Hoofden erbij:quote:Op donderdag 14 november 2024 10:03 schreef NailQueen het volgende:
Kandidaten zijn bekend
https://wieisdemol.avrotr(...)-mol-seizoen-25-2519
Kunnen ze mooi in die oude OPquote:Op donderdag 14 november 2024 10:03 schreef NailQueen het volgende:
Kandidaten zijn bekend
https://wieisdemol.avrotr(...)-mol-seizoen-25-2519
Dat hebben ze al een keer gedaan. In 2009 met Jon van Eerd als mol.quote:Op donderdag 14 november 2024 17:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Als ik ergens op zou moeten gokken denk ik dat de Mol ter plekke wordt gekozen (zoals in België een paar jaar geleden).
Ah, toen keek ik nog nietquote:Op donderdag 14 november 2024 17:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat hebben ze al een keer gedaan. In 2009 met Jon van Eerd als mol.
Zij jou ook niet.quote:Op donderdag 14 november 2024 18:30 schreef Document1 het volgende:
Ik ken die met de hoofddoek oprecht niet.
Ik heb iene-mine-mutte gedaan en kwam uit bij Nora, zij is dus de molquote:Op donderdag 14 november 2024 16:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoofden erbij:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dat vinden de vrouwen in Iran ook.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Blijft verwonderlijk wat voor reacties het oproept als iemand een hoofddoek draagt.
Ik ging ooit vol op Hind omdat zij de enige was met een rooie sleutelhanger. Doe ik nooit meer.quote:Op zondag 17 november 2024 12:47 schreef Gia het volgende:
Valt mij op dat iedereen, behalve Gabriel, een rood koord om zijn/haar linkerpols heeft.
Waarom 9 met bandje, en 1 persoon zonder.
Niet te vergelijken. Je gaat niet op een persoon omdat die iets afwijkends heeft.quote:Op zondag 17 november 2024 13:39 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik ging ooit vol op Hind omdat zij de enige was met een rooie sleutelhanger. Doe ik nooit meer.
Als 9 iets hebben en 1 heeft dat niet, dan zijn die 9 de norm en is die 1 de afwijkende.quote:Op zondag 17 november 2024 13:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Niet te vergelijken. Je gaat niet op een persoon omdat die iets afwijkends heeft.
Hier hebben er 9 van de 10 zo'n rood koordje om hun linkerpols. 9 hebben iets afwijkends en 1 niet.
Maar zo'n koordje dragen is niet de norm.quote:Op zondag 17 november 2024 13:50 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Als 9 iets hebben en 1 heeft dat niet, dan zijn die 9 de norm en is die 1 de afwijkende.Dat is de hele reden dat het opvalt.
Zo blijven we in cirkels draaien. Maar goed.quote:Op zondag 17 november 2024 13:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar zo'n koordje dragen is niet de norm.
Klopt, ben dan ook wel benieuwd wat erachter zit.quote:Op zondag 17 november 2024 14:14 schreef Cyan9 het volgende:
Als ze op die manier verraden wie de mol is, dan mogen ze zichzelf wel opdoeken. Lijkt me sterk.
Omfgggg ik moet echt weer m’n hol uit komen hequote:Op dinsdag 17 december 2024 13:13 schreef jcdragon het volgende:
De app kan al gedownload worden.
@:Moira
quote:Op donderdag 19 december 2024 21:48 schreef Moira het volgende:
[..]
Omfgggg ik moet echt weer m’n hol uit komen heik zal dit weekend de poule maken!
https://3fm.veilet.com/item/17937/wie-is-de-mol-joker-afleveringquote:Er wordt 1 joker aangeboden
De hoogste bieder krijgt ook een kaartje voor een live-uitzending van MolTalk incl. een rondleiding en een +1 (dus je kan iemand meenemen)
Minimale leeftijd is 18 jaar
De joker wordt overhandigd bij de aflevering van Moltalk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |