Nogal ja.quote:
Oeh dat zou n twist zijnquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:52 schreef DaMart het volgende:
Zouden de kandidaten via de test zelf bepalen wie de mol wordt?
Peking Expressquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:33 schreef Redefine het volgende: Verrassing voor de Mol. Ze zitten in het programma Peking Express.
Echt hequote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:52 schreef Em31 het volgende:
Ze zijn wel begonnen met een interessante opdracht zeg.
Zou wel vet zijnquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:52 schreef DaMart het volgende:
Stukje opbouwquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:52 schreef Em31 het volgende:
Dat zou leuk zijnquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:52 schreef DaMart het volgende:
Je zit er zo inderdaad niet echt direct in. Was vorig jaar wel anders met die opdracht op dat Mexicaanse feestje.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:52 schreef Em31 het volgende:
Dennis Weening godquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:53 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben wel toe aan een meedogenloze mol. De laatste was Jan Versteegh.
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:52 schreef Em31 het volgende:
Voor de mol ook want die wordt vervangenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:55 schreef Redefine het volgende:
Ik wacht nog even de hele aflevering af, maar als dit de twist is, dan is dat alleen maar een enorme twist voor de kandidaten. Voor ons kijkers niet echt.
Dat zou dan wel een echte en mooie twist zijn ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Voor de mol ook want die wordt vervangen
Dus tochquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:16 schreef Redefine het volgende:
Als ik moet gokken, dan zou ik zeggen dat er aan het begin van het spel nog geen Mol is en ze die dan ter plekke selecteren. Was dat in de Vlaamse Mol niet eens zo?
Heb van de introductie aflevering bijna niks gezien, dus kan zijn dat dit daar al is ontkracht.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:32 schreef Aberkullie het volgende: [..] Ik vermoed een oud Vlaams gebruik, na vertrek pas de Mol kiezen.
Heel goede suggestiequote:
Dit dusquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:52 schreef DaMart het volgende:
Aardig twist. Maar de 'er is nog geen mol gekozen' is niet nieuw.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:52 schreef DaMart het volgende:
De twist zelf gekozen welquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Aardig twist. Maar de 'er is nog geen mol gekozen' is niet nieuw.
Denk dat de nieuwigheid zit in dat ze het zelf hebben gekozenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Doelen ze natuurlijk op de jullie hebben hem zelf gekozen twist.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Was dat die Mol die naar huis ging omdat hij het niet meer aan kon?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:58 schreef MacorgaZ het volgende:
Jezus, wat een faal dit. Wat uniek. Niet.
En het seizoen van De Mol waarbij dit gebeurde was ook minder dan normaal omdat er dus geen goede voorbereiding van de mol was.....
Dat hebben ze aan zichzelf te danken. Als ze niks hadden gezegd, dan waren veel mensen wel echt verbaasd. Maar als je van te voren vaker roept dat er een twist komt, tja.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:00 schreef Moeraskat het volgende:
Mensen: zou leuk zijn als ze wat Vlaamse elementen overnemen.
Mensen: lekker origineel, in de Vlaamse versie hebben ze zit al 49373x gedaan.
![]()
![]()
Ja ben ik ook benieuwd naar!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:00 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Leuk wel dat de mol niet wekenlang van tevoren heeft kunnen voorbereiden hoe die elke opdracht gaat aanvliegen
Ja, ik kan me toch niet voorstellen dat Nederland nu zit te stuiteren op de bank.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat hebben ze aan zichzelf te danken. Als ze niks hadden gezegd, dan waren veel mensen wel echt verbaasd. Maar als je van te voren vaker roept dat er een twist komt, tja.
Ja preciesquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:00 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Leuk wel dat de mol niet wekenlang van tevoren heeft kunnen voorbereiden hoe die elke opdracht gaat aanvliegen
Nou ja, de meer casual kijkers denk ik wel. Veel mensen hebben De Mol nooit gezien, als ze er al van gehoord hebben. Plus dat die casual kijkers al die jaren heeft gekeken en het helemaal geweldig vond.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik kan me toch niet voorstellen dat Nederland nu zit te stuiteren op de bank.
Zou pas echt wat zijn als die van boven in stapt.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:03 schreef NailQueen het volgende:
'Ik stap altijd links in. Nu rechts'
We hebben een badass over here.
Ja dat lachje van Roos in de lift klonk verdachtquote:
Kan ik mij juist wel voorstellen, gezien de situatie.quote:
Dan moeten ze eerst samen bespreken wat iedereen gekozen heeft bij de mollicitaties, en wat iedereen bij wie heeft neergezet.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:03 schreef HappyCharly het volgende:
Vooraf hebben ze met elkaar drie eigenschappen gekozen voor de mol
Die bordjes hebben ze nu weer geplaatst bij de namen.
Zou dus de persoon met de meeste van die passende bordjes de mol zijn?
Maar is dat niet te obvious.. ?
Ook. Maar Maaike deed een soort vuist, dacht ik te zien. Zo van: yes!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja dat lachje van Roos in de lift klonk verdacht
Ze heeft een zak Engelse drop achterover geslagenquote:
Precies. Zou echt naar zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:07 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Mocht Roos de mol zijn dan heeft ze geen pokerface.
Jon van Eerd has left the chatquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:00 schreef Moeraskat het volgende:
Mensen: zou leuk zijn als ze wat Vlaamse elementen overnemen.
Mensen: lekker origineel, in de Vlaamse versie hebben ze zit al 49373x gedaan.
![]()
![]()
Dat had Jurre ook niet toen hij werd gekozenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:07 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Daarom gewoon Ray de mol aub. Kan de opdrachten ook in perfectie saboteren denk ikquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:07 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Ze kijkt altijd als een konijn in de koplampen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:07 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
En dat werd uitgebreid in beeld gebracht door de regie. Alles wees naar hem als mol, zodanig dat het de enige reden was om hem toen niet te verdenken. Want het kon niet dat het zo duidelijk was. Die is toen best wel genaaid door de regie.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat had Jurre ook niet toen hij werd gekozen
Sam.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:11 schreef NailQueen het volgende:
Ik had het even niet meegekregen. Had er iemand gezegd dat hij/zij NIET de mol wilde zijn?
Nee. Al is het maar net de vraag hoe het geïnterpreteerd is. Zou zomaar kunnen zijn dat ze juist hebben gekeken naar iemand die bordjes heeft gekregen die heel uitgesproken pro of anti mol waren.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:10 schreef Em31 het volgende:
Als het op basis van die bordjes enzo is, kan ik me bijvoorbeeld al niet voorstellen dat Roos de mol is.
Er is nu toch een mol? Dus een deel van de aflevering.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:02 schreef essnhills het volgende:
Maar
In de prono krijgen we achteraf punten voor als je de mol goed had
Maar deze aflevering was er geen mol, dus daar krijgen we dan ook geen punten voor?
Nee, dat was een ander seizoen. Die waarbij ook werd gestart zonder Mol was met een andere mol, die door de mindere voorbereiding uiteindelijk gewoon minder "leuks" deed voor zover ik me herinner. Tuurlijk is er wat spontaniteit maar de kracht zit denk ik ook juist in de voorbereiding en weten wat voor trucjes je kan gaan flikken ipv midden in de nacht de proef en tactiek doornemen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:00 schreef tralalala het volgende:
[..]
Was dat die Mol die naar huis ging omdat hij het niet meer aan kon?
Ja dat kan ook nog. We weten dus weer eens helemaal niets.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Al is het maar net de vraag hoe het geïnterpreteerd is. Zou zomaar kunnen zijn dat ze juist hebben gekeken naar iemand die bordjes heeft gekregen die heel uitgesproken pro of anti mol waren.
Ja, in mijn hoofd was de aflevering al praktisch klaar want testquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er is nu toch een mol? Dus een deel van de aflevering.
Inb4 bondjequote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dan zijn ze weer 'roomies' ipv kamergenoten
Bijvoorbeeld…quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Want de mol moet wel tijd hebben zaken voor te bereiden
In Cambodja is dit gewoon normaal eten. Niet over na denken en gewoon opeten. In het buitenland vinden ze het ook raar dat wij rauwe haring eten.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:17 schreef Redefine het volgende:
Op zich de beste tactiek van Roos, heel snel in je mond zodat je niet meer nadenkt en dan opeten.
Hadden ze eigenlijk eerst een basejump opdracht moeten doen vanaf dat platform.quote:
Ze hadden vooral ook pech met het journalistenbondje en nerveuze Soy die imho bij de kofferopdracht door de mand viel (hou je Ranomi over om verdacht te maken in de laatste afleveringen).quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dat werd uitgebreid in beeld gebracht door de regie. Alles wees naar hem als mol, zodanig dat het de enige reden was om hem toen niet te verdenken. Want het kon niet dat het zo duidelijk was. Die is toen best wel genaaid door de regie.
Rauwe haring is dan ook raar. En ranzig.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
In Cambodja is dit gewoon normaal eten. Niet over na denken en gewoon opeten. In het buitenland vinden ze het ook raar dat wij rauwe haring eten.
Mentaal zwakquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:18 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik ben vegetariër, ik zou dat echt niet in mijn mond kunnen stoppen zonder braken.
Ik eet ook geen rauwe haring.
Zoiets deden die Belgen, toen ze zonder mol begonnen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hadden ze eigenlijk eerst een basejump opdracht moeten doen vanaf dat platform.
Dat is, dat is toch dat liedje? Zou Miguel zeggen.quote:
Meerdere keren ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:21 schreef HappyCharly het volgende:
Bridget doet mollerig bij de muziekopdracht
Neehoor dit is goed!
zij komt veel te prominent in beeld, net als Tooske vorige keer. Is echt niet de molquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:21 schreef HappyCharly het volgende:
Bridget doet mollerig bij de muziekopdracht
Neehoor dit is goed!
Geen idee, nieuwe regisseur dus alles is mogelijkquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zij komt veel te prominent in beeld, net als Tooske vorige keer. Is echt niet de mol
The Leflexquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:21 schreef MadMaster het volgende:
Durian Durian, de Aziatische coverband…
Hungry Like a Kouprey.quote:
Neequote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:19 schreef superniger het volgende:
Bridget zit hoog in mijn irritatiegrens.
Heeft ze nu wel een slipje aan?
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:27 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
We zetten alvast ijs in het kruisje neer voor de prono.
Dat is de slogan van WIDM de laatste jaren.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:30 schreef Em31 het volgende:
Dit is ook weer zo’n vast leuk om te doen, maar niet super boeiend om naar te kijken opdracht.
Het wordt ook te rommelig in beeld gebracht.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:30 schreef Em31 het volgende:
Dit is ook weer zo’n vast leuk om te doen, maar niet super boeiend om naar te kijken opdracht.
Hoopte toch weer dat het anders zou zijn deze keerquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is de slogan van WIDM de laatste jaren.
Uiteraard nietquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:28 schreef NailQueen het volgende:
We hebben nog 10 minuten. Komt er nog een test?
In veel hotels en openbare ruimtes is Durian daar wel verbodenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:31 schreef Moeraskat het volgende:
Dat stinkfruit kost gewoon 870 euro.
Als het nou een link had naar verboden fruit, was het misschien een aanwijzing geweest naar Teun. Hij speelde immers in a’dam en Eva. -> verboden vrucht.
Tja, een springende Sophie kan daarvoor zorgen.quote:
Gratis eten krijgen ze.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:33 schreef Mortaxx het volgende:
wel lullig voor die drie locals die nu op de boot zitten
Ik word er ook nog niet heel enthousiast van. De twist was prima maar wel veel beter als ze niks hadden aangekondigd. En het deel ervoor was matige TV. Volgende week wordt denk ik wel een make or break aflevering of ik dit seizoen wel ga blijven kijken.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hoopte toch weer dat het anders zou zijn deze keeral is het seizoen nog lang.
Ook alleen al de opmerking: "Op de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Die kunnen i.i.g. niet zeggen dat ze de boot hebben gemist.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:33 schreef Mortaxx het volgende:
wel lullig voor die drie locals die nu op de boot zitten
Jaaha nu weten we het wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:34 schreef superniger het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Op de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Aha!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
In veel hotels en openbare ruimtes is Durian daar wel verboden
Die meme is altijd gepastquote:
Of Victor Reinier.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:35 schreef essnhills het volgende:
"Heeft u enig idee wie dit gedaan kan hebben?”
Ik denk de mol
Als die toch ooit eens mee zou doenquote:
Dan allemaal: 'quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als die toch ooit eens mee zou doen
Jipquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:43 schreef Poepz0r het volgende:
Poh die rooie aan de desk bij moltalk is te knap
Ja. Roos is er uit.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:07 schreef E.T. het volgende:
Ik zappte te snel weg maar zag ik nou op de valreep iets met Roos en een rood scherm??????
Dat hoop ik toch niet!
Kwijlend voor de buis dan hoor.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als die toch ooit eens mee zou doen
Dat kan toch ook niet met de poule.??quote:
Dat laatste.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:34 schreef Blues het volgende:
Mijn zoon zegt net: of het is allemaal nep en de mol wist dit allang.
Tenzij je pa presentator was van het programma, dan kun je mol zijn van het eerste uur.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:58 schreef essnhills het volgende:
Vind het wel leuk. Mol moet veel meer improviseren want weinig voorbereidingstijd
Dat denk ik niet. Dan gooi je er een twist in en vervolgens twist je die twist er weer uit.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:34 schreef Blues het volgende:
Mijn zoon zegt net: of het is allemaal nep en de mol wist dit allang.
De ultieme twist der twistenquote:Op zondag 5 januari 2025 08:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Dan gooi je er een twist in en vervolgens twist je die twist er weer uit.
Widm moet meer leren en kijken naar De Mol ! Die is zoveel leuker beter fantastischer !quote:Op zondag 5 januari 2025 09:37 schreef Rnie het volgende:
Er wordt dit seizoen gewoon ongegeneerd gejat van de belgische mol
1 op 1 kopiëren is ook wel een beetjequote:Op zondag 5 januari 2025 09:41 schreef roos94 het volgende:
[..]
Widm moet meer leren en kijken naar De Mol ! Die is zoveel leuker beter fantastischer !
Widm haalt ideeën van De Mol, wat een hufters !
AVRO boycot nu.quote:Op zondag 5 januari 2025 09:41 schreef roos94 het volgende:
[..]
Widm moet meer leren en kijken naar De Mol ! Die is zoveel leuker beter fantastischer !
Widm haalt ideeën van De Mol, wat een hufters !
Op zich niet raar toch? Ze zat niet in dat team. Ik zou dat ook wel willen proberen. Toen we jaren terug met een spel sprinkhanen moesten eten heb ik er achteraf ook nog een paar meegepiktquote:Op zondag 5 januari 2025 02:07 schreef ootjekatootje het volgende:
Op het laatst steekt Bridget nog ff vrijwillig zo’n spin in haar mond… op de boot.
Mollen eten spinnen, Bridget gaan we nu weken niet verdacht zien spelen maar dit gaat uiteindelijk de “hint” zijn.
Geïnspireerd doorquote:Op zondag 5 januari 2025 09:37 schreef Rnie het volgende:
Er wordt dit seizoen gewoon ongegeneerd gejat van de belgische mol
Vorig seizoen was zo verschrikkelijk matig qua opdrachten, dynamiek en verassingselementen dat ze wel moeten.quote:
Of 'iemand' wist al wat de eerste opdracht was en was nog niet de mol, maar wist wel hoe hij/zij gekozen kon worden.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat laatste.
Enige begeleiding als voorbereiding lijkt mij essentieel.
Ik snap nog steeds niet waarom kandidaten de spelletjes spelen? Zijn ze dat verplicht ofzo?quote:Op zondag 5 januari 2025 15:27 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Of 'iemand' wist al wat de eerste opdracht was en was nog niet de mol, maar wist wel hoe hij/zij gekozen kon worden.
Snap nog steeds niet waarom jij hier post, ben je dat verplicht of zo?quote:Op zondag 5 januari 2025 15:44 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom kandidaten de spelletjes spelen? Zijn ze dat verplicht ofzo?
Ze die bordjes gewoon lekker allemaal bij 1 iemand. Who cares?
widm kiest graag lgbt mollen dus zou kunnenquote:Op zondag 5 januari 2025 17:38 schreef Hugo_Treger het volgende:
Uit de laatste vervormde woorden van de mol kunnen we al een belangrijke conclusie trekken: de mol is een vrouw, of homoseksueel.
Uit welke woorden trek je deze conclusie?quote:Op zondag 5 januari 2025 17:38 schreef Hugo_Treger het volgende:
Uit de laatste vervormde woorden van de mol kunnen we al een belangrijke conclusie trekken: de mol is een vrouw, of homoseksueel.
Hoe dan? Welke woorden?quote:Op zondag 5 januari 2025 17:38 schreef Hugo_Treger het volgende:
Waarvan akte. Jij wist vorig jaar zogenaamd direct wie de mol was, en die bleek dat niet te zijn.quote:Op zondag 5 januari 2025 17:38 schreef Hugo_Treger het volgende:
quote:Op zondag 5 januari 2025 19:51 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Uit welke woorden trek je deze conclusie?
Uit de woorden die deel uitmaken van de zinnen die door de stemvervormer getrokken worden. Hoor je Ray die al uitspreken? Neen, die hebben niets mannelijks; ook niet qua dictie. Tot de homoseksuelen reken ik overigens Stijn en Sam.quote:
Rik kijkt iets naar beneden.quote:Op zondag 5 januari 2025 17:38 schreef Hugo_Treger het volgende:
Stijn en Sam zijn beide groter dan Rik.quote:Op zondag 5 januari 2025 20:42 schreef Hugo_Treger het volgende:
[..]
[..]
Uit de woorden die deel uitmaken van de zinnen die door de stemvervormer getrokken worden. Zie je Ray die al uitspreken? Neen, die hebben niets mannelijks; ook niet qua dictie. Tot de homoseksuelen reken ik overigens Stijn en Sam.
Welke woorden dan? En Sam is geen homo.quote:Op zondag 5 januari 2025 20:42 schreef Hugo_Treger het volgende:
Uit de woorden die deel uitmaken van de zinnen die door de stemvervormer getrokken worden. Hoor je Ray die al uitspreken? Neen, die hebben niets mannelijks; ook niet qua dictie. Tot de homoseksuelen reken ik overigens Stijn en Sam.
Je denkt toch niet dat Rik 's nachts over de gangen sluipt en dan stukjes met de mol opneemt. Dit is gewoon op een ander moment opgenomen en later spreekt een redactielid de regeltjes van de mol inquote:Op zondag 5 januari 2025 20:42 schreef Hugo_Treger het volgende:
[..]
[..]
Uit de woorden die deel uitmaken van de zinnen die door de stemvervormer getrokken worden. Hoor je Ray die al uitspreken? Neen, die hebben niets mannelijks; ook niet qua dictie. Tot de homoseksuelen reken ik overigens Stijn en Sam.
Zou kunnen. Aan die gangscene hecht ik inderdaad geen waarde.quote:Op zondag 5 januari 2025 21:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat Rik 's nachts over de gangen sluipt en dan stukjes met de mol opneemt. Dit is gewoon op een ander moment opgenomen en later spreekt een redactielid de regeltjes van de mol in
Nu opeens niet meer?quote:Op zondag 5 januari 2025 21:38 schreef Hugo_Treger het volgende:
Zou kunnen. Aan die gangscene hecht ik inderdaad geen waarde.quote:Op zondag 5 januari 2025 17:38 schreef Hugo_Treger het volgende:
Nu opeens niet meer?quote:Op zondag 5 januari 2025 22:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Zou kunnen. Aan die gangscene hecht ik inderdaad geen waarde.
quote:
Jouw fantasieën zijn wel grappig.quote:Alleen aan het audiofragment. Is tegemoetkomend interpreteren lastig voor je?
Was dit die dude die bleef volhouden dat hij goed zat, maar dat het programma stiekem gewisseld had?quote:Op zondag 5 januari 2025 20:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarvan akte. Jij wist vorig jaar zogenaamd direct wie de mol was, en die bleek dat niet te zijn.
quote:Op maandag 11 maart 2024 16:42 schreef Hugo_Treger het volgende:
[..]
Niet zo snel. Ik acht net nog steeds buitengewoon reëel dat ten tijde van mijn post, Rian de mol was.
Sam of Sophie is de mol. De duivel mag me komen halen als het niet zo is.quote:Op zondag 5 januari 2025 22:48 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Jouw fantasieën zijn wel grappig.
Net als vorig jaar toen je er ook zo naast zat.
Deze bookmark ik even voor jouw nageslacht, als die duivel je is komen halen.quote:Op zondag 5 januari 2025 23:31 schreef Hugo_Treger het volgende:
Sam of Sophie is de mol. De duivel mag me komen halen als het niet zo is.
Dankje! Dit bespaart mij zoekwerk. Ik vroeg mij zelf namelijk al af of dit dezelfde gast was van deze mooie uitspraak:quote:Op zondag 5 januari 2025 23:28 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Was dit die dude die bleef volhouden dat hij goed zat, maar dat het programma stiekem gewisseld had?
Edit, oh ja, lol
[..]
Die zelfverzekerdheid en toon zijn onveranderd gebleven!quote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:14 schreef Hugo_Treger het volgende:
Rian is de mol. Eigenlijk behoeft dat geen betoog: kun je lichaamstaal lezen, dan beaam je het. Kun je dat niet, dan kan ik je er niet van overtuigen. Mijn vriendin ontstak in woede toen ik haar mededeelde wie de mol was; die weet dat ik het altijd bij het rechte eind heb.
Ok mod...quote:Op zondag 5 januari 2025 16:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet waarom jij hier post, ben je dat verplicht of zo?
Geen mod hoor, gewoon iemand die zich afvraagt waarom je alleen komt om negatief gezeur te posten.quote:
Omdat het FOK! is.quote:Op maandag 6 januari 2025 09:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Geen mod hoor, gewoon iemand die zich afvraagt waarom je alleen komt om negatief gezeur te posten.
Zojuist eens die kick-off bekeken; die zit stampvol spoilers. Ik concludeerde reeds dat Sam of Sophie mol is. Welnu, het is Sophie. Sam is winnaar.quote:Op maandag 6 januari 2025 13:39 schreef Fretwork het volgende:
Vond het shot van de bordjes bij Bridget wel verdacht, met daarbij de 3 eigenschappen (uit mn hoofd) Brutaal, Zelfverzekerd, Meedogenloos. Verdenk haar verder niet per se.
Heb wel het gevoel dat Bridget of Gabriël er snel uitgaan, maar meer vanwege de ontmoeting in de kick-off. Voelde alsof ze elkaar maar kort gezien hadden.
quote:Op maandag 6 januari 2025 14:42 schreef Hugo_Treger het volgende:
Zojuist eens die kick-off bekeken; die zit stampvol spoilers. Ik concludeerde reeds dat Sam of Sophie mol is. Welnu, het is Sophie. Sam is winnaar.
(Iemand van de productie mag mij een berichtje sturen: tegen betaling wil ik dit bericht wel verwijderen.)
Vooral Gabrielquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:35 schreef la_perle_rouge het volgende:
Wie grepen er zo snel een telefoon?
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind vooral Bridget een vermoeiende kandidaat-mol.
En daar is Bridget goed in.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:45 schreef NailQueen het volgende:
De A kun je gewoon doen door met je benen wijd te gaan staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan precies om 0.00 uur: "Beste vrienden. Het is morgen. Tijd voor een nieuwe opdracht!"quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:55 schreef egeltje1985 het volgende:
Altijd leuk, iets overvallen. Maar hoeveel leuker zou het zijn als ze daarvoor flink geborreld hadden.
Was bij de Vlaamse een keer. Echt hilarisch. Iedereen die veel lawaai maakt maar heel stil probeert te doen enzo. Maar daar wordt sowieso altijd meer gezopen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En dan precies om 0.00 uur: "Beste vrienden. Het is morgen. Tijd voor een nieuwe opdracht!"
Een van de mooiste opdrachten van De Mol ooitquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:58 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Was bij de Vlaamse een keer. Echt hilarisch. Iedereen die veel lawaai maakt maar heel stil probeert te doen enzo. Maar daar wordt sowieso altijd meer gezopen.
Of een vingerhoed.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:05 schreef egeltje1985 het volgende:
Das geen kelk, das een shotglaasje.
En de mol zal iets mee naar buiten willen nemen, want dan staan daar ook vingerafdrukken van de mol opquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:00 schreef NailQueen het volgende:
De Mol gaat vaak als een van de eersten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |