeelde ik: de mol is homoseksueel, of Sophie. Welnu, daarover kan geen twijfel meer bestaan; ook de wangunstigen zullen mijn gelijk moeten erkennen.
Alreeds na de aftrap oordeelde ik: de mol is homoseksueel, of Sophie. Welnu, daarover kan geen twijfel meer bestaan; ook de wangunstigen zullen mijn gelijk moeten erkennen.
quote:Op zondag 5 januari 2025 23:31 schreef Hugo_Treger het volgende:
[..] Sam of Sophie is de mol. De duivel mag me komen halen als het niet zo is.
Je verwacht het niet.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er is elk wel weer een user die zichzelf onvoorstelbaar voor schut zet, maar daarna niet meer te bekennen is of enorm gaat draaien waarom diegene toch op de juiste mol zat
Ik denk juist vooral andersom, dat het bij Stijn past omdat die nog wel een flapuit is.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:27 schreef TLC het volgende:
In een van de audiofragmenten zegt de mol "moet ineens op mijn woorden passen en dat is niet mijn ding".
Als je actrice en n serieuze journaliste bent heb je daar toch totaal geen moeite mee, want dan let je juist op wat je zegt.
Dus we strepen Maaike en Roos weg, houden we over Stijn
Oh. Je hebt dit helemaal niet vol overtuiging van jouw gelijk gepost?quote:
Hooghartige bomen vangen nou eenmaal veel wind…quote:Op maandag 24 februari 2025 22:25 schreef Hugo_Treger het volgende:
[..]
Selectief citeren. Laaghartig.
Ja, raar dat die erbij stond.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:45 schreef TLC het volgende:
Optie drie bij de testvraag lijkt me geen goed antwoord
Zij is inderdaad heel opzichtig aan het mollen en het komt ook gewoon in beeld. Maar haar hele houding en gedrag buiten het mollen om is gewoon dat van iemand die niet oprecht is. Dus als je het mollen zelf negeert, dan zie je toch iemand die nooit inhoudelijk reageert. Of het nou tijdens een spel is of in een biecht. Ze ontwijkt vragen, ze ontwijkt oogcontact, ze draait overal om heen. Ze kijkt geïrriteerd als bijvoorbeeld Sophie zich niet laat overhalen om de verkeerde kant op te lopen. Ze is nerveus.quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Zou lachen zijn! Maar kan het me niet voorstellen. Die molde zo opzichtig dat dat afbreuk doet aan 't programma van de mol betrappen. Daar is geen betrappen aan.
Voor mij komt het over alsof ze speelt dat ze de mol is. Ik kan het me dus echt niet voorstellen!!quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:34 schreef Cirilico het volgende:
Ik reageer even hier om het andere topic niet verder te vervuilen.
[..]
Zij is inderdaad heel opzichtig aan het mollen en het komt ook gewoon in beeld. Maar haar hele houding en gedrag buiten het mollen om is gewoon dat van iemand die niet oprecht is. Dus als je het mollen zelf negeert, dan zie je toch iemand die nooit inhoudelijk reageert. Of het nou tijdens een spel is of in een biecht. Ze ontwijkt vragen, ze ontwijkt oogcontact, ze draait overal om heen. Ze kijkt geïrriteerd als bijvoorbeeld Sophie zich niet laat overhalen om de verkeerde kant op te lopen. Ze is nerveus.
Zij is dus wat mij betreft niet alleen slecht in onopvallend mollen (wat nepmollen vaker doen), maar ze is ook slecht in het spelen van een kandidaat. Dat laatste is wat mij heeft overtuigd.
Qua molstreken wel. Qua houding en gedrag niet.quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Voor mij komt het over alsof ze speelt dat ze de mol is. Ik kan het me dus echt niet voorstellen!!
Volgens mij is Roos bijna niet uit die badkamer geweest gedurende die hele opdracht, laat staan dat ze op n andere etage wasquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:37 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Qua molstreken wel. Qua houding en gedrag niet.
Voor mij was al duidelijk dat Sophie naar huis ging, want Stijn heeft een vrijstelling, Maaike heeft twee jokers & Roos is de mol. En iedereen zit op Roos.
Dus als Roos de mol is, maakt Sophie vanzelfsprekend de slechtste test.
Edit: dat lachen in bad in het hotel was de lach van een op heterdaad betrapte mol, beseffende dat iedereen al lang en breed weet dat zíj de mol is. 😛
Een vrij irritante kandidaat.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:58 schreef TLC het volgende:
[..]
Volgens mij is Roos bijna niet uit die badkamer geweest gedurende die hele opdracht, laat staan dat ze op n andere etage was
Klopt. Meestal is het de minst interessante aflevering van het seizoen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:59 schreef roos94 het volgende:
Vandaag is effectief toch een opvul aflevering ? We gaan niks extra te weten komen.
Zeker! Thuis op de bank.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Gaan jullie de finale 8 maart ergens bekijken?
Ohjaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:37 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond 'De vloer is lava'- en een papieren bootjes spel en de laatste test.
Of de uitslag daarvan bekend gemaakt wordt laat de teaser aan het einde van de aflevering van vorige week niet zien…
Beter skippen ze dit gewoonquote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Meestal is het de minst interessante aflevering van het seizoen.
"Beleefd blijven, blijven lachen.."quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:40 schreef superniger het volgende:
Wat zouden de locals denken van die rare Hollanders?
Ik ook, vorige aflevering volgens mij gemist.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |