Ongefundeerd iets roepen over/gokken i.r.t. meerdere deelnemers kunnen én doen we allemaal, zie de prono hier en het spel via de app.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:12 schreef Hugo_Treger het volgende:
Ik concludeerde reeds na de eerste aflevering: de mol is homofiel, of Sophie. Ere wie ere toekomt, kent de fokker die uitdrukking?
Inderdaad, en juist daaraan maak ik mij niet schuldig.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ongefundeerd iets roepen over/gokken i.r.t. meerdere deelnemers kunnen én doen we allemaal
Volgens mij heb je het over minimaal 2 personen, waarover je niet meer dan een onderbuikgevoel hebt, en is er slechts 1 Mol.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:23 schreef Hugo_Treger het volgende:
[..]
Inderdaad, en juist daaraan maak ik mij niet schuldig.
Je liegt nu alweer. Je hebt Sophie nooit genoemd.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:12 schreef Hugo_Treger het volgende:
Ik concludeerde reeds na de eerste aflevering: de mol is homofiel, of Sophie. Ere wie ere toekomt, kent de fokker die uitdrukking?
quote:Op zondag 12 januari 2025 00:08 schreef Hugo_Treger het volgende:
De mol is een vrouw of een homoseksueel, dat heb ik reeds verklapt.
Die noem ik alreeds een week eerder, tot twee keer toe. Jouw kwaadsprekerij wordt vanaf heden gerapporteerd.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Je liegt nu alweer. Je hebt Sophie nooit genoemd.
[..]
Ja doen we niks mee, door naar het volgende onderwerp aub.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:33 schreef Hugo_Treger het volgende:
[..]
Die noem ik alreeds een week eerder, tot twee keer toe. Jouw kwaadsprekerij wordt vanaf heden gerapporteerd.
Of Sophie of Maaike, met knotje.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:28 schreef TLC het volgende:
Je zou ook kunnen zeggen dat ze bij het houtsnijden bezig waren om het hoofd van de mol te maken, tis allemaal net Stijn
En het is je dit seizoen niet opgevallen dat Nora continue Engelse woorden gebruikt??quote:Op zondag 2 februari 2025 09:14 schreef TLC het volgende:
De mol gebruikt nogal wat Engelse woorden bij de audiofragmenten, ik zie Sam en Roos daar niet voor aan dat ze dat vaak doen in t dagelijks leven, evenals een 48 jarige moeder met twee kinderen en een mol zegt dus niet nee tegen n opdracht.
Blijven over Stijn en Sophie, maar ik denk dus Stijn vanwege het houtsnijden waar alles bij hem op het gemiddelde uitkwam, de tuktuk en t backpackers hostel en dat hij als fotograaf wist dat Sophie niet goed op de foto stond (de andere foto van t beeld was immers goed).
Bovendien de onzekere indruk, en het feit dat de mol blijkbaar moeite heeft met op zn woorden te letten (audiofragmenten) doet mij alles in de richting van Stijn wijzen.
Jawel maar zij is de mol nietquote:Op maandag 3 februari 2025 05:18 schreef Piperidine het volgende:
[..]
En het is je dit seizoen niet opgevallen dat Nora continue Engelse woorden gebruikt??
Net zoals al eerder het woordje 'absoluut' gebruikt werd. Ik heb het vermoeden dat de zinnen die door de mol gesproken worden 'ingesproken' zijn waarbij de aandacht van de mol afgeleid moeten worden. Absoluut is eerder door Roos (en ik meen Stijn) gebruikt. Het Engels komt voornamelijk voor bij Nora, en ook Sophie doet dat wel eens. M.i. is daarom de kans dat Nora de mol is erg klein, en ook Roos, Stijn en Sophie 'zouden' om deze redenen kunnen afvallen als mol.quote:Op maandag 3 februari 2025 05:18 schreef Piperidine het volgende:
[..]
En het is je dit seizoen niet opgevallen dat Nora continue Engelse woorden gebruikt??
Omdat ze het te moeilijk vond. Ik sluit haar daarom uit als Mol want het was dé gelegenheid om geld uit de pot te spelen.quote:
Dus je bent NIET verplicht om de spellen te spelen? Waarom worden ze dan uberhaupt gespeeld?quote:Op maandag 3 februari 2025 11:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Omdat ze het te moeilijk vond. Ik sluit haar daarom uit als Mol want het was dé gelegenheid om geld uit de pot te spelen.
Waar baseer je dit nou weer op?quote:Op maandag 3 februari 2025 11:35 schreef xzaz het volgende:
Ik kreeg ook qua sfeer mee dat er een incident had plaatsgevonden ze deed mee omdat ze mee moest doen. Volgens mij is het niet helemaal lekker gegaan.
Lichaamstaal. Kan er helemaal naast zitten natuurlijk; we zullen zienquote:
Of ze vind het juist erg moeilijk om de Mol te zijn. Dat is in België ook al eens voorgekomen.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Omdat ze het te moeilijk vond. Ik sluit haar daarom uit als Mol want het was dé gelegenheid om geld uit de pot te spelen.
quote:Op zondag 2 februari 2025 09:14 schreef TLC het volgende:
De mol gebruikt nogal wat Engelse woorden bij de audiofragmenten, ik zie Sam en Roos daar niet voor aan dat ze dat vaak doen in t dagelijks leven, evenals een 48 jarige moeder met twee kinderen en een mol zegt dus niet nee tegen n opdracht.
Van het wieisdemol.com forum:Hoezo was de foto van het andere team goed dan? Dat was gewoon niet hetzelfde beeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijven over Stijn en Sophie, maar ik denk dus Stijn vanwege het houtsnijden waar alles bij hem op het gemiddelde uitkwam, de tuktuk en t backpackers hostel en dat hij als fotograaf wist dat Sophie niet goed op de foto stond (de andere foto van t beeld was immers goed).
Bovendien de onzekere indruk, en het feit dat de mol blijkbaar moeite heeft met op zn woorden te letten (audiofragmenten) doet mij alles in de richting van Stijn wijzen.
Opmerkelijkste verschil is de linkerschouder, maar sowieso gewoon een ander beeld.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:03 schreef golfer het volgende:
Bron: AD
Verklappen makers nu al identiteit van de Mol met audiofragment? ‘Gigantisch duidelijk’
Het wordt de kijkers van Wie is de Mol? dit jaar misschien wel heel makkelijk gemaakt. In de afleveringen van het NPO-programma is telkens een vervormd audiofragment van de Mol te horen. Een fan is ermee aan de slag gegaan en molloten denken nu te weten wie het is. Verklappen de makers nu al de identiteit van de Mol?Ik kan me echt niet voorstellen dat dit klopt, dat zou heeel stom zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
We gaan het zien.quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:20 schreef Meke het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat dit klopt, dat zou heeel stom zijn
Niet voor het eerst dat de makers zo door de mand vallen natuurlijk (seizoen 13, Kees Tol).quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat dit klopt, dat zou heeel stom zijn
Juist daarom zou je het nu niet meer verwachten toch?quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Niet voor het eerst dat de makers zo door de mand vallen natuurlijk (seizoen 13, Kees Tol).
Ja en nee, techniek staat voor niets natuurlijk..quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Juist daarom zou je het nu niet meer verwachten toch?
Verklappen makers nu al identiteit van de Mol met audiofragment? ‘Gigantisch duidelijk’
Het wordt de kijkers van Wie is de Mol? dit jaar misschien wel heel makkelijk gemaakt. In de afleveringen van het NPO-programma is telkens een vervormd audiofragment van de Mol te horen. Een fan is ermee aan de slag gegaan en molloten denken nu te weten wie het is. Verklappen de makers nu al de identiteit van de Mol?Flauwekul waarin alleen de nitwit trapt. Je kunt niet op deze wijze een oorspronkelijke stem uit een vervormde toveren. De mol blijft een homoseksueel of Sophie, vanzelfsprekend, maar niet op basis van deze grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het wordt de kijkers van Wie is de Mol? dit jaar misschien wel heel makkelijk gemaakt. In de afleveringen van het NPO-programma is telkens een vervormd audiofragment van de Mol te horen. Een fan is ermee aan de slag gegaan en molloten denken nu te weten wie het is. Verklappen de makers nu al de identiteit van de Mol?Na de grote Klaas hint in 2016 zijn de makers wel voorzichtiger geworden met hints. In 2022 dachten de molloten ook dat het gezicht van Kim Lian achter het masker zat. Dit bleek gewoon toeval te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Stijn is mijn hoofdverdachte dus dit past wel weer in mijn tunneltje![]()
TR gezet, doe normaalquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:41 schreef Hugo_Treger het volgende:
[..]
Flauwekul waarin alleen de nitwit trapt. Je kunt niet op deze wijze een oorspronkelijke stem uit een vervormde toveren. De mol blijft een homoseksueel of Sophie, vanzelfsprekend, maar niet op basis van deze grap.
Ik reken ook Sam tot de homoseksuelen, zoals ik je al eerder meedeelde. Ik blijf je rapporteren.quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:19 schreef golfer het volgende:
De enige homoseksueel is Stijn, dus als je zo zeker van je zaak bent, kan je gewoon zijn naam noemen.
Het wordt de kijkers van Wie is de Mol? dit jaar misschien wel heel makkelijk gemaakt. In de afleveringen van het NPO-programma is telkens een vervormd audiofragment van de Mol te horen. Een fan is ermee aan de slag gegaan en molloten denken nu te weten wie het is. Verklappen de makers nu al de identiteit van de Mol?Dit soort trucjes moeten uithalen om de Mol te ontmaskeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet old school tig keer de afleveringen frame voor frame bekijken
![]()
En later er toch weer naast zitten
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Ik jou ook.quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:27 schreef Hugo_Treger het volgende:
Ik reken ook Sam tot de homoseksuelen, zoals ik je al eerder meedeelde. Ik blijf je rapporteren.
TR? Die afkorting ken ik niet. Jij vindt 'homoseksueel' een vies woord? Heb je door wat dat over jou zegt?quote:
Zijn werkelijke geaardheid is van nul en generlei belang; die stipuleer ik voor communicatieve doeleinden. Moet ik alles wat ik doe uitleggen?quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik jou ook.
En Sam heeft een vrouw en 2 kinderen en is zeker geen homo.
De Mol die als enige een vingerafdruk op haar foto heeft of elke biecht met het lokale woord voor Mol begintquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:08 schreef TLC het volgende:
Ik mis wel n beetje de oldschool hints als het terugspelen van een muziekje wat dan Für Elise blijkt te zijn of zo
quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:08 schreef TLC het volgende:
Ik mis wel n beetje de oldschool hints als het terugspelen van een muziekje wat dan Für Elise blijkt te zijn of zo
Wel lekker te mollenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:48 schreef Legoblokje het volgende:
Wederom een opdracht die totaal niet te volgen is…
FLOPSHOWquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:14 schreef Isane het volgende:
De mensen achter de computer hebben niks beantwoord
Nora wist wel Angela, ze had alleen de achternaam fout.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:14 schreef Isane het volgende:
De mensen achter de computer hebben niks beantwoord
Kloptquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die had hij al teruggegeven toch, vorige week?
Die conclusie trokken we hier ookquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Yepquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zat ook op Sophie maar zie inderdaad geen opties meer om dat vol te houdenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:51 schreef golfer het volgende:
Zo. Dat is duidelijk. En Sam zat vol op Sophie, dus die is het ook niet.
Nog steeds blijf ik bij Roos of Stijn.
Voor mij blijft Sophie nog wel de hoofdverdachte. Vond haar zeker bij de 1e opdracht wel wat verdachte momenten hebben.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zat ook op Sophie maar zie inderdaad geen opties meer om dat vol te houden
True, maar hoe verklaar je de exit van Sam dan?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor mij blijft Sophie nog wel de hoofdverdachte. Vond haar zeker bij de 1e opdracht wel wat verdachte momenten hebben.
Sam en Roos. Sophie niet zo.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:29 schreef Pino112 het volgende:
Sophie en Roos zijn wel irritant overigens.
In zijn biecht over de test heeft hij volgens mij in het midden gelaten op wie hij zat, kan dus net zo goed zijn dat hij hem op iemand anders heeft ingevuld.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
True, maar hoe verklaar je de exit van Sam dan?
Eens + Samquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:29 schreef Pino112 het volgende:
Sophie en Roos zijn wel irritant overigens.
Ik dacht al, zijn ze dat nu of niet, luister die podcasts ook al jaren welquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:43 schreef KaBuf het volgende:
Was wel tof Trust Nobody als molloten terug te zien
Kom de rest niet zien of je op de knop duwde of niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:27 schreef TLC het volgende:
Wat zat Sophie te dansen achter haar desk bij die quiz, moest ze hoognodig naar het toilet of zo ?
Stijn toch ookquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:27 schreef TLC het volgende:
Wat zat Sophie te dansen achter haar desk bij die quiz, moest ze hoognodig naar het toilet of zo ?
Wat zijn de woorden die na 'de juiste' komen. Wellicht zit daar een hint in richting de Mol.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:40 schreef TLC het volgende:
Behalve bij aflevering 1 begint alles met 'de juiste....'
Hmmmz
Ik keek dus dat als kind, rond de 10jr zo was ik , en dat was ZO intens! Ik zat er toen echt helemaal in en was er zoveel mee bezig. Heel andere manier van kijkenquote:Op zondag 9 februari 2025 08:58 schreef TLC het volgende:
"een loop, en nog een loop !!"![]()
![]()
Beste seizoen ooit met MM en Yvon in Australië
Ook n bekend citaat uit die serie :quote:Op zondag 9 februari 2025 09:00 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik keek dus dat als kind, rond de 10jr zo was ik , en dat was ZO intens! Ik zat er toen echt helemaal in en was er zoveel mee bezig. Heel andere manier van kijken![]()
voorafgaand aan de finale had ik gewoon buikpijn van de spanning.
Eigenwijs ja, en doof ook!quote:Op zondag 9 februari 2025 09:07 schreef TLC het volgende:
[..]
Ook n bekend citaat uit die serie :
"It's me, Marc-Marie"
![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:40 schreef TLC het volgende:
Behalve bij aflevering 1 begint alles met 'de juiste....'
Hmmmz
Tot nu toe komen ze allemaal hiervandaan: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Edele_achtvoudige_padquote:Op zondag 9 februari 2025 07:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat zijn de woorden die na 'de juiste' komen. Wellicht zit daar een hint in richting de Mol.
Moet een goeie opdracht dan fysiek zijn? Ik hou juist van de niet fysieke opdrachten. Als ik een groep mensen zie rondrennen of crossen boeit mij nietquote:Op zondag 9 februari 2025 10:42 schreef Remco het volgende:
Wat een matige opdrachten allemaal. Zoals gezegd ontzettend weinig fysieke opdrachten. De eerste was slecht te volgen als kijker, de tweede kon je niets mee want je had geen idee hoeveel tijd er tussen de vraag en het antwoord zat. Dat met die molloten snapte ik de meerwaarde ook niet van.
Bovendien is het daar stikheet en heel vochtig. Niet erg prettig om je in zo'n klimaat flink te moeten inspannen.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:40 schreef roos94 het volgende:
[..]
Moet een goeie opdracht dan fysiek zijn? Ik hou juist van de niet fysieke opdrachten. Als ik een groep mensen zie rondrennen of crossen boeit mij niet
Remember Rian met de zweetklotsen okselsquote:Op zondag 9 februari 2025 11:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bovendien is het daar stikheet en heel vochtig. Niet erg prettig om je in zo'n klimaat flink te moeten inspannen.
Widm kiest graag hete landen uit ... als je kijkt naar de lijst waar ze overal zijn geweest... bijna alles is tropisch.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:51 schreef Blues het volgende:
Vind het ook wat saaiig, maar idd het is wel bloedheet en niet gezond om daar rond te rennen voor een opdracht.
Ja die blauwe bril gaf het wel weg.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:59 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik zit nu toch wel in de Stijn tunnel hoor
Als je heel statistisch gaat kijken, kiest widm graag een mol uit de lgbt community, daarom zat ik eerst ook al op jurre geluk voordat het seizoen uberhaupt al was begonnen. Ze doen t vaak. Dus de kans is simpelweg groter dat een lgbter de mol is.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2022 09:17 schreef roos94 het volgende:
De laatste jaren kiest widm graag een lgbt mol, dus ik ga voor Jurre als schot voor de boeg.
Logisch toch, maakt meer mogelijk voor binnen/buiten opdrachtenquote:Op zondag 9 februari 2025 12:09 schreef roos94 het volgende:
[..]
Widm kiest graag hete landen uit ... als je kijkt naar de lijst waar ze overal zijn geweest... bijna alles is tropisch.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door roos94 op 09-02-2025 13:55:53 ]
kennelijk bezitten die meer 'molkwaliteiten' ofzo.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:05 schreef roos94 het volgende:
Ik heb nog eens gekeken naar alle mannelijke mollen vanaf het bn-er seizoen.
Dat zijn er nu 9.
Daarvan zijn er 6 homo.
Dus widm kiest wat mannen betreft, vaak, grotendeels, een gay man.
Dus de kans dat Stijn de mol is, maakt hiermee ook weer groter.
quote:Op zondag 9 februari 2025 14:11 schreef roos94 het volgende:
Als Stijn de mol is, zijn 7 van de 10 mannen mollen in het bn'er seizoen gay. Toeval m'n neus.
Dan kunnen we de komende seizoenen gewoon doorgaan met lgbt's filteren.
Wss volgend seizoen niet.
Maar jaar daarop is het gewoon weer een gay man, of iets minder waarschijnlijk een gay vrouw.
Ik vroeg me al af of het molloten van het wie is de molforum waren. Maar dat waren zij dusquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:43 schreef KaBuf het volgende:
Was wel tof Trust Nobody als molloten terug te zien
Maar in een seizoen zitten toch meestal 1 of 2 lgbters. Niet de helft ofzo. Dus dat klopt niet. Als nou elk seizoen 4 homos mee deden dan ja. Maar dat is niet zo.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:14 schreef Remco het volgende:
[..]
Er zijn toch veel meer homo's in de mediawereld dan het gemiddelde. Dus er zijn sowieso meer deelnemers homo. Dit seizoen is de mol gekozen door de kandidaten dus gaat jouw(nogal bijzondere en niet relevante) theorie helemaal niet op.
Dat boeit niemand.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:36 schreef TLC het volgende:
Beetje jammer (triest ook) dat er anno 2025 nog gediscussieerd wordt over de geaardheid van de mol.
Echt who gives a shit met wie iemand in zijn / haar vrije tijd de lakens deelt
Als geaardheid een reden is om een inclusieve mol te kiezen is het zeker relevant.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:36 schreef TLC het volgende:
Beetje jammer (triest ook) dat er anno 2025 nog gediscussieerd wordt over de geaardheid van de mol.
Hier hebben de kandidaten de mol gekozen, hoe weet ik ook nog niet, maar dat zien we in de laatste aflevering welquote:Op zondag 9 februari 2025 15:46 schreef byah het volgende:
[..]
Als geaardheid een reden is om een inclusieve mol te kiezen is het zeker relevant.
Daar wijst he-le-maal niets op. Juist dit seizoen is de mol gekozen op basis van de opdracht in de 1e aflevering.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:46 schreef byah het volgende:
[..]
Als geaardheid een reden is om een inclusieve mol te kiezen is het zeker relevant.
Dus dat 6 vd 9 man mollen gay zijn is louter toeval.quote:Op zondag 9 februari 2025 17:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daar wijst he-le-maal niets op. Juist dit seizoen is de mol gekozen op basis van de opdracht in de 1e aflevering.
Ja. Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 9 februari 2025 17:17 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dus dat 6 vd 9 man mollen gay zijn is louter toeval.
En waarschijnlijk 7 vd 10.
Het maakt uit dat als je louter zou gokken op geaardheid, je 7 van de 10 keer goed zit zonder verder naar mollenstreken te hoeven kijkenquote:
Tja met dit soort statistieken kun je alle kanten op om in je eigen straatje te schuiven. Het lijkt mij meer te zeggen over het percentage andersgeaarden onder de mannelijke BN'ers, maar dat is ook speculatief. Ik geloof in ieder geval totaal niet in een inclusieve strategie erachter, waarom ook? Maar geloof vooral zelf wat je wil geloven.quote:Op zondag 9 februari 2025 17:41 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het maakt uit dat als je louter zou gokken op geaardheid, je 7 van de 10 keer goed zit zonder verder naar mollenstreken te hoeven kijken
Inderdaad, dit. Wat een gezeik, elke drie pagina’s weer, maakt het een stuk minder leuk om hier te posten.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:36 schreef TLC het volgende:
In het molcentrum dachten ze dat je per goed antwoord een punt kreegquote:Op zondag 9 februari 2025 20:10 schreef Redefine het volgende:
Wat was overigens het hele punt van dat je de vraag per se goed moest hebben? Er leek eigenlijk geen gevolg te zitten aan een foutief antwoord, maar dat zal ik dan denk ik gemist hebben. Want als ze vragen wat een stuntvliegtuig voor manoeuvre deed, dan zeg je toch altijd een looping? En als je in Amerika een artiest moet imiteren dan is dat toch eigenlijk altijd Elvis? Die laatste kon ik mij bijvoorbeeld niet eens meer herinneren, maar wist ik puur door de vraag wel 90% zeker.
Maar de kandidaat aan de desk wist wel beter, dus die had gewoon zelf kunnen gokken.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:23 schreef lars91 het volgende:
[..]
In het molcentrum dachten ze dat je per goed antwoord een punt kreeg
Bij die beeldhouwopdracht ook nog eens een score halen waar je niet verdacht wordt, maar vervolgens volkomen nutteloos is voor het gemiddelde.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:22 schreef lars91 het volgende:
100% Stijn. Vorige week veranderde hij op het laatst zijn stem bij het beelden. Nu dat met de blauwe bril. Geen enkele twijfel het is Stijn. Vrij matige mol overigens. Bijna kopie van Jurre qua molgedrag en die was niet best
Snapte ik ook niet helemaal. Sommige dingen hadden ze gewoon kunnen gokken, stond toch geen straf op.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:10 schreef Redefine het volgende:
Wat was overigens het hele punt van dat je de vraag per se goed moest hebben? Er leek eigenlijk geen gevolg te zitten aan een foutief antwoord, maar dat zal ik dan denk ik gemist hebben. Want als ze vragen wat een stuntvliegtuig voor manoeuvre deed, dan zeg je toch altijd een looping? En als je in Amerika een artiest moet imiteren dan is dat toch eigenlijk altijd Elvis? Die laatste kon ik mij bijvoorbeeld niet eens meer herinneren, maar wist ik puur door de vraag wel 90% zeker.
Dat laatste zou kunnen ja. Of er kon een andere opdracht (eerder) niet doorgaan. Het voelde wat willekeurig aan, zeker als je naar de regels keek en hoe de kandidaten ermee omgingen. Dat ze geen enkele keer zeiden dat ze de hulplijn hadden ingeschakeld was ook wel apart ja.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:31 schreef Dave het volgende:
[..]
Snapte ik ook niet helemaal. Sommige dingen hadden ze gewoon kunnen gokken, stond toch geen straf op.
Ook dat ze op de vraag “heb je dat helemaal zelf bedacht” steeds ja zeiden was vreemd. Waarschijnlijk was de quiz in het hoofd van de bedenker leuker. Duurde ook veel te lang.
Vraag me af of het misschien last minute is bedacht omdat Ray er uit lag met z’n voorkennis van die opdracht in de volgende aflevering.
Ja dat is altijd zo'n afknapper als iedereen de vrije hand krijgt om de pot leeg te roven.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:54 schreef Redefine het volgende:
De vooruitblik voor volgende week belooft niet veel goeds met dat 'Wat zou je over hebben voor een vrijstelling?' Dat wordt vrees ik weer een geld uit de pot opdrachtDat zou voor mij een reden zijn om daarna alsnog het seizoen niet verder meer te kijken
Dan moet er eerst een vrijstelling te verkrijgen zijn of echt veel jokers, anders heeft dat heel weinig zin. Dat valt gelukkig dit jaar nog mee.quote:Op zondag 9 februari 2025 21:15 schreef NailQueen het volgende:
Waar is de zwarte vrijstelling eigenlijk gebleven? Die hebben we het vorig seizoen ook niet gezien.
Ja. Plus dat vaak de mol amper invloed heeft gehad op die geld uit de pot opdrachten. Inge dan wel enThomas toen wel in Oregon, maar bijvoorbeeld in de Tsjechië en IJsland/Spanje seizoenen kwam het geld uit de pot volledig op conto van een kandidaat.quote:Op zondag 9 februari 2025 21:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dat is altijd zo'n afknapper als iedereen de vrije hand krijgt om de pot leeg te roven.
Niemand geeft een neuk om wat Tina Nijkamp denktquote:Op zondag 9 februari 2025 23:18 schreef Koen66 het volgende:
Zelfs Tina Nijkamp begint WIDM al als saai af te branden
Dat zeker niet maar het geeft wel aan wat er algemeen van gevonden wordt.quote:Op zondag 9 februari 2025 23:26 schreef TLC het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk om wat Tina Nijkamp denkt
Nee dat geeft alleen weer wat zijn ervan vindt. Zegt weinig over het algemene publiek.quote:Op zondag 9 februari 2025 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat zeker niet maar het geeft wel aan wat er algemeen van gevonden wordt.
naja, het komt helaas wel aardig overheen met mijn mening. Ik kijk echt nog wel met plezier maar had na het 2024 streamingseizoen hogere verwachtingen.quote:Op maandag 10 februari 2025 06:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee dat geeft alleen weer wat zijn ervan vindt. Zegt weinig over het algemene publiek.
Ik vind het dit seizoen ook niet heel geweldig. Bij vlagen zitten er wel wat opdrachten bij die iets creatiever zijn dan vorige seizoenen.quote:Op maandag 10 februari 2025 06:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
naja, het komt helaas wel aardig overheen met mijn mening. Ik kijk echt nog wel met plezier maar had na het 2024 streamingseizoen hogere verwachtingen.
Aflevering 9 is de finale met als het goed is 3 kandidaten (al zijn het er ook wel eens 4 geweest). Aflevering 10 alleen onthulling van de mol. Dus logischerwijs valt er komende twee afleveringen nog iemand af voor de finale.quote:Op zondag 9 februari 2025 23:59 schreef TLC het volgende:
Nog 4 afleveringen, 5 kandidaten, er moeten er nog 2 afvallen, dus logisch gezien moet er nog n aflevering komen waarbij niemand naar huis gaat of dat er geen test en eliminatie is ?
Op de socials zie je ook steeds gezeur over Nora met de M op een petje en nu weer dezelfde M op haar tas. Is gewoon een merklogo wat ze mee heeft genomen om de verdenking op zichzelf te vestigen, want er was bij het inpakken van de koffer nog geen mol bekend.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:29 schreef roos94 het volgende:
Overigens kunnen we Roos toch ook nog niet helemaal afstrepen. Hoewel ik denk dat ze nepmol speelt.
Had meer België niveau gehoopt maar dat zal teveel gevraagd zijn I guessquote:Op maandag 10 februari 2025 07:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind het dit seizoen ook niet heel geweldig. Bij vlagen zitten er wel wat opdrachten bij die iets creatiever zijn dan vorige seizoenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:18 schreef roos94 het volgende:
Ik lees zojuist dat er in het najaar nog een jubileum seizoen komt, in Portugal
https://jeugdjournaal.nl/(...)eizoen-wie-is-de-molMOL / [WIDM 25 JAAR] Jubileumseizoen in PortugalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
https://www.libelle.nl/ac(...)%2Fwww.google.com%2Fquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:11 schreef TLC het volgende:
Weet Rik eigenlijk al voor de eliminatie wie gaat afvallen ?
Op zich goed gevonden maar aangezien de locatie wel al bekend was en natuurlijk ook de opdrachten hadden ze waarschijnlijk deze titels ook al bedacht. Omdat deze van het 8-voudige pad zijn in het boeddhisme (geleerd door de Reddit link die je er bij plaatste). Maar de mol was natuurlijk nog niet bekend.quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:24 schreef roos94 het volgende:
Ik zag dit op reddit
Theorie naar aanleiding van afleveringtitels
Zoals ons wellicht is opgevallen, bevat elke aflevering sinds het kiezen van de mol het woord "juiste". Ik zat hier zojuist wat langer naar te kijken en zag dat de letters van "juist" aardig overeenkomen met de letters van een van de kandidaten. Zie hier:
J U I x T
Sxxxx
J U I x x
STxxx
J U x x x
STIxx
x U x x x
STIJ
Hier moeten we even creatief worden door de "u" ondersteboven te plaatsen naar een "n".
STIJN
Ze hebben het veel over spiegelen. Als je de u spiegelt krijg je een n en heb je dus inderdaad Stijn. Stijn is ook fotograaf, en wat heeft een fotograaf vaak? Juist, een ‘spiegel’reflex camera!
De mol spiegelt ook graag, zoals je met die 'u' doet.
https://www.reddit.com/r/(...)an_afleveringtitels/
Grote spoilerquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, mijn mol gaat er niet uit.
Nora vertrekt.
Net stond (een tumbnail van) aflevering 6 ook achter die link.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:31 schreef XMN8R het volgende:
Waar wordt gespoilerd? Ik zie alleen vijf afleveringen die al geweest zijn.
Aflevering 6 was van vorige weekquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Net stond (een tumbnail van) aflevering 6 ook achter die link.
Wie gaat er afvallen dan? Kan dat in een spoiler?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat programma waarin Splinter met de afvaller praat heeft een aflevering minder.
Ik heb de aflevering al bekeken.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:11 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Wie gaat er afvallen dan? Kan dat in een spoiler?
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:19 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik heb de aflevering al bekeken.
Hij is nu idd offline.ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ja, dat had roos gewoon nog ff een uurtje voor zich moeten houden, maar ze kan het niet laten en doet het w.s. gewoon lekker expres. Echt een nare move omdat je weet dat men gaat klikken.quote:
Ditquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja, dat had roos gewoon nog ff een uurtje voor zich moeten houden, maar ze kan het niet laten en doet het w.s. gewoon lekker expres. Echt een nare move omdat je weet dat men gaat klikken.
Hoezo dat? Iemand anders begon erover en ik vraag de betreffende persoon in een spoiler te antwoorden. Daar zijn spoilers toch juist voor? En vind het wel als mededeling passen in dit topic...quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja, dat had roos gewoon nog ff een uurtje voor zich moeten houden, maar ze kan het niet laten en doet het w.s. gewoon lekker expres. Echt een nare move omdat je weet dat men gaat klikken.
Onzin, toekomstige spoilers doe je maar in een apart topic.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:34 schreef Felagund het volgende:
Je hebt toch zelf de keuze of je wel of niet klikt?
Wtf?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik vind dit ook raar.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:51 schreef superniger het volgende:
Waarom krijgt alleen Roos een geheime opdracht?
Ze weet dus wie de mol is...das gekquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:53 schreef Gremen het volgende:
[..]
Ik vind dit ook raar.
Ook als ze die filmpjes kan zien, geeft dat toch een oneerlijk voordeel.
Of het nadeel en de openbaring volgt nog.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:53 schreef Gremen het volgende:
Ik vind dit ook raar.
Ook als ze die filmpjes kan zien, geeft dat toch een oneerlijk voordeel.
Ja en die geven wel een indruk, maar je weet niet zeker wie de mol is.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:55 schreef svann het volgende:
[..]
Ze ziet dan alleen de reacties, toch?
Oh ja, reacties alleen maar..quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:55 schreef svann het volgende:
[..]
Ze ziet dan alleen de reacties, toch?
Zou mooi zijn voor de variatie.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:05 schreef superniger het volgende:
Voorspelling: laatste bod krijgt een vrijstelling.
Tjaaaaaaquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:51 schreef superniger het volgende:
Waarom krijgt alleen Roos een geheime opdracht?
Die heeft geen kans op de vrijstellingquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:14 schreef Gremen het volgende:
Uitgeschakeld uit dit spelletje of uit het hele spel?
Inderdaadquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:12 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Mol stagiair heeft ook mr beast gezien
Joh, is een eeuwenoude spelletje.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:22 schreef BufordTJustice het volgende:
Dat onderhandelen komt uit de Vlaamse de verraders, seizoen 2 afl 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |