Nee, dat was een ander seizoen. Die waarbij ook werd gestart zonder Mol was met een andere mol, die door de mindere voorbereiding uiteindelijk gewoon minder "leuks" deed voor zover ik me herinner. Tuurlijk is er wat spontaniteit maar de kracht zit denk ik ook juist in de voorbereiding en weten wat voor trucjes je kan gaan flikken ipv midden in de nacht de proef en tactiek doornemen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:00 schreef tralalala het volgende:
[..]
Was dat die Mol die naar huis ging omdat hij het niet meer aan kon?
Ja dat kan ook nog. We weten dus weer eens helemaal niets.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Al is het maar net de vraag hoe het geïnterpreteerd is. Zou zomaar kunnen zijn dat ze juist hebben gekeken naar iemand die bordjes heeft gekregen die heel uitgesproken pro of anti mol waren.
Ja, in mijn hoofd was de aflevering al praktisch klaar want testquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er is nu toch een mol? Dus een deel van de aflevering.
Inb4 bondjequote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dan zijn ze weer 'roomies' ipv kamergenoten
Bijvoorbeeld…quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Want de mol moet wel tijd hebben zaken voor te bereiden
In Cambodja is dit gewoon normaal eten. Niet over na denken en gewoon opeten. In het buitenland vinden ze het ook raar dat wij rauwe haring eten.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:17 schreef Redefine het volgende:
Op zich de beste tactiek van Roos, heel snel in je mond zodat je niet meer nadenkt en dan opeten.
Hadden ze eigenlijk eerst een basejump opdracht moeten doen vanaf dat platform.quote:
Ze hadden vooral ook pech met het journalistenbondje en nerveuze Soy die imho bij de kofferopdracht door de mand viel (hou je Ranomi over om verdacht te maken in de laatste afleveringen).quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dat werd uitgebreid in beeld gebracht door de regie. Alles wees naar hem als mol, zodanig dat het de enige reden was om hem toen niet te verdenken. Want het kon niet dat het zo duidelijk was. Die is toen best wel genaaid door de regie.
Rauwe haring is dan ook raar. En ranzig.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
In Cambodja is dit gewoon normaal eten. Niet over na denken en gewoon opeten. In het buitenland vinden ze het ook raar dat wij rauwe haring eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |