Ze heeft een zak Engelse drop achterover geslagenquote:
Precies. Zou echt naar zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:07 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Mocht Roos de mol zijn dan heeft ze geen pokerface.
Jon van Eerd has left the chatquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:00 schreef Moeraskat het volgende:
Mensen: zou leuk zijn als ze wat Vlaamse elementen overnemen.
Mensen: lekker origineel, in de Vlaamse versie hebben ze zit al 49373x gedaan.
![]()
![]()
Dat had Jurre ook niet toen hij werd gekozenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:07 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Daarom gewoon Ray de mol aub. Kan de opdrachten ook in perfectie saboteren denk ikquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:07 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Ze kijkt altijd als een konijn in de koplampen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:07 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
En dat werd uitgebreid in beeld gebracht door de regie. Alles wees naar hem als mol, zodanig dat het de enige reden was om hem toen niet te verdenken. Want het kon niet dat het zo duidelijk was. Die is toen best wel genaaid door de regie.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat had Jurre ook niet toen hij werd gekozen
Sam.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:11 schreef NailQueen het volgende:
Ik had het even niet meegekregen. Had er iemand gezegd dat hij/zij NIET de mol wilde zijn?
Nee. Al is het maar net de vraag hoe het geïnterpreteerd is. Zou zomaar kunnen zijn dat ze juist hebben gekeken naar iemand die bordjes heeft gekregen die heel uitgesproken pro of anti mol waren.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:10 schreef Em31 het volgende:
Als het op basis van die bordjes enzo is, kan ik me bijvoorbeeld al niet voorstellen dat Roos de mol is.
Er is nu toch een mol? Dus een deel van de aflevering.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:02 schreef essnhills het volgende:
Maar
In de prono krijgen we achteraf punten voor als je de mol goed had
Maar deze aflevering was er geen mol, dus daar krijgen we dan ook geen punten voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |