Wat is zij vervelend inderdaad, denkt dat ze grappig is.quote:Op zondag 29 december 2024 09:55 schreef roos94 het volgende:
Ik vind Nora nu al vervelend.
Exit please.
Je zal zien dat die er het langst in zitquote:Op zondag 29 december 2024 12:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat is zij vervelend inderdaad, denkt dat ze grappig is.
Straks is ze de molquote:Op zondag 29 december 2024 12:41 schreef roos94 het volgende:
[..]
Je zal zien dat die er het langst in zit
Werd het weekend ernaquote:Op donderdag 19 december 2024 21:48 schreef Moira het volgende:
[..]
Omfgggg ik moet echt weer m’n hol uit komen heik zal dit weekend de poule maken!
Goeie vraagquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:30 schreef svann het volgende:
Komt er weer een prono? @:Rockfire @:Moira
quote:Op zondag 29 december 2024 19:28 schreef Moira het volgende:
[..]
Werd het weekend erna
https://app.wieisdemol.avrotros.nl/join?token=47ADY-AA3MS
Zal zo het topic maken!
Tuurlijkquote:Op zondag 29 december 2024 19:29 schreef Moira het volgende:
[..]
Goeie vraagIk heb @:PatriQue89 @:Rockfire en @:Meke er nog niet eens voor gevraagd dit seizoen
Een van jullie zin om het dit jaar weer te doen?
Dit mis ik nog steedsquote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:06 schreef roos94 het volgende:
Daar zijn we weer niets is wat het lijkt
Zelfs als je het 7 keren terugkijkt
Waar zijn al die molloten nou
Ik wil het weten kom zeg me nou
Wie is de wie is de
Papapapaa
Wie is de moooool
VODCAST!
is mol niet mannelijkquote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:18 schreef golfer het volgende:
Rick werd op Radio2 geïnterviewd. Hij vertelde dat er nog een extra item aan WIDM gaat worden toegevoegd dit jaar. Dus niet alleen de jacht op de mol, maar nog iets anders erbij.
En, ik weet niet of het een verspreking was, maar hij zei: "Deze nieuwe toevoeging maakt het lastiger voor de mol om z'n opdracht uit te voeren".
Z'n...de mol is een man?
Een munt waarmee je een ja/nee-vraag aan de mol mag stellen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:18 schreef golfer het volgende:
Rick werd op Radio2 geïnterviewd. Hij vertelde dat er nog een extra item aan WIDM gaat worden toegevoegd dit jaar. Dus niet alleen de jacht op de mol, maar nog iets anders erbij.
En, ik weet niet of het een verspreking was, maar hij zei: "Deze nieuwe toevoeging maakt het lastiger voor de mol om z'n opdracht uit te voeren".
Z'n...de mol is een man?
Dat is inderdaad wel zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |