Ik ook, maar dat zou wel een beetje vreemd zijnquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:41 schreef DaMart het volgende:
Toen ze het fluisteren van Rik bij Bridget lieten horen, meende ik even het woord "mol" te horen...
Het is her geen Vietnam.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:42 schreef superniger het volgende:
Gaan ze straks een monnik in de fik steken?
Klopt net zoals in komende 25 opdrachten.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:43 schreef Poepz0r het volgende:
Dit is moker verwarrend wie hier nu verdacht is
Diegene is duidelijk de mol bij jou thuis.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:44 schreef Moeraskat het volgende:
Inderdaad verwarrend op deze manier.
Plus bonus stoorzender dat iemand met chips in m’n oor zit te kraken
Dat verwarrende is volgens mij de bedoelingquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:44 schreef Moeraskat het volgende:
Het was allemaal Nieuws voor hem?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:44 schreef Martinello het volgende:
Ik ken die Gabriël van Dit Was Het Nieuws. Toen wist hij niks.
Kraak terug.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:44 schreef Moeraskat het volgende:
Ja letterlijk. Hij had niets meegekregen van het nieuws van die week.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het was allemaal Nieuws voor hem?
Johquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat verwarrende is volgens mij de bedoeling
Dat uiteraard. Niet dat het daardoor meer kijkwaardi is.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat verwarrende is volgens mij de bedoeling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |