Dat is de slogan van WIDM de laatste jaren.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:30 schreef Em31 het volgende:
Dit is ook weer zo’n vast leuk om te doen, maar niet super boeiend om naar te kijken opdracht.
Het wordt ook te rommelig in beeld gebracht.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:30 schreef Em31 het volgende:
Dit is ook weer zo’n vast leuk om te doen, maar niet super boeiend om naar te kijken opdracht.
Hoopte toch weer dat het anders zou zijn deze keerquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is de slogan van WIDM de laatste jaren.
Uiteraard nietquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:28 schreef NailQueen het volgende:
We hebben nog 10 minuten. Komt er nog een test?
In veel hotels en openbare ruimtes is Durian daar wel verbodenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:31 schreef Moeraskat het volgende:
Dat stinkfruit kost gewoon 870 euro.
Als het nou een link had naar verboden fruit, was het misschien een aanwijzing geweest naar Teun. Hij speelde immers in a’dam en Eva. -> verboden vrucht.
Tja, een springende Sophie kan daarvoor zorgen.quote:
Gratis eten krijgen ze.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:33 schreef Mortaxx het volgende:
wel lullig voor die drie locals die nu op de boot zitten
Ik word er ook nog niet heel enthousiast van. De twist was prima maar wel veel beter als ze niks hadden aangekondigd. En het deel ervoor was matige TV. Volgende week wordt denk ik wel een make or break aflevering of ik dit seizoen wel ga blijven kijken.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hoopte toch weer dat het anders zou zijn deze keeral is het seizoen nog lang.
Ook alleen al de opmerking: "Op de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Die kunnen i.i.g. niet zeggen dat ze de boot hebben gemist.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:33 schreef Mortaxx het volgende:
wel lullig voor die drie locals die nu op de boot zitten
Jaaha nu weten we het wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:34 schreef superniger het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Op de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Aha!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
In veel hotels en openbare ruimtes is Durian daar wel verboden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |