Dat vinden de vrouwen in Iran ook.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Blijft verwonderlijk wat voor reacties het oproept als iemand een hoofddoek draagt.
Ik ging ooit vol op Hind omdat zij de enige was met een rooie sleutelhanger. Doe ik nooit meer.quote:Op zondag 17 november 2024 12:47 schreef Gia het volgende:
Valt mij op dat iedereen, behalve Gabriel, een rood koord om zijn/haar linkerpols heeft.
Waarom 9 met bandje, en 1 persoon zonder.
Niet te vergelijken. Je gaat niet op een persoon omdat die iets afwijkends heeft.quote:Op zondag 17 november 2024 13:39 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik ging ooit vol op Hind omdat zij de enige was met een rooie sleutelhanger. Doe ik nooit meer.
Als 9 iets hebben en 1 heeft dat niet, dan zijn die 9 de norm en is die 1 de afwijkende.quote:Op zondag 17 november 2024 13:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Niet te vergelijken. Je gaat niet op een persoon omdat die iets afwijkends heeft.
Hier hebben er 9 van de 10 zo'n rood koordje om hun linkerpols. 9 hebben iets afwijkends en 1 niet.
Maar zo'n koordje dragen is niet de norm.quote:Op zondag 17 november 2024 13:50 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Als 9 iets hebben en 1 heeft dat niet, dan zijn die 9 de norm en is die 1 de afwijkende.Dat is de hele reden dat het opvalt.
Zo blijven we in cirkels draaien. Maar goed.quote:Op zondag 17 november 2024 13:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar zo'n koordje dragen is niet de norm.
Klopt, ben dan ook wel benieuwd wat erachter zit.quote:Op zondag 17 november 2024 14:14 schreef Cyan9 het volgende:
Als ze op die manier verraden wie de mol is, dan mogen ze zichzelf wel opdoeken. Lijkt me sterk.
Omfgggg ik moet echt weer m’n hol uit komen hequote:Op dinsdag 17 december 2024 13:13 schreef jcdragon het volgende:
De app kan al gedownload worden.
@:Moira
quote:Op donderdag 19 december 2024 21:48 schreef Moira het volgende:
[..]
Omfgggg ik moet echt weer m’n hol uit komen heik zal dit weekend de poule maken!
https://3fm.veilet.com/item/17937/wie-is-de-mol-joker-afleveringquote:Er wordt 1 joker aangeboden
De hoogste bieder krijgt ook een kaartje voor een live-uitzending van MolTalk incl. een rondleiding en een +1 (dus je kan iemand meenemen)
Minimale leeftijd is 18 jaar
De joker wordt overhandigd bij de aflevering van Moltalk
Alleen de kick-off.quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:09 schreef NoFoksGiven het volgende:
Zag ik nu dat er morgen (zaterdag) al een eerste aflevering komt?
Ah check! Thanks. Leuk, ben benieuwd!quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:33 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Alleen de kick-off.
Met gesprekken met de kandidaten, na het avontuur van vele maanden geleden. Ben benieuwd of je van de gezichten kan aflezen wie ver is gekomen en wie juist niet. Lijkt me wel riskant.
Ik vermoed een oud Vlaams gebruik, na vertrek pas de Mol kiezen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:25 schreef Dazalbest1 het volgende:
Oh ik zat in verkeerde topic....
Ben heel benieuwd wat de nieuwe uitdaging voor de mol gaat worden. Schijnt iets te komen wat nog nooit eerder is vertoond. Hoop dat het in elk geval de 'ik hoefde niks te doen want de rest was al aan het mollen' excuses wegneemt....
Dat de mol ook zelf ergens voor speelt, alles wat uit de pot blijft naar een goed doel ofzo...
Benieuwd of we de nieuwe uitdaging vanavond al gaan horen of pas in de finale....
quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:32 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik vermoed een oud Vlaams gebruik, na vertrek pas de Mol kiezen.
quote:Op donderdag 14 november 2024 17:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat hebben ze al een keer gedaan. In 2009 met Jon van Eerd als mol.
Vanavond??quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:25 schreef Dazalbest1 het volgende:
Oh ik zat in verkeerde topic....
Ben heel benieuwd wat de nieuwe uitdaging voor de mol gaat worden. Schijnt iets te komen wat nog nooit eerder is vertoond. Hoop dat het in elk geval de 'ik hoefde niks te doen want de rest was al aan het mollen' excuses wegneemt....
Dat de mol ook zelf ergens voor speelt, alles wat uit de pot blijft naar een goed doel ofzo...
Benieuwd of we de nieuwe uitdaging vanavond al gaan horen of pas in de finale....
Dat is stijn ook.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:09 schreef AgnesGru het volgende:
Ik ken Bridget, Maaike, Ray en Sam.
Stijn lijkt wel op de barista van de Ben (?) reclames.
Met Bridget heb ik niet zo veel, dus die mag er wel snel uit wat mij betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |