geef ze eens ongelijk.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:55 schreef roos94 het volgende:
Zijn er al kandidaten voorspeld?
T zal vast weer een warm land worden.. koudere landen worden nauwelijks aangedaan in widm. Het moet allemaal tropisch en zonnig.![]()
Je begrijpt vast prima dat een zonnig oord net wat beter is voor tv dan een koud of regenachtig land.quote:
Altijd naar hetzelfde klimaat kijken, leuk hoorquote:Op woensdag 13 november 2024 11:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je begrijpt vast prima dat een zonnig oord net wat beter is voor tv dan een koud of regenachtig land.
SPOILER: LandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsja dat seizoen in IJsland toen was grotendeels bagger.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:55 schreef roos94 het volgende:
Zijn er al kandidaten voorspeld?
T zal vast weer een warm land worden.. koudere landen worden nauwelijks aangedaan in widm. Het moet allemaal tropisch en zonnig.![]()
Niets kan op tegen 'We zijn niet in Kiev, vriend!'quote:Rik van de Westelaken: “Dit seizoen vind ik misschien wel het zenuwslopendste seizoen uit mijn Wie is de Mol?-carrière. Want we beginnen meteen met een plottwist - die vergaande gevolgen heeft voor de Mol. Dat maakt dat ik waanzinnig veel zin heb om dit 25ste seizoen met Nederland te delen. Want dit... hebben we nog nooit gedaan.”
Dat stemt hoopvol. Ik vond het behoorlijk futloos en voorspelbaar worden.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:19 schreef NailQueen het volgende:
We zouden het bijna vergeten maar er is nu een nieuwe regisseur.
Dat was toch wel de beste uitspraak ooit.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Niets kan op tegen 'We zijn niet in Kiev, vriend!'
Maar ik ben benieuwd.
Moet het nog zien, programma is aan alle kanten voorbij gestreefd door de Vlaamse tegenligger in de laatste 5-10 jaar.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat stemt hoopvol. Ik vond het behoorlijk futloos en voorspelbaar worden.
Welnee, HadeGODINquote:Op donderdag 14 november 2024 07:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja dat seizoen in IJsland toen was grotendeels bagger.
Opdrachttechnisch was dat wel een matig seizoen.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:25 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Welnee, HadeGODIN![]()
Wat betreft de nieuwe kandidaten ken ik natuurlijk weer vrij weinig. Wel opvallend dat vooral de heren wat jonger zijn gemiddeld genomen.
Verder streep ik alvast 1 persoon af als mol
Mensen kunnen weer trots zeggen hoe weinig mensen ze kennen, want hey ze kijken echt niet veel televisie, dat is niet cool op fok!quote:Op donderdag 14 november 2024 10:41 schreef Pino112 het volgende:
Zou het wat uitmaken hoeveel iedereen kent?
Ik kijk ontzettend veel tv en ken de meeste deelnemers over het algemeen niet. Dus ik denk dat het er meer aan de D-garnituur keuzes van de makers ligt.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Mensen kunnen weer trots zeggen hoe weinig mensen ze kennen, want hey ze kijken echt niet veel televisie, dat is niet cool op fok!
Die vond ik juist vet.quote:Op donderdag 14 november 2024 07:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja dat seizoen in IJsland toen was grotendeels bagger.
Ditquote:Op donderdag 14 november 2024 12:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Mensen kunnen weer trots zeggen hoe weinig mensen ze kennen, want hey ze kijken echt niet veel televisie, dat is niet cool op fok!
quote:Op donderdag 14 november 2024 12:31 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik kijk ontzettend veel tv en ken de meeste deelnemers over het algemeen niet. Dus ik denk dat het er meer aan de D-garnituur keuzes van de makers ligt.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik er nu ook niet op komquote:Op donderdag 14 november 2024 13:16 schreef NailQueen het volgende:
Ik was alweer helemaal vergeten wie de mol van dit jaar was
Annaquote:Op donderdag 14 november 2024 13:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik er nu ook niet op kom
Inderdaad, heel typisch voor Nederlanders ook om over dit soort dingen te zeiken. En je moet ook maar uit dat soort goed bekeken programma's mensen vinden die mee willen doen, nog niet mee hebben gedaan en een maand uit hun agenda er voor vrij kunnen maken. Sowieso zijn er maar weinig bekende Nederlanders die iedereen over alle generaties kent. En net of bekende mensen dan leuker zijn, volgens mij kun je beter wat onbekendere mensen hebben die wel fanatiek zijn en het spel goed snappen.quote:Op donderdag 14 november 2024 13:12 schreef Yesse het volgende:
[..]Wat noem jij D-garnituur?
Kamp van Koningsbrugge - bijna 1 miljoen kijkers
De Luizenmoeder - 3,5 miljoen kijkers
Vandaag Inside - ook zo'n 1,5 miljoen kijkers
EenVandaag - bijna 1,5 miljoen kijkers
Mocro Maffia - 50 miljoen streams (toegegeven, ze was er slechts 7 van te zien maar toch)
En dan heb je nog NOS-op-3 wat regelmatig op NOS.nl zelf voorbij komt (daar ken ik bijv. het hoofd van Sophie van), TMF is ook niet bepaald onbekend bij de millenial.
En dan heb je ook dat het programma meerdere doelgroepen wil aanspreken waarbij Spuiten & Slikken (Stijn) en Zapp (Wildebras) en A'dam - E.V.A. helemaal nog niet zo heel onbekend zijn.
Het is gewoon zeiken om het zeiken.
Allemaal programma's die ik niet kijk, dus dan snap ik wel dat ik de meesten niet ken.quote:Op donderdag 14 november 2024 13:12 schreef Yesse het volgende:
[..]Wat noem jij D-garnituur?
Kamp van Koningsbrugge - bijna 1 miljoen kijkers
De Luizenmoeder - 3,5 miljoen kijkers
Vandaag Inside - ook zo'n 1,5 miljoen kijkers
EenVandaag - bijna 1,5 miljoen kijkers
Mocro Maffia - 50 miljoen streams (toegegeven, ze was er slechts 7 van te zien maar toch)
En dan heb je nog NOS-op-3 wat regelmatig op NOS.nl zelf voorbij komt (daar ken ik bijv. het hoofd van Sophie van), TMF is ook niet bepaald onbekend bij de millenial.
En dan heb je ook dat het programma meerdere doelgroepen wil aanspreken waarbij Spuiten & Slikken (Stijn) en Zapp (Wildebras) en A'dam - E.V.A. helemaal nog niet zo heel onbekend zijn.
Het is gewoon zeiken om het zeiken.
Het eerste wat ik me op kwam was Senne. En die is van De Mol Belgiëquote:Op donderdag 14 november 2024 13:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik er nu ook niet op kom
Kamer van Koophandel?quote:
Of een seizoen met één kandidaat en de rest mollen. En dat de mollen de kandidaat moeten raden.quote:Op donderdag 14 november 2024 16:11 schreef NailQueen het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat er weer een top mol komt. Iemand die gewoon genadeloos is, risico's durft te nemen en er van geniet. De laatste die dat deed was Jan Versteegh. En Jeroen Kijk in de Vegte deed het ook nog goed. De rest was heel matig of netjes volgens het boekje.
Hoofden erbij:quote:Op donderdag 14 november 2024 10:03 schreef NailQueen het volgende:
Kandidaten zijn bekend
https://wieisdemol.avrotr(...)-mol-seizoen-25-2519
Kunnen ze mooi in die oude OPquote:Op donderdag 14 november 2024 10:03 schreef NailQueen het volgende:
Kandidaten zijn bekend
https://wieisdemol.avrotr(...)-mol-seizoen-25-2519
Dat hebben ze al een keer gedaan. In 2009 met Jon van Eerd als mol.quote:Op donderdag 14 november 2024 17:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Als ik ergens op zou moeten gokken denk ik dat de Mol ter plekke wordt gekozen (zoals in België een paar jaar geleden).
Ah, toen keek ik nog nietquote:Op donderdag 14 november 2024 17:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat hebben ze al een keer gedaan. In 2009 met Jon van Eerd als mol.
Zij jou ook niet.quote:Op donderdag 14 november 2024 18:30 schreef Document1 het volgende:
Ik ken die met de hoofddoek oprecht niet.
Ik heb iene-mine-mutte gedaan en kwam uit bij Nora, zij is dus de molquote:Op donderdag 14 november 2024 16:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoofden erbij:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dat vinden de vrouwen in Iran ook.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Blijft verwonderlijk wat voor reacties het oproept als iemand een hoofddoek draagt.
Ik ging ooit vol op Hind omdat zij de enige was met een rooie sleutelhanger. Doe ik nooit meer.quote:Op zondag 17 november 2024 12:47 schreef Gia het volgende:
Valt mij op dat iedereen, behalve Gabriel, een rood koord om zijn/haar linkerpols heeft.
Waarom 9 met bandje, en 1 persoon zonder.
Niet te vergelijken. Je gaat niet op een persoon omdat die iets afwijkends heeft.quote:Op zondag 17 november 2024 13:39 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik ging ooit vol op Hind omdat zij de enige was met een rooie sleutelhanger. Doe ik nooit meer.
Als 9 iets hebben en 1 heeft dat niet, dan zijn die 9 de norm en is die 1 de afwijkende.quote:Op zondag 17 november 2024 13:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Niet te vergelijken. Je gaat niet op een persoon omdat die iets afwijkends heeft.
Hier hebben er 9 van de 10 zo'n rood koordje om hun linkerpols. 9 hebben iets afwijkends en 1 niet.
Maar zo'n koordje dragen is niet de norm.quote:Op zondag 17 november 2024 13:50 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Als 9 iets hebben en 1 heeft dat niet, dan zijn die 9 de norm en is die 1 de afwijkende.Dat is de hele reden dat het opvalt.
Zo blijven we in cirkels draaien. Maar goed.quote:Op zondag 17 november 2024 13:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar zo'n koordje dragen is niet de norm.
Klopt, ben dan ook wel benieuwd wat erachter zit.quote:Op zondag 17 november 2024 14:14 schreef Cyan9 het volgende:
Als ze op die manier verraden wie de mol is, dan mogen ze zichzelf wel opdoeken. Lijkt me sterk.
Omfgggg ik moet echt weer m’n hol uit komen hequote:Op dinsdag 17 december 2024 13:13 schreef jcdragon het volgende:
De app kan al gedownload worden.
@:Moira
quote:Op donderdag 19 december 2024 21:48 schreef Moira het volgende:
[..]
Omfgggg ik moet echt weer m’n hol uit komen heik zal dit weekend de poule maken!
https://3fm.veilet.com/item/17937/wie-is-de-mol-joker-afleveringquote:Er wordt 1 joker aangeboden
De hoogste bieder krijgt ook een kaartje voor een live-uitzending van MolTalk incl. een rondleiding en een +1 (dus je kan iemand meenemen)
Minimale leeftijd is 18 jaar
De joker wordt overhandigd bij de aflevering van Moltalk
Alleen de kick-off.quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:09 schreef NoFoksGiven het volgende:
Zag ik nu dat er morgen (zaterdag) al een eerste aflevering komt?
Ah check! Thanks. Leuk, ben benieuwd!quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:33 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Alleen de kick-off.
Met gesprekken met de kandidaten, na het avontuur van vele maanden geleden. Ben benieuwd of je van de gezichten kan aflezen wie ver is gekomen en wie juist niet. Lijkt me wel riskant.
Ik vermoed een oud Vlaams gebruik, na vertrek pas de Mol kiezen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:25 schreef Dazalbest1 het volgende:
Oh ik zat in verkeerde topic....
Ben heel benieuwd wat de nieuwe uitdaging voor de mol gaat worden. Schijnt iets te komen wat nog nooit eerder is vertoond. Hoop dat het in elk geval de 'ik hoefde niks te doen want de rest was al aan het mollen' excuses wegneemt....
Dat de mol ook zelf ergens voor speelt, alles wat uit de pot blijft naar een goed doel ofzo...
Benieuwd of we de nieuwe uitdaging vanavond al gaan horen of pas in de finale....
quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:32 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik vermoed een oud Vlaams gebruik, na vertrek pas de Mol kiezen.
quote:Op donderdag 14 november 2024 17:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat hebben ze al een keer gedaan. In 2009 met Jon van Eerd als mol.
Vanavond??quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:25 schreef Dazalbest1 het volgende:
Oh ik zat in verkeerde topic....
Ben heel benieuwd wat de nieuwe uitdaging voor de mol gaat worden. Schijnt iets te komen wat nog nooit eerder is vertoond. Hoop dat het in elk geval de 'ik hoefde niks te doen want de rest was al aan het mollen' excuses wegneemt....
Dat de mol ook zelf ergens voor speelt, alles wat uit de pot blijft naar een goed doel ofzo...
Benieuwd of we de nieuwe uitdaging vanavond al gaan horen of pas in de finale....
Dat is stijn ook.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:09 schreef AgnesGru het volgende:
Ik ken Bridget, Maaike, Ray en Sam.
Stijn lijkt wel op de barista van de Ben (?) reclames.
Met Bridget heb ik niet zo veel, dus die mag er wel snel uit wat mij betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |