Die is een stuk minder bekend dan een deel van de anderen. Ken hemzelf eigenlijk alleen van de reclames voor dat programma.quote:
Ik begreep dat hij in Kamp van Koningsbrugge zit. Programma nooit gevolgdquote:
quote:
Qua gezicht ken ik er 8. Qua namen vooraf wel minder.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:37 schreef Moeraskat het volgende:
Teun kennen jullie toch wel? En die van de luizenmoeder
Ik dacht dat hij die kale uit Sluipschutters was.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik begreep dat hij in Kamp van Koningsbrugge zit. Programma nooit gevolgd
Of De Slimste Mensquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:39 schreef essnhills het volgende:
Maar ik ken eigenlijk het grootste deel van de BN'ers omdat ze mee hebben gedaan met WIDM
Neequote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:39 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij die kale uit Sluipschutters was.
Nee hoor prima. Kun je meteen zien wie mollerig isquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:40 schreef Redefine het volgende:
Geld uit de pot. Beginnen gelijk al met het grootste antigenot.
Dan wil je carriere ook niet van de grond komen als je hiervan bekend bent.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:39 schreef essnhills het volgende:
Maar ik ken eigenlijk het grootste deel van de BN'ers omdat ze mee hebben gedaan met WIDM
Maar het is gewoon te makkelijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee hoor prima. Kun je meteen zien wie mollerig is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |