Dit is ook lastig in beeld te brengen natuurlijk. Maar het is in elk geval een niet-standaard opdracht.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:07 schreef Remco het volgende:
Heel leuk om de groepsdynamiek te zien deze opdracht maar zoals Stijn zegt kun je hier als kijker helemaal niets mee.
Ditquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:10 schreef -XOR- het volgende:
Hotelopdracht maakt de aflevering na de kookbagger toch nog goed.
Wel n leuke opdracht iddquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:10 schreef -XOR- het volgende:
Hotelopdracht maakt de aflevering na de kookbagger toch nog goed.
of niet 1 voor 1 maar eerst overal 100kgquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:26 schreef svann het volgende:
Hadden ze niet samen door kunnen werken om daarna naar de kooitjes gaan?
Ja maar daar zijn ze te dom voorquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:26 schreef svann het volgende:
Hadden ze niet samen door kunnen werken om daarna naar de kooitjes gaan?
Ja, jammer dat er geen antiroosshampoo in die douche stondquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:32 schreef HappyCharly het volgende:
Jammer
Sofie vond ik leuk
Liever roos eruit
Ditquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:35 schreef lars91 het volgende:
Wat een extreem zwakke groep in opdrachten. Stijn hoeft zowat niks te doen.
Ze zijn wel op weg naar de laagste pot ooit.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit
Maar over 2 weken wordt er weer geroepen 'de beste mol ooit'
Ja, kunst met die 'veiling' vorige weekquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze zijn wel op weg naar de laagste pot ooit.
Net of dat een teken is van "de beste mol"..quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dankzij die waardeloze potpluk opdrachten.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:37 schreef DaMart het volgende:
Nee. Dat zeg ik ook nietquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Net of dat een teken is van "de beste mol"..
Die door door half tv kijkend Nederland na aflevering 4 wel ontmaskerd was. Zwakke mol, zwakke groepquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit
Maar over 2 weken wordt er weer geroepen 'de beste mol ooit'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwart als de mol.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:06 schreef svann het volgende:
Stijn had inderdaad nogal een smeriger plek op zijn been.
Ik hoop dat de duivel zich daar inderdaad aan houdt.quote:Op zondag 5 januari 2025 23:31 schreef Hugo_Treger het volgende:
Sam of Sophie is de mol. De duivel mag me komen halen als het niet zo is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |