geef ze eens ongelijk.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:55 schreef roos94 het volgende:
Zijn er al kandidaten voorspeld?
T zal vast weer een warm land worden.. koudere landen worden nauwelijks aangedaan in widm. Het moet allemaal tropisch en zonnig.![]()
Je begrijpt vast prima dat een zonnig oord net wat beter is voor tv dan een koud of regenachtig land.quote:
Altijd naar hetzelfde klimaat kijken, leuk hoorquote:Op woensdag 13 november 2024 11:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je begrijpt vast prima dat een zonnig oord net wat beter is voor tv dan een koud of regenachtig land.
SPOILER: LandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsja dat seizoen in IJsland toen was grotendeels bagger.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:55 schreef roos94 het volgende:
Zijn er al kandidaten voorspeld?
T zal vast weer een warm land worden.. koudere landen worden nauwelijks aangedaan in widm. Het moet allemaal tropisch en zonnig.![]()
Niets kan op tegen 'We zijn niet in Kiev, vriend!'quote:Rik van de Westelaken: “Dit seizoen vind ik misschien wel het zenuwslopendste seizoen uit mijn Wie is de Mol?-carrière. Want we beginnen meteen met een plottwist - die vergaande gevolgen heeft voor de Mol. Dat maakt dat ik waanzinnig veel zin heb om dit 25ste seizoen met Nederland te delen. Want dit... hebben we nog nooit gedaan.”
Dat stemt hoopvol. Ik vond het behoorlijk futloos en voorspelbaar worden.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:19 schreef NailQueen het volgende:
We zouden het bijna vergeten maar er is nu een nieuwe regisseur.
Dat was toch wel de beste uitspraak ooit.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Niets kan op tegen 'We zijn niet in Kiev, vriend!'
Maar ik ben benieuwd.
Moet het nog zien, programma is aan alle kanten voorbij gestreefd door de Vlaamse tegenligger in de laatste 5-10 jaar.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat stemt hoopvol. Ik vond het behoorlijk futloos en voorspelbaar worden.
Welnee, HadeGODINquote:Op donderdag 14 november 2024 07:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja dat seizoen in IJsland toen was grotendeels bagger.
Opdrachttechnisch was dat wel een matig seizoen.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:25 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Welnee, HadeGODIN![]()
Wat betreft de nieuwe kandidaten ken ik natuurlijk weer vrij weinig. Wel opvallend dat vooral de heren wat jonger zijn gemiddeld genomen.
Verder streep ik alvast 1 persoon af als mol
Mensen kunnen weer trots zeggen hoe weinig mensen ze kennen, want hey ze kijken echt niet veel televisie, dat is niet cool op fok!quote:Op donderdag 14 november 2024 10:41 schreef Pino112 het volgende:
Zou het wat uitmaken hoeveel iedereen kent?
Ik kijk ontzettend veel tv en ken de meeste deelnemers over het algemeen niet. Dus ik denk dat het er meer aan de D-garnituur keuzes van de makers ligt.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Mensen kunnen weer trots zeggen hoe weinig mensen ze kennen, want hey ze kijken echt niet veel televisie, dat is niet cool op fok!
Die vond ik juist vet.quote:Op donderdag 14 november 2024 07:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja dat seizoen in IJsland toen was grotendeels bagger.
Ditquote:Op donderdag 14 november 2024 12:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Mensen kunnen weer trots zeggen hoe weinig mensen ze kennen, want hey ze kijken echt niet veel televisie, dat is niet cool op fok!
quote:Op donderdag 14 november 2024 12:31 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik kijk ontzettend veel tv en ken de meeste deelnemers over het algemeen niet. Dus ik denk dat het er meer aan de D-garnituur keuzes van de makers ligt.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik er nu ook niet op komquote:Op donderdag 14 november 2024 13:16 schreef NailQueen het volgende:
Ik was alweer helemaal vergeten wie de mol van dit jaar was
Annaquote:Op donderdag 14 november 2024 13:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik er nu ook niet op kom
Inderdaad, heel typisch voor Nederlanders ook om over dit soort dingen te zeiken. En je moet ook maar uit dat soort goed bekeken programma's mensen vinden die mee willen doen, nog niet mee hebben gedaan en een maand uit hun agenda er voor vrij kunnen maken. Sowieso zijn er maar weinig bekende Nederlanders die iedereen over alle generaties kent. En net of bekende mensen dan leuker zijn, volgens mij kun je beter wat onbekendere mensen hebben die wel fanatiek zijn en het spel goed snappen.quote:Op donderdag 14 november 2024 13:12 schreef Yesse het volgende:
[..]Wat noem jij D-garnituur?
Kamp van Koningsbrugge - bijna 1 miljoen kijkers
De Luizenmoeder - 3,5 miljoen kijkers
Vandaag Inside - ook zo'n 1,5 miljoen kijkers
EenVandaag - bijna 1,5 miljoen kijkers
Mocro Maffia - 50 miljoen streams (toegegeven, ze was er slechts 7 van te zien maar toch)
En dan heb je nog NOS-op-3 wat regelmatig op NOS.nl zelf voorbij komt (daar ken ik bijv. het hoofd van Sophie van), TMF is ook niet bepaald onbekend bij de millenial.
En dan heb je ook dat het programma meerdere doelgroepen wil aanspreken waarbij Spuiten & Slikken (Stijn) en Zapp (Wildebras) en A'dam - E.V.A. helemaal nog niet zo heel onbekend zijn.
Het is gewoon zeiken om het zeiken.
Allemaal programma's die ik niet kijk, dus dan snap ik wel dat ik de meesten niet ken.quote:Op donderdag 14 november 2024 13:12 schreef Yesse het volgende:
[..]Wat noem jij D-garnituur?
Kamp van Koningsbrugge - bijna 1 miljoen kijkers
De Luizenmoeder - 3,5 miljoen kijkers
Vandaag Inside - ook zo'n 1,5 miljoen kijkers
EenVandaag - bijna 1,5 miljoen kijkers
Mocro Maffia - 50 miljoen streams (toegegeven, ze was er slechts 7 van te zien maar toch)
En dan heb je nog NOS-op-3 wat regelmatig op NOS.nl zelf voorbij komt (daar ken ik bijv. het hoofd van Sophie van), TMF is ook niet bepaald onbekend bij de millenial.
En dan heb je ook dat het programma meerdere doelgroepen wil aanspreken waarbij Spuiten & Slikken (Stijn) en Zapp (Wildebras) en A'dam - E.V.A. helemaal nog niet zo heel onbekend zijn.
Het is gewoon zeiken om het zeiken.
Het eerste wat ik me op kwam was Senne. En die is van De Mol Belgiëquote:Op donderdag 14 november 2024 13:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik er nu ook niet op kom
Kamer van Koophandel?quote:
Of een seizoen met één kandidaat en de rest mollen. En dat de mollen de kandidaat moeten raden.quote:Op donderdag 14 november 2024 16:11 schreef NailQueen het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat er weer een top mol komt. Iemand die gewoon genadeloos is, risico's durft te nemen en er van geniet. De laatste die dat deed was Jan Versteegh. En Jeroen Kijk in de Vegte deed het ook nog goed. De rest was heel matig of netjes volgens het boekje.
Hoofden erbij:quote:Op donderdag 14 november 2024 10:03 schreef NailQueen het volgende:
Kandidaten zijn bekend
https://wieisdemol.avrotr(...)-mol-seizoen-25-2519
Kunnen ze mooi in die oude OPquote:Op donderdag 14 november 2024 10:03 schreef NailQueen het volgende:
Kandidaten zijn bekend
https://wieisdemol.avrotr(...)-mol-seizoen-25-2519
Dat hebben ze al een keer gedaan. In 2009 met Jon van Eerd als mol.quote:Op donderdag 14 november 2024 17:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Als ik ergens op zou moeten gokken denk ik dat de Mol ter plekke wordt gekozen (zoals in België een paar jaar geleden).
Ah, toen keek ik nog nietquote:Op donderdag 14 november 2024 17:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat hebben ze al een keer gedaan. In 2009 met Jon van Eerd als mol.
Zij jou ook niet.quote:Op donderdag 14 november 2024 18:30 schreef Document1 het volgende:
Ik ken die met de hoofddoek oprecht niet.
Ik heb iene-mine-mutte gedaan en kwam uit bij Nora, zij is dus de molquote:Op donderdag 14 november 2024 16:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoofden erbij:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dat vinden de vrouwen in Iran ook.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Blijft verwonderlijk wat voor reacties het oproept als iemand een hoofddoek draagt.
Ik ging ooit vol op Hind omdat zij de enige was met een rooie sleutelhanger. Doe ik nooit meer.quote:Op zondag 17 november 2024 12:47 schreef Gia het volgende:
Valt mij op dat iedereen, behalve Gabriel, een rood koord om zijn/haar linkerpols heeft.
Waarom 9 met bandje, en 1 persoon zonder.
Niet te vergelijken. Je gaat niet op een persoon omdat die iets afwijkends heeft.quote:Op zondag 17 november 2024 13:39 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik ging ooit vol op Hind omdat zij de enige was met een rooie sleutelhanger. Doe ik nooit meer.
Als 9 iets hebben en 1 heeft dat niet, dan zijn die 9 de norm en is die 1 de afwijkende.quote:Op zondag 17 november 2024 13:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Niet te vergelijken. Je gaat niet op een persoon omdat die iets afwijkends heeft.
Hier hebben er 9 van de 10 zo'n rood koordje om hun linkerpols. 9 hebben iets afwijkends en 1 niet.
Maar zo'n koordje dragen is niet de norm.quote:Op zondag 17 november 2024 13:50 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Als 9 iets hebben en 1 heeft dat niet, dan zijn die 9 de norm en is die 1 de afwijkende.Dat is de hele reden dat het opvalt.
Zo blijven we in cirkels draaien. Maar goed.quote:Op zondag 17 november 2024 13:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar zo'n koordje dragen is niet de norm.
Klopt, ben dan ook wel benieuwd wat erachter zit.quote:Op zondag 17 november 2024 14:14 schreef Cyan9 het volgende:
Als ze op die manier verraden wie de mol is, dan mogen ze zichzelf wel opdoeken. Lijkt me sterk.
Omfgggg ik moet echt weer m’n hol uit komen hequote:Op dinsdag 17 december 2024 13:13 schreef jcdragon het volgende:
De app kan al gedownload worden.
@:Moira
quote:Op donderdag 19 december 2024 21:48 schreef Moira het volgende:
[..]
Omfgggg ik moet echt weer m’n hol uit komen heik zal dit weekend de poule maken!
https://3fm.veilet.com/item/17937/wie-is-de-mol-joker-afleveringquote:Er wordt 1 joker aangeboden
De hoogste bieder krijgt ook een kaartje voor een live-uitzending van MolTalk incl. een rondleiding en een +1 (dus je kan iemand meenemen)
Minimale leeftijd is 18 jaar
De joker wordt overhandigd bij de aflevering van Moltalk
Alleen de kick-off.quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:09 schreef NoFoksGiven het volgende:
Zag ik nu dat er morgen (zaterdag) al een eerste aflevering komt?
Ah check! Thanks. Leuk, ben benieuwd!quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:33 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Alleen de kick-off.
Met gesprekken met de kandidaten, na het avontuur van vele maanden geleden. Ben benieuwd of je van de gezichten kan aflezen wie ver is gekomen en wie juist niet. Lijkt me wel riskant.
Ik vermoed een oud Vlaams gebruik, na vertrek pas de Mol kiezen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:25 schreef Dazalbest1 het volgende:
Oh ik zat in verkeerde topic....
Ben heel benieuwd wat de nieuwe uitdaging voor de mol gaat worden. Schijnt iets te komen wat nog nooit eerder is vertoond. Hoop dat het in elk geval de 'ik hoefde niks te doen want de rest was al aan het mollen' excuses wegneemt....
Dat de mol ook zelf ergens voor speelt, alles wat uit de pot blijft naar een goed doel ofzo...
Benieuwd of we de nieuwe uitdaging vanavond al gaan horen of pas in de finale....
quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:32 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik vermoed een oud Vlaams gebruik, na vertrek pas de Mol kiezen.
quote:Op donderdag 14 november 2024 17:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat hebben ze al een keer gedaan. In 2009 met Jon van Eerd als mol.
Vanavond??quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:25 schreef Dazalbest1 het volgende:
Oh ik zat in verkeerde topic....
Ben heel benieuwd wat de nieuwe uitdaging voor de mol gaat worden. Schijnt iets te komen wat nog nooit eerder is vertoond. Hoop dat het in elk geval de 'ik hoefde niks te doen want de rest was al aan het mollen' excuses wegneemt....
Dat de mol ook zelf ergens voor speelt, alles wat uit de pot blijft naar een goed doel ofzo...
Benieuwd of we de nieuwe uitdaging vanavond al gaan horen of pas in de finale....
Dat is stijn ook.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:09 schreef AgnesGru het volgende:
Ik ken Bridget, Maaike, Ray en Sam.
Stijn lijkt wel op de barista van de Ben (?) reclames.
Met Bridget heb ik niet zo veel, dus die mag er wel snel uit wat mij betreft.
Zoveel verstand heb ik er niet van maar volgens mij niet en dat verdiepen kun je vanavond, volgens mij, volopquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:24 schreef svann het volgende:
[..]
Toch nog geen prono invullen, hoop ik?
Moet me nog in de kandidaten verdiepen.
Luizenmoeder.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:12 schreef NailQueen het volgende:
'En ik ben moeder'
Ja, en wat dan nog?
Ken er zowaar toch wel meer dan 1quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:11 schreef NailQueen het volgende:
Ik kijk een stukje mee. Ik verwacht hier niet veel van.
In Nederland mag dat.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:30 schreef Koen66 het volgende:
Niet Xenofoob bedoeld, maar een strenge moslima MAG vreemde mannen toch niet knuffelen?
Ja je leert de kandidaten een beetje kennen. Viel helaas weinig te zien wie er snel uitlag of niet.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:54 schreef DaMart het volgende:
Ik heb het half kunnen volgen, maar echt heel veel voegde het niet echt toe volgens mij.
Ik had alleen het idee dat die man met de Lonely Planet zuch versprak met dat hij niet mocht zeggen waar ze naartoe gingen in Cambodja, maar ik kan me niet voorstellen dat de productie dat niet uit dit programma filtert als hij de mol is.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja je leert de kandidaten een beetje kennen. Viel helaas weinig te zien wie er snel uitlag of niet.
Was vreemd idd. De rest zei dat ze niet wisten waar ze heen gingen en hij kocht een lonely planet.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had alleen het idee dat die man met de Lonely Planet zuch versprak met dat hij niet mocht zeggen waar ze naartoe gingen in Cambodja, maar ik kan me niet voorstellen dat de productie dat niet uit dit programma filtert als hij de mol is.
En die gast die ging rappen was dit jaar volgens mij het irritante voorprogramma van het Sinterklaasjournaal:').
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze wisten toch toen ze het ticket kregen dat ze naar Cambodja gingen, die lonely planet kocht hij op Schiphol.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had alleen het idee dat die man met de Lonely Planet zuch versprak met dat hij niet mocht zeggen waar ze naartoe gingen in Cambodja, maar ik kan me niet voorstellen dat de productie dat niet uit dit programma filtert als hij de mol is.
En die gast die ging rappen was dit jaar volgens mij het irritante voorprogramma van het Sinterklaasjournaal:').
De leader lijkt op de leader van de streaming editie, dus zo radicaal anders is ie niet.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:14 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Ik weet dat ze duidelijker willen maken dat dit een nieuw tijdperk is (of alleen vanwege 25 jaar?), maar lijkt me dan niet handig om de leader zo radicaal te gaan wijzigen.
Yes, vond ik ook leuk! Heb ‘t ook helemaal afgekeken. Maar goed, klagers gonna klaag.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:47 schreef Meke het volgende:
Ik vind jullie behoorlijk negatief met al die afhakersIk vond het wel een leuke extra bonus, je krijgt een beetje gevoel bij de groep. En vond het leuk dat ze allemaal wat losser waren, tijdens het programma ben je toch vaak wat informeler voor mijn gevoel.
Het laten zien van de voorbereidingen en inpakken etc vond ik wel leuk om te zien
Dat klopt. En het ging mij ook niet om dat hij die Lonely Planet had gekocht. Als ik op Schiphol pas te horen kreeg waar ik naartoe ging, zou ik waarschijnlijk ook leesvoer over de bestemming zoeken voor onderweg.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:46 schreef Dave het volgende:
[..]
Ze wisten toch toen ze het ticket kregen dat ze naar Cambodja gingen, die lonely planet kocht hij op Schiphol.
Ja, dat was omdat hij die medepassagier niet mocht vertellen dat ie met de mol meedeed.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat klopt. En het ging mij ook niet om dat hij die Lonely Planet had gekocht. Als ik op Schiphol pas te horen kreeg waar ik naartoe ging, zou ik waarschijnlijk ook leesvoer over de bestemming zoeken voor onderweg.
Maar hij zei dat toen iemand in het vliegtuig vroeg wat hij allemaal ging zien iets van: "dat mag ik niet zeg... dat weet ik niet". Alsof hij op dat moment dus meer wist dan hij mocht laten blijken.
Maar nogmaals: het kan een hint voor de kijkers zijn, maar ik kan me ook niet voorstellen dat de productie zo'n uitspraak nog voor het seizoen begonnen is, op te laat vertonen. Maar een beetje verdacht was het wel.
Zo dacht ik het ook..... dat hij zo ongemakkelijk reageerde naar die passagier en het leek mij geen verspreking.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, dat was omdat hij die medepassagier niet mocht vertellen dat ie met de mol meedeed.
Wel voor de overgrote meerderheid die niet naar een online editie kijkt.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:51 schreef Dave het volgende:
[..]
De leader lijkt op de leader van de streaming editie, dus zo radicaal anders is ie niet.
Ja denk je? Wie zit er volgens jou lang in?quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:20 schreef TLC het volgende:
Hmmm bij de begroetingen kon je al n beetje opmerken wie wat langer onderdeel was van het spel
WIDM heeft tegenwoordig een afvallershotel. Ik neem in ieder geval aan dat ze dat erin hebben gehouden. Dan kun je dus prima 800 loempia’s eten. Sterker nog, dan kun je juist veel eten want je hebt verder niks te doen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:27 schreef casita het volgende:
Als je bij wijze van spreken 800 loempiaaaas hebt gegeten ben je niet als eerste tweede derde eruit dan verlul je je dus.
Wat is zij vervelend inderdaad, denkt dat ze grappig is.quote:Op zondag 29 december 2024 09:55 schreef roos94 het volgende:
Ik vind Nora nu al vervelend.
Exit please.
Je zal zien dat die er het langst in zitquote:Op zondag 29 december 2024 12:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat is zij vervelend inderdaad, denkt dat ze grappig is.
Straks is ze de molquote:Op zondag 29 december 2024 12:41 schreef roos94 het volgende:
[..]
Je zal zien dat die er het langst in zit
Werd het weekend ernaquote:Op donderdag 19 december 2024 21:48 schreef Moira het volgende:
[..]
Omfgggg ik moet echt weer m’n hol uit komen heik zal dit weekend de poule maken!
Goeie vraagquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:30 schreef svann het volgende:
Komt er weer een prono? @:Rockfire @:Moira
quote:Op zondag 29 december 2024 19:28 schreef Moira het volgende:
[..]
Werd het weekend erna
https://app.wieisdemol.avrotros.nl/join?token=47ADY-AA3MS
Zal zo het topic maken!
Tuurlijkquote:Op zondag 29 december 2024 19:29 schreef Moira het volgende:
[..]
Goeie vraagIk heb @:PatriQue89 @:Rockfire en @:Meke er nog niet eens voor gevraagd dit seizoen
Een van jullie zin om het dit jaar weer te doen?
Dit mis ik nog steedsquote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:06 schreef roos94 het volgende:
Daar zijn we weer niets is wat het lijkt
Zelfs als je het 7 keren terugkijkt
Waar zijn al die molloten nou
Ik wil het weten kom zeg me nou
Wie is de wie is de
Papapapaa
Wie is de moooool
VODCAST!
is mol niet mannelijkquote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:18 schreef golfer het volgende:
Rick werd op Radio2 geïnterviewd. Hij vertelde dat er nog een extra item aan WIDM gaat worden toegevoegd dit jaar. Dus niet alleen de jacht op de mol, maar nog iets anders erbij.
En, ik weet niet of het een verspreking was, maar hij zei: "Deze nieuwe toevoeging maakt het lastiger voor de mol om z'n opdracht uit te voeren".
Z'n...de mol is een man?
Een munt waarmee je een ja/nee-vraag aan de mol mag stellen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:18 schreef golfer het volgende:
Rick werd op Radio2 geïnterviewd. Hij vertelde dat er nog een extra item aan WIDM gaat worden toegevoegd dit jaar. Dus niet alleen de jacht op de mol, maar nog iets anders erbij.
En, ik weet niet of het een verspreking was, maar hij zei: "Deze nieuwe toevoeging maakt het lastiger voor de mol om z'n opdracht uit te voeren".
Z'n...de mol is een man?
Dat is inderdaad wel zo.quote:
Ze refereren meestal aan de mol met hij/ zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:18 schreef golfer het volgende:
Z'n...de mol is een man?
De opdracht van de mol is zoveel mogelijk geld uit de pot spelen. Mijn vermoeden is dus dat ze de verdubbelaar uit de Vlaamse versie hebben overgenomen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:18 schreef golfer het volgende:
Z'n...de mol is een man?
Bron: nu.nlquote:"Dit hebben we nog nooit gedaan", zegt Van de Westelaken in de promotiebeelden van dit nieuwe seizoen dat zich afspeelt in Cambodja. Voor fans van het programma hét startschot allerlei theorieën uit te wisselen.
"Dat is best lastig: er wordt ook gezegd 'dit wordt echt nog groter dan de vijf landen-opening van 2018.'", vertelt de presentator aan NU.nl. "Alsof we dan nu in tien landen zitten ofzo. Die mensen ga ik echt teleurstellen."
"Maar we doen wel iets wat nog nooit eerder gedaan is en wat een tweede raadsel toevoegt aan dit seizoen. Een eigenaardige twist, die voor veel mensen verwarrend zal zijn. Maar die uiteindelijk in elk geval aan het einde van het seizoen heel duidelijk is. Dit raadsel maakte het voor ons als makers en voor de Mol in elk geval zenuwslopend."
…
"De taak van de Mol is wat ingewikkelder geworden, ja. Wij proberen natuurlijk elk jaar iets te bedenken waardoor het seizoen anders is. We willen niet elk jaar hetzelfde doen. Dat zit hem de ene keer in een hele gave opening en de andere keer in een andere troef. En wat we nu bedacht hebben: ik moet heel eerlijk zeggen dat ik ook dacht het helemaal niet kon."
"Het kan namelijk niet zonder dat we ons allergrootste geheim meteen blootleggen: wie de Mol is. De redactie heeft er best lang over nagedacht iets te verzinnen waardoor het wel kan en toch niet meteen overduidelijk is. Het is fascinerend dat proces van de zijlijn te zien. Dan zie ik ook hoe goed mijn collega's zijn in het bedenken van dit soort complotten en twisten."
...
Merkt de kijker dat er een nieuwe regisseur is?
"We zeggen al jaren dat het programma in evolutie moet zijn, geen revolutie. Dus alle veranderingen die we doorvoeren moeten subtiel. Ik denk dat de gemiddelde kijker misschien niet eens zo heel veel merkt, ik ben wel benieuwd. Er zijn dingetjes die anders zijn: sommige hebben te maken met mijn rol, maar ook met hoe de opdrachten in beeld zijn gebracht."
Nee.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:09 schreef NailQueen het volgende:
Ik ga het op tafel leggen. Zouden er toch 2 mollen zijn?
9 mollen, 1 kandidaat.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:09 schreef NailQueen het volgende:
Wist je ook wie de mol was?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:14 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb vannacht over WidM gedroomd. Ik deed mee en hielp de eerste afvaller om terug het spel in te komen.
Kennelijk heb ik toch wel zin in het nieuwe seizoen
Neehee.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:09 schreef NailQueen het volgende:
Misschien een widm meets expeditie robinson. Ze worden gedumpt op een eiland en 1 iemand moet stiekem het eten weggooien en de slaapzakken doorknippenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:09 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Neehee.Maar ik hoop op een crossover met de Vlaamse de Mol, is wat ook helemaal niet gaat gebeuren natuurlijk.
Dan wel weer een vrouw, Angelaquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:03 schreef roos94 het volgende:
Beter gaan Nadia en Wildebras er snel uit. Voor de rest vind ik het goed.
Roos win
Bridget mol
Verliezer Teun
Wordt het ook weer eens niet tijd voor een nieuwe presentator..
Heb wel weer zin an
Hebben ze in Nederland ook al eens gedaanquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:16 schreef Redefine het volgende:
Als ik moet gokken, dan zou ik zeggen dat er aan het begin van het spel nog geen Mol is en ze die dan ter plekke selecteren. Was dat in de Vlaamse Mol niet eens zo?
Heb van de introductie aflevering bijna niks gezien, dus kan zijn dat dit daar al is ontkracht.
Hebben ze zoiets ook niet eens in de Nederlandse gedaan?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:16 schreef Redefine het volgende:
Als ik moet gokken, dan zou ik zeggen dat er aan het begin van het spel nog geen Mol is en ze die dan ter plekke selecteren. Was dat in de Vlaamse Mol niet eens zo?
Heb van de introductie aflevering bijna niks gezien, dus kan zijn dat dit daar al is ontkracht.
Jup seizoen John v eerdquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hebben ze zoiets ook niet eens in de Nederlandse gedaan?
Dat ze ter plekke (maar apart van elkaar) nog de vraag kregen of ze de mol wilden zijn?
Was dat het seizoen met Jon van Eerd? Die heb ik destijds helaas niet kunnen volgen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hebben ze in Nederland ook al eens gedaan
Nieuwe regisseur hequote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:23 schreef Redefine het volgende:
Al zou het wel bij het WIDM van de afgelopen jaren passen als deze twist uiteindelijk bijzonder weinig voorstelt
Hier ben ik dus bang voor jaquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:23 schreef Redefine het volgende:
Al zou het wel bij het WIDM van de afgelopen jaren passen als deze twist uiteindelijk bijzonder weinig voorstelt
Dat weet iedereen. Daarom ga ik nu toch wel weer kijken, ondanks dat ik vorig jaar ben afgehaakt. Mogelijk dat het weer wat beter wordt.quote:
Daarna wanneer is de mol?quote:
En: Waarom is de mol?quote:
Dat zat ik me ook al af te vragenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:31 schreef Moeraskat het volgende:
Leader met twee deelnemers tegelijk. Is dat nieuw?
Twee mollen?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:31 schreef Moeraskat het volgende:
Als het goed is wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:31 schreef Moeraskat het volgende:
Dat hebben ze geïntroduceerd tijdens het streamingseizoen met onbekende Nederlanders.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:31 schreef Moeraskat het volgende:
Misschien moeten ze in koppels?quote:
Was ook bij het streaming seizoenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:31 schreef Moeraskat het volgende:
Niet gezienquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Was ook bij het streaming seizoen
Roos niet?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:35 schreef essnhills het volgende:
De enige 2 die ik herken zijn Bridget Maasland en de Stijn uit die ene reclame dat hij de barista is
Nee?quote:
Die is een stuk minder bekend dan een deel van de anderen. Ken hemzelf eigenlijk alleen van de reclames voor dat programma.quote:
Ik begreep dat hij in Kamp van Koningsbrugge zit. Programma nooit gevolgdquote:
quote:
Qua gezicht ken ik er 8. Qua namen vooraf wel minder.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:37 schreef Moeraskat het volgende:
Teun kennen jullie toch wel? En die van de luizenmoeder
Ik dacht dat hij die kale uit Sluipschutters was.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik begreep dat hij in Kamp van Koningsbrugge zit. Programma nooit gevolgd
Of De Slimste Mensquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:39 schreef essnhills het volgende:
Maar ik ken eigenlijk het grootste deel van de BN'ers omdat ze mee hebben gedaan met WIDM
Neequote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:39 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij die kale uit Sluipschutters was.
Nee hoor prima. Kun je meteen zien wie mollerig isquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:40 schreef Redefine het volgende:
Geld uit de pot. Beginnen gelijk al met het grootste antigenot.
Dan wil je carriere ook niet van de grond komen als je hiervan bekend bent.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:39 schreef essnhills het volgende:
Maar ik ken eigenlijk het grootste deel van de BN'ers omdat ze mee hebben gedaan met WIDM
Maar het is gewoon te makkelijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee hoor prima. Kun je meteen zien wie mollerig is
Ik ook, maar dat zou wel een beetje vreemd zijnquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:41 schreef DaMart het volgende:
Toen ze het fluisteren van Rik bij Bridget lieten horen, meende ik even het woord "mol" te horen...
Het is her geen Vietnam.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:42 schreef superniger het volgende:
Gaan ze straks een monnik in de fik steken?
Klopt net zoals in komende 25 opdrachten.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:43 schreef Poepz0r het volgende:
Dit is moker verwarrend wie hier nu verdacht is
Diegene is duidelijk de mol bij jou thuis.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:44 schreef Moeraskat het volgende:
Inderdaad verwarrend op deze manier.
Plus bonus stoorzender dat iemand met chips in m’n oor zit te kraken
Dat verwarrende is volgens mij de bedoelingquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:44 schreef Moeraskat het volgende:
Het was allemaal Nieuws voor hem?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:44 schreef Martinello het volgende:
Ik ken die Gabriël van Dit Was Het Nieuws. Toen wist hij niks.
Kraak terug.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:44 schreef Moeraskat het volgende:
Ja letterlijk. Hij had niets meegekregen van het nieuws van die week.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het was allemaal Nieuws voor hem?
Johquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat verwarrende is volgens mij de bedoeling
Dat uiteraard. Niet dat het daardoor meer kijkwaardi is.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat verwarrende is volgens mij de bedoeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |