Hebben ze in Nederland ook al eens gedaanquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:16 schreef Redefine het volgende:
Als ik moet gokken, dan zou ik zeggen dat er aan het begin van het spel nog geen Mol is en ze die dan ter plekke selecteren. Was dat in de Vlaamse Mol niet eens zo?
Heb van de introductie aflevering bijna niks gezien, dus kan zijn dat dit daar al is ontkracht.
Hebben ze zoiets ook niet eens in de Nederlandse gedaan?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:16 schreef Redefine het volgende:
Als ik moet gokken, dan zou ik zeggen dat er aan het begin van het spel nog geen Mol is en ze die dan ter plekke selecteren. Was dat in de Vlaamse Mol niet eens zo?
Heb van de introductie aflevering bijna niks gezien, dus kan zijn dat dit daar al is ontkracht.
Jup seizoen John v eerdquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hebben ze zoiets ook niet eens in de Nederlandse gedaan?
Dat ze ter plekke (maar apart van elkaar) nog de vraag kregen of ze de mol wilden zijn?
Was dat het seizoen met Jon van Eerd? Die heb ik destijds helaas niet kunnen volgen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hebben ze in Nederland ook al eens gedaan
Nieuwe regisseur hequote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:23 schreef Redefine het volgende:
Al zou het wel bij het WIDM van de afgelopen jaren passen als deze twist uiteindelijk bijzonder weinig voorstelt
Hier ben ik dus bang voor jaquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:23 schreef Redefine het volgende:
Al zou het wel bij het WIDM van de afgelopen jaren passen als deze twist uiteindelijk bijzonder weinig voorstelt
Dat weet iedereen. Daarom ga ik nu toch wel weer kijken, ondanks dat ik vorig jaar ben afgehaakt. Mogelijk dat het weer wat beter wordt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |