geef ze eens ongelijk.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:55 schreef roos94 het volgende:
Zijn er al kandidaten voorspeld?
T zal vast weer een warm land worden.. koudere landen worden nauwelijks aangedaan in widm. Het moet allemaal tropisch en zonnig.![]()
Je begrijpt vast prima dat een zonnig oord net wat beter is voor tv dan een koud of regenachtig land.quote:
Altijd naar hetzelfde klimaat kijken, leuk hoorquote:Op woensdag 13 november 2024 11:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je begrijpt vast prima dat een zonnig oord net wat beter is voor tv dan een koud of regenachtig land.
SPOILER: LandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsja dat seizoen in IJsland toen was grotendeels bagger.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:55 schreef roos94 het volgende:
Zijn er al kandidaten voorspeld?
T zal vast weer een warm land worden.. koudere landen worden nauwelijks aangedaan in widm. Het moet allemaal tropisch en zonnig.![]()
Niets kan op tegen 'We zijn niet in Kiev, vriend!'quote:Rik van de Westelaken: “Dit seizoen vind ik misschien wel het zenuwslopendste seizoen uit mijn Wie is de Mol?-carrière. Want we beginnen meteen met een plottwist - die vergaande gevolgen heeft voor de Mol. Dat maakt dat ik waanzinnig veel zin heb om dit 25ste seizoen met Nederland te delen. Want dit... hebben we nog nooit gedaan.”
Dat stemt hoopvol. Ik vond het behoorlijk futloos en voorspelbaar worden.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:19 schreef NailQueen het volgende:
We zouden het bijna vergeten maar er is nu een nieuwe regisseur.
Dat was toch wel de beste uitspraak ooit.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Niets kan op tegen 'We zijn niet in Kiev, vriend!'
Maar ik ben benieuwd.
Moet het nog zien, programma is aan alle kanten voorbij gestreefd door de Vlaamse tegenligger in de laatste 5-10 jaar.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat stemt hoopvol. Ik vond het behoorlijk futloos en voorspelbaar worden.
Welnee, HadeGODINquote:Op donderdag 14 november 2024 07:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja dat seizoen in IJsland toen was grotendeels bagger.
Opdrachttechnisch was dat wel een matig seizoen.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:25 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Welnee, HadeGODIN![]()
Wat betreft de nieuwe kandidaten ken ik natuurlijk weer vrij weinig. Wel opvallend dat vooral de heren wat jonger zijn gemiddeld genomen.
Verder streep ik alvast 1 persoon af als mol
Mensen kunnen weer trots zeggen hoe weinig mensen ze kennen, want hey ze kijken echt niet veel televisie, dat is niet cool op fok!quote:Op donderdag 14 november 2024 10:41 schreef Pino112 het volgende:
Zou het wat uitmaken hoeveel iedereen kent?
Ik kijk ontzettend veel tv en ken de meeste deelnemers over het algemeen niet. Dus ik denk dat het er meer aan de D-garnituur keuzes van de makers ligt.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Mensen kunnen weer trots zeggen hoe weinig mensen ze kennen, want hey ze kijken echt niet veel televisie, dat is niet cool op fok!
Die vond ik juist vet.quote:Op donderdag 14 november 2024 07:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja dat seizoen in IJsland toen was grotendeels bagger.
Ditquote:Op donderdag 14 november 2024 12:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Mensen kunnen weer trots zeggen hoe weinig mensen ze kennen, want hey ze kijken echt niet veel televisie, dat is niet cool op fok!
quote:Op donderdag 14 november 2024 12:31 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik kijk ontzettend veel tv en ken de meeste deelnemers over het algemeen niet. Dus ik denk dat het er meer aan de D-garnituur keuzes van de makers ligt.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik er nu ook niet op komquote:Op donderdag 14 november 2024 13:16 schreef NailQueen het volgende:
Ik was alweer helemaal vergeten wie de mol van dit jaar was
Annaquote:Op donderdag 14 november 2024 13:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik er nu ook niet op kom
Inderdaad, heel typisch voor Nederlanders ook om over dit soort dingen te zeiken. En je moet ook maar uit dat soort goed bekeken programma's mensen vinden die mee willen doen, nog niet mee hebben gedaan en een maand uit hun agenda er voor vrij kunnen maken. Sowieso zijn er maar weinig bekende Nederlanders die iedereen over alle generaties kent. En net of bekende mensen dan leuker zijn, volgens mij kun je beter wat onbekendere mensen hebben die wel fanatiek zijn en het spel goed snappen.quote:Op donderdag 14 november 2024 13:12 schreef Yesse het volgende:
[..]Wat noem jij D-garnituur?
Kamp van Koningsbrugge - bijna 1 miljoen kijkers
De Luizenmoeder - 3,5 miljoen kijkers
Vandaag Inside - ook zo'n 1,5 miljoen kijkers
EenVandaag - bijna 1,5 miljoen kijkers
Mocro Maffia - 50 miljoen streams (toegegeven, ze was er slechts 7 van te zien maar toch)
En dan heb je nog NOS-op-3 wat regelmatig op NOS.nl zelf voorbij komt (daar ken ik bijv. het hoofd van Sophie van), TMF is ook niet bepaald onbekend bij de millenial.
En dan heb je ook dat het programma meerdere doelgroepen wil aanspreken waarbij Spuiten & Slikken (Stijn) en Zapp (Wildebras) en A'dam - E.V.A. helemaal nog niet zo heel onbekend zijn.
Het is gewoon zeiken om het zeiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |