Hebben ze in Nederland ook al eens gedaanquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:16 schreef Redefine het volgende:
Als ik moet gokken, dan zou ik zeggen dat er aan het begin van het spel nog geen Mol is en ze die dan ter plekke selecteren. Was dat in de Vlaamse Mol niet eens zo?
Heb van de introductie aflevering bijna niks gezien, dus kan zijn dat dit daar al is ontkracht.
Hebben ze zoiets ook niet eens in de Nederlandse gedaan?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:16 schreef Redefine het volgende:
Als ik moet gokken, dan zou ik zeggen dat er aan het begin van het spel nog geen Mol is en ze die dan ter plekke selecteren. Was dat in de Vlaamse Mol niet eens zo?
Heb van de introductie aflevering bijna niks gezien, dus kan zijn dat dit daar al is ontkracht.
Jup seizoen John v eerdquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hebben ze zoiets ook niet eens in de Nederlandse gedaan?
Dat ze ter plekke (maar apart van elkaar) nog de vraag kregen of ze de mol wilden zijn?
Was dat het seizoen met Jon van Eerd? Die heb ik destijds helaas niet kunnen volgen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hebben ze in Nederland ook al eens gedaan
Nieuwe regisseur hequote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:23 schreef Redefine het volgende:
Al zou het wel bij het WIDM van de afgelopen jaren passen als deze twist uiteindelijk bijzonder weinig voorstelt
Hier ben ik dus bang voor jaquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:23 schreef Redefine het volgende:
Al zou het wel bij het WIDM van de afgelopen jaren passen als deze twist uiteindelijk bijzonder weinig voorstelt
Dat weet iedereen. Daarom ga ik nu toch wel weer kijken, ondanks dat ik vorig jaar ben afgehaakt. Mogelijk dat het weer wat beter wordt.quote:
Daarna wanneer is de mol?quote:
En: Waarom is de mol?quote:
Dat zat ik me ook al af te vragenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:31 schreef Moeraskat het volgende:
Leader met twee deelnemers tegelijk. Is dat nieuw?
Twee mollen?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:31 schreef Moeraskat het volgende:
Als het goed is wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:31 schreef Moeraskat het volgende:
Dat hebben ze geïntroduceerd tijdens het streamingseizoen met onbekende Nederlanders.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:31 schreef Moeraskat het volgende:
Misschien moeten ze in koppels?quote:
Was ook bij het streaming seizoenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:31 schreef Moeraskat het volgende:
Niet gezienquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Was ook bij het streaming seizoen
Roos niet?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:35 schreef essnhills het volgende:
De enige 2 die ik herken zijn Bridget Maasland en de Stijn uit die ene reclame dat hij de barista is
Nee?quote:
Die is een stuk minder bekend dan een deel van de anderen. Ken hemzelf eigenlijk alleen van de reclames voor dat programma.quote:
Ik begreep dat hij in Kamp van Koningsbrugge zit. Programma nooit gevolgdquote:
quote:
Qua gezicht ken ik er 8. Qua namen vooraf wel minder.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:37 schreef Moeraskat het volgende:
Teun kennen jullie toch wel? En die van de luizenmoeder
Ik dacht dat hij die kale uit Sluipschutters was.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik begreep dat hij in Kamp van Koningsbrugge zit. Programma nooit gevolgd
Of De Slimste Mensquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:39 schreef essnhills het volgende:
Maar ik ken eigenlijk het grootste deel van de BN'ers omdat ze mee hebben gedaan met WIDM
Neequote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:39 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij die kale uit Sluipschutters was.
Nee hoor prima. Kun je meteen zien wie mollerig isquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:40 schreef Redefine het volgende:
Geld uit de pot. Beginnen gelijk al met het grootste antigenot.
Dan wil je carriere ook niet van de grond komen als je hiervan bekend bent.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:39 schreef essnhills het volgende:
Maar ik ken eigenlijk het grootste deel van de BN'ers omdat ze mee hebben gedaan met WIDM
Maar het is gewoon te makkelijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee hoor prima. Kun je meteen zien wie mollerig is
Ik ook, maar dat zou wel een beetje vreemd zijnquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:41 schreef DaMart het volgende:
Toen ze het fluisteren van Rik bij Bridget lieten horen, meende ik even het woord "mol" te horen...
Het is her geen Vietnam.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:42 schreef superniger het volgende:
Gaan ze straks een monnik in de fik steken?
Klopt net zoals in komende 25 opdrachten.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:43 schreef Poepz0r het volgende:
Dit is moker verwarrend wie hier nu verdacht is
Diegene is duidelijk de mol bij jou thuis.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:44 schreef Moeraskat het volgende:
Inderdaad verwarrend op deze manier.
Plus bonus stoorzender dat iemand met chips in m’n oor zit te kraken
Dat verwarrende is volgens mij de bedoelingquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:44 schreef Moeraskat het volgende:
Het was allemaal Nieuws voor hem?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:44 schreef Martinello het volgende:
Ik ken die Gabriël van Dit Was Het Nieuws. Toen wist hij niks.
Kraak terug.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:44 schreef Moeraskat het volgende:
Ja letterlijk. Hij had niets meegekregen van het nieuws van die week.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het was allemaal Nieuws voor hem?
Johquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat verwarrende is volgens mij de bedoeling
Dat uiteraard. Niet dat het daardoor meer kijkwaardi is.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat verwarrende is volgens mij de bedoeling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |