Rik kijkt iets naar beneden.quote:Op zondag 5 januari 2025 17:38 schreef Hugo_Treger het volgende:
Uit de laatste vervormde woorden van de mol kunnen we al een belangrijke conclusie trekken: de mol is een vrouw, of homoseksueel.
Stijn en Sam zijn beide groter dan Rik.quote:Op zondag 5 januari 2025 20:42 schreef Hugo_Treger het volgende:
[..]
[..]
Uit de woorden die deel uitmaken van de zinnen die door de stemvervormer getrokken worden. Zie je Ray die al uitspreken? Neen, die hebben niets mannelijks; ook niet qua dictie. Tot de homoseksuelen reken ik overigens Stijn en Sam.
Welke woorden dan? En Sam is geen homo.quote:Op zondag 5 januari 2025 20:42 schreef Hugo_Treger het volgende:
Uit de woorden die deel uitmaken van de zinnen die door de stemvervormer getrokken worden. Hoor je Ray die al uitspreken? Neen, die hebben niets mannelijks; ook niet qua dictie. Tot de homoseksuelen reken ik overigens Stijn en Sam.
Je denkt toch niet dat Rik 's nachts over de gangen sluipt en dan stukjes met de mol opneemt. Dit is gewoon op een ander moment opgenomen en later spreekt een redactielid de regeltjes van de mol inquote:Op zondag 5 januari 2025 20:42 schreef Hugo_Treger het volgende:
[..]
[..]
Uit de woorden die deel uitmaken van de zinnen die door de stemvervormer getrokken worden. Hoor je Ray die al uitspreken? Neen, die hebben niets mannelijks; ook niet qua dictie. Tot de homoseksuelen reken ik overigens Stijn en Sam.
Zou kunnen. Aan die gangscene hecht ik inderdaad geen waarde.quote:Op zondag 5 januari 2025 21:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat Rik 's nachts over de gangen sluipt en dan stukjes met de mol opneemt. Dit is gewoon op een ander moment opgenomen en later spreekt een redactielid de regeltjes van de mol in
Nu opeens niet meer?quote:Op zondag 5 januari 2025 21:38 schreef Hugo_Treger het volgende:
Zou kunnen. Aan die gangscene hecht ik inderdaad geen waarde.quote:Op zondag 5 januari 2025 17:38 schreef Hugo_Treger het volgende:
Uit de laatste vervormde woorden van de mol kunnen we al een belangrijke conclusie trekken: de mol is een vrouw, of homoseksueel.
Nu opeens niet meer?quote:Op zondag 5 januari 2025 22:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Zou kunnen. Aan die gangscene hecht ik inderdaad geen waarde.
quote:
Jouw fantasieën zijn wel grappig.quote:Alleen aan het audiofragment. Is tegemoetkomend interpreteren lastig voor je?
Was dit die dude die bleef volhouden dat hij goed zat, maar dat het programma stiekem gewisseld had?quote:Op zondag 5 januari 2025 20:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarvan akte. Jij wist vorig jaar zogenaamd direct wie de mol was, en die bleek dat niet te zijn.
quote:Op maandag 11 maart 2024 16:42 schreef Hugo_Treger het volgende:
[..]
Niet zo snel. Ik acht net nog steeds buitengewoon reëel dat ten tijde van mijn post, Rian de mol was.
Sam of Sophie is de mol. De duivel mag me komen halen als het niet zo is.quote:Op zondag 5 januari 2025 22:48 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Jouw fantasieën zijn wel grappig.
Net als vorig jaar toen je er ook zo naast zat.
Deze bookmark ik even voor jouw nageslacht, als die duivel je is komen halen.quote:Op zondag 5 januari 2025 23:31 schreef Hugo_Treger het volgende:
Sam of Sophie is de mol. De duivel mag me komen halen als het niet zo is.
Dankje! Dit bespaart mij zoekwerk. Ik vroeg mij zelf namelijk al af of dit dezelfde gast was van deze mooie uitspraak:quote:Op zondag 5 januari 2025 23:28 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Was dit die dude die bleef volhouden dat hij goed zat, maar dat het programma stiekem gewisseld had?
Edit, oh ja, lol
[..]
Die zelfverzekerdheid en toon zijn onveranderd gebleven!quote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:14 schreef Hugo_Treger het volgende:
Rian is de mol. Eigenlijk behoeft dat geen betoog: kun je lichaamstaal lezen, dan beaam je het. Kun je dat niet, dan kan ik je er niet van overtuigen. Mijn vriendin ontstak in woede toen ik haar mededeelde wie de mol was; die weet dat ik het altijd bij het rechte eind heb.
Ok mod...quote:Op zondag 5 januari 2025 16:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet waarom jij hier post, ben je dat verplicht of zo?
Geen mod hoor, gewoon iemand die zich afvraagt waarom je alleen komt om negatief gezeur te posten.quote:
Omdat het FOK! is.quote:Op maandag 6 januari 2025 09:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Geen mod hoor, gewoon iemand die zich afvraagt waarom je alleen komt om negatief gezeur te posten.
Zojuist eens die kick-off bekeken; die zit stampvol spoilers. Ik concludeerde reeds dat Sam of Sophie mol is. Welnu, het is Sophie. Sam is winnaar.quote:Op maandag 6 januari 2025 13:39 schreef Fretwork het volgende:
Vond het shot van de bordjes bij Bridget wel verdacht, met daarbij de 3 eigenschappen (uit mn hoofd) Brutaal, Zelfverzekerd, Meedogenloos. Verdenk haar verder niet per se.
Heb wel het gevoel dat Bridget of Gabriël er snel uitgaan, maar meer vanwege de ontmoeting in de kick-off. Voelde alsof ze elkaar maar kort gezien hadden.
quote:Op maandag 6 januari 2025 14:42 schreef Hugo_Treger het volgende:
Zojuist eens die kick-off bekeken; die zit stampvol spoilers. Ik concludeerde reeds dat Sam of Sophie mol is. Welnu, het is Sophie. Sam is winnaar.
(Iemand van de productie mag mij een berichtje sturen: tegen betaling wil ik dit bericht wel verwijderen.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |