abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 februari 2025 @ 09:01:01 #1
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_216517033

In overleg met jullie, de FOK!molloten, is gebleken dat er behoefte is aan een plek waar de hele week door gekletst kan worden, over de afleveringen maar ook 'gewoon' gezellig. Op basis van deze poll proberen we het eens zo: Het livetopic blijft de hele week open en fungeert verder als plek waar de hele week zowel inhoudelijk over de afleveringen gekletst kan worden als tussendoor luchtig geSC't kan worden. De aloude 'Algemeen' reeks behoudt dan zijn functie als centrale plek om ook makkelijk nieuwtjes terug te kunnen lezen: Topicreeks: [WIDM] Algemeen & nieuwtjes

Het 25e (reguliere) seizoen van WIDM is opgenomen in Cambodja en wordt gepresenteerd door Rik van de Westelaken.
Wie is de Mol? is van 4 januari t/m 7 maart 2025 elke zaterdagavond om 20:30 te zien op NPO1.
Aansluitend wordt MolTalk uitgezonden, om 21:30 op NPO3. Dit jaar gepresenteerd door oud-deelnemers Marlijn Weerdenburg en Splinter Chabot. Elke zondag is ook de Wie is de Mol? podcast te beluisteren, waar Rik ons vertelt over onderwerpen en locaties uit de uitzending.

MOL / [WIDM 2025] De kandidaten op een rijtje.

Bridget Maasland (50, presentator)
Gabriël Martina (31, presentator)
Maaike Martens (48, acteur)
Nora Akachar (39, presentator/acteur)
Ray Klaassens (51, oud-commando)
Roos Moggré (43, journalist)
Sam Hagens (32, politiek verslaggever)
Sophie Frankenmolen (34, journalist)
Stijn de Vries (26, presentator/fotograaf)
Teun Luijkx (38, acteur)

WIDM FOK!topics
Topicreeks: [WIDM] Algemeen & nieuwtjes
Topicreeks: [WIDM] SC 'De Biecht' / Livetopic & kletspraat
Topicreeks: [WIDM] Het grote hints & theorieën topic!
Topicreeks: [WIDM] De pot - Follow the money..
Topicreeks: [WIDM] FOK! Wie is de Mol? (NL) Prono
Topicreeks: [WIDM] De WIDM-app (met FOK!-poule)
Topicreeks: [De Mol] Op zoek naar de Vlaamse Mol

En laat ons hier weten wanneer je WIDM bent gaan kijken! > MOL / Wanneer ben jij WIDM (NL) gaan volgen?

Vergeet ook niet dit te checken! MOL / Volg jij Wie is de Mol? Doe mee in de app en win een bordspel!
pi_216517165
De mol gebruikt nogal wat Engelse woorden bij de audiofragmenten, ik zie Sam en Roos daar niet voor aan dat ze dat vaak doen in t dagelijks leven, evenals een 48 jarige moeder met twee kinderen en een mol zegt dus niet nee tegen n opdracht.

Blijven over Stijn en Sophie, maar ik denk dus Stijn vanwege het houtsnijden waar alles bij hem op het gemiddelde uitkwam, de tuktuk en t backpackers hostel en dat hij als fotograaf wist dat Sophie niet goed op de foto stond (de andere foto van t beeld was immers goed).

Bovendien de onzekere indruk, en het feit dat de mol blijkbaar moeite heeft met op zn woorden te letten (audiofragmenten) doet mij alles in de richting van Stijn wijzen.

:s)
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Redactie Sport zondag 2 februari 2025 @ 09:57:15 #3
274204 crew  Mexicanobakker
pi_216517558
Waarom hadden ze 2x de doe iets creatiefs en als je door een jury goed beoordeeld wordt krijg je centen-opdracht?

Wel 2x andere twist ernaast maar toch
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_216517772
Ik concludeerde reeds na de eerste aflevering: de mol is homofiel, of Sophie. Ere wie ere toekomt, kent de fokker die uitdrukking?
  zondag 2 februari 2025 @ 10:20:54 #5
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_216517871
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 10:12 schreef Hugo_Treger het volgende:
Ik concludeerde reeds na de eerste aflevering: de mol is homofiel, of Sophie. Ere wie ere toekomt, kent de fokker die uitdrukking?
Ongefundeerd iets roepen over/gokken i.r.t. meerdere deelnemers kunnen én doen we allemaal, zie de prono hier en het spel via de app.
Daarnaast duurt het nog een paar weken voordat bekend is wie de Mol was…
pi_216517895
quote:
7s.gif Op zondag 2 februari 2025 10:20 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ongefundeerd iets roepen over/gokken i.r.t. meerdere deelnemers kunnen én doen we allemaal
Inderdaad, en juist daaraan maak ik mij niet schuldig.
  zondag 2 februari 2025 @ 10:32:09 #7
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_216517966
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 10:23 schreef Hugo_Treger het volgende:

[..]
Inderdaad, en juist daaraan maak ik mij niet schuldig.
Volgens mij heb je het over minimaal 2 personen, waarover je niet meer dan een onderbuikgevoel hebt, en is er slechts 1 Mol.
Maar goed, voorlopig is er nog helemaal niets 100% duidelijk…
  zondag 2 februari 2025 @ 11:16:09 #8
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_216518611
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 10:12 schreef Hugo_Treger het volgende:
Je liegt nu alweer. Je hebt Sophie nooit genoemd.
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 00:08 schreef Hugo_Treger het volgende:

De mol is een vrouw of een homoseksueel, dat heb ik reeds verklapt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_216518874
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 11:16 schreef golfer het volgende:

[..]
Je liegt nu alweer. Je hebt Sophie nooit genoemd.
[..]

Die noem ik alreeds een week eerder, tot twee keer toe. Jouw kwaadsprekerij wordt vanaf heden gerapporteerd.
  PR en moderator zondag 2 februari 2025 @ 11:37:31 #11
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_216518934
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 11:33 schreef Hugo_Treger het volgende:

[..]
Die noem ik alreeds een week eerder, tot twee keer toe. Jouw kwaadsprekerij wordt vanaf heden gerapporteerd.
Ja doen we niks mee, door naar het volgende onderwerp aub.

@golfer ook niet op door gaan dan, klaar nou *O*
Fuck the EBU.
  Moderator zondag 2 februari 2025 @ 14:19:12 #12
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_216521473
Ik vond dit echt een toffe aflevering! Jammer wel dat niet Sam bij het dansclubje zat, was ook leuk geweest _O- Vind het ook wel leuk om steeds meer te zien wat de groepsdynamiek is.

En ik vind het ook wel leuk om te zien dat hoe de Mol gekozen is ook nog wel speelt bij de kandidaten (of in elk geval bij Sam :D )
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  Miss 200.000.000! zondag 2 februari 2025 @ 14:21:40 #13
367000 roos94
pi_216521505
Ik denk dat het Sofie of Nora is.
  zondag 2 februari 2025 @ 14:22:48 #14
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_216521529
Ik ben inmiddels wel nieuwsgierig geworden naar de schizofrenie van Roos.
Waar ze bij de zoekopdracht, naar een afbeelding buiten, toch de tempel binnen rent, is ze wel degene die voorkomt dat de rest daadwerkelijk alle koppen op de tempeltorens gaat tellen.

Ik heb afgelopen seizoen haar optredens gezien bij het programma Maestro en daar was ze ook chaotisch en soms niet te volgen. Helaas zijn alle video's van het afgelopen seizoen van Maestro nu niet meer zichtbaar, zodat een vergelijk tussen haar gedrag toen en nu niet mogelijk is…
pi_216521761
Sam is de enige die steeds zeurt over bondjes :r
De Nederlandse regie is dol op die bondjes :r :r

Is Sam de mol die bij Ijn molbriefing van de regie de opdracht krijgt bondjes te vormen?

Of is Sam de mol (hoop het niet, want ik vindt hem heel irritant) die als mol bondjes wil om kandidaten er makkelijker uit te kunnen wippen.
pi_216522846
Je zou ook kunnen zeggen dat ze bij het houtsnijden bezig waren om het hoofd van de mol te maken, tis allemaal net Stijn :D
pi_216523369
Maaike kan ook de mol niet zijn, want voor het theater zegt een van de scooterrijders dat hij hoorde dat de mol goed werk gedaan had.

Maaike en Bridget zijn dan al in het theater.
  zondag 2 februari 2025 @ 16:00:34 #18
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_216523539
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 15:28 schreef TLC het volgende:
Je zou ook kunnen zeggen dat ze bij het houtsnijden bezig waren om het hoofd van de mol te maken, tis allemaal net Stijn :D
Of Sophie of Maaike, met knotje.
  maandag 3 februari 2025 @ 05:18:28 #19
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_216530568
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 09:14 schreef TLC het volgende:
De mol gebruikt nogal wat Engelse woorden bij de audiofragmenten, ik zie Sam en Roos daar niet voor aan dat ze dat vaak doen in t dagelijks leven, evenals een 48 jarige moeder met twee kinderen en een mol zegt dus niet nee tegen n opdracht.

Blijven over Stijn en Sophie, maar ik denk dus Stijn vanwege het houtsnijden waar alles bij hem op het gemiddelde uitkwam, de tuktuk en t backpackers hostel en dat hij als fotograaf wist dat Sophie niet goed op de foto stond (de andere foto van t beeld was immers goed).

Bovendien de onzekere indruk, en het feit dat de mol blijkbaar moeite heeft met op zn woorden te letten (audiofragmenten) doet mij alles in de richting van Stijn wijzen.

En het is je dit seizoen niet opgevallen dat Nora continue Engelse woorden gebruikt??
pi_216531366
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 05:18 schreef Piperidine het volgende:

[..]
En het is je dit seizoen niet opgevallen dat Nora continue Engelse woorden gebruikt??
Jawel maar zij is de mol niet
pi_216532231
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 05:18 schreef Piperidine het volgende:

[..]
Net zoals al eerder het woordje 'absoluut' gebruikt werd. Ik heb het vermoeden dat de zinnen die door de mol gesproken worden 'ingesproken' zijn waarbij de aandacht van de mol afgeleid moeten worden. Absoluut is eerder door Roos (en ik meen Stijn) gebruikt. Het Engels komt voornamelijk voor bij Nora, en ook Sophie doet dat wel eens. M.i. is daarom de kans dat Nora de mol is erg klein, en ook Roos, Stijn en Sophie 'zouden' om deze redenen kunnen afvallen als mol.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  maandag 3 februari 2025 @ 10:37:57 #22
3542 Gia
User under construction
pi_216532480
Ik vind het eigenlijk helemaal niet raar als de mol bij de dansers zat. Je hoeft je maar 1x een beetje te 'vergissen' en je speelt al 1500 weg.
De kandidaten bij de tempel hadden 4 opdrachten. Als de mol daar hetzelfde bedrag weg had willen spelen, moet hij 3 van de 4 opdrachten verprutsen.
  maandag 3 februari 2025 @ 11:29:59 #23
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_216533003
Waarom deed Nora niet mee?
  maandag 3 februari 2025 @ 11:30:38 #24
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_216533010
Waar heeft Stijn zijn been geblesseerd?
pi_216533041
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 11:29 schreef xzaz het volgende:
Waarom deed Nora niet mee?
Omdat ze het te moeilijk vond. Ik sluit haar daarom uit als Mol want het was dé gelegenheid om geld uit de pot te spelen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  maandag 3 februari 2025 @ 11:35:45 #26
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_216533085
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 11:33 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Omdat ze het te moeilijk vond. Ik sluit haar daarom uit als Mol want het was dé gelegenheid om geld uit de pot te spelen.
Dus je bent NIET verplicht om de spellen te spelen? Waarom worden ze dan uberhaupt gespeeld?

Waar was ze tijdens het raden van de dansen dan? Stond ze achter de camera? Op haar hotelkamer? Deed ze mee met het spel nog op dat moment of pas sochtends?

Ze heeft ook niet gezwommen?

Dit spel is zo raar qua regels en geen touw aan vast te knopen. Dus kandidaten kunnen wel gewoon zeggen 'meh te moeilijk doe niet mee'.

edit:
Ik kreeg ook qua sfeer mee dat er een incident had plaatsgevonden ze deed mee omdat ze mee moest doen. Volgens mij is het niet helemaal lekker gegaan.
pi_216533169
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 11:35 schreef xzaz het volgende:
Ik kreeg ook qua sfeer mee dat er een incident had plaatsgevonden ze deed mee omdat ze mee moest doen. Volgens mij is het niet helemaal lekker gegaan.
Waar baseer je dit nou weer op?
  maandag 3 februari 2025 @ 11:41:37 #28
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_216533187
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 11:40 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Waar baseer je dit nou weer op?
Lichaamstaal. Kan er helemaal naast zitten natuurlijk; we zullen zien :)

edit: ook het feit dat ze er bij de aftershow niets over gezegd hebben :)
pi_216533222
De Nora lijkt sowieso een totaal irrelevante rol te spelen, jammer dat ze er niet uit is.
pi_216533539
Dat stukje toneel van de brommer rijders vond ik maar vreemd trouwens, zou dat nog iets te betekenen hebben?
  MOL-held maandag 3 februari 2025 @ 12:42:03 #31
44635 XMN8R
mag dat?
pi_216533832
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 11:33 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Of ze vind het juist erg moeilijk om de Mol te zijn. Dat is in België ook al eens voorgekomen.
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
pi_216534021
Ik kan echt niks anders dan nerveuze en slecht acterende en oppervlakkig reagerende en oogcontact vermijdende mol zien als ik naar Roos kijk. :o ;(
Hotapnyc
pi_216534043
En volgens mij ben ik met de finale zelf nog in Cambodja in de stad Siem Reap. Ik kijk uit naar de Angkor Wat. *O*
Hotapnyc
pi_216539127
Laatste 2 afleveringen ingehaald, het blijft ontzettend matig helaas.
Nu gewoon doen alsof ik naar een reisclubje van Omroep MAX kijk, dan kijkt het op zich prima weg.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_216546785
Wel bijzonder dat Roos gewoon een 10 haalt, of heeft zij stiekem ergens kop gepakt, gemaakt door een echte kunstenaar uit cambodja en dat ze haar eigen weggemoffeld heeft? :X :X
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  dinsdag 4 februari 2025 @ 14:39:30 #36
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_216547475
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 09:14 schreef TLC het volgende:

Van het wieisdemol.com forum:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hoezo was de foto van het andere team goed dan? Dat was gewoon niet hetzelfde beeld :P

Opmerkelijkste verschil is de linkerschouder, maar sowieso gewoon een ander beeld.

The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  woensdag 5 februari 2025 @ 11:03:16 #37
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_216557261
Bron: AD

Verklappen makers nu al identiteit van de Mol met audiofragment? ‘Gigantisch duidelijk’

Het wordt de kijkers van Wie is de Mol? dit jaar misschien wel heel makkelijk gemaakt. In de afleveringen van het NPO-programma is telkens een vervormd audiofragment van de Mol te horen. Een fan is ermee aan de slag gegaan en molloten denken nu te weten wie het is. Verklappen de makers nu al de identiteit van de Mol?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator woensdag 5 februari 2025 @ 12:20:08 #38
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_216557948
quote:
11s.gif Op woensdag 5 februari 2025 11:03 schreef golfer het volgende:

Verklappen makers nu al identiteit van de Mol met audiofragment? ‘Gigantisch duidelijk’

Het wordt de kijkers van Wie is de Mol? dit jaar misschien wel heel makkelijk gemaakt. In de afleveringen van het NPO-programma is telkens een vervormd audiofragment van de Mol te horen. Een fan is ermee aan de slag gegaan en molloten denken nu te weten wie het is. Verklappen de makers nu al de identiteit van de Mol?

SPOILER
Ik kan me echt niet voorstellen dat dit klopt, dat zou heeel stom zijn :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
  woensdag 5 februari 2025 @ 12:58:52 #39
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_216558353
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2025 12:20 schreef Meke het volgende:

We gaan het zien. :)
Poef.....gone! ©golfer
  Miss 200.000.000! woensdag 5 februari 2025 @ 13:02:48 #40
367000 roos94
pi_216558407
Er is al zoveel jaren zo'n zogenaamde hint geweest dat iemand een stemvervormer software had gebruikt en elk jaar zegt widm weer, dat is bullshit.
pi_216558427
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2025 12:20 schreef Meke het volgende:

[..]
Niet voor het eerst dat de makers zo door de mand vallen natuurlijk (seizoen 13, Kees Tol).
  Moderator woensdag 5 februari 2025 @ 13:38:27 #42
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_216558786
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 13:04 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Niet voor het eerst dat de makers zo door de mand vallen natuurlijk (seizoen 13, Kees Tol).
Juist daarom zou je het nu niet meer verwachten toch?
pi_216558831
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2025 13:38 schreef Meke het volgende:

[..]
Juist daarom zou je het nu niet meer verwachten toch?
Ja en nee, techniek staat voor niets natuurlijk..
pi_216569935
quote:

SPOILER
Flauwekul waarin alleen de nitwit trapt. Je kunt niet op deze wijze een oorspronkelijke stem uit een vervormde toveren. De mol blijft een homoseksueel of Sophie, vanzelfsprekend, maar niet op basis van deze grap.
  donderdag 6 februari 2025 @ 12:19:19 #45
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_216570353
De enige homoseksueel is Stijn, dus als je zo zeker van je zaak bent, kan je gewoon zijn naam noemen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_216571062
quote:

SPOILER
Na de grote Klaas hint in 2016 zijn de makers wel voorzichtiger geworden met hints. In 2022 dachten de molloten ook dat het gezicht van Kim Lian achter het masker zat. Dit bleek gewoon toeval te zijn.
Maar Stijn is mijn hoofdverdachte dus dit past wel weer in mijn tunneltje :P
  donderdag 6 februari 2025 @ 14:15:05 #47
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_216571627
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2025 11:41 schreef Hugo_Treger het volgende:

[..]
Flauwekul waarin alleen de nitwit trapt. Je kunt niet op deze wijze een oorspronkelijke stem uit een vervormde toveren. De mol blijft een homoseksueel of Sophie, vanzelfsprekend, maar niet op basis van deze grap.
TR gezet, doe normaal
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_216573899
quote:
82s.gif Op donderdag 6 februari 2025 12:19 schreef golfer het volgende:
De enige homoseksueel is Stijn, dus als je zo zeker van je zaak bent, kan je gewoon zijn naam noemen.
Ik reken ook Sam tot de homoseksuelen, zoals ik je al eerder meedeelde. Ik blijf je rapporteren.
  donderdag 6 februari 2025 @ 17:29:38 #49
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_216573918
quote:

SPOILER
Dit soort trucjes moeten uithalen om de Mol te ontmaskeren. :') Niet old school tig keer de afleveringen frame voor frame bekijken :')
En later er toch weer naast zitten :')
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  donderdag 6 februari 2025 @ 17:30:18 #50
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_216573925
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2025 17:27 schreef Hugo_Treger het volgende:

Ik reken ook Sam tot de homoseksuelen, zoals ik je al eerder meedeelde. Ik blijf je rapporteren.
Ik jou ook.
En Sam heeft een vrouw en 2 kinderen en is zeker geen homo.
Poef.....gone! ©golfer
pi_216573959
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2025 14:15 schreef Fretwork het volgende:

[..]
TR gezet, doe normaal
TR? Die afkorting ken ik niet. Jij vindt 'homoseksueel' een vies woord? Heb je door wat dat over jou zegt?
  donderdag 6 februari 2025 @ 17:33:25 #52
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_216573971
Mag het een beetje gezelliger hier?
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_216573975
Kan er gewoon normaal gereageerd worden ipv dreigen met tr of het rapporteren van iemand. Want dat het met dit topic niks te maken
pi_216573983
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2025 17:30 schreef golfer het volgende:

[..]
Ik jou ook.
En Sam heeft een vrouw en 2 kinderen en is zeker geen homo.
Zijn werkelijke geaardheid is van nul en generlei belang; die stipuleer ik voor communicatieve doeleinden. Moet ik alles wat ik doe uitleggen?
  Moderator donderdag 6 februari 2025 @ 18:19:16 #55
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_216574469
Wat hierboven al gezegd wordt, laten we het hier gezellig houden en onze verdenkingen gewoon op basis van namen delen in plaats van geaardheid!
pi_216576960
Ik mis wel n beetje de oldschool hints als het terugspelen van een muziekje wat dan Für Elise blijkt te zijn of zo ;(
  Moderator vrijdag 7 februari 2025 @ 09:06:01 #57
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_216580213
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2025 21:08 schreef TLC het volgende:
Ik mis wel n beetje de oldschool hints als het terugspelen van een muziekje wat dan Für Elise blijkt te zijn of zo ;(
De Mol die als enige een vingerafdruk op haar foto heeft of elke biecht met het lokale woord voor Mol begint O+
  Miss 200.000.000! vrijdag 7 februari 2025 @ 10:48:51 #58
367000 roos94
pi_216580930
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2025 21:08 schreef TLC het volgende:
pi_216599100
Over half uurtje *O*
  Miss 200.000.000! zaterdag 8 februari 2025 @ 20:13:49 #60
367000 roos94
pi_216599308
Bridget eruit :( vindiknietleuk
pi_216599398
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 20:13 schreef roos94 het volgende:
Bridget eruit :( vindiknietleuk
Ik ook niet :'( :'( -O-
pi_216599464
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_216599620
:W
  Moderator zaterdag 8 februari 2025 @ 20:30:25 #64
42184 crew  DaMart
pi_216599623
Ben je er een keer live bij, @Moira? :P.
  zaterdag 8 februari 2025 @ 20:32:06 #65
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216599658
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 8 februari 2025 @ 20:33:10 #66
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_216599673
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_216599732
Rik is een voyeur.
#superniger2020
pi_216599776
Wat een opdracht weer :')
pi_216599864
'Do you have a tip?' vragen aan een ladyboy.
#superniger2020
  Miss 200.000.000! zaterdag 8 februari 2025 @ 20:43:23 #71
367000 roos94
pi_216599909
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 20:36 schreef superniger het volgende:
Rik is een voyeur.
Dit is geil :9~
  zaterdag 8 februari 2025 @ 20:43:33 #72
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_216599912
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 8 februari 2025 @ 20:44:12 #73
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_216599932
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 20:43 schreef roos94 het volgende:

[..]
Dit is geil :9~
Rik is geil :?
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 8 februari 2025 @ 20:45:01 #74
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_216599968
Weer een opdracht met weinig fysieke actie
Same shit, different day
SC hopper present
pi_216600023
ETHERDISCIPLINE
#superniger2020
pi_216600063
Wederom een opdracht die totaal niet te volgen is…
  zaterdag 8 februari 2025 @ 20:52:59 #77
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_216600175
quote:
15s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 20:48 schreef Legoblokje het volgende:
Wederom een opdracht die totaal niet te volgen is…
Wel lekker te mollen
Same shit, different day
SC hopper present
pi_216600196
Nepo Sam is weer aan het nep mollen.
#superniger2020
  Moderator zaterdag 8 februari 2025 @ 20:56:29 #79
42184 crew  DaMart
pi_216600251
Sam en Nora vallen hier wel definitief af als mol. Sophie vond ik wel wat verdacht bij deze opdracht. En Stijn ook door tegen Maaike ineens te beginnen over die blauwe zonnebril.
  zaterdag 8 februari 2025 @ 20:58:49 #80
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_216600341
3 fokkers.
#superniger2020
pi_216600400
Angela.
#superniger2020
pi_216600440
Piccolo
  zaterdag 8 februari 2025 @ 21:06:02 #84
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_216600450
Sex met AngelaGodin
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_216600459
Wat een vragen ook :')
pi_216600460
Elvis
#superniger2020
pi_216600463
Elvis
pi_216600467
Jaaa Elvis wist ik nog *O*
pi_216600477
Sahil
pi_216600492
Helikopter
#superniger2020
pi_216600495
Helikopter
pi_216600509
HORACE
#superniger2020
pi_216600514
Horace Cohen
pi_216600531
De 3 anderen doen voor spek en bonen mee.
#superniger2020
pi_216600553
Zwarte vrijstelling
pi_216600560
Renaissance
pi_216600567
Ballerina
#superniger2020
pi_216600571
Ballerina
pi_216600579
Piepkuiken.
#superniger2020
pi_216600589
Oh dit seizoen heb ik nooit gezien
pi_216600598
Dit is niet leuk.
#superniger2020
pi_216600600
De mensen achter de computer hebben niks beantwoord :')
pi_216600608
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 21:14 schreef Isane het volgende:
De mensen achter de computer hebben niks beantwoord :')
FLOPSHOW
#superniger2020
  zaterdag 8 februari 2025 @ 21:14:32 #105
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_216600611
Weer geen echte actie opdracht
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 8 februari 2025 @ 21:15:25 #107
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_216600679
Happy end gewonnen :')
pi_216600680
Lijkt net een intro van een pornofilm.
#superniger2020
  Moderator zaterdag 8 februari 2025 @ 21:26:38 #110
42184 crew  DaMart
pi_216600781
Weer geen pronopunten -O-.
pi_216600808
DOEI SAM
#superniger2020
pi_216600813
Doei nep mol.
#superniger2020
pi_216600814
Sam :W
Die zat duidelijk op Sophie.
  zaterdag 8 februari 2025 @ 21:28:16 #114
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_216600819
Wat doet die? :P
pi_216600831
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
  zaterdag 8 februari 2025 @ 21:29:17 #117
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_216600841
Hagens Jr :W
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  Moderator zaterdag 8 februari 2025 @ 21:30:20 #118
42184 crew  DaMart
pi_216600860
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 21:28 schreef MadMaster het volgende:
Daar gaat Maaike d'r joker…
Die had hij al teruggegeven toch, vorige week?
pi_216600874
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 21:30 schreef DaMart het volgende:

[..]
Klopt
#superniger2020
  zaterdag 8 februari 2025 @ 21:31:02 #120
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_216600875
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 21:30 schreef DaMart het volgende:

[..]
Die conclusie trokken we hier ook
Same shit, different day
SC hopper present
pi_216601002
Terugblik van Angela groothuizen

Mis die tijd
Toen was t pas echt O+
Trust nobody
pi_216601051
Dooske van Shownieuws.
#superniger2020
  zaterdag 8 februari 2025 @ 21:51:30 #124
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_216601188
Zo. Dat is duidelijk. En Sam zat vol op Sophie, dus die is het ook niet.
Nog steeds blijf ik bij Roos of Stijn.
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 8 februari 2025 @ 21:51:50 #125
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_216601194
Wow als Nora de mol zou zijn is het wel een erg saaie duffe Mol
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 8 februari 2025 @ 21:53:55 #126
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_216601227
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 21:51 schreef golfer het volgende:
Zo. Dat is duidelijk. En Sam zat vol op Sophie, dus die is het ook niet.
Nog steeds blijf ik bij Roos of Stijn.
Ik zat ook op Sophie maar zie inderdaad geen opties meer om dat vol te houden
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator zaterdag 8 februari 2025 @ 22:01:01 #127
42184 crew  DaMart
pi_216601319
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 21:53 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Ik zat ook op Sophie maar zie inderdaad geen opties meer om dat vol te houden
Voor mij blijft Sophie nog wel de hoofdverdachte. Vond haar zeker bij de 1e opdracht wel wat verdachte momenten hebben.
  zaterdag 8 februari 2025 @ 22:24:57 #128
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_216601798
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 22:01 schreef DaMart het volgende:

[..]
Voor mij blijft Sophie nog wel de hoofdverdachte. Vond haar zeker bij de 1e opdracht wel wat verdachte momenten hebben.
True, maar hoe verklaar je de exit van Sam dan?
Same shit, different day
SC hopper present
pi_216601804
Hoop dat roos dam de mol is
Maar vind t ontzettend saai
Trust nobody
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 8 februari 2025 @ 22:29:05 #130
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_216601859
Verrassend zeg dat de BN'ers geen idee van vorige seizoenen hebben.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 8 februari 2025 @ 22:29:26 #131
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_216601864
Sophie en Roos zijn wel irritant overigens.
  zaterdag 8 februari 2025 @ 22:34:40 #132
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216601945
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 22:29 schreef Pino112 het volgende:
Sam en Roos. Sophie niet zo.
Vind ik.

En Sam ligt er eindelijk uit, dus ^O^
  Moderator zaterdag 8 februari 2025 @ 22:35:08 #133
42184 crew  DaMart
pi_216601955
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 22:24 schreef Koen66 het volgende:

[..]
True, maar hoe verklaar je de exit van Sam dan?
In zijn biecht over de test heeft hij volgens mij in het midden gelaten op wie hij zat, kan dus net zo goed zijn dat hij hem op iemand anders heeft ingevuld.
pi_216601979
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 22:29 schreef Pino112 het volgende:
Eens + Sam
  zaterdag 8 februari 2025 @ 22:43:06 #135
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_216602064
Was wel tof Trust Nobody als molloten terug te zien :D
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  zaterdag 8 februari 2025 @ 22:55:02 #136
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_216602220
Stijn heeft nu wel elke week een “gratis joker” in principe. Hij is de enige die met 100% zekerheid weet of de mol een man of een vrouw is :+

Of hij dat nu zelf is of niet.
Fuck the EBU
  zaterdag 8 februari 2025 @ 22:58:23 #137
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_216602260
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 22:43 schreef KaBuf het volgende:
Ik dacht al, zijn ze dat nu of niet, luister die podcasts ook al jaren wel
Same shit, different day
SC hopper present
pi_216602541
Wat zat Sophie te dansen achter haar desk bij die quiz, moest ze hoognodig naar het toilet of zo ?
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 8 februari 2025 @ 23:31:58 #139
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_216602582
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 23:27 schreef TLC het volgende:
Wat zat Sophie te dansen achter haar desk bij die quiz, moest ze hoognodig naar het toilet of zo ?
Kom de rest niet zien of je op de knop duwde of niet.
  zaterdag 8 februari 2025 @ 23:35:12 #140
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_216602604
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 23:27 schreef TLC het volgende:
Stijn toch ook
Same shit, different day
SC hopper present
pi_216602652
Behalve bij aflevering 1 begint alles met 'de juiste....'

Hmmmz
pi_216602770
'de fotograaf heeft geen spijt van de blauwe tas' wordt gezegd tegen Stijn

Tijdens de opdracht heeft Stijn geen tas bij zich.

Echter na de opdracht loopt Stijn ineens door Ankor Wat met.. een blauwe tas !! :o :D
pi_216602785
En Stijn is van beroep fotograaf !!!!
pi_216602837
Plus Stijn zat -net als bij de foto's van de beelden opdracht- bij de quiz weer netjes in het midden :s)
  Moderator / Redactie Sport zondag 9 februari 2025 @ 02:36:09 #145
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_216603656
Ik hoop dat Roos de Mol is. Ik vind haar echt een hele irritante kandidaat anders.
  zondag 9 februari 2025 @ 07:50:45 #146
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_216604042
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 23:40 schreef TLC het volgende:

Hmmmz
Wat zijn de woorden die na 'de juiste' komen. Wellicht zit daar een hint in richting de Mol.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Miss 200.000.000! zondag 9 februari 2025 @ 08:18:09 #147
367000 roos94
pi_216604170
Leuke aflevering.

Angela Schijf werd nog even benoemd genot.

Sam weg, hebben we niet veel aan, stond niet op mijn verdachtenlijstje.

Het is Stijn.

Bij die massages heeft sowieso de Mol eventjes de kandidaat gemasseerd denk ik. Zien we in de finale. Of een gek dansje gedaan naast kandidaat terwijl die gemasseerd werd.
pi_216604407
"een loop, en nog een loop !!" :D :D

Beste seizoen ooit met MM en Yvon in Australië _O_
  Miss 200.000.000! zondag 9 februari 2025 @ 09:00:06 #149
367000 roos94
pi_216604411
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 08:58 schreef TLC het volgende:
"een loop, en nog een loop !!" :D :D

Beste seizoen ooit met MM en Yvon in Australië _O_
Ik keek dus dat als kind, rond de 10jr zo was ik , en dat was ZO intens! Ik zat er toen echt helemaal in en was er zoveel mee bezig. Heel andere manier van kijken :o :+ voorafgaand aan de finale had ik gewoon buikpijn van de spanning.
pi_216604444
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2025 09:00 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ik keek dus dat als kind, rond de 10jr zo was ik , en dat was ZO intens! Ik zat er toen echt helemaal in en was er zoveel mee bezig. Heel andere manier van kijken :o :+ voorafgaand aan de finale had ik gewoon buikpijn van de spanning.
Ook n bekend citaat uit die serie :

"It's me, Marc-Marie"

:D _O-
  Moderator zondag 9 februari 2025 @ 10:32:49 #151
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_216605081
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 09:07 schreef TLC het volgende:

[..]
Ook n bekend citaat uit die serie :

"It's me, Marc-Marie"

:D _O-
Eigenwijs ja, en doof ook!
  Moderator zondag 9 februari 2025 @ 10:34:27 #152
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_216605098
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 23:40 schreef TLC het volgende:

Hmmmz
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2025 07:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Wat zijn de woorden die na 'de juiste' komen. Wellicht zit daar een hint in richting de Mol.
Tot nu toe komen ze allemaal hiervandaan: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Edele_achtvoudige_pad
pi_216605181
Wat een matige opdrachten allemaal. Zoals gezegd ontzettend weinig fysieke opdrachten. De eerste was slecht te volgen als kijker, de tweede kon je niets mee want je had geen idee hoeveel tijd er tussen de vraag en het antwoord zat. Dat met die molloten snapte ik de meerwaarde ook niet van.
  Miss 200.000.000! zondag 9 februari 2025 @ 11:40:19 #155
367000 roos94
pi_216605740
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 10:42 schreef Remco het volgende:
Wat een matige opdrachten allemaal. Zoals gezegd ontzettend weinig fysieke opdrachten. De eerste was slecht te volgen als kijker, de tweede kon je niets mee want je had geen idee hoeveel tijd er tussen de vraag en het antwoord zat. Dat met die molloten snapte ik de meerwaarde ook niet van.
Moet een goeie opdracht dan fysiek zijn? Ik hou juist van de niet fysieke opdrachten. Als ik een groep mensen zie rondrennen of crossen boeit mij niet
  zondag 9 februari 2025 @ 11:41:55 #156
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216605762
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:40 schreef roos94 het volgende:

[..]
Moet een goeie opdracht dan fysiek zijn? Ik hou juist van de niet fysieke opdrachten. Als ik een groep mensen zie rondrennen of crossen boeit mij niet
Bovendien is het daar stikheet en heel vochtig. Niet erg prettig om je in zo'n klimaat flink te moeten inspannen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Miss 200.000.000! zondag 9 februari 2025 @ 11:48:22 #157
367000 roos94
pi_216605842
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:41 schreef Perrin het volgende:

[..]
Bovendien is het daar stikheet en heel vochtig. Niet erg prettig om je in zo'n klimaat flink te moeten inspannen.
Remember Rian met de zweetklotsen oksels _O-
pi_216605882
Vind het ook wat saaiig, maar idd het is wel bloedheet en niet gezond om daar rond te rennen voor een opdracht.
pi_216605983
Ik zit nu toch wel in de Stijn tunnel hoor
  Miss 200.000.000! zondag 9 februari 2025 @ 12:09:55 #160
367000 roos94
pi_216606136
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:51 schreef Blues het volgende:
Vind het ook wat saaiig, maar idd het is wel bloedheet en niet gezond om daar rond te rennen voor een opdracht.
Widm kiest graag hete landen uit ... als je kijkt naar de lijst waar ze overal zijn geweest... bijna alles is tropisch. :Z
  zondag 9 februari 2025 @ 12:19:40 #161
38496 Perrin
pi_216606258
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:59 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik zit nu toch wel in de Stijn tunnel hoor
Ja die blauwe bril gaf het wel weg.
  Miss 200.000.000! zondag 9 februari 2025 @ 12:24:27 #162
367000 roos94
pi_216606302
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 12:19 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ja die blauwe bril gaf het wel weg.
Als je heel statistisch gaat kijken, kiest widm graag een mol uit de lgbt community, daarom zat ik eerst ook al op jurre geluk voordat het seizoen uberhaupt al was begonnen. Ze doen t vaak. Dus de kans is simpelweg groter dat een lgbter de mol is.

quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 09:17 schreef roos94 het volgende:
De laatste jaren kiest widm graag een lgbt mol, dus ik ga voor Jurre als schot voor de boeg.
pi_216606647
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2025 12:09 schreef roos94 het volgende:

[..]
Widm kiest graag hete landen uit ... als je kijkt naar de lijst waar ze overal zijn geweest... bijna alles is tropisch. :Z
Logisch toch, maakt meer mogelijk voor binnen/buiten opdrachten
  Redactie Sport zondag 9 februari 2025 @ 13:11:05 #164
274204 crew  Mexicanobakker
pi_216606698
Ik vind niet dat een opdracht fysiek moet zijn maar die “quiz” was als opdracht gewoon matig
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Miss 200.000.000! zondag 9 februari 2025 @ 13:17:17 #165
367000 roos94
pi_216606748
Ik vond de quiz leuk, alleen de kandidaten wisten niets, dat was jammer.
  Miss 200.000.000! zondag 9 februari 2025 @ 13:44:17 #166
367000 roos94
pi_216606971

Stijn wordt flink verdacht op het forum van ubermolloten en mega-speurders.

Maar zouden ze dan echt van de laatste 6 seizoenen 4 keer voor een gay man kiezen? Dan wordt het toch wel heel erg opzichtig?

Naar schatting is 18% vd mensen gay/bi, dan hoe kan 4 molle op de 6 seizoenen gay zijn?

Je kan haast dan bij voorbaat al de meeste non lgbters wegstrepen want het is vast iemand van lgbt...
SPOILER

[ Bericht 19% gewijzigd door roos94 op 09-02-2025 13:55:53 ]
  Miss 200.000.000! zondag 9 februari 2025 @ 14:05:58 #167
367000 roos94
pi_216607228
Ik heb nog eens gekeken naar alle mannelijke mollen vanaf het bn-er seizoen startte.

Dat zijn er nu 9.

Daarvan zijn er 6 homo.

Dus widm kiest wat mannen betreft, vaak, grotendeels, een gay man. De reden hiervan is niet bekend. Toeval?

Dus de kans dat Stijn de mol is, maakt hiermee ook weer groter.
  zondag 9 februari 2025 @ 14:07:27 #168
504895 Bofjijff
AJAXGODENZONEN SUPERJODEN
pi_216607248
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 14:05 schreef roos94 het volgende:
Ik heb nog eens gekeken naar alle mannelijke mollen vanaf het bn-er seizoen.

Dat zijn er nu 9.

Daarvan zijn er 6 homo.

Dus widm kiest wat mannen betreft, vaak, grotendeels, een gay man.

Dus de kans dat Stijn de mol is, maakt hiermee ook weer groter.
kennelijk bezitten die meer 'molkwaliteiten' ofzo.

Maar nu hebben de kandidaten toch ook indirect zelf de mol gekozen?
  Miss 200.000.000! zondag 9 februari 2025 @ 14:11:43 #169
367000 roos94
pi_216607323
Als Stijn de mol is, zijn 7 van de 10 mannen mollen in het bn'er seizoen gay. Toeval m'n neus.

Dan kunnen we de komende seizoenen gewoon doorgaan met lgbt's filteren.

Wss volgend seizoen niet.

Maar jaar daarop is het gewoon weer een gay man, of iets minder waarschijnlijk een gay vrouw.

Seizoen 2027 ga ik dit bericht weer quoten en dan zullen jullie dit zien.

[ Bericht 20% gewijzigd door roos94 op 09-02-2025 14:24:18 ]
pi_216607371
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2025 14:11 schreef roos94 het volgende:
Als Stijn de mol is, zijn 7 van de 10 mannen mollen in het bn'er seizoen gay. Toeval m'n neus.

Dan kunnen we de komende seizoenen gewoon doorgaan met lgbt's filteren.

Wss volgend seizoen niet.

Maar jaar daarop is het gewoon weer een gay man, of iets minder waarschijnlijk een gay vrouw.
:')
Er zijn toch veel meer homo's in de mediawereld dan het gemiddelde. Dus er zijn sowieso meer deelnemers homo. Dit seizoen is de mol gekozen door de kandidaten dus gaat jouw(nogal bijzondere en niet relevante) theorie helemaal niet op.
pi_216607442
Zo jammer dat er geen echte fans meedoen. 'Wij zijn niet in Kiev, vriend' hoor je gewoon te weten.
pi_216607463
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 22:43 schreef KaBuf het volgende:
Ik vroeg me al af of het molloten van het wie is de molforum waren. Maar dat waren zij dus :)
  Miss 200.000.000! zondag 9 februari 2025 @ 14:23:30 #173
367000 roos94
pi_216607521
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 14:14 schreef Remco het volgende:

[..]
:')
Er zijn toch veel meer homo's in de mediawereld dan het gemiddelde. Dus er zijn sowieso meer deelnemers homo. Dit seizoen is de mol gekozen door de kandidaten dus gaat jouw(nogal bijzondere en niet relevante) theorie helemaal niet op.
Maar in een seizoen zitten toch meestal 1 of 2 lgbters. Niet de helft ofzo. Dus dat klopt niet. Als nou elk seizoen 4 homos mee deden dan ja. Maar dat is niet zo.
  Miss 200.000.000! zondag 9 februari 2025 @ 14:32:00 #174
367000 roos94
pi_216607645
Ter vergelijking.

10 mollen waren vrouw in het bner seizoen.

Daarvan was er maar ééntje gay (!)
Als je dit vergelijkt met de mannen is het een gigantisch groot verschil.

Ofwel, gay vrouwen willen geen mol zijn. Of widm wil geen gay vrouw als mol.

Statistisch gezien, kun je een gay vrouw dus sneller afstrepen als mol, terwijl je op de gay man veel meer moet gaan letten, want die zijn vaak de mol.

Op die manier wordt het wel heel erg voorspelbaar. Als je op basis van geaardheid een hoop kan voorspellen.
pi_216608541
Beetje jammer (triest ook) dat er anno 2025 nog gediscussieerd wordt over de geaardheid van de mol.

Echt who gives a shit met wie iemand in zijn / haar vrije tijd de lakens deelt :r
  Miss 200.000.000! zondag 9 februari 2025 @ 15:39:54 #176
367000 roos94
pi_216608581
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 15:36 schreef TLC het volgende:
Beetje jammer (triest ook) dat er anno 2025 nog gediscussieerd wordt over de geaardheid van de mol.

Echt who gives a shit met wie iemand in zijn / haar vrije tijd de lakens deelt :r
Dat boeit niemand.

Het gaat erom hoe je de mol kan filteren.

Als je puur kijkt naar de mannen , zou je 6 van de 9 seizoenen goed zitten qua mol door simpelweg voor de homo te gaan.

Dat kan niet de bedoeling zijn.
pi_216608672
quote:

Als geaardheid een reden is om een inclusieve mol te kiezen is het zeker relevant.
pi_216608710
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 15:46 schreef byah het volgende:

[..]
Als geaardheid een reden is om een inclusieve mol te kiezen is het zeker relevant.
Hier hebben de kandidaten de mol gekozen, hoe weet ik ook nog niet, maar dat zien we in de laatste aflevering wel
  Moderator zondag 9 februari 2025 @ 17:08:56 #179
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_216609873
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 15:46 schreef byah het volgende:

[..]
Daar wijst he-le-maal niets op. Juist dit seizoen is de mol gekozen op basis van de opdracht in de 1e aflevering.
  Miss 200.000.000! zondag 9 februari 2025 @ 17:17:01 #180
367000 roos94
pi_216609957
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2025 17:08 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Daar wijst he-le-maal niets op. Juist dit seizoen is de mol gekozen op basis van de opdracht in de 1e aflevering.
Dus dat 6 vd 9 man mollen gay zijn is louter toeval.

En waarschijnlijk 7 vd 10.
  Moderator zondag 9 februari 2025 @ 17:37:49 #181
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_216610171
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2025 17:17 schreef roos94 het volgende:

[..]
Dus dat 6 vd 9 man mollen gay zijn is louter toeval.

En waarschijnlijk 7 vd 10.
Ja. Zou het wat uitmaken?
  Miss 200.000.000! zondag 9 februari 2025 @ 17:41:01 #182
367000 roos94
pi_216610223
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2025 17:37 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Ja. Zou het wat uitmaken?
Het maakt uit dat als je louter zou gokken op geaardheid, je 7 van de 10 keer goed zit zonder verder naar mollenstreken te hoeven kijken

Mijn man kijkt nooit widm, toen ik eens keek jaren geleden liep hij langs de tv en wees Everon aan en zei ; "hij is vast de mol want hij is homo. Dat is toch bing van gtst?"

Hij heeft nooit het programma gekeken en had het goed dat Everon het was _O- ik verzin dit niet.

[ Bericht 12% gewijzigd door roos94 op 09-02-2025 17:46:29 ]
  Moderator zondag 9 februari 2025 @ 17:48:35 #183
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_216610314
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 17:41 schreef roos94 het volgende:

[..]
Het maakt uit dat als je louter zou gokken op geaardheid, je 7 van de 10 keer goed zit zonder verder naar mollenstreken te hoeven kijken
Tja met dit soort statistieken kun je alle kanten op om in je eigen straatje te schuiven. Het lijkt mij meer te zeggen over het percentage andersgeaarden onder de mannelijke BN'ers, maar dat is ook speculatief. Ik geloof in ieder geval totaal niet in een inclusieve strategie erachter, waarom ook? Maar geloof vooral zelf wat je wil geloven.
  Moderator zondag 9 februari 2025 @ 17:49:30 #184
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_216610323
Dit seizoen komt de keuze in ieder geval niet van de redactie dus is de discussie sowieso onzinnig.
pi_216610639
Bijna alle leuke kandidaten eruit. Sinds vorige week wel duidelijk wie de mol is. Leuke is er wel af.
  Miss 200.000.000! zondag 9 februari 2025 @ 18:29:50 #186
367000 roos94
pi_216610861
Overigens kunnen we Roos toch ook nog niet helemaal afstrepen. Hoewel ik denk dat ze nepmol speelt.
pi_216611346
quote:

Inderdaad, dit. Wat een gezeik, elke drie pagina’s weer, maakt het een stuk minder leuk om hier te posten.
C’est Davie :o)
  zondag 9 februari 2025 @ 20:08:19 #188
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_216612149
Weer een niet heel geweldige aflevering. Al scheelt het dat ze de laatste afleveringen wel echt wat doen met het land. De eerste opdracht was nog wel prima, al leek het wel alsof die opdracht wel echt gehaald moest worden, omdat er zo weinig geld in de pot zit. Die tweede opdracht sloeg natuurlijk nergens op, vooral omdat dit dus de helft van de opdrachten was. Om als toppunt naar kandidaten te kijken die gemasseerd worden :')

Al zal zeer waarschijnlijk de mol wel degene zijn geweest die de enveloppen heeft neergelegd. En we dan in de laatste aflevering dat te zien krijgen. Dat zou dan nog wel aardig zijn. Dat valt niet te zeggen over die quiz. Uiteraard viel dat wel te verwachten van de tegenwoordige kandidaten. Maar dat ze dan ook nog doen alsof niemand het antwoord op die vragen zou weten... Vooral het 'We zijn niet in Kiev vriend' is toch wel iconisch. Maar ja niemand van de kandidaten kijkt ooit naar WIDM. Terwijl je toch op zijn minst zou verwachten dat je even wat seizoenen gaat terugkijken als je weet dat je mee gaat doen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 9 februari 2025 @ 20:10:34 #189
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_216612175
Wat was overigens het hele punt van dat je de vraag per se goed moest hebben? Er leek eigenlijk geen gevolg te zitten aan een foutief antwoord, maar dat zal ik dan denk ik gemist hebben. Want als ze vragen wat een stuntvliegtuig voor manoeuvre deed, dan zeg je toch altijd een looping? En als je in Amerika een artiest moet imiteren dan is dat toch eigenlijk altijd Elvis? Die laatste kon ik mij bijvoorbeeld niet eens meer herinneren, maar wist ik puur door de vraag wel 90% zeker.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 9 februari 2025 @ 20:13:25 #190
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_216612197
Sam die afviel, kunnen we qua wie de mol is niet zoveel mee, dat was die overduidelijk niet. Blijft Nora over die het eigenlijk zeker niet is (vooral na het afhaken vorige week, dat zou een mol nooit doen met die reden). Plus dat ze het meeste geld opbrengt. Dat is bij Stijn het tegenovergestelde. Plus dat die bijna altijd op sleutelposities zit. Het zou mij enorm verbazen, net zoals velen, als hij niet de mol is.
pi_216612296
100% Stijn. Vorige week veranderde hij op het laatst zijn stem bij het beelden. Nu dat met de blauwe bril. Geen enkele twijfel het is Stijn. Vrij matige mol overigens. Bijna kopie van Jurre qua molgedrag en die was niet best
pi_216612312
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 20:10 schreef Redefine het volgende:
Wat was overigens het hele punt van dat je de vraag per se goed moest hebben? Er leek eigenlijk geen gevolg te zitten aan een foutief antwoord, maar dat zal ik dan denk ik gemist hebben. Want als ze vragen wat een stuntvliegtuig voor manoeuvre deed, dan zeg je toch altijd een looping? En als je in Amerika een artiest moet imiteren dan is dat toch eigenlijk altijd Elvis? Die laatste kon ik mij bijvoorbeeld niet eens meer herinneren, maar wist ik puur door de vraag wel 90% zeker.
In het molcentrum dachten ze dat je per goed antwoord een punt kreeg
  zondag 9 februari 2025 @ 20:27:28 #193
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_216612368
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 20:23 schreef lars91 het volgende:

[..]
In het molcentrum dachten ze dat je per goed antwoord een punt kreeg
Maar de kandidaat aan de desk wist wel beter, dus die had gewoon zelf kunnen gokken.
  zondag 9 februari 2025 @ 20:29:50 #194
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_216612396
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 20:22 schreef lars91 het volgende:
100% Stijn. Vorige week veranderde hij op het laatst zijn stem bij het beelden. Nu dat met de blauwe bril. Geen enkele twijfel het is Stijn. Vrij matige mol overigens. Bijna kopie van Jurre qua molgedrag en die was niet best
Bij die beeldhouwopdracht ook nog eens een score halen waar je niet verdacht wordt, maar vervolgens volkomen nutteloos is voor het gemiddelde.
pi_216612411
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 20:10 schreef Redefine het volgende:
Snapte ik ook niet helemaal. Sommige dingen hadden ze gewoon kunnen gokken, stond toch geen straf op.
Ook dat ze op de vraag “heb je dat helemaal zelf bedacht” steeds ja zeiden was vreemd. Waarschijnlijk was de quiz in het hoofd van de bedenker leuker. Duurde ook veel te lang.
Vraag me af of het misschien last minute is bedacht omdat Ray er uit lag met z’n voorkennis van die opdracht in de volgende aflevering.
  zondag 9 februari 2025 @ 20:39:53 #196
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_216612488
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 20:31 schreef Dave het volgende:

[..]
Snapte ik ook niet helemaal. Sommige dingen hadden ze gewoon kunnen gokken, stond toch geen straf op.
Ook dat ze op de vraag “heb je dat helemaal zelf bedacht” steeds ja zeiden was vreemd. Waarschijnlijk was de quiz in het hoofd van de bedenker leuker. Duurde ook veel te lang.
Vraag me af of het misschien last minute is bedacht omdat Ray er uit lag met z’n voorkennis van die opdracht in de volgende aflevering.
Dat laatste zou kunnen ja. Of er kon een andere opdracht (eerder) niet doorgaan. Het voelde wat willekeurig aan, zeker als je naar de regels keek en hoe de kandidaten ermee omgingen. Dat ze geen enkele keer zeiden dat ze de hulplijn hadden ingeschakeld was ook wel apart ja.
pi_216612587
Ja, een backup opdracht inderdaad.
  zondag 9 februari 2025 @ 20:54:53 #198
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_216612678
De vooruitblik voor volgende week belooft niet veel goeds met dat 'Wat zou je over hebben voor een vrijstelling?' Dat wordt vrees ik weer een geld uit de pot opdracht :X Dat zou voor mij een reden zijn om daarna alsnog het seizoen niet verder meer te kijken :{
pi_216612856
Waar is de zwarte vrijstelling eigenlijk gebleven? Die hebben we het vorig seizoen ook niet gezien.
  zondag 9 februari 2025 @ 21:19:03 #200
38496 Perrin
pi_216612890
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 20:54 schreef Redefine het volgende:
De vooruitblik voor volgende week belooft niet veel goeds met dat 'Wat zou je over hebben voor een vrijstelling?' Dat wordt vrees ik weer een geld uit de pot opdracht :X Dat zou voor mij een reden zijn om daarna alsnog het seizoen niet verder meer te kijken :{
Ja dat is altijd zo'n afknapper als iedereen de vrije hand krijgt om de pot leeg te roven.
  zondag 9 februari 2025 @ 21:19:39 #201
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_216612898
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 21:15 schreef NailQueen het volgende:
Waar is de zwarte vrijstelling eigenlijk gebleven? Die hebben we het vorig seizoen ook niet gezien.
Dan moet er eerst een vrijstelling te verkrijgen zijn of echt veel jokers, anders heeft dat heel weinig zin. Dat valt gelukkig dit jaar nog mee.
  zondag 9 februari 2025 @ 21:21:31 #202
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_216612915
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 21:19 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ja dat is altijd zo'n afknapper als iedereen de vrije hand krijgt om de pot leeg te roven.
Ja. Plus dat vaak de mol amper invloed heeft gehad op die geld uit de pot opdrachten. Inge dan wel enThomas toen wel in Oregon, maar bijvoorbeeld in de Tsjechië en IJsland/Spanje seizoenen kwam het geld uit de pot volledig op conto van een kandidaat.
  zondag 9 februari 2025 @ 23:18:24 #203
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_216614340
Zelfs Tina Nijkamp begint WIDM al als saai af te branden
Same shit, different day
SC hopper present
pi_216614416
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2025 23:18 schreef Koen66 het volgende:
Zelfs Tina Nijkamp begint WIDM al als saai af te branden
Niemand geeft een neuk om wat Tina Nijkamp denkt
  zondag 9 februari 2025 @ 23:28:08 #205
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_216614426
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 23:26 schreef TLC het volgende:

[..]
Niemand geeft een neuk om wat Tina Nijkamp denkt
Dat zeker niet maar het geeft wel aan wat er algemeen van gevonden wordt.
Same shit, different day
SC hopper present
pi_216614645
Nog 4 afleveringen, 5 kandidaten, er moeten er nog 2 afvallen, dus logisch gezien moet er nog n aflevering komen waarbij niemand naar huis gaat of dat er geen test en eliminatie is ?
  maandag 10 februari 2025 @ 06:38:20 #207
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_216615881
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2025 23:28 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Dat zeker niet maar het geeft wel aan wat er algemeen van gevonden wordt.
Nee dat geeft alleen weer wat zijn ervan vindt. Zegt weinig over het algemene publiek.
  maandag 10 februari 2025 @ 06:47:59 #208
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_216615898
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2025 06:38 schreef Redefine het volgende:

[..]
Nee dat geeft alleen weer wat zijn ervan vindt. Zegt weinig over het algemene publiek.
naja, het komt helaas wel aardig overheen met mijn mening. Ik kijk echt nog wel met plezier maar had na het 2024 streamingseizoen hogere verwachtingen.
Same shit, different day
SC hopper present
  maandag 10 februari 2025 @ 07:39:22 #209
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_216616050
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 06:47 schreef Koen66 het volgende:

[..]
naja, het komt helaas wel aardig overheen met mijn mening. Ik kijk echt nog wel met plezier maar had na het 2024 streamingseizoen hogere verwachtingen.
Ik vind het dit seizoen ook niet heel geweldig. Bij vlagen zitten er wel wat opdrachten bij die iets creatiever zijn dan vorige seizoenen.
  Moderator maandag 10 februari 2025 @ 07:40:25 #210
42184 crew  DaMart
pi_216616052
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 23:59 schreef TLC het volgende:
Nog 4 afleveringen, 5 kandidaten, er moeten er nog 2 afvallen, dus logisch gezien moet er nog n aflevering komen waarbij niemand naar huis gaat of dat er geen test en eliminatie is ?
Aflevering 9 is de finale met als het goed is 3 kandidaten (al zijn het er ook wel eens 4 geweest). Aflevering 10 alleen onthulling van de mol. Dus logischerwijs valt er komende twee afleveringen nog iemand af voor de finale.
  maandag 10 februari 2025 @ 11:27:12 #211
3542 Gia
User under construction
pi_216618183
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2025 18:29 schreef roos94 het volgende:
Overigens kunnen we Roos toch ook nog niet helemaal afstrepen. Hoewel ik denk dat ze nepmol speelt.
Op de socials zie je ook steeds gezeur over Nora met de M op een petje en nu weer dezelfde M op haar tas. Is gewoon een merklogo wat ze mee heeft genomen om de verdenking op zichzelf te vestigen, want er was bij het inpakken van de koffer nog geen mol bekend.
  maandag 10 februari 2025 @ 11:32:22 #212
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_216618225
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2025 07:39 schreef Redefine het volgende:

[..]
Ik vind het dit seizoen ook niet heel geweldig. Bij vlagen zitten er wel wat opdrachten bij die iets creatiever zijn dan vorige seizoenen.
Had meer België niveau gehoopt maar dat zal teveel gevraagd zijn I guess
Same shit, different day
SC hopper present
  maandag 10 februari 2025 @ 11:34:22 #213
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_216618242
Zelfs het Streaming seizoen was aanmerkelijk beter, zeker qua vibe en beelden, maar ook de opdrachten boeiden me meer :@. Vandaar was daardoor mijn verwachting hooggespannen
Same shit, different day
SC hopper present
pi_216619201
Bij de opdrachten moet je ook wel rekening houden met t klimaat daar, met die benauwde hitte kun je niet verwachten dat ze zich helemaal rot rennen en zo, je zag sowieso al bij Roos in Ankor Wat dat ze er al n beetje doorheen zat, volgens mij had zij het helemaal niet zo erg gevonden om een rood scherm te krijgen.
  Miss 200.000.000! dinsdag 11 februari 2025 @ 13:18:34 #215
367000 roos94
pi_216632773
Ik lees zojuist dat er in het najaar nog een jubileum seizoen komt, in Portugal

https://jeugdjournaal.nl/(...)eizoen-wie-is-de-mol

SPOILER
  Moderator dinsdag 11 februari 2025 @ 13:25:40 #216
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_216632854
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 13:18 schreef roos94 het volgende:
Ik lees zojuist dat er in het najaar nog een jubileum seizoen komt, in Portugal

https://jeugdjournaal.nl/(...)eizoen-wie-is-de-mol

SPOILER
MOL / [WIDM 25 JAAR] Jubileumseizoen in Portugal

pi_216641093
Weet Rik eigenlijk al voor de eliminatie wie gaat afvallen ?
  dinsdag 11 februari 2025 @ 22:42:23 #218
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_216641814
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 22:11 schreef TLC het volgende:
Weet Rik eigenlijk al voor de eliminatie wie gaat afvallen ?
https://www.libelle.nl/ac(...)%2Fwww.google.com%2F

Ja. Zelfs de volgorde van de schermen wordt vooraf bepaald.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Miss 200.000.000! woensdag 12 februari 2025 @ 08:24:23 #219
367000 roos94
pi_216644564
Ik zag dit op reddit
Theorie naar aanleiding van afleveringtitels
Zoals ons wellicht is opgevallen, bevat elke aflevering sinds het kiezen van de mol het woord "juiste". Ik zat hier zojuist wat langer naar te kijken en zag dat de letters van "juist" aardig overeenkomen met de letters van een van de kandidaten. Zie hier:

J U I x T
Sxxxx

J U I x x
STxxx

J U x x x
STIxx

x U x x x
STIJ

Hier moeten we even creatief worden door de "u" ondersteboven te plaatsen naar een "n".
STIJN

Ze hebben het veel over spiegelen. Als je de u spiegelt krijg je een n en heb je dus inderdaad Stijn. Stijn is ook fotograaf, en wat heeft een fotograaf vaak? Juist, een ‘spiegel’reflex camera!

De mol spiegelt ook graag, zoals je met die 'u' doet.

https://www.reddit.com/r/(...)an_afleveringtitels/
pi_216644820
quote:
18s.gif Op woensdag 12 februari 2025 08:24 schreef roos94 het volgende:
Ik zag dit op reddit
Theorie naar aanleiding van afleveringtitels
Zoals ons wellicht is opgevallen, bevat elke aflevering sinds het kiezen van de mol het woord "juiste". Ik zat hier zojuist wat langer naar te kijken en zag dat de letters van "juist" aardig overeenkomen met de letters van een van de kandidaten. Zie hier:

J U I x T
Sxxxx

J U I x x
STxxx

J U x x x
STIxx

x U x x x
STIJ

Hier moeten we even creatief worden door de "u" ondersteboven te plaatsen naar een "n".
STIJN

Ze hebben het veel over spiegelen. Als je de u spiegelt krijg je een n en heb je dus inderdaad Stijn. Stijn is ook fotograaf, en wat heeft een fotograaf vaak? Juist, een ‘spiegel’reflex camera!

De mol spiegelt ook graag, zoals je met die 'u' doet.

https://www.reddit.com/r/(...)an_afleveringtitels/
Op zich goed gevonden maar aangezien de locatie wel al bekend was en natuurlijk ook de opdrachten hadden ze waarschijnlijk deze titels ook al bedacht. Omdat deze van het 8-voudige pad zijn in het boeddhisme (geleerd door de Reddit link die je er bij plaatste). Maar de mol was natuurlijk nog niet bekend.

Maar mocht Stijn de mol zijn en dit als hint worden gegeven. Dan geloof ik dus niet dat ze gezamenlijk de mol hebben ‘gekozen’ in die eerste aflevering. Dan hadden ze hem zelf al gekozen maar pas daar bekendgemaakt.
  Miss 200.000.000! donderdag 13 februari 2025 @ 06:16:51 #221
367000 roos94
pi_216659406
Van widm forum

De mol zei in de briefing de groep te moeten spiegelen...
In de bril van Maaike?
Stijn gebruikt de bril van Maaike als spiegel.

pi_216674334
Ik denk dat ze met de groep spiegelen de groep fotografen bedoelen, niet de kandidaten. Dus zoeken naar de fotograaf tussen de kandidaten, de mol dus ! :s)
  One tough cookie vrijdag 14 februari 2025 @ 01:18:02 #223
169210 liesje1979
pi_216674476
Ik vergeet steeds enorm dat ik nog moet kijken, meestal herinner ik het me woensdag of donderdag. :') En dat zegt eigenlijk wel alles. Ik denk elke keer van ze doen hun best maar het is het net niet. Dit jaar begon veelbelovend. Ze deden opdrachten uit de beste mol maar zelfs dat is het niet. Je kan wel een museum leeg gaan roven maar de lol zat er juist in dat die kandidaten net een avond gefeest hadden. Zonder dat mist het de charme. Boeit me ook geen reet wie de mol is. Stijn dan maar als ik echt iets moet kiezen.
  Miss 200.000.000! zaterdag 15 februari 2025 @ 19:04:45 #224
367000 roos94
pi_216691084
Sophie gaat vandaag het hoekkie om
  Moderator zaterdag 15 februari 2025 @ 19:06:48 #225
42184 crew  DaMart
pi_216691123
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 19:04 schreef roos94 het volgende:
Sophie gaat vandaag het hoekkie om
Nee, mijn mol gaat er niet uit :N.
Nora vertrekt :Y.
  Miss 200.000.000! zaterdag 15 februari 2025 @ 19:07:37 #226
367000 roos94
pi_216691146
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 19:06 schreef DaMart het volgende:

[..]
Nee, mijn mol gaat er niet uit :N.
Nora vertrekt :Y.
Grote spoiler
SPOILER
  MOL-held zaterdag 15 februari 2025 @ 19:31:24 #227
44635 XMN8R
mag dat?
pi_216691781
Waar wordt gespoilerd? Ik zie alleen vijf afleveringen die al geweest zijn.
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
  Moderator zaterdag 15 februari 2025 @ 19:37:25 #228
42184 crew  DaMart
pi_216691953
quote:
5s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 19:31 schreef XMN8R het volgende:
Waar wordt gespoilerd? Ik zie alleen vijf afleveringen die al geweest zijn.
Net stond (een tumbnail van) aflevering 6 ook achter die link.
pi_216692480
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 19:37 schreef DaMart het volgende:

[..]
Net stond (een tumbnail van) aflevering 6 ook achter die link.
Aflevering 6 was van vorige week
  Moderator zaterdag 15 februari 2025 @ 20:07:08 #230
42184 crew  DaMart
pi_216692705
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 19:59 schreef TLC het volgende:

[..]
Aflevering 6 was van vorige week
Dat programma waarin Splinter met de afvaller praat heeft een aflevering minder ;).
pi_216692822
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 20:07 schreef DaMart het volgende:

[..]
Dat programma waarin Splinter met de afvaller praat heeft een aflevering minder ;).
Wie gaat er afvallen dan? Kan dat in een spoiler?
pi_216692840
Ik ga volop inzetten op Stijn, de de rest vind ik niet eens leuk..... of ja Maaike ook maar verdenk ik niet
  Miss 200.000.000! zaterdag 15 februari 2025 @ 20:19:04 #233
367000 roos94
pi_216692991
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 20:11 schreef Dazalbest1 het volgende:

[..]
Wie gaat er afvallen dan? Kan dat in een spoiler?
Ik heb de aflevering al bekeken.

Hij is nu idd offline.

SPOILER
pi_216693065
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 20:19 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ik heb de aflevering al bekeken.

Hij is nu idd offline.

SPOILER
Thanks *O* *O* *O*
pi_216693133
Kick
#superniger2020
  zaterdag 15 februari 2025 @ 20:31:17 #236
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216693278

En érg jammer vd spoiler -O-
pi_216693340
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 20:31 schreef Whiskers2009 het volgende:

En érg jammer vd spoiler -O-
Ja, dat had roos gewoon nog ff een uurtje voor zich moeten houden, maar ze kan het niet laten en doet het w.s. gewoon lekker expres. Echt een nare move omdat je weet dat men gaat klikken.
pi_216693365
Ach Ray
#superniger2020
pi_216693373
Je hebt toch zelf de keuze of je wel of niet klikt?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_216693387
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 20:33 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja, dat had roos gewoon nog ff een uurtje voor zich moeten houden, maar ze kan het niet laten en doet het w.s. gewoon lekker expres. Echt een nare move omdat je weet dat men gaat klikken.
Dit
Trust nobody
pi_216693412
Eindelijk het vliegveld.
De tablet zal inmiddels wel aangepast zijn.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_216693422
quote:

[..]
Hoezo dat? Iemand anders begon erover en ik vraag de betreffende persoon in een spoiler te antwoorden. Daar zijn spoilers toch juist voor? En vind het wel als mededeling passen in dit topic...
pi_216693438
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 20:34 schreef Felagund het volgende:
Je hebt toch zelf de keuze of je wel of niet klikt?
Onzin, toekomstige spoilers doe je maar in een apart topic.
En het inladen van spoilers gaat niet altijd goed op FOK!
#superniger2020
  Miss 200.000.000! zaterdag 15 februari 2025 @ 20:42:14 #244
367000 roos94
pi_216693598
quote:

[..]
Wtf?

Doe eens normaal
pi_216693599
Op zoek naar de groene koffer
pi_216693775
Geen groene koffer, faal :')
pi_216693825
Ligt ray straks daar :P
pi_216693830
Geduldige passagiers bij de band.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  Moderator zaterdag 15 februari 2025 @ 20:51:18 #249
42184 crew  DaMart
pi_216693867
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 20:49 schreef svann het volgende:
Geduldige passagiers bij de band.
Ze zien wel een beetje bleek door al dat wachten ;).
pi_216693881
Waarom krijgt alleen Roos een geheime opdracht?
#superniger2020
pi_216693925
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 20:51 schreef superniger het volgende:
Ik vind dit ook raar.
Ook als ze die filmpjes kan zien, geeft dat toch een oneerlijk voordeel.
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_216693942
Paspoort stuk. :')
#superniger2020
pi_216693954
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 20:53 schreef Gremen het volgende:

[..]
Ik vind dit ook raar.
Ze weet dus wie de mol is...das gek
pi_216693956
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 20:53 schreef Gremen het volgende:
Ik vind dit ook raar.
Of het nadeel en de openbaring volgt nog.
Niets is gratis, lijkt me.
  Moderator zaterdag 15 februari 2025 @ 20:55:12 #255
42184 crew  DaMart
pi_216693960
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 20:54 schreef superniger het volgende:
Paspoort stuk. :')
Geen wonder dat ze al zo lang vastzitten op dat vliegveld dan.
pi_216693981
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 20:55 schreef Isane het volgende:
Ze weet dus wie de mol is...das gek
Ze ziet dan alleen de reacties, toch?
pi_216693989
Allemaal nep molletjes.
#superniger2020
  Moderator zaterdag 15 februari 2025 @ 20:58:52 #258
42184 crew  DaMart
pi_216694048
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 20:55 schreef svann het volgende:

[..]
Ja en die geven wel een indruk, maar je weet niet zeker wie de mol is.
pi_216694049
Twee van de vijftien slechts goed.
pi_216694056
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 20:55 schreef svann het volgende:

[..]
Oh ja, reacties alleen maar..
pi_216694063
K-Ottic moment :D
pi_216694078
Of hebben ze de mol gevraagd okk nog even als ksnd8daat tr reageren?
Trust nobody
pi_216694137
Valt het niet op opeens een (extra) rugzak bij je te hebben?
pi_216694156
Stukje spelbederf door de producenten.
#superniger2020
pi_216694181
Is het wat tot nu toe?
pi_216694185
Pot plundering programma-bezuiniging.
pi_216694192
Voorspelling: laagste bod krijgt een vrijstelling.
#superniger2020
pi_216694218
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 21:05 schreef superniger het volgende:
Voorspelling: laatste bod krijgt een vrijstelling.
Zou mooi zijn voor de variatie.
En dan wel de bedragen bekend maken.
pi_216694233
Zo Roos :D
pi_216694241
Maak er maar 7 van. 🤣
#superniger2020
pi_216694262
TRUST NOBUDY
#superniger2020
pi_216694279
De verraders. :')
#superniger2020
  Miss 200.000.000! zaterdag 15 februari 2025 @ 21:09:55 #273
367000 roos94
pi_216694287
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 20:51 schreef superniger het volgende:
Tjaaaaaa
pi_216694321
Mol stagiair heeft ook mr beast gezien
pi_216694355
Uitgeschakeld uit dit spelletje of uit het hele spel?
pi_216694367
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 21:14 schreef Gremen het volgende:
Uitgeschakeld uit dit spelletje of uit het hele spel?
Die heeft geen kans op de vrijstelling
pi_216694384
Domme vragen. "Lieg je". Je kan net zo goed "Ja" zeggen. Veranderd toch niks
pi_216694404
Rare volgorde.
#superniger2020
pi_216694413
Diegene die hem krijgt heeft dus twee maal de kans om uitgeschakeld te worden.
pi_216694451
Stranger things muziek?
pi_216694454
Hoogste bod wint?
#superniger2020
pi_216694455
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 21:19 schreef BufordTJustice het volgende:
Stranger things muziek?
Ja
#superniger2020
pi_216694463
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 21:12 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Mol stagiair heeft ook mr beast gezien
Inderdaad
#superniger2020
pi_216694469
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 21:20 schreef superniger het volgende:
Hoogste bod wint?
Nee, hoeft niet
pi_216694484
Dat onderhandelen komt uit de Vlaamse de verraders, seizoen 2 afl 1
pi_216694499
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 21:22 schreef BufordTJustice het volgende:
Dat onderhandelen komt uit de Vlaamse de verraders, seizoen 2 afl 1
Joh, is een eeuwenoude spelletje.
#superniger2020
pi_216694516
Gun hem Stijn.
  Moderator zaterdag 15 februari 2025 @ 21:25:11 #290
42184 crew  DaMart
pi_216694529
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 21:24 schreef svann het volgende:
Gun hem Stijn.
Scheelt weer 2000 euro voor de pot :').
pi_216694541
WTF, alles weg _O-
pi_216694545
RIP 5K
#superniger2020
pi_216694551
Bijna vol.
#superniger2020
pi_216694553
Mingeld antigenot.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_216694555
En hij is nog de mol ook!
pi_216694556
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 21:25 schreef superniger het volgende:
RIP 5K
Npo blij :D
pi_216694557
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 21:25 schreef DaMart het volgende:
Scheelt weer 2000 euro voor de pot :').
Ja, had erger gekund.
pi_216694561
Blijft niks van over van die pot _O-
pi_216694582
2k hahaha
  Moderator zaterdag 15 februari 2025 @ 21:29:41 #300
42184 crew  DaMart
pi_216694616
Is dit nou voor het eerst dit seizoen dat we een testvraag in beeld krijgen?
pi_216694623
.
#superniger2020
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')